Anders lees je eerst het topic even...quote:Op vrijdag 7 september 2007 10:22 schreef andre347 het volgende:
Wat is Alves toch een onprofessionele voetballer, hij kan straks zijn carriere gedag zeggen
Dit is ook het enige wat in mijn hoofd rondspeelt. Afonso zal toch ook wel de grote media commotie een beetje meekrijgen en zich dan realiseren dat dit niet door hem veroorzaakt wordt (afgaande van de uitlatingen van Verbeek en vd Velde), maar door die malafide 'zaakwaarnemers'? Ik hoop dat hij het licht gaat zien en 'normale' zaakwaarnemers zijn zaken gaat laten behartigen.quote:Op vrijdag 7 september 2007 10:37 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
NB. 't Zou voor de lieve vrede misschien verstandiger zijn dat hij een andere, fatsoenlijke zaakwaarnemer zoekt. Scheelt 'm zelf ook een hoop centjes en gedonder
Volgens mij heeft hij op Omrop Fryslân een paar dagen geleden gezegd dat hij het inderdaad niet eens was met die uitspraken. Hij voelde zich geen slaaf, was tevreden met de club, de omgang met de spelers, supporters en bestuur waren ook goedquote:Op zondag 9 september 2007 13:44 schreef SCH het volgende:
Goed verhaal inderdaad.
Als Heerenveenfan eis ik nog steeds excuses van Alves voordat hij weer op mijn steun kan rekenen. Hij zal openlijk afstand van die Wagner en de uitspraken op zijn site moeten nemen, voordat hij weer aan de slag kan.
Dat dacht ik ook, maar meende dat ie daardoor z'n knie iets verdraaide. Zag er in ieder geval vreemd uit, hij leek wel nogal wat pijn te hebben toen hij behandeld werd. Maar goed we zien wel weerquote:Op zondag 9 september 2007 23:49 schreef MaxPower het volgende:
volgens mij ging er 1 op zijn voet staan, niet zijn knie
Klopt. Valt in de oefen wedstrijd tegen Mexico in voor Vagner Love. Ik wil graag van de gelegenheid gebruik maken dat Afonso Alves zojuist z'n eerste interland-doelpunt heeft gescoord voor Brazilië. Fraai diagonaal schot net buiten het strafschopgebiedquote:Op maandag 10 september 2007 01:53 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hij zal toch wel op de bank beginnen?
Zo mag ie ze na de winterstop bij ons ook komen maken!.quote:Op donderdag 13 september 2007 09:31 schreef MaxPower het volgende:
http://www.d1g.com/video/show/?id=1373001
lekker doelpuntje hoor!![]()
21 oktober gaat ie al los bij jullie in het stadionquote:Op donderdag 13 september 2007 14:40 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Zo mag ie ze na de winterstop bij ons ook komen maken!.![]()
quote:Op donderdag 13 september 2007 14:51 schreef MaxPower het volgende:
[..]
21 oktober gaat ie al los bij jullie in het stadion
Nee, dat zijn wereldverdedigers...quote:Op donderdag 13 september 2007 15:04 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
ech nie, die komt nooit langs Donk/Jaliens
quote:Op donderdag 13 september 2007 15:28 schreef Sandyman het volgende:
[..]
Nee, dat zijn wereldverdedigers...![]()
quote:Op donderdag 13 september 2007 15:32 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
![]()
Volgens mij kan je die 2 wel in de top 5 van de beste verdedigers van de competitie zetten.
Ze spelen allebei in (jong) oranje. En niet geheel onverdienstelijk....
Maar leg uit, je zal wel een goede onderbouwde mening hebben!
Het stijgt die AZ-ertjes wel een beetje naar het hoofd af en toe...quote:Op donderdag 13 september 2007 15:32 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
![]()
Volgens mij kan je die 2 wel in de top 5 van de beste verdedigers van de competitie zetten.
Ik snap niet dat jullie nog een spits willen. Met de beste verdediging van Nederland hoef je toch niet bang te zijn dat je tegendoelpunten krijgt. Dan volstaat een koefje prima voor jullie toch.quote:Op donderdag 13 september 2007 15:32 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
![]()
Maar leg uit, je zal wel een goede onderbouwde mening hebben!
quote:SKA Moskou lijkt op weg naar een plaats in de Champions League van volgend jaar en denkt nu al aan versterking. De ploeg van coach Georgievich Gazzaev staat momenteel aan de leiding in de Russische competitie die nog dit jaar afloopt. Als versterking wordt gedacht aan Afonso Alves van Heerenveen die wel nog een contract heeft tot 30 juni 2011.
Alves had vorig jaar een fantastisch seizoen bij de Nederlandse club en wist maar liefst 34 doelpunten te maken in de reguliere competitie. Voldoende voor een transfer naar op zijn minst een Europese subtopper dacht de Braziliaan doch Heerenveen vroeg aan elke ploeg die geïnteresseerd was te veel geld.
Dit tot woede van Alves die eerst spoorloos was, vervolgens weigerde af te zakken naar Nederland en uiteindelijk de clubbestuurders slavernij verweet. Officieel zijn de plooien glad gestreken al lijkt dat sterk na de woorden die er de afgelopen weken zijn gevallen. CSKA Moskou zou nu de oplossing kunnen bieden door de aanvaller in januari over te nemen en Heerenveen er een mooie som voor te geven.
Doe hast geliek.quote:Op donderdag 13 september 2007 17:34 schreef MaxPower het volgende:
zullen we in dit topic ff niet happen op fuckbuddy? Het AZ-topic is daar prima geschikt voor.
Tsja, dat krijg je er van hè...quote:kortom laat je niet zo makkelijk opfokken
Van november tot maart lekker op de copacabana en dan een maandje voorbereiding in Spanje of Turkijequote:Op donderdag 13 september 2007 18:19 schreef BonJovi het volgende:
Van de Copacabana naar de harde winter in Moskou
quote:SC Heerenveen-spits Afonso Alves is weer eens spoorloos
En weer zijn er problemen rondom Afonso Alves. De Braziliaanse topscorer is nog steeds niet teruggekeerd bij zijn club SC Heerenveen. Alves verbleef afgelopen week met het nationale team van Brazilië in Amerika en zou gisteravond terugkeren in Nederland. De aanvaller arriveerde echter niet op Schiphol. De clubleiding van SC Heerenveen heeft het vermoeden dat Alves vanuit Amerika naar Brazilië is gevlogen om een extra bezoekje aan zijn vaderland te brengen.
Wanneer SC Heerenveen Alves wel in Friesland kan verwachten, is op dit moment niet bekend, zo liet de club vrijdag in een persbericht weten. 'Daar kan ik op dit moment niks over zeggen,' aldus directeur Yme Kuiper. 'We hebben echter wel één zekerheid, namelijk dat als Afonso wil voetballen, hij dat alleen bij ons kan doen.' (HM)
Toch bijzonder dat Heerenveen het blijft goedkeuren.quote:
quote:
Die mogen zich idd wel eens wat harder opstellen.quote:Op vrijdag 14 september 2007 11:19 schreef Blight het volgende:
[..]
Toch bijzonder dat Heerenveen het blijft goedkeuren.
Jouw award krijgt ook een hele andere betekenis zo. Wanneer blijf jij weg van FOK?quote:Op vrijdag 14 september 2007 11:23 schreef koningdavid het volgende:
Wat een pannekoek zeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |