abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 7 september 2007 @ 18:28:23 #201
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_53011812
quote:
Op vrijdag 7 september 2007 17:27 schreef J.Herrer het volgende:

[..]

Drenthe hoort er gewoon bij
Slap zooitje dat NL elftal, ik weet zeker dat Drenthe iets extra's zal brengen

Gooi Bouma er uit, zet van Bronkhorst linksback en dan kan Drenthe op het middenveld
Pas op hoor. Je mag niet aan de heilige Bouma komen! Die is bij de andere Fok!kers een heilige.
Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
pi_53012084
Laat Drenthe zich eerst maar eens bewijzen bij Real. Goed dat Marco niet alleen kijkt naar een jeugd EK.
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
pi_53012285
quote:
'Oranje is vaak te voorspelbaar'

...

Aan de vooravond van de belangrijke EK-kwalicitatiewedstrijd tegen de Bulgaren hoopt Van Nistelrooij dat Van Basten keuzes gaat maken in de voorste linie. Tot zijn vreugde zag de aanvaller dat hij mogelijk zijn zin krijgt. Op de trainingen hield ook de bondscoach niet meer krampachtig vast aan een klassiek systeem met buitenspelers die in de buurt van de zijlijn blijven.

...

Zou het? Een flexibeler systeem mét Sneijder op 'de tien'? Maar ja, de meeste dromen zijn bedrog, vooral wat Bassie betreft.
pi_53014264
quote:
Op vrijdag 7 september 2007 18:38 schreef Longmen het volgende:
Laat Drenthe zich eerst maar eens bewijzen bij Real. Goed dat Marco niet alleen kijkt naar een jeugd EK.
Blijf vooral denken dat Real dat ook gedaan heeft jongen
pi_53014437
quote:
Op vrijdag 7 september 2007 20:17 schreef harrypiel het volgende:

[..]

Blijf vooral denken dat Real dat ook gedaan heeft jongen
Ja want bij feyenoord was hij de opvallende speler
pi_53014715
Opportunisme volop. Nu zijn Drenthe en Affelay weer de redders. Zijn beide talentvolle jongens maar zijn er nog lang niet. Geef ze de tijd en ze zullen er wel komen (al heb ik in Drenthe meer vertrouwen dan in Affelay). Op dit moment zijn het geen basisklanten in ieder geval.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_53014799
quote:
Khalid Boulahrouz (Sevilla), Wilfred Bouma (Aston Villa), Joris Mathijsen (Hamburger SV), John Heitinga (Ajax), André Ooijer (Blackburn), Mario Melchiot (Wigan)
Alleen Boulah en Heitinga (Centraal, of in een 442 als DMF) komen in de buurt van het niveau wat je moet ambieeren. En dat nivueau halen ze ook maar sporadisch. Ik will Stam en Frank de Boer terug.

Ooijer? die heeft ook weer twee ballen geraakt in de PL?
pi_53017449
quote:
Op vrijdag 7 september 2007 20:25 schreef Longmen het volgende:

[..]

Kijk voor de gein eens in het Real-topic voordat je als dwarsligger met huilie-smilies gaat rondstrooien. Beetje nitwitterig van je om te doen alsof Real niet weet wat voor vlees ze met Drenthe in de kuip hebben gehaald .
pi_53017607
quote:
Op vrijdag 7 september 2007 20:25 schreef Longmen het volgende:

[..]

Die ene wedstrijd dat ik in de Kuip zal viel ie inderdaad enorm op
pi_53017720
ben zeker geen Feyenoord fan maar Drenthe was het enige lichtpuntje vorig seizoen in mijn ogen..
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_53026454
quote:
Op vrijdag 7 september 2007 22:19 schreef harrypiel het volgende:

[..]

Kijk voor de gein eens in het Real-topic voordat je als dwarsligger met huilie-smilies gaat rondstrooien. Beetje nitwitterig van je om te doen alsof Real niet weet wat voor vlees ze met Drenthe in de kuip hebben gehaald .
Wat nu dwarsligger? Ik denk er echt zo over, mag dat niet meer? Bovendien suggereer ik nergens dat ze niet weten wat ze hebben gehaald, lees jij eerst eens een reactie goed door...Hij zal heus wel oranje halen, t is een groot talent, maar laten we nu niet doen alsof hij er al is. Zoals hier iemand al meldde: niet te opportunistisch, eerst een stabiel seizoen en dan verder kijken. En nee ik vond niet dat hij bij Fey een stabiel seizoen had. Hij was een lichtpuntje, maar niet meer dan dat. Dan is Affelay verder.
Een oefenwedstrijd lijkt me het juiste moment voor Marco om hem erbij te halen, en wie weet kan hij mee naar het EK.
pi_53031987
quote:
Op zaterdag 8 september 2007 12:09 schreef Longmen het volgende:

[..]

Wat nu dwarsligger? Ik denk er echt zo over, mag dat niet meer? Bovendien suggereer ik nergens dat ze niet weten wat ze hebben gehaald, lees jij eerst eens een reactie goed door...Hij zal heus wel oranje halen, t is een groot talent, maar laten we nu niet doen alsof hij er al is. Zoals hier iemand al meldde: niet te opportunistisch, eerst een stabiel seizoen en dan verder kijken. En nee ik vond niet dat hij bij Fey een stabiel seizoen had. Hij was een lichtpuntje, maar niet meer dan dat. Dan is Affelay verder.
Een oefenwedstrijd lijkt me het juiste moment voor Marco om hem erbij te halen, en wie weet kan hij mee naar het EK.
Zulke spelers moet je d'r pas bij halen als ze constant kunnen presteren. Allebei nog een beetje alles of niets voetballers, al wordt het bij Afellay in ieder geval op Eredivisie-niveau steeds vaker alles. Maar zulke spelers moeten zich eerst maar is tegen de grote clubs(CL, Spaanse comp.) een tijd achter elkaar bewijzen. Als Afellay straks nou ook geregeld uitblinkt in de CL, dan kun je zeggen dat het een concurrent voor v.d. Vaart en Sneijder is, eerder niet.
pi_53033240
quote:
Op zaterdag 8 september 2007 12:09 schreef Longmen het volgende:

[..]

OK OK, I'll retract that last post . We zijn het er dus over eens dat Drenthe een groot talent met oranje-potentie is, en dat Real hem heeft gehaald op basis van meer dan alleen het EK < 21, met iig niet de bedoeling om hem alleen bankzitter te laten spelen (alhoewel Drenthe dat natuurlijk voor het grootste gedeelte zelf in de hand heeft). Tuurlijk, hij is er nog niet en moet eerst nog een stabiele factor worden, maar om nou te doen alsof hij bij voorbaat kansloos is omdat hij snel bij Feyenoord vertrokken is, is natuurlijk overtrokken. Een oefenwedstrijd zou een heel goeie graadmeter zijn om te kijken waar hij qua spelontwikkeling staat.
pi_53034194
Wat een opstelling weer... Bronckhorst centraal op t midden en Seedorf op de bank.
pi_53035549
Seedorf op de bank
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
pi_53036157
quote:
Op zaterdag 8 september 2007 19:58 schreef Chuck_Norris het volgende:
Seedorf op de bank
Zal er twee minuten voor tijd wel inkomen..
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  zaterdag 8 september 2007 @ 20:19:21 #217
181796 Prik0
T o i v o n e n !
pi_53036196
De Zeeuw in de basis
Van Bronckhorst als VM
Vijf keer op rij maakt mij pas blij!
pi_53036550
Bassie is weer lekker snugger bezig
  zaterdag 8 september 2007 @ 20:34:52 #219
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_53036621
quote:
Op zaterdag 8 september 2007 19:58 schreef Chuck_Norris het volgende:
Seedorf op de bank
We hebben zoveel goede spelers, de beste middenvelder van Europa kan vast wel op de bank !
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_53037716
Hee, dit begint _ergens_ op te lijken; nu nog sneijder en v. bronckhorst, en babel en van persie van plek laten verwisselen en je hebt een opstelling die naast dat het goed werkt ook nog eens logisch is.
pi_53037795
Ik vind het nog nergens op lijken, ze hebben geen kans gehad. (lopen elkaar in de weg) Doelpunt viel uit een dood spelmoment.
Gewoon 4-4-2 gaan spelen met Sneijdert op 10 a.u.b.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_53037800
Hij gaat gewoon weer winnen dus
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_53037899
Ja t is niet veel soeps. Zet Bronckhorst aub een linie terug...
pi_53037956
Zet Seedorf erin
pi_53038066
Tsja, het is in ieder geval een pluspunt dat de buitenspelers niet meer stijf op hun plek staan, maar aan de andere kant lopen ze hiermee elkaars gaten dicht, vooral omdat Van Nistelrooij ook nog eens mee probeert te voetballen en Sneijder steeds naar de bal toeloopt. Maar ok, ik hoop dat Van Basten hier dan maar aan vasthoudt, dan loopt het misschien iets beter over een paar wedstrijden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')