quote:
Op dinsdag 15 april 2008 11:48 schreef men_in_red het volgende:[..]
ik zou niet weten wie er gecast was, en al die andere kritiek snap ik ook niet zo, tuurlijk moet die kerel zo'n tuigje aan, en zenden ze dat niet uit, als ze dat uitzenden krijg je gezeik dat er overbodige dingen in zitten.
Was wel geniaal trouwens hoe die meid die sleutel in haar zak kreeg.
Tja, ik weet er ook het fijne niet van. Maar ik heb begrepen uit vorige topic-delen dat er een aantal deelnemers waren die op de een of andere manier acteurs waren die je kon inhuren. En ik meende ook te herinneren dat het eens is toegegeven dat ze voor enkele afleveringen iemand hadden ingehuurd. Maar kan me ook vergissen met de pilot, volgens mij waren dat namelijk wel acteurs. Maar er werd dus getwijfeld aan de "toevalligheid" dat juist die mensen die ook bekend waren als acteurs of met andere relaties in de TV branche, als kandidaat meededen.
Hoe dan ook, het maakt mij ook geen reet uit

Het is een uiterst vermakelijk programma. Een programma dat je niet 1,2,3 maakt met alle verschillende aspecten. Dus het is niet meer dan logisch dat er dingen gebeuren zoals dat tuigje of dat de tijd niet lijkt te kloppen. Maar neem aan dat het dan voor de rest wel eerlijk verloopt, wat dus klopt volgens Jteg.