Pas op hoor. Je mag niet aan de heilige Bouma komen! Die is bij de andere Fok!kers een heilige.quote:Op vrijdag 7 september 2007 17:27 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Drenthe hoort er gewoon bij![]()
Slap zooitje dat NL elftal, ik weet zeker dat Drenthe iets extra's zal brengen![]()
Gooi Bouma er uit, zet van Bronkhorst linksback en dan kan Drenthe op het middenveld
quote:'Oranje is vaak te voorspelbaar'
...
Aan de vooravond van de belangrijke EK-kwalicitatiewedstrijd tegen de Bulgaren hoopt Van Nistelrooij dat Van Basten keuzes gaat maken in de voorste linie. Tot zijn vreugde zag de aanvaller dat hij mogelijk zijn zin krijgt. Op de trainingen hield ook de bondscoach niet meer krampachtig vast aan een klassiek systeem met buitenspelers die in de buurt van de zijlijn blijven.
...
Blijf vooral denken dat Real dat ook gedaan heeft jongenquote:Op vrijdag 7 september 2007 18:38 schreef Longmen het volgende:
Laat Drenthe zich eerst maar eens bewijzen bij Real. Goed dat Marco niet alleen kijkt naar een jeugd EK.
Ja want bij feyenoord was hij de opvallende spelerquote:Op vrijdag 7 september 2007 20:17 schreef harrypiel het volgende:
[..]
Blijf vooral denken dat Real dat ook gedaan heeft jongen
Alleen Boulah en Heitinga (Centraal, of in een 442 als DMF) komen in de buurt van het niveau wat je moet ambieeren. En dat nivueau halen ze ook maar sporadisch. Ik will Stam en Frank de Boer terug.quote:Khalid Boulahrouz (Sevilla), Wilfred Bouma (Aston Villa), Joris Mathijsen (Hamburger SV), John Heitinga (Ajax), André Ooijer (Blackburn), Mario Melchiot (Wigan)
Kijk voor de gein eens in het Real-topic voordat je als dwarsligger met huilie-smilies gaat rondstrooien. Beetje nitwitterig van je om te doen alsof Real niet weet wat voor vlees ze met Drenthe in de kuip hebben gehaaldquote:Op vrijdag 7 september 2007 20:25 schreef Longmen het volgende:
[..]
Ja want bij feyenoord was hij de opvallende speler
Die ene wedstrijd dat ik in de Kuip zal viel ie inderdaad enorm opquote:Op vrijdag 7 september 2007 20:25 schreef Longmen het volgende:
[..]
Ja want bij feyenoord was hij de opvallende speler
Wat nu dwarsligger?quote:Op vrijdag 7 september 2007 22:19 schreef harrypiel het volgende:
[..]
Kijk voor de gein eens in het Real-topic voordat je als dwarsligger met huilie-smilies gaat rondstrooien. Beetje nitwitterig van je om te doen alsof Real niet weet wat voor vlees ze met Drenthe in de kuip hebben gehaald.
Zulke spelers moet je d'r pas bij halen als ze constant kunnen presteren. Allebei nog een beetje alles of niets voetballers, al wordt het bij Afellay in ieder geval op Eredivisie-niveau steeds vaker alles. Maar zulke spelers moeten zich eerst maar is tegen de grote clubs(CL, Spaanse comp.) een tijd achter elkaar bewijzen. Als Afellay straks nou ook geregeld uitblinkt in de CL, dan kun je zeggen dat het een concurrent voor v.d. Vaart en Sneijder is, eerder niet.quote:Op zaterdag 8 september 2007 12:09 schreef Longmen het volgende:
[..]
Wat nu dwarsligger?Ik denk er echt zo over, mag dat niet meer? Bovendien suggereer ik nergens dat ze niet weten wat ze hebben gehaald, lees jij eerst eens een reactie goed door...Hij zal heus wel oranje halen, t is een groot talent, maar laten we nu niet doen alsof hij er al is. Zoals hier iemand al meldde: niet te opportunistisch, eerst een stabiel seizoen en dan verder kijken. En nee ik vond niet dat hij bij Fey een stabiel seizoen had. Hij was een lichtpuntje, maar niet meer dan dat. Dan is Affelay verder.
![]()
Een oefenwedstrijd lijkt me het juiste moment voor Marco om hem erbij te halen, en wie weet kan hij mee naar het EK.
OK OK, I'll retract that last postquote:Op zaterdag 8 september 2007 12:09 schreef Longmen het volgende:
[..]
Wat nu dwarsligger?Ik denk er echt zo over, mag dat niet meer? Bovendien suggereer ik nergens dat ze niet weten wat ze hebben gehaald, lees jij eerst eens een reactie goed door...Hij zal heus wel oranje halen, t is een groot talent, maar laten we nu niet doen alsof hij er al is. Zoals hier iemand al meldde: niet te opportunistisch, eerst een stabiel seizoen en dan verder kijken. En nee ik vond niet dat hij bij Fey een stabiel seizoen had. Hij was een lichtpuntje, maar niet meer dan dat. Dan is Affelay verder.
![]()
Een oefenwedstrijd lijkt me het juiste moment voor Marco om hem erbij te halen, en wie weet kan hij mee naar het EK.
Zal er twee minuten voor tijd wel inkomen..quote:
We hebben zoveel goede spelers, de beste middenvelder van Europa kan vast wel op de bankquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |