Ja dat is irritant. Bij de pauzes kijken op andere banen vind ik wel geweldig. Maar helaas gaan ze meestal naar de reclame...quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 19:37 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik vind het irritant dat ze de hele tijd zo wisselen tussen die partijen. Als ze tijdens de pauzes even laten zien wat er op de andere banen gebeurt, vind ik dat fijn, maar niet als ze steeds een kwartier bij de ene partij blijven en dan een kwartier bij de andere partij.![]()
Dit wordt een slooppartij!quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 19:46 schreef Ambrosius het volgende:
Djoko breekt naar 5-5! Op naar tie-break 3.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 20:03 schreef Ambrosius het volgende:
Break Stephanek..dit lijkt het einde.
Die heb ik trouwens niet zelf gemaakt hoor.quote:
Ach, voor Fok! nu wel..quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 20:03 schreef APK het volgende:
[..]
Die heb ik trouwens niet zelf gemaakt hoor. [afbeelding]
Ja, precies. Zal inderdaad nog wel even duren als hij hier al in de 2e ronde verliest.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 19:57 schreef APK het volgende:
Djoko dacht al dat hij volgend jaar #1 zou zijn na zijn winst op Federer.
Jenkinsquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 20:05 schreef Federer-fan het volgende:
Straks liggen alle hooggeplaatste spelers er al uit vóór de kwartinales en zeggen mensen achteraf dat Federer gewonnen heeft door zijn makkelijke loting.![]()
Ja, precies.quote:
Sorry hoor, maar McDonalds zal wel weer een recordomzet raporteren.quote:
Lieverd, schatje. ik weet niet of je het weet, maar die 2 omhoog gevallen eikels waar jij nu naar kijkt, mogen zich morgen opgeven voor een extreme makeoverquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 20:27 schreef APK het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar McDonalds zal wel weer een recordomzet raporteren.![]()
Onbegrijpelijk dat vrouwen hetzelfde betaald krijgen als mannen.![]()
Dit is één van de beste partijen van het jaarquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 20:31 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Lieverd, schatje. ik weet niet of je het weet, maar die 2 omhoog gevallen eikels waar jij nu naar kijkt, mogen zich morgen opgeven voor een extreme makeover![]()
Ja en?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 20:31 schreef kleinzusje het volgende:
Lieverd, schatje. ik weet niet of je het weet, maar die 2 omhoog gevallen eikels waar jij nu naar kijkt, mogen zich morgen opgeven voor een extreme makeover![]()
Dat is geen heen en weer breken, vrouwen zijn nachten lang bezig om strategie uit te denken, jurken te maken, poseren voor fotograven. Dat kost echt veel tijd.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 20:36 schreef APK het volgende:
[..]
Ja en?
Zij krijgen voor een gevecht van bijbelse proporties evenveel als die varkentjes die een beetje heen en weer breken.![]()
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 20:40 schreef kleinzusje het volgende:
Dat is geen heen en weer breken, vrouwen zijn nachten lang bezig om strategie uit te denken, jurken te maken, poseren voor fotograven. Dat kost echt veel tijd.
Djoko wil niets liever dan 5 sets spelen omdat zn moeder zit te kijken.
Marat krijgt zelfs geld toe om korter op de baan te staan.
Maar joh, dit is geen antwoord![]()
Ik weet hetquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 20:36 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dit is één van de beste partijen van het jaar.
Gewoon de game voor Stepanek.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 20:46 schreef mitt het volgende:
Djokovic ruikt bloed.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 20:56 schreef APK het volgende:
Heeeeeeeeeeeerlijk, ik zit echt te genieten.![]()
Adiosquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 19:59 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Boeide totaal niet, maar goed![]()
Dag Safin![]()
Dag Djokovic![]()
Hopelijk vanavond: Dag Nadal![]()
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 21:11 schreef APK het volgende:
[afbeelding]
Collega kijkt Elvis op youtube.![]()
Ja, gelukkig keek ik terwijl Ginepri op bwin en kon ik meteen daar Djoko opstartenquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 21:12 schreef TheGeneral het volgende:
viel bij jullie ook Eurosport even weg?
Ik moet ook naar de AH voor sluitingstijd.quote:
Wimbledon finalequote:Op vrijdag 31 augustus 2007 21:55 schreef Ambrosius het volgende:
Wát een partij, de mooiste van het jaar denk ik.
Nee, dit was beter. Zoveel mooie rally'squote:
martina heeft hem 2 maanden geleden al keihard gedumpt terwijl ze verloofd waren..quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 22:14 schreef Mirri het volgende:
Vette wedstrijd net![]()
Stepanek is ook wel erg tof trouwens, hoe hij met de wedstrijd omging. Hij genoot er echt van.
Ik was voor hem, eigenlijk vooral omdat ik denk dat Martina er kracht en inspiratie uit zou putten als hij deze slopende wedstrijd had gewonnen...
Die umpire zal ook wel helemaal gaar zijn van het zitten, was niet toevallig SdJ?![]()
Ja! Geweldige partijquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 22:17 schreef APK het volgende:
Djoko heeft blijkbaar gewonnen tijdens mijn AH Break
Ik dacht al, 'Wat heb jij een ongezellige woonkamer.'quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 21:11 schreef APK het volgende:
[afbeelding]
Collega kijkt Elvis op youtube.![]()
Nee, volgens mij niet. Edberg heeft in 92 partijen gehad van rond de vijf uur. Vijf uur en 26 minuten was de langste geloof ik, maar dat weet ik niet zeker.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 21:55 schreef Ambrosius het volgende:
4 uur 44, langste op de US Open ooit?
Wát een partij, de mooiste van het jaar denk ik.
Hoezoquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 22:32 schreef Federer-fan het volgende:
Ik dacht al, 'Wat heb jij een ongezellige woonkamer.'![]()
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 22:17 schreef Tim86 het volgende:
[..]
martina heeft hem 2 maanden geleden al keihard gedumpt terwijl ze verloofd waren..
Ja, topwedstrijd. Het is lang geleden dat ik twee spelers zo enthousiast heb zien doen. Het leek af en toe wel een demopartij. Wat een feest.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 22:14 schreef Mirri het volgende:
Vette wedstrijd net![]()
Stepanek is ook wel erg tof trouwens, hoe hij met de wedstrijd omging. Hij genoot er echt van.
Ik was voor hem, eigenlijk vooral omdat ik denk dat Martina er kracht en inspiratie uit zou putten als hij deze slopende wedstrijd had gewonnen...
Die umpire zal ook wel helemaal gaar zijn van het zitten, was niet toevallig SdJ?![]()
Huhquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 22:36 schreef Federer-fan het volgende:
Het leek af en toe wel een demopartij. Wat een feest.![]()
Nee, het was een grap.quote:
Ah, okay.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 22:38 schreef Federer-fan het volgende:
Nee, het was een grap.Ik vond het licht een beetje fel voor een woonkamer; dat was het geloof ik.
![]()
Nee, dat bijvoorbeeld Stepanek af en toe dingen deed die er niet serieus uitzagen. Het leek of het er meer om ging om mooie ballen te slaan dan om zo effectief mogelijk te spelen. En dat vond ik leuk om te zien.quote:
Zeg dat wel. Soms staat dat pas rond 23.00 uur online.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 22:29 schreef TheGeneral het volgende:
Schema van morgen online:
http://www.usopen.org/en_US/scores/schedule/index.html
Dat doen ze een stuk sneller dan bij Wimbledon.
Hmmz, ik zag slechts de eerste 4 sets, maar dat zag er niet uit als circus-tennis.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 22:43 schreef Federer-fan het volgende:
Nee, dat bijvoorbeeld Stepanek af en toe dingen deed die er niet serieus uitzagen. Het leek of het er meer om ging om mooie ballen te slaan dan om zo effectief mogelijk te spelen. En dat vond ik leuk om te zien.
Stepanek is echt een clown..moet je maar eens kijken op ATP masters series tv...hij doet meer moeite om het publiek te vermaken dan om te winnen vaak..quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 22:43 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nee, dat bijvoorbeeld Stepanek af en toe dingen deed die er niet serieus uitzagen. Het leek of het er meer om ging om mooie ballen te slaan dan om zo effectief mogelijk te spelen. En dat vond ik leuk om te zien.
Alleen als Venus een beetje opschiet denk ik.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 22:44 schreef Federer-fan het volgende:
Wie blijven er hier allemaal op tot en met de partij van Nadal? Ik wil wel proberen om het zolang vol te houden.
In de vijfde set sloeg Stepanek op een gegeven momen een bal tussen zijn benen door toen dat niet echt voor de hand lag. En ze maakten op een gegeven moment allebei vreugdedansjes als ze een punt maakten. Het was een erg gemoedelijke sfeer vond ik, vandaar.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 22:47 schreef APK het volgende:
[..]
Hmmz, ik zag slechts de eerste 4 sets, maar dat zag er niet uit als circus-tennis.
Zenden ze Nadal niet uit? En zendt Eurosport dan überhaupt geen nachtpartijen uit?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 22:50 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Eurosport zal trouwens waarschijnlijk om 0.00 naar het atletiek gaan, dus het wordt sowieso via de streams.
Ik vond hem in deze wedstrijd wel te doen. Korda vond ik altijd vreselijk irritant. Dat lijkt wel de uitkomst van een kruising tussen een mens en een kuiken.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 22:48 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Stepanek is echt een clown..moet je maar eens kijken op ATP masters series tv...hij doet meer moeite om het publiek te vermaken dan om te winnen vaak..
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 22:50 schreef Federer-fan het volgende:
In de vijfde set sloeg Stepanek op een gegeven momen een bal tussen zijn benen door toen dat niet echt voor de hand lag. En ze maakten op een gegeven moment allebei vreugdedansjes als ze een punt maakten.
Als ze om 0.00 naar het atletiek gaan niet nee..quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 22:51 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Zenden ze Nadal niet uit? En zendt Eurosport dan überhaupt geen nachtpartijen uit?
hij had deze keer wel ritalin ingenomen en toen was hij niks waard..quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 22:54 schreef APK het volgende:
[..]
![]()
Jammer dat ik dat gemist heb.![]()
What happened to [afbeelding]
Oeh, roemloos ten onder tegen spierballen-fatso.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 23:01 schreef Tim86 het volgende:
hij had deze keer wel ritalin ingenomen en toen was hij niks waard..
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 23:36 schreef Heero87 het volgende:
Malisse - Nalbandian nu op Canvas/Sporza.
Kijkcijfers, de enorme doelgroep zit nu vol spanning hun bling-bling te voodoo-en oid.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 23:39 schreef TheGeneral het volgende:
Waarom nou serena uitzenden als je Mailisse - Nalbandian of Youzhny - Kohlschreiber hebt![]()
Echt?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 22:17 schreef Tim86 het volgende:
[..]
martina heeft hem 2 maanden geleden al keihard gedumpt terwijl ze verloofd waren..
Toch een break nu, maar het gaat niet vanzelf.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 23:44 schreef TheGeneral het volgende:
Jankovic heeft het zeer moeilijk.
Haha, ik zat ook te luisteren ja.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 23:53 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Toch een break nu, maar het gaat niet vanzelf.
De Belgische commentator heeft niet echt vertrouwen in X-man zeg.
Oh oh... Ook een break achter in de 4e...quote:Op zaterdag 1 september 2007 00:23 schreef Tim86 het volgende:
youzzzz wat doe je me aam..
maar levert haar eigen service ook direct weer in...quote:Op zaterdag 1 september 2007 00:41 schreef Ambrosius het volgende:
Cornet maakt voor de tweede keer een break achterstand ongedaan in de derde set: 3-3.
Al een hele tijdquote:Op zaterdag 1 september 2007 01:03 schreef Tim86 het volgende:
op de belg nog Malisse tegen Nalbandian..2 jongens die er bepaald niet fit uitzien
Morgenavond.quote:Op zaterdag 1 september 2007 01:09 schreef erkel het volgende:
Dat was een simpel partijtje voor David.
Hoe laat krijgen we Federer?
Owjah. Zag hem als 3e partij op Arthur Ashe, maar dat is vanaf morgen 11:00 AM.quote:
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 23:44 schreef APK het volgende:
Ik zou nu idd wel beelden van Youzhmeister willen zien, maar zelfs bwin geeft geen thuis.
Nadal tegen Tsonga kan ook heel mooi worden. Al ben ik nog niet overtuigd dat Nadal het straks gaat redden.quote:Op zaterdag 1 september 2007 02:17 schreef TheGeneral het volgende:
Volgende ronde had anders (waarschijnlijk, hoop het niet) Nadal er wel een einde aan gemaakt.
Best mogelijk lijkt me. Wie denk je dat de beste kans heeft tegen Federer? Nalbandian neem ik aan?quote:Op zaterdag 1 september 2007 09:01 schreef mitt het volgende:
Chela
Monaco
DEL POTRO
CAAAALLLLLLLERRRRRRRI
Nalbandian
vijf argentijnen, en allemaal onderin het schema.
ik verwacht een finalist.
Fat Dave is de angstgegner van Federer..pakt eigenlijk altijd minimaal wel een set (op 2 keer na)quote:Op zaterdag 1 september 2007 09:18 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Best mogelijk lijkt me. Wie denk je dat de beste kans heeft tegen Federer? Nalbandian neem ik aan?
Tegen Djokoquote:
Inderdaad is de H2H tegen Ferrer niet echt positief te noemen (2-5). Niettemin heb ik er het volste vertrouwen in dat Nalbandian met zijn fabelachtige slagenarsenaal Ferrer alle hoeken van het veld laat zien.quote:Op zaterdag 1 september 2007 12:50 schreef Norrage het volgende:
Alsof Nalbandian de finale gaat halen
Ik hoop het ten harte, maar die vent is geen schim meer van wat hij vorig jaar was. Sowieso gaat hij er straks hard af tegen zijn persoonlijk angstgegner Ferrer (hoewel hij er 3 weken geleden nog van won)./
quote:Op zaterdag 1 september 2007 02:31 schreef Tim86 het volgende:
itchy en scratchy gaan er hard af in de dubbel..
quote:Op zaterdag 1 september 2007 13:29 schreef BVO het volgende:
Ik mis onze grote held nog.
[afbeelding]
Vamos Rafa.
Hopelijk wint ie de US Openquote:Op zaterdag 1 september 2007 13:29 schreef BVO het volgende:
Ik mis onze grote held nog.
[afbeelding]
Vamos Rafa.
Fat Dave...hij blijft leuk....quote:Op zaterdag 1 september 2007 12:07 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Fat Dave is de angstgegner van Federer..pakt eigenlijk altijd minimaal wel een set (op 2 keer na)
Nee, beter is Sharapova niet snel klaar, dan kunnen we de wedstrijden tenminste op Eurosport zien.. Die begint pas om 7 uur.quote:Op zaterdag 1 september 2007 15:37 schreef Tim86 het volgende:
Malisse is ook weleens slanker geweest overigens..
We beginnen dadelijk mooi weer om 5u
Agnieszka Radwanska (POL)[30]
v. Maria Sharapova (RUS)[2]
Nikolay Davydenko (RUS)[4]
v. Nicolas Almagro (ESP)[28]
Nadia Petrova (RUS)[7]
v. Agnes Szavay (HUN)
Maria Kirilenko (RUS)
v. Julia Vakulenko (UKR)
4 singles dus maar tegelijk..alleen op Artur Ashe, Louis Armstrong (Nee kristie, niet Lance), Armstrong en Court 11 spelen ze singles.
Kijk vooral uit naar het servicegeweld van de 2e en 3e wedstrijd op Ashe:
. Men's Singles - 3rd Rnd.
Thomas Johansson (SWE)
v. Andy Roddick (USA)[5]
3. Men's Singles - 3rd Rnd.
Roger Federer (SUI)[1]
v. John Isner (USA)
Hopelijk is sjappie snel klaar
met sjappie snel klaar tegen iemand als Radwanska bedoel ik rond 1,5 uur...voordat de volgende partij dan goed en wel is begonnen is het bijna 19u en mis je hooguit 3,4 gamesquote:Op zaterdag 1 september 2007 15:51 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Nee, beter is Sharapova niet snel klaar, dan kunnen we de wedstrijden tenminste op Eurosport zien.. Die begint pas om 7 uur.
quote:Op zaterdag 1 september 2007 15:53 schreef Tim86 het volgende:
[..]
met sjappie snel klaar tegen iemand als Radwanska bedoel ik rond 1,5 uur...voordat de volgende partij dan goed en wel is begonnen is het bijna 19u en mis je hooguit 3,4 games![]()
http://www.usopen.org/en_US/scores/draws/ms/msdraw.pdfquote:Op zaterdag 1 september 2007 16:15 schreef kleinzusje het volgende:
Ik kan dat pdf linkje niet vinden van het schema, iemand ???
thxquote:Op zaterdag 1 september 2007 16:17 schreef APK het volgende:
[..]
http://www.usopen.org/en_US/scores/draws/ms/msdraw.pdf
quote:Op zaterdag 1 september 2007 17:37 schreef TheGeneral het volgende:
Oh oh, deze keer de tune van ER op de achtergrond bij Sharapova. Wat weten zij wat wij niet weten ?![]()
Chela heeft nog wel kans om te winnen van Ljubicic, maar echt verder zal hij niet stunten, net als Calleri.quote:Op zaterdag 1 september 2007 09:18 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Best mogelijk lijkt me. Wie denk je dat de beste kans heeft tegen Federer? Nalbandian neem ik aan?
quote:
Mitt, heb je al terug gelezen dat ik ook voor Del Potro ben ) tegen Djokoquote:Op zaterdag 1 september 2007 18:00 schreef mitt het volgende:
[..]
Chela heeft nog wel kans om te winnen van Ljubicic, maar echt verder zal hij niet stunten, net als Calleri.
Del Potro komt er wel maar is nog jong en Monaco is wel geweldig bezig
en Nalbandiangaat ver komen.
quote:Op zaterdag 1 september 2007 18:03 schreef Tim86 het volgende:
[..]
![]()
Szavay is mijn heldin als ze wint![]()
juig jij maar voor die koe, eerste set Radwanskaquote:Op zaterdag 1 september 2007 18:04 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Mitt, heb je al terug gelezen dat ik ook voor Del Potro ben ) tegen Djoko.
En mag ik nu wel juigen voor Maria zonder dat je me gaat bannen![]()
COS jostiequote:Op zaterdag 1 september 2007 17:56 schreef APK het volgende:
Helemaal vergeten dat ik Eurosportstreams had aangeschaft.
Kan ik toch nog Davydenko met zijn Chernobylhoofd bekijken.![]()
quote:Op zaterdag 1 september 2007 18:07 schreef APK het volgende:
[..]
Wat ben je baldadig, mis je je stalkert?![]()
quote:Op zaterdag 1 september 2007 18:08 schreef BVO het volgende:
Radwanska. Sla die arrogante Russin er maar ui
.
Wijventennisquote:Op zaterdag 1 september 2007 18:10 schreef TheGeneral het volgende:
Ik hoop dat Kim Clijsters weer wint dit jaar.
Geef mij maar Sereentje.quote:Op zaterdag 1 september 2007 18:10 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ze is bloedmooi en een beetje nerveus, dat is alles
Die is voor avondwedstrijden.quote:Op zaterdag 1 september 2007 18:10 schreef APK het volgende:
Hé, Sjappie heeft d'r skylinejurk niet aan....
Is dr volle maan kleedjequote:Op zaterdag 1 september 2007 18:10 schreef APK het volgende:
Hé, Sjappie heeft d'r skylinejurk niet aan....
wat moet ze winnen? de bingo?quote:Op zaterdag 1 september 2007 18:10 schreef TheGeneral het volgende:
Ik hoop dat Kim Clijsters weer wint dit jaar.
Slijmbalquote:Op zaterdag 1 september 2007 18:11 schreef XL het volgende:
Ik denk ook dat Del Potro van Djokovic gaat winnen, mitti![]()
![]()
![]()
mitti zelf denkt van nietquote:
quote:Op zaterdag 1 september 2007 18:23 schreef TheGeneral het volgende:
JohanssonZou mooi zijn als hij wint.
en de mijne is wel weer gewonnen hahaquote:Op zaterdag 1 september 2007 18:25 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Petrova, break dan ook.
Edit: Kut Hongaren, Dat was eht dan voor Petrova en mijn bet.
Ook gewoon de 1e partij van mijn combiquote:Op zaterdag 1 september 2007 18:28 schreef Tim86 het volgende:
[..]
en de mijne is wel weer gewonnen haha
Waarom kom jij nooit in WOS als je een wedder bent?quote:Op zaterdag 1 september 2007 18:29 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Ook gewoon de 1e partij van mijn combi. Maar Davydenko gaat goed, nu Berdych nog
.
Als ze die jurk niet aandoet, mag ze ook die slip niet dragenquote:Op zaterdag 1 september 2007 18:34 schreef APK het volgende:
[..]
Waarom kom jij nooit in WOS als je een wedder bent?![]()
Sjappie heeft nog wel gewoon de rooie slip -behorende bij de skylinejurk- aan.![]()
Heb het pas net weer opgepaktquote:Op zaterdag 1 september 2007 18:34 schreef APK het volgende:
[..]
Sjappie heeft nog wel gewoon de rooie slip -behorende bij de skylinejurk- aan.![]()
Bloopers van alle de US open algemeenquote:Op zaterdag 1 september 2007 18:29 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Had jij nou laatst dat filmpje van die bloopers van Roddick gepost?
ja en ? sexy tochquote:Op zaterdag 1 september 2007 18:34 schreef APK het volgende:
[..]
quote:
Ik vind het een beetje een fashion-risk.quote:
Oh nee, die bedoelde ik niet. Die had ik al gezien. Heb je dat filmpje gezien die ik hierbvoven heb gepost?quote:Op zaterdag 1 september 2007 18:44 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Bloopers van alle de US open algemeen![]()
![]()
quote:Op zaterdag 1 september 2007 18:33 schreef TheGeneral het volgende:
Ik post hem toch:
Dit doet Roddick wel tof:
http://nl.youtube.com/watch?v=7opKrMw6WN8
quote:
Jas, woman lady in red is natuurlijk nu niet handigquote:Op zaterdag 1 september 2007 18:48 schreef APK het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje een fashion-risk.![]()
Muziek bij Sharapova: Simply irresistable.![]()
Hij lijkt wel een hobbit.quote:
af, koest in je mand, rustig tennis kijken en lief zijnquote:
Ja, hel cool inderdaad.quote:Op zaterdag 1 september 2007 18:33 schreef TheGeneral het volgende:
Ik post hem toch:
Dit doet Roddick wel tof:
http://nl.youtube.com/watch?v=7opKrMw6WN8
Ik deed niks.quote:Op zaterdag 1 september 2007 18:51 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
af, koest in je mand, rustig tennis kijken en lief zijn![]()
Ik red me, echt![]()
Dat gaat punten kostenquote:Op zaterdag 1 september 2007 19:05 schreef Ambrosius het volgende:
Zou Sharapova echt gaan verliezen?
quote:Op zaterdag 1 september 2007 19:05 schreef Ambrosius het volgende:
Zou Sharapova echt gaan verliezen?
quote:Op zaterdag 1 september 2007 19:10 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Het is of Sharapova of Roddick. 1 van hun moet weg vandaag![]()
Allebei graag....en enkeltje timboektoe voor Federer-Fan pleasequote:Op zaterdag 1 september 2007 19:10 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Het is of Sharapova of Roddick. 1 van hun moet weg vandaag![]()
quote:Op zaterdag 1 september 2007 19:15 schreef Buakaw het volgende:
[..]
Allebei graag....en enkeltje timboektoe voor Federer-Fan please![]()
lol..apk heeft een fashion faux pas gesignaleerdquote:Op zaterdag 1 september 2007 18:48 schreef APK het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje een fashion-risk.![]()
Muziek bij Sharapova: Simply irresistable.![]()
quote:Op zaterdag 1 september 2007 19:23 schreef TheGeneral het volgende:
Radwanska gaat een klein beetje het veld in om Sharapova onder druk te zetten bij de service![]()
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |