Dat viel mij ook op.quote:Op maandag 28 april 2008 00:20 schreef Sackboy het volgende:
Liet die gozer nou een deel het geld wegwaaien?![]()
Njah, zal wel dummygeld geweest zijn mag ik hopen.
Uiteraard is het gewoon dummygeld. Voor de rest zie de post van Nick, hoe onrealistisch het allemaal is. Er gaat zelfs nog kansspel belasting van het geld af.quote:Op maandag 28 april 2008 00:20 schreef Sackboy het volgende:
Liet die gozer nou een deel het geld wegwaaien?![]()
Njah, zal wel dummygeld geweest zijn mag ik hopen.
Bron?quote:Op maandag 28 april 2008 00:09 schreef N.i.c.k het volgende:
A. Mensen worden geheel gescreend. er zijn zo'n 10 a 20 mensen die de telefoon opnemen. Daaruit wordt het koppel gekozen dat meest in het profiel past.
B. Ze worden niet overvallen. pas een week na het telefoontje vindt er ergens een keer op een afgesproken dag de opdracht plaats.
C. Die afstand van tilburg naar Den Helder hoefde dus ook niet opeens overbrugt te worden, dat was onderdeel van de reis. Van te voren was bekend dat de opdracht daar was, die gast heeft niet eens een auto.
Maar ik heb de aflevering nog niet gezien, zal eens kijken morgen.
Ben jij die irritante blonde van vorige week?quote:Op maandag 28 april 2008 09:10 schreef N.i.c.k het volgende:
De kandidaat.
Vond ik ook, stem was niet om aan te horen.quote:Op zondag 27 april 2008 23:34 schreef DaFrenk het volgende:
Al vond ik die mien een erg irritante stem hebben
nee, heb zelf niet mee gedaan.quote:Op maandag 28 april 2008 09:12 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Ben jij die irritante blonde van vorige week?
Hoeveel heeft hij uiteindelijk gewonnen?quote:Op maandag 28 april 2008 10:04 schreef Marconrad het volgende:
[..]
Eigenlijk had die gast gewoon fifty fifty moeten doen op het laatst. Ik geloof ook wel dat dat meisje dat echt gedaan zou hebben.
Zou kunnen, maar zo vond ik het niet klinkenquote:
Vind ik ook dat hij fifty fifty had moeten doen zij heeft ook haar best gedaan!quote:Op maandag 28 april 2008 10:04 schreef Marconrad het volgende:
Eigenlijk had die gast gewoon fifty fifty moeten doen op het laatst. Ik geloof ook wel dat dat meisje dat echt gedaan zou hebben.
Mooie kick! Even eraan denken de video te programmerenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |