abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 1 september 2007 @ 12:01:16 #51
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_52864265
Dus je komt hier wat te stoken en scheld her en der wat mensen uit en dan verwacht je respect van ons? beetje Van Basten tactiek ofniet?

"hij mist warmte ofzo"

Goedbezig gozer
pi_52864266
quote:
Op zaterdag 1 september 2007 11:45 schreef knnth het volgende:

Natuurlijk speelt Italie kut, ik wist wel dat je met deze resultaten ging komen Maar Italie is wereldkampioen, Brazilie niet. Ik denk dat alle Brazilianen liever wereldkampioen waren geworden dan dat ze bovenaan dat pauperlijstje staan.
Om de een of andere reden kunnen Zuid-Amerikaanse teams geen toernooien winnen in Europa en kunnen Europese teams geen toernooien winnen in Zuid-Amerika...

Sinds 1995 is de LAAGSTE notering van Brazilië op de Fifa-ranking de 3de plaats, ze hebben de laatste 12 jaar lang bijna onafgebroken eerste gestaan...

Italië heeft dit jaar een paar keer eerste gestaan en daarvoor voor het laatst in 1993... Laagste notering 16de en zo'n beetje de helft van de periode sinds '93 stonden ze niet eens in de top 10... En als er één land is dat LELIJK voetbal tot kunst heeft verheven is het wel Italië... Maar als ik me niet vergis ging deze discussie over Marco van Basten en niet over Brazilië en/of Italië...
pi_52864288
quote:
Op zaterdag 1 september 2007 11:51 schreef Grimm het volgende:

[..]

Dus hier moet ik antwoord op geven terwijl je niet reageert op mijn post?
ik kom met gefundeerd kritiek? maar je reageert er niet op.

beetje krom niet?
sorry, ik had niet in de gaten dat ik er eentje over heb geslagen, mijn excuus, welke bedoel je?
  zaterdag 1 september 2007 @ 12:03:14 #54
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_52864304
quote:
Op zaterdag 1 september 2007 12:01 schreef Tennessee het volgende:

[..]

Om de een of andere reden kunnen Zuid-Amerikaanse teams geen toernooien winnen in Europa en kunnen Europese teams geen toernooien winnen in Zuid-Amerika...

Sinds 1995 is de LAAGSTE notering van Brazilië op de Fifa-ranking de 3de plaats, ze hebben de laatste 12 jaar lang bijna onafgebroken eerste gestaan...

Italië heeft dit jaar een paar keer eerste gestaan en daarvoor voor het laatst in 1993... Laagste notering 16de en zo'n beetje de helft van de periode sinds '93 stonden ze niet eens in de top 10... En als er één land is dat LELIJK voetbal tot kunst heeft verheven is het wel Italië... Maar als ik me niet vergis ging deze discussie over Marco van Basten en niet over Brazilië en/of Italië...
Waarom reageer je dan niet op mijn posts?

en als deze discussie over Van Basten gaat waarom maak je dan een hele post over een ander land? was dat niet debatpuntje #3?
pi_52864351
quote:
Op zaterdag 1 september 2007 12:03 schreef Grimm het volgende:

[..]

Waarom reageer je dan niet op mijn posts?
Nogmaals; Excuus, had niet in de gaten dat ik iets had overgeslagen...
quote:
en als deze discussie over Van Basten gaat waarom maak je dan een hele post over een ander land? was dat niet debatpuntje #3?
dat was inderdaad volgens mij even debattrucje nummer 5 waar ik per ongeluk wél ben ingetrapt; van onderwerp veranderen...
pi_52864384
uhm, maar even voor de duidelijkheid... Waar heb ik dan precies niet op gereageerd? Ik kan het even niet vinden...
  zaterdag 1 september 2007 @ 12:07:43 #57
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_52864408
quote:
Op zaterdag 1 september 2007 11:28 schreef Grimm het volgende:

[..]
Nou ja en mijn menig is dat je je sterkste punten moet accentueren, en niet halstarrig moet vast houden aan een opstelling wat je zwak maakt. we hebben bijvoorbeeld geen buitenspelers, dat zorgt voor chaos op het veld. Ruimtes die dicht worden gelopen, geen aanvoer naar het strafschopgebied etc.
We hebben wel fantastische middenvelders die veel scoren en zeer effectief kunnen spelen.
wat we ook hebben zijn europese topspitsen zoals kuyt, nistelrooy en van persie.
Maar wat spelen wij? een systeem met flankspelers en controlerende middenvelders wat gebaseerd is op 1 spits voorin. Het is natuurlijk mooi dat wij als NL een huisstijl kunnen spelen maar het is totaal onlogisch.
quote:
Op zaterdag 1 september 2007 10:34 schreef Grimm het volgende:
Ik word een beetje ziek van het argument "we hebben geen betere spelers meer"
je kan een middenveld samenstellen die bij europese topclubs spelen maar bovenal heb je misschien wel het beste spitsenduo van europa. maar toch presteren we het om geen enkele goal te maken tegen verschillende landen.
quote:
Op zaterdag 1 september 2007 01:05 schreef Grimm het volgende:

[..]

Vindt jij gelijke spelen tegen bulgarije, roemenie en macedonie een goed resultaat dan? ik vindt eigenlijk dat nl daar van had moeten winnen, ongeacht of je thuis of uit speelt.
Geef daar eerst maar n's antwoord op
pi_52864412
quote:
Op zaterdag 1 september 2007 11:52 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Hou toch op met je debattrucjes kerel...
Degene die met modder gaat gooien ben jij met antwoorden als:
''Waarom wordt je dan niet lekker supporter van Italië of Duitsland of zo? ''
Had jij je niet net teruggetrokken uit de discussie?
pi_52864438
quote:
Op zaterdag 1 september 2007 12:07 schreef Grimm het volgende:

Met alle plezier, maar ik moet eerst even boodschappen gaan doen... Ik beloof je dat ik daarna meteen terug kom om antwoord te geven....
  zaterdag 1 september 2007 @ 12:10:31 #60
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_52864453
quote:
Op zaterdag 1 september 2007 12:09 schreef Tennessee het volgende:

[..]

