Vanaf de 25ste-30ste minuut is het echt wel een stukkie fatsoenlijker gaan draaien hoor; volgens mij heb je gewoon na het doelpunt van sneijder (schitterende vrije trap btw) gewoon weggezaptquote:Op zaterdag 8 september 2007 21:23 schreef venomsnake het volgende:
Ik vind het nog nergens op lijken, ze hebben geen kans gehad. (lopen elkaar in de weg) Doelpunt viel uit een dood spelmoment.
Gewoon 4-4-2 gaan spelen met Sneijdert op 10 a.u.b.
Amenquote:Op zaterdag 8 september 2007 21:23 schreef venomsnake het volgende:
Ik vind het nog nergens op lijken, ze hebben geen kans gehad. (lopen elkaar in de weg) Doelpunt viel uit een dood spelmoment.
het is inderdaad geen machine... hangt een beetje van toeval aan elkaar.quote:Op zaterdag 8 september 2007 21:23 schreef venomsnake het volgende:
4 jaar weggegooid en roemloos ten onder op een EKquote:Op zaterdag 8 september 2007 22:12 schreef TheVulture het volgende:
Naast de verkeerde tactiek en veldbezetting is er ook nog steeds het feit dat ik die V Basten op het persoonlijke en menselijke vlak echt een ongelofelijke zak hooi vind... zoals hij spelers heeft geschoffeerd, echt te belachelijk voor woorden...
Ik ben er gewoon echt helemaal klaar mee... laat het maar gauw de zomer van 2008 worden... dan is het
Ik zie het inderdaad niet meer goed komen met deze coach...quote:Op zaterdag 8 september 2007 22:16 schreef Longmen het volgende:
[..]
4 jaar weggegooid en roemloos ten onder op een EK
Je bedoelt toen Seedorf erin kwam?quote:Op zaterdag 8 september 2007 22:43 schreef Kreupeldicht het volgende:
Onbegrijpelijk dat ie een kwartier voor het eind zijn 2 beste spelers wisselt. Gelijk alle creativiteit weg op het middenveld en onder zware druk. Ze waren toch niet geblesseerd?
Todat ie straks gaat verliezen van Albaniequote:Op zaterdag 8 september 2007 21:52 schreef Longmen het volgende:
Marco wordt nu weer voor 3 dagen de held in NL
Sparen. Sneijder en die andere piet stonden allebei op scherp..quote:Op zaterdag 8 september 2007 22:43 schreef Kreupeldicht het volgende:
Onbegrijpelijk dat ie een kwartier voor het eind zijn 2 beste spelers wisselt. Gelijk alle creativiteit weg op het middenveld en onder zware druk. Ze waren toch niet geblesseerd?
It aint gonna happen... erg maar waar....quote:Op zaterdag 8 september 2007 23:05 schreef venomsnake het volgende:
Doe toch maar 4-4-2 volgende keer, want er ging ook weer een hoop mis.
Helaas. Ik denk idd dat tegen sommige landen 4-4-2 beter uitkomt.quote:Op zaterdag 8 september 2007 23:21 schreef TheVulture het volgende:
[..]
It aint gonna happen... erg maar waar....
De Zeeuw had wel ergens last van, dus ene logsiche wisselquote:Op zaterdag 8 september 2007 22:43 schreef Kreupeldicht het volgende:
ja dat twijfelgeval dat gelijk zn man liet lopen, Seedorf is geen type om nog even te laten invallenquote:Op zaterdag 8 september 2007 22:59 schreef Tennessee het volgende:
[..]
Je bedoelt toen Seedorf erin kwam?
heb altijd geleerd dat je echt nooit je beste man moet wisselenquote:Op zaterdag 8 september 2007 23:11 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Sparen. Sneijder en die andere piet stonden allebei op scherp..
ja dat wist ik dan weer nie, die was echt goed vandaagquote:Op zaterdag 8 september 2007 23:56 schreef MrSleep het volgende:
[..]
De Zeeuw had wel ergens last van, dus ene logsiche wissel
Oh krijgen we die statistieken weerquote:Op zaterdag 8 september 2007 22:37 schreef Tennessee het volgende:
Tijd om de statistieken bij te werken
.... Wat een ramp zeg, die Van Basten...![]()
Dat zijn statistieken waar elke bondscoach voor zou tekenen. Een bondscoach die geen kritiek ontvangt is een paradox. En vooral in Nederland natuurlijk.quote:Op zaterdag 8 september 2007 22:37 schreef Tennessee het volgende:
oftewel, totaal;
in 23 echte wedstrijden; 17 gewonnen, 5 gelijk en 1 verloren, 73,9% winst, 4,3% verlies (beste Bondscoach ooit)
40 goals vóór, 7 tégen (gem. 1,7 - 0,3)
.... Wat een ramp zeg, die Van Basten...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |