abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52998773
quote:
Op vrijdag 7 september 2007 09:33 schreef DarkShine het volgende:

[..]

Gelijk heb je. Dialect
Fries is geen dialect
pi_52998916
Kan deze discussie even NIET in dit topic aub?
pi_52999749
Wat is Alves toch een onprofessionele voetballer, hij kan straks zijn carriere gedag zeggen
pi_53000083
quote:
Op vrijdag 7 september 2007 10:22 schreef andre347 het volgende:
Wat is Alves toch een onprofessionele voetballer, hij kan straks zijn carriere gedag zeggen
Anders lees je eerst het topic even...

Inmiddels traint 'ie gewoon weer bij SC Heerenveen mee en lijkt hij er weer zin in te hebben. Ik wil absoluut niet goed praten dat hij zonder afmelding een aantal trainingen, wedstrijden en het Gala heeft gemist, maar begrip voor het 'er door heen zitten/de teleurstelling' heb ik wel. En alle moddergooierij komt van dat maffiakliekje om hem heen, club en supporters doen er verstandig aan dat te negeren. Afonso zelf heeft niemand namelijk nog een negatief woord horen zeggen. Natuurlijk zou ik nog wel graag zien dat Afonso zelf ook afstand van de uitlatingen op 'zijn weblog' neemt, maar als je alles in ogenschouw neemt kan het bijna niet anders dan dat er het een en ander op de achtergrond speelt, waardoor hij dat misschien niet kan. Als de clubleiding/GJV (die veel meer weten van wat er aan de hand is) het accepteert is voor mij de kous ook af.

NB. 't Zou voor de lieve vrede misschien verstandiger zijn dat hij een andere, fatsoenlijke zaakwaarnemer zoekt. Scheelt 'm zelf ook een hoop centjes en gedonder
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
  vrijdag 7 september 2007 @ 11:21:53 #209
4090 Sandyman
Super nubila jubila
pi_53001070
quote:
Op vrijdag 7 september 2007 10:37 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
NB. 't Zou voor de lieve vrede misschien verstandiger zijn dat hij een andere, fatsoenlijke zaakwaarnemer zoekt. Scheelt 'm zelf ook een hoop centjes en gedonder
Dit is ook het enige wat in mijn hoofd rondspeelt. Afonso zal toch ook wel de grote media commotie een beetje meekrijgen en zich dan realiseren dat dit niet door hem veroorzaakt wordt (afgaande van de uitlatingen van Verbeek en vd Velde), maar door die malafide 'zaakwaarnemers'? Ik hoop dat hij het licht gaat zien en 'normale' zaakwaarnemers zijn zaken gaat laten behartigen.
If a man hasn't discovered something that he will die for, he isn't fit to live.
pi_53001615
Hopelijk speelt ie weer de sterren van de hemel!
Al had hij dat van mij best bij AZ mogen doen....
pi_53048088
Veel aandacht lijkt er niet te zijn in Brazilië voor deze soap. Ik heb wel een heel goed geschreven stuk gevonden van een journalist die geen spaan heel laat van De Freitas zijn uitlatingen

Afonso Alves: Slavery And Racism In Holland?

excerpt:
[...] Claims like those made by Álvares de Freitas are appalling as they are shrill shrieks that twist and distort reality to suit personal ends rather than try to call attention to a real problem. Football has a lot of problems and racism is undoubtedly one of them. Another is money-grabbing, selfish agents and hangers-on. [...]

Vanavond om 22.00 speelt Brazilië tegen de VS
pi_53048144
Goed verhaal inderdaad.

Als Heerenveenfan eis ik nog steeds excuses van Alves voordat hij weer op mijn steun kan rekenen. Hij zal openlijk afstand van die Wagner en de uitspraken op zijn site moeten nemen, voordat hij weer aan de slag kan.
pi_53048293
Is Brazil ergens te volgen?
AFC AJAX
  zondag 9 september 2007 @ 14:11:41 #214
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_53048675
Sopcast ofzo vast wel, moet je even kijken welke wedstrijden worden aangeboden ej ...
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_53058779
quote:
Op zondag 9 september 2007 13:44 schreef SCH het volgende:
Goed verhaal inderdaad.

Als Heerenveenfan eis ik nog steeds excuses van Alves voordat hij weer op mijn steun kan rekenen. Hij zal openlijk afstand van die Wagner en de uitspraken op zijn site moeten nemen, voordat hij weer aan de slag kan.
Volgens mij heeft hij op Omrop Fryslân een paar dagen geleden gezegd dat hij het inderdaad niet eens was met die uitspraken. Hij voelde zich geen slaaf, was tevreden met de club, de omgang met de spelers, supporters en bestuur waren ook goed
  zondag 9 september 2007 @ 21:27:39 #216
10086 Heerlijkheid
gebiedt mij te zeggen
pi_53058897
Ja hoor, alsof iedere journalist zomaar iets op z'n website kan zetten. Dit moet wel met instemming van Alves gebeuren, en om je vervolgens achter zo'n zaakwaarnemer te verschuilen, is wel erg laf. Ik zou als Heerenveen speler eerst publiekelijk excuses willen horen.
pi_53062887
Je geloof het niet, maar Alves valt geblesseerd uit na een uur spelen. Lijkt op een lichte knieblessure. Hij liet niet veel zien op een schot op de paal na in het begin. Ondertussen staat het 2-3 voor de kanaries, mooie vrije trap van Ronaldinho net
pi_53062901
geblesseerd van het veld, ook dat nog
pi_53062915
volgens mij ging er 1 op zijn voet staan, niet zijn knie
pi_53063015
wie scoorde er voor Brazilie?
AFC AJAX
pi_53063301
Onywu e.d., Lucio en Ronaldinho
pi_53063629
quote:
Op zondag 9 september 2007 23:49 schreef MaxPower het volgende:
volgens mij ging er 1 op zijn voet staan, niet zijn knie
Dat dacht ik ook, maar meende dat ie daardoor z'n knie iets verdraaide. Zag er in ieder geval vreemd uit, hij leek wel nogal wat pijn te hebben toen hij behandeld werd. Maar goed we zien wel weer
pi_53063697
Oh ja voor het plukje fans dat ie nog over heeft, dat schot van hem op de paal:
http://www.d1g.com/video/show/?id=1359516
pi_53064882
Hij zal toch wel op de bank beginnen?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_53137638
quote:
Op maandag 10 september 2007 01:53 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hij zal toch wel op de bank beginnen?
Klopt. Valt in de oefen wedstrijd tegen Mexico in voor Vagner Love. Ik wil graag van de gelegenheid gebruik maken dat Afonso Alves zojuist z'n eerste interland-doelpunt heeft gescoord voor Brazilië. Fraai diagonaal schot net buiten het strafschopgebied
pi_53138036
weer 10 miljoen duurder
pi_53138053

Fit is 'ie dus wel, benieuwd of hij dit weekend al speelt.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_53138142
iemand al een youtube-linkje? krijg hem zelf nog niet te pakken
pi_53141294
netjes
AFC AJAX
pi_53141546
SCHlavendrijver is ook blij hoor
pi_53146264
Die zit er lekker in hoor

Nu nog zo'n 30 er bij 'ons' in knallen dit seizoen en dan mag 'ie voor een heel mooi bedrag naar een echte topclub in Europa
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
pi_53146382
quote:
Op donderdag 13 september 2007 09:31 schreef MaxPower het volgende:
http://www.d1g.com/video/show/?id=1373001

lekker doelpuntje hoor!
Zo mag ie ze na de winterstop bij ons ook komen maken!.
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_53146674
quote:
Op donderdag 13 september 2007 14:40 schreef fuckbuddy het volgende:

[..]

Zo mag ie ze na de winterstop bij ons ook komen maken!.
21 oktober gaat ie al los bij jullie in het stadion
pi_53147046
quote:
Op donderdag 13 september 2007 14:51 schreef MaxPower het volgende:

[..]

21 oktober gaat ie al los bij jullie in het stadion
ech nie, die komt nooit langs Donk/Jaliens
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
  donderdag 13 september 2007 @ 15:28:44 #236
4090 Sandyman
Super nubila jubila
pi_53147697
quote:
Op donderdag 13 september 2007 15:04 schreef fuckbuddy het volgende:

[..]

ech nie, die komt nooit langs Donk/Jaliens
Nee, dat zijn wereldverdedigers...
If a man hasn't discovered something that he will die for, he isn't fit to live.
pi_53147803
quote:
Op donderdag 13 september 2007 15:28 schreef Sandyman het volgende:

[..]

Nee, dat zijn wereldverdedigers...

Volgens mij kan je die 2 wel in de top 5 van de beste verdedigers van de competitie zetten.
Ze spelen allebei in (jong) oranje. En niet geheel onverdienstelijk....

Maar leg uit, je zal wel een goede onderbouwde mening hebben!
  donderdag 13 september 2007 @ 16:54:00 #238
45648 D1
Religieus spookrijder
pi_53149782
quote:
Op donderdag 13 september 2007 15:32 schreef fuckbuddy het volgende:

[..]

Volgens mij kan je die 2 wel in de top 5 van de beste verdedigers van de competitie zetten.

Gast, je meent dit toch niet serieus...
Far better it is to dare mighty things, to win glorious triumphs even though checkered by failure, than to rank with those poor spirits who neither enjoy nor suffer much because they live in the gray twilight that knows neither victory nor defeat.
pi_53149909
quote:

[..]

Het stijgt die AZ-ertjes wel een beetje naar het hoofd af en toe...

Ik ben het in ieder geval niet met je eens.
pi_53150393
quote:

[..]

Ik snap niet dat jullie nog een spits willen. Met de beste verdediging van Nederland hoef je toch niet bang te zijn dat je tegendoelpunten krijgt. Dan volstaat een koefje prima voor jullie toch.