Met alle plezier, maar ik moet eerst even boodschappen gaan doen... Ik beloof je dat ik daarna meteen terug kom om antwoord te geven....
lol doe maar relaxed.
  zaterdag 1 september 2007 @ 12:34:30 #61
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_52864931
Als je een selectie naar het WK stuurt met (basis-)spelers van onder andere CL-kampioen Barça, Arsenal, Manchester United, Liverpool en Chelsea, daarbij ook nog eens voetballers negeert die in de basis staan van AC Milan en Bayern München, mag je niet over een elftal in opbouw spreken, dan moet je er tijdens het WK gewoon staan! Je gaat toch niet het WK gebruiken om te leren? Leren voor een EK, een lager aangeschreven toernooi. Tijdens het WK had je kunnen presteren, een mix van ervaren wereldtoppers, zoals Edgar Davids, Clarence Seedorf, Ruud van Nistelrooij, Phillip Cocu, Edwin van der Sar en Roy Makaay met enorme talenten, zoals Arjen Robben, Robin van Persie, Khalid Boulahrouz, Rafael van der Vaart, Wesley Sneijder, Klaas Jan Huntelaar, Johnny Heitinga en Hedwiges Maduro. Oranje heeft gewoon slecht gespeeld dit WK, qua spel én prestaties, waarom moeten wij tevreden zijn over Bassie? Vooralsnog heeft Co Adriaanse gelijk gekregen, het was dan wel een goed paard, maar nog lang geen goede ruiter. Maar goed, in feite is dat de schuld van de KNVB, die stellen iemand aan die een jaar (!) ervaring heeft bij Jong Ajax (!), dat is vragen om problemen! In drie jaar tijd onder Bassie heeft Oranje slechts één helft goed gespeeld tegen Duitsland, de rest was matig tot slecht, Oranje-onwaardig in elk geval. Ook zijn selectiebeleid is nogal dubieus te noemen, tijdens het WK neemt hij twee rechtsbacks (Jan Kromkamp en Kew Jaliens) mee, die hij beide niet opstelt. Ook zijn publieke steun voor de Ivoriaanse aanvaller Salomon Kalou ben ik nog niet vergeten, waarom wilden Johan Cruijff en hij Oranje verrijken met deze Afrikaanse aanvaller? Van enige tactiek is geen sprake, de enige zichtbare tactiek is dat alle ballen naar Arjen Robben en Robin van Persie moeten, in de hoop dat zij iets kunnen forceren. Zijn prestaties tijdens het WK waren gewoon kut, als je de beschikbare spelers ziet (dus ook degene die Marco van Basten bewust thuislaat), moet je voor de wereldtitel kunnen gaan. Nu Oranje door Portugal wordt uitgeschakeld in de tweede ronde, was dit allemaal ineens slechts de voorbereiding op het EK, want dán moeten we er pas staan! Waarom gaan we dan überhaupt naar het WK? Nederland heeft gewoon uitermate zwak gepresteerd op het WK, terwijl er veel meer mogelijk was, punt. Daarbij ook nog eens zijn respectloze uitspraken over Edgar Davids ("Ik neem Jan Wouters toch ook niet mee?") en Clarence Seedorf ("Nicky Hofs is op dit moment gewoon beter!"), zorgen er bij mij gewoon voor dat ik Marco van Basten als bondscoach niet meer serieus zal nemen!
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  zaterdag 1 september 2007 @ 13:20:51 #62
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_52865863
quote:
Op zaterdag 1 september 2007 12:34 schreef M0NTANA het volgende:
Als je een selectie naar het WK stuurt met (basis-)spelers van onder andere CL-kampioen Barça, Arsenal, Manchester United, Liverpool en Chelsea, daarbij ook nog eens voetballers negeert die in de basis staan van AC Milan en Bayern München, mag je niet over een elftal in opbouw spreken, dan moet je er tijdens het WK gewoon staan! Je gaat toch niet het WK gebruiken om te leren? Leren voor een EK, een lager aangeschreven toernooi. Tijdens het WK had je kunnen presteren, een mix van ervaren wereldtoppers, zoals Edgar Davids, Clarence Seedorf, Ruud van Nistelrooij, Phillip Cocu, Edwin van der Sar en Roy Makaay met enorme talenten, zoals Arjen Robben, Robin van Persie, Khalid Boulahrouz, Rafael van der Vaart, Wesley Sneijder, Klaas Jan Huntelaar, Johnny Heitinga en Hedwiges Maduro. Oranje heeft gewoon slecht gespeeld dit WK, qua spel én prestaties, waarom moeten wij tevreden zijn over Bassie? Vooralsnog heeft Co Adriaanse gelijk gekregen, het was dan wel een goed paard, maar nog lang geen goede ruiter. Maar goed, in feite is dat de schuld van de KNVB, die stellen iemand aan die een jaar (!) ervaring heeft bij Jong Ajax (!), dat is vragen om problemen! In drie jaar tijd onder Bassie heeft Oranje slechts één helft goed gespeeld tegen Duitsland, de rest was matig tot slecht, Oranje-onwaardig in elk geval. Ook zijn selectiebeleid is nogal dubieus te noemen, tijdens het WK neemt hij twee rechtsbacks (Jan Kromkamp en Kew Jaliens) mee, die hij beide niet opstelt. Ook zijn publieke steun voor de Ivoriaanse aanvaller Salomon Kalou ben ik nog niet vergeten, waarom wilden Johan Cruijff en hij Oranje verrijken met deze Afrikaanse aanvaller? Van enige tactiek is geen sprake, de enige zichtbare tactiek is dat alle ballen naar Arjen Robben en Robin van Persie moeten, in de hoop dat zij iets kunnen forceren. Zijn prestaties tijdens het WK waren gewoon kut, als je de beschikbare spelers ziet (dus ook degene die Marco van Basten bewust thuislaat), moet je voor de wereldtitel kunnen gaan. Nu Oranje door Portugal wordt uitgeschakeld in de tweede ronde, was dit allemaal ineens slechts de voorbereiding op het EK, want dán moeten we er pas staan! Waarom gaan we dan überhaupt naar het WK? Nederland heeft gewoon uitermate zwak gepresteerd op het WK, terwijl er veel meer mogelijk was, punt. Daarbij ook nog eens zijn respectloze uitspraken over Edgar Davids ("Ik neem Jan Wouters toch ook niet mee?") en Clarence Seedorf ("Nicky Hofs is op dit moment gewoon beter!"), zorgen er bij mij gewoon voor dat ik Marco van Basten als bondscoach niet meer serieus zal nemen!
Verdeel t n's in alinea's en doe her en der een enter
pi_52866214
Van mij mag van Basten nog steeds lekker oprotten. Heeft nooit een echt leuke wedstrijd afgeleverd als coach, z'n selectiebeleid is om te huilen en de prestaties erg matig.

MvB
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_52866233
quote:
Op zaterdag 1 september 2007 01:05 schreef Grimm het volgende:

[..]

Tsja...Die greep z'n kans en bewees zijn kwaliteiten terwijl een hoop spelers bij Van Basten maar wat aanmodderen.
Vindt jij gelijke spelen tegen bulgarije, roemenie en macedonie een goed resultaat dan? ik vindt eigenlijk dat nl daar van had moeten winnen, ongeacht of je thuis of uit speelt.
Jij wilt dus dat ieder land zijn coach moet ontslaan. Ieder land (Italie, Frankrijk etc etc.) heeft de laatste jaren punten verloren tegen de zogenaamde B - landen. Het gaat om het eindresultaat en dat is plaatsing voor het eindtoernooi. Niets meer en niets minder. En als de spelers maar wat aanmodderen dan zegt dat meer over de spelers zelf dan over de coach. Ik zeg niet dat MvB een wereldcoach is maar met dit soort argumenten sla je de plank volledig mis.

[ Bericht 0% gewijzigd door Pedroso op 01-09-2007 14:10:50 ]
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_52866283
quote:
Op zaterdag 1 september 2007 13:39 schreef Pedroso het volgende:

[..]

Jij wilt dus dat ieder land zijn coach moet ontslaan. Ieder land (Italie, Frankrijk etc etc.) heeft de laatste jaren punten verloren tegen de zogenaamde B - landen. Het gaat om het eindresultaat en dat is plaatsing voor het eindtoernooi. Niets meer en niets minder.
Het eindresultaat en de echte meetpunten zijn volgens mij de prestaties op zo'n toernooi.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  zaterdag 1 september 2007 @ 14:08:11 #66
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_52866802
quote:
Op zaterdag 1 september 2007 13:39 schreef Pedroso het volgende:

[..]

Jij wilt dus dat ieder land zijn coach moet ontslaan. Ieder land (Italie, Frankrijk etc etc.) heeft de laatste jaren punten verloren tegen de zogenaamde B - landen. Het gaat om het eindresultaat en dat is plaatsing voor het eindtoernooi. Niets meer en niets minder. En als de spelers maar wat aanmodderen dan zegt dat meer over de spelers zelf als over de coach. Ik zeg niet dat MvB een wereldcoach is maar met dit soort argumenten sla je de plank volledig mis.
Als het 5 keer gebeurt dan moet je wel vraagtekens zetten bij het presteren van de coach.
Sommige spelers die geselecteerd worden kunnen niet beter. Jaliens die bijna geen bal goed kan verwerken, Landzaat die te dromen staat op het veld etc. Deze spelers kunnen gewoon niet beter
Dan het raadsel van het eeuwige 433 waar sommige spelers, door hun positie, aanmodderen. VDV op de rechtsvoor, Kuyt op de links voor etc.
Ik vind nie dat ik hiermee de plank mis sla, Nederland moet minmaal 2 keer zoveel goals maken als je naar het spelers materiaal kijkt.
pi_52866964
quote:
Op zaterdag 1 september 2007 14:08 schreef Grimm het volgende:

[..]

Als het 5 keer gebeurt dan moet je wel vraagtekens zetten bij het presteren van de coach.
Sommige spelers die geselecteerd worden kunnen niet beter. Jaliens die bijna geen bal goed kan verwerken, Landzaat die te dromen staat op het veld etc. Deze spelers kunnen gewoon niet beter
Dan het raadsel van het eeuwige 433 waar sommige spelers, door hun positie, aanmodderen. VDV op de rechtsvoor, Kuyt op de links voor etc.
Ik vind nie dat ik hiermee de plank mis sla, Nederland moet minmaal 2 keer zoveel goals maken als je naar het spelers materiaal kijkt.
Och we hebben verhoudingsgewijs weinig punten verloren hoor tegen de zgn. B-landen. In ieder geval niet meer dan bij voorgaande bondscoaches. Dat er spelers bijzitten die geen topniveau hebben ben ik met je eens. Dit zijn toevallig net de spelers die het verdedigende deel van Oranje vormen. Probleem is dat er geen betere zijn. Er kan best discussie zijn over een enkele speler (wel selecteren, niet selecteren) maar daar is het probleem niet mee opgelost. Aanvallend zijn we echt top maar het blijkt de laatste decennia dat landen die verdedigend echt top zijn de prijzen pakken, hoe jammer dat ook is.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_52867323
quote:
Op zaterdag 1 september 2007 12:07 schreef Grimm het volgende:

Op zaterdag 1 september 2007 11:28 schreef Grimm het volgende:

Nou ja en mijn menig is dat je je sterkste punten moet accentueren, en niet halstarrig moet vast houden aan een opstelling wat je zwak maakt. we hebben bijvoorbeeld geen buitenspelers, dat zorgt voor chaos op het veld. Ruimtes die dicht worden gelopen, geen aanvoer naar het strafschopgebied etc.
We hebben wel fantastische middenvelders die veel scoren en zeer effectief kunnen spelen.
wat we ook hebben zijn europese topspitsen zoals kuyt, nistelrooy en van persie.
Maar wat spelen wij? een systeem met flankspelers en controlerende middenvelders wat gebaseerd is op 1 spits voorin. Het is natuurlijk mooi dat wij als NL een huisstijl kunnen spelen maar het is totaal onlogisch.
Ik ben bang dat er iets van een misverstand is ontstaan... Ik zeg niet dat je het niet met van Basten oneens mag zijn, ik zeg dat hij nu eenmaal bondscoach is, of je dat nou leuk vindt of niet, en dat hij dat in ieder geval blijft tot ná de volgende WK en ik zeg dat als we écht willen winnen volgend jaar we als supporters, samen met de pers, áchter ons team en de bondscoach moeten gaan staan als twaalfde man, en niet als tweede tegenstander links, rechts en van onder en van boven de bondscoach (of de spelers) aan moeten vallen... onze taak als supporter is supporten, de coach zijn taak is coachen en de spelers moeten spelen, zo hoort het en zo maken we een kans, anders niet... In het buitenland heeft Oranje al jaren de naam van "zeer getalenteerd maar ongedisciplineerd en dus kansloos" en we doen niets anders dan bewijzen dat dat zo is...
quote:
Ik word een beetje ziek van het argument "we hebben geen betere spelers meer"
je kan een middenveld samenstellen die bij europese topclubs spelen maar bovenal heb je misschien wel het beste spitsenduo van europa. maar toch presteren we het om geen enkele goal te maken tegen verschillende landen.
Zou dat te maken kunnen hebben met de druk? Denk je niet dat die erg groot is? En maken we die niet alleen groter zo? Kan je je de WK'90 nog herinneren, met ons droomteam van twee jaar eerder? En de EK'92? Weet je nog die Denen die al op vakantie waren en toen ineens mochten invallen en kampioen werden? Waren die ook kampioen geworden als ze onder druk hadden gestaan? Ze hadden zich niet eens gekwalificeerd!
quote:
Ik vind het zeker geen slechte resultaten... Natuurlijk was winst beter geweest en ook de wedstrijd tegen Luxemburg vond ik persoonlijk erg teleurstellend... Maar ik zeg ook niet dat alles dat Van Basten doet perfect is en dat hij alleen maar uitstekende resultaten boekt... Wat ik zeg is dat hij tot nu toe, over het geheel genomen, uitstekende resultaten heeft geboekt... De cijfers zijn op zich heel goed, alleen die ene wedstrijd tegen Portugal was gewoon erg jammer. maar het is niet alsof we met 5-0 zijn weggespeeld of zo, het had net zo makkelijk 1-0 of 2-1 voor ons kunnen zijn, was het niet, pech, uit het toernooi, volgende ronde... Nou, Van Basten kreeg het vertrouwen het nog 2 jaar te doen van de KNVB en van de spelers (op een enkele uitzondering na) en nou gaan wij als "fans/supporters" halverwege de kwalificatie en 9 maanden voor het toernooi ineens roepen dat er een andere coachmoet komen!?!? DAAR maak ik me druk om en dát vind ik heel erg slecht en daarnaast ook nog eens onterecht en in de laatste plaats vind ik dat Van Basten dit gewoon niet heeft verdiend.
quote:
bij deze

[ Bericht 0% gewijzigd door Tennessee op 01-09-2007 14:47:23 ]
pi_52867358
Van Basten.
pi_52867420
quote:
Op zaterdag 1 september 2007 14:40 schreef Tennessee het volgende:

[..]

en nou gaan wij als "fans/supporters" halverwege de kwalificatie en 9 maanden voor het toernooi ineens roepen dat er een andere coachmoet komen!?!? DAAR maak ik me druk om en dát vind ik heel erg slecht en daarnaast ook nog eens onterecht en in de laatste plaats vind ik dat Van Basten dit gewoon niet heeft verdiend.
[..]
Hoezo ineens?
Dit is deel 22 van het topic, deze topic reeks loopt al meer dan een jaar!!
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_52867466
quote:
Op zaterdag 1 september 2007 14:45 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Hoezo ineens?
Dit is deel 22 van het topic, deze topic reeks loopt al meer dan een jaar!!
des te schandaliger!

en dankjewel voor het inkoppertje!
  zaterdag 1 september 2007 @ 14:50:24 #72
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_52867505
quote:
Op zaterdag 1 september 2007 14:48 schreef Tennessee het volgende:

[..]

des te schandaliger!
Iedere, maar dan ook echt iedere bondscoach had al afgerekend geworden op het beroerde WK van 2006, maar aangezien Bassie de almachtige JC als beschermengel heeft en daardoor onaantastbaar is, mag hij nog twee jaar verder bouwen naar het EK. We zijn nu drie jaar op weg, maar zijn er tekenen dat wij over een jaar best weleens de beste van Europa kunnen zijn? Integendeel, we kunnen van iedereen verliezen!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_52867657
Hoe zit het trouwens met de critici? Hopen jullie op een mislukt EK voor Van Basten (en dus Oranje) om een andere bondscoach te krijgen voor het WK?

Ik ben ook kritisch, maar ik zou niet hopen op een slecht EK.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_52867728
quote:
Op zaterdag 1 september 2007 14:50 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Iedere, maar dan ook echt iedere bondscoach had al afgerekend geworden op het beroerde WK van 2006, maar aangezien Bassie de almachtige JC als beschermengel heeft en daardoor onaantastbaar is, mag hij nog twee jaar verder bouwen naar het EK. We zijn nu drie jaar op weg, maar zijn er tekenen dat wij over een jaar best weleens de beste van Europa kunnen zijn? Integendeel, we kunnen van iedereen verliezen!
Ook in reactie op je vorige bericht... Na de teleurstellingen van EK00 en WK02 en de ramp van EK04 (let op, ik noem 2002 een teleurstelling en 2004 een ramp!) zag iedereen de noodzaak in van een grote verjonging en vernieuwing van Oranje... Dat werd Marco van Basten, na Cruijff waarschijnlijk onze grootste voetbalheld tot nu toe, omdat er verder geen enkele coach meer was die het aandurfde met Oranje danwel genoeg autoriteit bezat naar de spelersgroep om het weer in goede banen te krijgen... Van het begin af aan is daarbij door Van Basten duidelijk gemaakt dat de WK06 te vroeg kwam om grote resultaten te verwachten... Hoe het volgend jaar zal gaan weet niemand, ik niet, jij niet, Van Basten niet, niemand. Nu kunnen we tot die tijd twee dingen doen; We kunnen achter Oranje en Van Basten gaan staan en ons gedragen als échte supporters of we kunnen net zo lang doorgaan met Van Basten kapot proberen te maken tot dat wellicht ook gebeurt... Waar kies jij voor?
  zaterdag 1 september 2007 @ 15:06:23 #75
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_52867802
quote:
Op zaterdag 1 september 2007 14:59 schreef mcyodogg het volgende:
Hoe zit het trouwens met de critici? Hopen jullie op een mislukt EK voor Van Basten (en dus Oranje) om een andere bondscoach te krijgen voor het WK?

Ik ben ook kritisch, maar ik zou niet hopen op een slecht EK.
Tegen beter weten in, hoop ik op een goed EK, maar zal wel roemloze uitschakeling in kwartfinale worden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')