abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52995466
Nee omdat dat een hele groep mensen zijn, maar Fries is maar voor een klein aantal mensen. Dus is het raar dat ze voor hun een artikel maken in het Fries.
AFC AJAX
pi_52996781
quote:
Op donderdag 6 september 2007 16:12 schreef One_conundrum het volgende:
Wat vind je van de taal Robbie? irritant of niet onaardig
Wel een aardig taaltje,
pi_52998265
quote:
Op donderdag 6 september 2007 23:15 schreef BonJovi het volgende:
Ja precies snap niet dat mensen zo kunnen praten is toch niet normaal dat je een bericht in het Fries gaat zetten.
Wat een onzin, in Friesland praten heel veel mensen Fries dus is het niet zo gek dat het in het Fries wordt opgesteld door de Friese media. Op Omrop Fryslan is de voertaal trouwens Fries en op de website ook.
  vrijdag 7 september 2007 @ 09:33:22 #204
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_52998739
quote:
Op vrijdag 7 september 2007 09:04 schreef SCH het volgende:

[..]

Wat een onzin, in Friesland praten heel veel mensen Fries dus is het niet zo gek dat het in het Fries wordt opgesteld door de Friese media. Op Omrop Fryslan is de voertaal trouwens Fries en op de website ook.
Gelijk heb je. Dialect
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_52998773
quote:
Op vrijdag 7 september 2007 09:33 schreef DarkShine het volgende:

[..]

Gelijk heb je. Dialect
Fries is geen dialect
pi_52998916
Kan deze discussie even NIET in dit topic aub?
pi_52999749
Wat is Alves toch een onprofessionele voetballer, hij kan straks zijn carriere gedag zeggen
pi_53000083
quote:
Op vrijdag 7 september 2007 10:22 schreef andre347 het volgende:
Wat is Alves toch een onprofessionele voetballer, hij kan straks zijn carriere gedag zeggen
Anders lees je eerst het topic even...

Inmiddels traint 'ie gewoon weer bij SC Heerenveen mee en lijkt hij er weer zin in te hebben. Ik wil absoluut niet goed praten dat hij zonder afmelding een aantal trainingen, wedstrijden en het Gala heeft gemist, maar begrip voor het 'er door heen zitten/de teleurstelling' heb ik wel. En alle moddergooierij komt van dat maffiakliekje om hem heen, club en supporters doen er verstandig aan dat te negeren. Afonso zelf heeft niemand namelijk nog een negatief woord horen zeggen. Natuurlijk zou ik nog wel graag zien dat Afonso zelf ook afstand van de uitlatingen op 'zijn weblog' neemt, maar als je alles in ogenschouw neemt kan het bijna niet anders dan dat er het een en ander op de achtergrond speelt, waardoor hij dat misschien niet kan. Als de clubleiding/GJV (die veel meer weten van wat er aan de hand is) het accepteert is voor mij de kous ook af.

NB. 't Zou voor de lieve vrede misschien verstandiger zijn dat hij een andere, fatsoenlijke zaakwaarnemer zoekt. Scheelt 'm zelf ook een hoop centjes en gedonder
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
  vrijdag 7 september 2007 @ 11:21:53 #209
4090 Sandyman
Super nubila jubila
pi_53001070
quote:
Op vrijdag 7 september 2007 10:37 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
NB. 't Zou voor de lieve vrede misschien verstandiger zijn dat hij een andere, fatsoenlijke zaakwaarnemer zoekt. Scheelt 'm zelf ook een hoop centjes en gedonder
Dit is ook het enige wat in mijn hoofd rondspeelt. Afonso zal toch ook wel de grote media commotie een beetje meekrijgen en zich dan realiseren dat dit niet door hem veroorzaakt wordt (afgaande van de uitlatingen van Verbeek en vd Velde), maar door die malafide 'zaakwaarnemers'? Ik hoop dat hij het licht gaat zien en 'normale' zaakwaarnemers zijn zaken gaat laten behartigen.
If a man hasn't discovered something that he will die for, he isn't fit to live.
pi_53001615
Hopelijk speelt ie weer de sterren van de hemel!
Al had hij dat van mij best bij AZ mogen doen....
pi_53048088
Veel aandacht lijkt er niet te zijn in Brazilië voor deze soap. Ik heb wel een heel goed geschreven stuk gevonden van een journalist die geen spaan heel laat van De Freitas zijn uitlatingen

Afonso Alves: Slavery And Racism In Holland?

excerpt:
[...] Claims like those made by Álvares de Freitas are appalling as they are shrill shrieks that twist and distort reality to suit personal ends rather than try to call attention to a real problem. Football has a lot of problems and racism is undoubtedly one of them. Another is money-grabbing, selfish agents and hangers-on. [...]

Vanavond om 22.00 speelt Brazilië tegen de VS
pi_53048144
Goed verhaal inderdaad.

Als Heerenveenfan eis ik nog steeds excuses van Alves voordat hij weer op mijn steun kan rekenen. Hij zal openlijk afstand van die Wagner en de uitspraken op zijn site moeten nemen, voordat hij weer aan de slag kan.
pi_53048293
Is Brazil ergens te volgen?
AFC AJAX
  zondag 9 september 2007 @ 14:11:41 #214
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_53048675
Sopcast ofzo vast wel, moet je even kijken welke wedstrijden worden aangeboden ej ...
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_53058779
quote:
Op zondag 9 september 2007 13:44 schreef SCH het volgende:
Goed verhaal inderdaad.

Als Heerenveenfan eis ik nog steeds excuses van Alves voordat hij weer op mijn steun kan rekenen. Hij zal openlijk afstand van die Wagner en de uitspraken op zijn site moeten nemen, voordat hij weer aan de slag kan.
Volgens mij heeft hij op Omrop Fryslân een paar dagen geleden gezegd dat hij het inderdaad niet eens was met die uitspraken. Hij voelde zich geen slaaf, was tevreden met de club, de omgang met de spelers, supporters en bestuur waren ook goed
  zondag 9 september 2007 @ 21:27:39 #216
10086 Heerlijkheid
gebiedt mij te zeggen
pi_53058897
Ja hoor, alsof iedere journalist zomaar iets op z'n website kan zetten. Dit moet wel met instemming van Alves gebeuren, en om je vervolgens achter zo'n zaakwaarnemer te verschuilen, is wel erg laf. Ik zou als Heerenveen speler eerst publiekelijk excuses willen horen.
pi_53062887
Je geloof het niet, maar Alves valt geblesseerd uit na een uur spelen. Lijkt op een lichte knieblessure. Hij liet niet veel zien op een schot op de paal na in het begin. Ondertussen staat het 2-3 voor de kanaries, mooie vrije trap van Ronaldinho net
pi_53062901
geblesseerd van het veld, ook dat nog
pi_53062915
volgens mij ging er 1 op zijn voet staan, niet zijn knie
pi_53063015
wie scoorde er voor Brazilie?
AFC AJAX
pi_53063301
Onywu e.d., Lucio en Ronaldinho
pi_53063629
quote:
Op zondag 9 september 2007 23:49 schreef MaxPower het volgende:
volgens mij ging er 1 op zijn voet staan, niet zijn knie
Dat dacht ik ook, maar meende dat ie daardoor z'n knie iets verdraaide. Zag er in ieder geval vreemd uit, hij leek wel nogal wat pijn te hebben toen hij behandeld werd. Maar goed we zien wel weer
pi_53063697
Oh ja voor het plukje fans dat ie nog over heeft, dat schot van hem op de paal:
http://www.d1g.com/video/show/?id=1359516
pi_53064882
Hij zal toch wel op de bank beginnen?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_53137638
quote:
Op maandag 10 september 2007 01:53 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hij zal toch wel op de bank beginnen?
Klopt. Valt in de oefen wedstrijd tegen Mexico in voor Vagner Love. Ik wil graag van de gelegenheid gebruik maken dat Afonso Alves zojuist z'n eerste interland-doelpunt heeft gescoord voor Brazilië. Fraai diagonaal schot net buiten het strafschopgebied
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')