En zo vaak spelen jullie toch niet buiten Nederland.
pi_53150539
zullen we in dit topic ff niet happen op fuckbuddy? Het AZ-topic is daar prima geschikt voor.

kortom laat je niet zo makkelijk opfokken
pi_53151200
quote:
SKA Moskou lijkt op weg naar een plaats in de Champions League van volgend jaar en denkt nu al aan versterking. De ploeg van coach Georgievich Gazzaev staat momenteel aan de leiding in de Russische competitie die nog dit jaar afloopt. Als versterking wordt gedacht aan Afonso Alves van Heerenveen die wel nog een contract heeft tot 30 juni 2011.

Alves had vorig jaar een fantastisch seizoen bij de Nederlandse club en wist maar liefst 34 doelpunten te maken in de reguliere competitie. Voldoende voor een transfer naar op zijn minst een Europese subtopper dacht de Braziliaan doch Heerenveen vroeg aan elke ploeg die geïnteresseerd was te veel geld.

Dit tot woede van Alves die eerst spoorloos was, vervolgens weigerde af te zakken naar Nederland en uiteindelijk de clubbestuurders slavernij verweet. Officieel zijn de plooien glad gestreken al lijkt dat sterk na de woorden die er de afgelopen weken zijn gevallen. CSKA Moskou zou nu de oplossing kunnen bieden door de aanvaller in januari over te nemen en Heerenveen er een mooie som voor te geven.

Die leggen meer centjes neer dan Az, daar kan 1 paar geitenwollensokken niet tegen op
pi_53151259
Van de Copacabana naar de harde winter in Moskou
AFC AJAX
  donderdag 13 september 2007 @ 18:27:02 #244
4090 Sandyman
Super nubila jubila
pi_53151464
quote:
Op donderdag 13 september 2007 17:34 schreef MaxPower het volgende:
zullen we in dit topic ff niet happen op fuckbuddy? Het AZ-topic is daar prima geschikt voor.
Doe hast geliek.
quote:
kortom laat je niet zo makkelijk opfokken
Tsja, dat krijg je er van hè...

Die goal van Alves die zat er overigens wel lekker in. Hij is denk ik wel weer klaar voor wat minuten in het pompebleden shirt!
pi_53152979
quote:
Op donderdag 13 september 2007 18:19 schreef BonJovi het volgende:
Van de Copacabana naar de harde winter in Moskou
Van november tot maart lekker op de copacabana en dan een maandje voorbereiding in Spanje of Turkije

Zwaar boeiend
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_53166965
quote:
SC Heerenveen-spits Afonso Alves is weer eens spoorloos

En weer zijn er problemen rondom Afonso Alves. De Braziliaanse topscorer is nog steeds niet teruggekeerd bij zijn club SC Heerenveen. Alves verbleef afgelopen week met het nationale team van Brazilië in Amerika en zou gisteravond terugkeren in Nederland. De aanvaller arriveerde echter niet op Schiphol. De clubleiding van SC Heerenveen heeft het vermoeden dat Alves vanuit Amerika naar Brazilië is gevlogen om een extra bezoekje aan zijn vaderland te brengen.

Wanneer SC Heerenveen Alves wel in Friesland kan verwachten, is op dit moment niet bekend, zo liet de club vrijdag in een persbericht weten. 'Daar kan ik op dit moment niks over zeggen,' aldus directeur Yme Kuiper. 'We hebben echter wel één zekerheid, namelijk dat als Afonso wil voetballen, hij dat alleen bij ons kan doen.' (HM)
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  vrijdag 14 september 2007 @ 11:18:05 #247
10086 Heerlijkheid
gebiedt mij te zeggen
pi_53167023
Hahaha ik vind het wel een goeie. Die eikel moet gewoon lekker wegblijven, dat is toch wat hij wil? Al dat gezeur over dat het zijn zaakwaarnemers zijn die voor hem willen beslissen, het is niet waar.

Die zien we nooit meer terug!
  vrijdag 14 september 2007 @ 11:19:07 #248
52871 Blight
Supersized.
pi_53167050
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 11:15 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Toch bijzonder dat Heerenveen het blijft goedkeuren.
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
pi_53167162
Wat een pannekoek zeg.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
  vrijdag 14 september 2007 @ 11:26:38 #250
45648 D1
Religieus spookrijder
pi_53167257
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 11:15 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Far better it is to dare mighty things, to win glorious triumphs even though checkered by failure, than to rank with those poor spirits who neither enjoy nor suffer much because they live in the gray twilight that knows neither victory nor defeat.
pi_53167271
Wie denkt 'ie wel dat 'ie is? Denkt 'ie dat Dunga hem op blijft roepen als hij een half jaar niet speelt?
pi_53167305
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 11:19 schreef Blight het volgende:

[..]

Toch bijzonder dat Heerenveen het blijft goedkeuren.
Die mogen zich idd wel eens wat harder opstellen.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  vrijdag 14 september 2007 @ 11:29:16 #253
52871 Blight
Supersized.
pi_53167327
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 11:23 schreef koningdavid het volgende:
Wat een pannekoek zeg.
Jouw award krijgt ook een hele andere betekenis zo. Wanneer blijf jij weg van FOK?
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
pi_53167342
GTST is er niks bij.
pi_53167378
Misschien weer een storm in een glas water en verschijnt 'ie morgen weer gewoon.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')