Wel een aardig taaltje,quote:Op donderdag 6 september 2007 16:12 schreef One_conundrum het volgende:
Wat vind je van de taal Robbie? irritant of niet onaardig
quote:Op donderdag 6 september 2007 23:15 schreef BonJovi het volgende:
Ja precies snap niet dat mensen zo kunnen pratenis toch niet normaal dat je een bericht in het Fries gaat zetten.
Gelijk heb je. Dialectquote:Op vrijdag 7 september 2007 09:04 schreef SCH het volgende:
[..]Wat een onzin, in Friesland praten heel veel mensen Fries dus is het niet zo gek dat het in het Fries wordt opgesteld door de Friese media. Op Omrop Fryslan is de voertaal trouwens Fries en op de website ook.
Anders lees je eerst het topic even...quote:Op vrijdag 7 september 2007 10:22 schreef andre347 het volgende:
Wat is Alves toch een onprofessionele voetballer, hij kan straks zijn carriere gedag zeggen
Dit is ook het enige wat in mijn hoofd rondspeelt. Afonso zal toch ook wel de grote media commotie een beetje meekrijgen en zich dan realiseren dat dit niet door hem veroorzaakt wordt (afgaande van de uitlatingen van Verbeek en vd Velde), maar door die malafide 'zaakwaarnemers'? Ik hoop dat hij het licht gaat zien en 'normale' zaakwaarnemers zijn zaken gaat laten behartigen.quote:Op vrijdag 7 september 2007 10:37 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
NB. 't Zou voor de lieve vrede misschien verstandiger zijn dat hij een andere, fatsoenlijke zaakwaarnemer zoekt. Scheelt 'm zelf ook een hoop centjes en gedonder
Volgens mij heeft hij op Omrop Fryslân een paar dagen geleden gezegd dat hij het inderdaad niet eens was met die uitspraken. Hij voelde zich geen slaaf, was tevreden met de club, de omgang met de spelers, supporters en bestuur waren ook goedquote:Op zondag 9 september 2007 13:44 schreef SCH het volgende:
Goed verhaal inderdaad.
Als Heerenveenfan eis ik nog steeds excuses van Alves voordat hij weer op mijn steun kan rekenen. Hij zal openlijk afstand van die Wagner en de uitspraken op zijn site moeten nemen, voordat hij weer aan de slag kan.
Dat dacht ik ook, maar meende dat ie daardoor z'n knie iets verdraaide. Zag er in ieder geval vreemd uit, hij leek wel nogal wat pijn te hebben toen hij behandeld werd. Maar goed we zien wel weerquote:Op zondag 9 september 2007 23:49 schreef MaxPower het volgende:
volgens mij ging er 1 op zijn voet staan, niet zijn knie
Klopt. Valt in de oefen wedstrijd tegen Mexico in voor Vagner Love. Ik wil graag van de gelegenheid gebruik maken dat Afonso Alves zojuist z'n eerste interland-doelpunt heeft gescoord voor Brazilië. Fraai diagonaal schot net buiten het strafschopgebiedquote:Op maandag 10 september 2007 01:53 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hij zal toch wel op de bank beginnen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |