zoiets?quote:Op zaterdag 16 februari 2008 23:06 schreef MouzurX het volgende:
blank <-> heel klein beetje donkere huidskleur, slank, 1.75, cup c-d,
dan:
-brunette, lang krullend (naar 1 kant staat dan ook altijd wel sexy)
-blond, kort(niet a la pot) (krullen)
-opgestoken haar
+
-laarzen
-'strakke' kleren
Doet het hem altijd goed![]()
![]()
nee dat is te "india's" oidquote:
das wel 10 jaartjes te oud voor jou hoorquote:Op zaterdag 16 februari 2008 23:11 schreef MouzurX het volgende:
[..]
nee dat is te "india's" oid
zoiets:
[ afbeelding ]
dát en op de één of andere moet ze toch blond zijn en ikquote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:57 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Op een meid met uitstraling
quote:Op zaterdag 16 februari 2008 23:17 schreef Meddo het volgende:
[..]
das wel 10 jaartjes te oud voor jou hoor
Oooo ik dacht al(toen ik mijn openingszinnen op je losliet)"hoe kan ze mij nou weerstaan??quote:
volgens der fobo is ze wel opzoekquote:Op zaterdag 16 februari 2008 23:31 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Oooo ik dacht al(toen ik mijn openingszinnen op je losliet)"hoe kan ze mij nou weerstaan??![]()
![]()
![]()
"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 16 februari 2008 23:32 schreef Bob-B het volgende:
[..]
volgens der fobo is ze wel opzoekDenk dat dat een typo was.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 16 februari 2008 23:56 schreef MouzurX het volgende:
Niemand anders met een net zo uitgekiende smaak als ik ?
Offtopic: ik bekeek je FoBo en las:quote:Op zondag 17 februari 2008 00:09 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Zal ik dan maar even OT gaan.
Skateschoenen, concertganger, foute uitstraling, groot, sterk.
hoezo?quote:slik lenzen door
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |