opruimen graag ja, jajong en die ander hebben het helemaal volgebaggerdquote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:58 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Op wat voor 'n meisje/jongen val jij!?
Opruimen?
Die talpa zit er weer doorheen.
Omdat ik vind dat het nog een kans mag krijgen gooien we hem weer even openquote:Op maandag 25 februari 2008 19:21 schreef House-Musik het volgende:
Waarom is dat zwart/blond topic dicht? oke geen hoogwaardig topic maar als je wilt dat pub weer een beetje opleeft moet je niet alle topics die wel een beetje leuk zijn maar niet geweldig, sluiten.
Precies!quote:Op maandag 25 februari 2008 19:19 schreef Bravebart het volgende:
Geef mij eens 1 goede reden waarom Gris mod is van PUB? Hij post amper tot niet in PUB, het enige wat hij doet is (kut)topics sluiten. Dat kan D_A volgens mij prima in zn eentje af.
Er zit een verschil tussen volchatten en meeposten.quote:Op maandag 25 februari 2008 20:36 schreef tonks het volgende:
Een moderator die topics modereert in plaats van ze volchatten?!?!! belachelijk!
Als je zo in zijn actieve topics kijkt dan zie je toch wel dat hij voornamelijk in PUB post, misschien wel niet in de slowchat maar wel actief in PUB.quote:Op maandag 25 februari 2008 20:37 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Er zit een verschil tussen volchatten en meeposten.
Ik kom nauwelijks meer in de SC, maar ik kom toch echt nog wel elke dag gewoon in PUB hoor. Ik weet niet waar jij vandaag haalt dat dat niet zo is?quote:Op maandag 25 februari 2008 19:19 schreef Bravebart het volgende:
Geef mij eens 1 goede reden waarom Gris mod is van PUB? Hij post amper tot niet in PUB, het enige wat hij doet is (kut)topics sluiten. Dat kan D_A volgens mij prima in zn eentje af.
Niet alleen vandaag!quote:Op maandag 25 februari 2008 21:54 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Ik kom nauwelijks meer in de SC, maar ik kom toch echt nog wel elke dag gewoon in PUB hoor. Ik weet niet waar jij vandaag haalt dat dat niet zo is?
Ik breng in het algemeen iets minder tijd door op FOK!, maar relatief gezien post ik evenveel in PUB als vroeger. Ik denk dat het je gewoon opvalt omdat je mijn naam niet tegenkomt in de SC, maar daar kan ik niet over oordelenquote:Op maandag 25 februari 2008 21:58 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Niet alleen vandaag!
Maar ik zie je ook amper in PUB zelf posten; het is vooral topics dichtgooien en af en toe een postje tussendoor.
Nou, ik lees ongeveer elk topic in PUB, dus het lijkt me sterk dat ik het gemist heb. Maar ik vind persoonlijk dat je je best wat meer mag laten zien als mod; zo groot is dit forum ook weer niet dat je het druk zat heb met alles bijlezen dat je amper tijd hebt om te reageren.quote:Op maandag 25 februari 2008 22:01 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Ik breng in het algemeen iets minder tijd door op FOK!, maar relatief gezien post ik evenveel in PUB als vroeger. Ik denk dat het je gewoon opvalt omdat je mijn naam niet tegenkomt in de SC, maar daar kan ik niet over oordelen.
Ga appeltaarten bakken mafkees.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 01:22 schreef Borkydude het volgende:
Niet zo zeiken op Chris, kids. Ooit zal hij werkgever zijn van ons allen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |