Die regel is allang vervallen, dat moet ook wel als Huub iedere keer dik 400 CP's bij een popoll scoortquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 17:55 schreef Dreamboy het volgende:
[..]
Mooi nou Brian ook nog even voor zijn CP punten,want daar klopt niets van je mag er maar 300 in je bezit hebben anders moet je er wat mee doen.
Grapjequote:Op vrijdag 31 augustus 2007 17:59 schreef miraculeus het volgende:
Top TT
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 18:09 schreef Leandra het volgende:
Terwijl Dennis het script van vandaag doorneemt (speciaal voor Dennis met plaatjes) vraagt Nadia of hij een trio wel ziet zitten... met een andere vrouw erbij, en Dennis kan zich niet voorstellen dat er mannen zijn die dat zouden weigeren.
[afbeelding]
Heb ik ook gezien, echt zo'n jerry springer piep..quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 18:10 schreef Lobasca het volgende:
Nada heeft het over haar ex.... Ik zag gister de tv-uitzending en daar werd de naam Ser iedere keer weggepiept...
Ik las het hier en zette net de streams te laat aan, maaaaaaaaar, ik ben vast op tijd voor de terrorquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 18:09 schreef mootie het volgende:
[..]
Je hebt het nog grappigere gesprek gemist![]()
Nu nog wat drank erbij en het kan een leuke avond worden..quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 18:13 schreef Sug4r het volgende:
brian wordt al ingelicht door Amanda..
Morgen komt hij uit de kast 100%quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 18:13 schreef HiDiHo het volgende:
Dennix moet er niet aan denken met een man.
Nog niet uit de kast dus![]()
Heeee.... *LAMPJE BOVEN MIJN HOOFD BEGINT INEENS TE BRANDEN*quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 18:14 schreef Meganog het volgende:
[..]
Ja, die moet na de kooi weer voetbalkleedkamers in.![]()
Ja! Iets kan FALIKANT mis gaan.... Dat het dus HEEEEEL ERG mis gaat....bijvoorbeeldquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 18:16 schreef mootie het volgende:
Brian: Deze kant zit faliekant... Hmmmmmm faliekant, is dat een woord? Bestaat dat? Alicante falicante?
Zul je toch een keer naar de tv-uitzending moeten kijkenquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 18:16 schreef Leandra het volgende:
Wat zonde dat we vanavond niet met Amanda en Nadia mee kunnen kijken... die hebben vast geen ander onderwerp dan de geaardheid van Dennis
Wat iis het toch een poeet.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 18:16 schreef mootie het volgende:
Brian: Deze kant zit faliekant... Hmmmmmm faliekant, is dat een woord? Bestaat dat? Alicante falicante?
Ik was Brian aan het quoten, ik ken het woord faliekant welquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 18:17 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Ja! Iets kan FALIKANT mis gaan.... Dat het dus HEEEEEL ERG mis gaat....bijvoorbeeld
quote:
denk het niet ....hoewel als de jus van dennix geacepteerd wordt dan zou het kunnenquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 18:20 schreef Dreamboy het volgende:
Lieke heeft nog een stink spray even goed opletten of ze er nog iets mee gaat doen als ze weg gaan.
De chocomel van Huub over Jaap ookquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 18:21 schreef pasjesjen het volgende:
[..]
denk het niet ....hoewel als de jus van dennix geacepteerd wordt dan zou het kunnen
Mag vast weer niet van achter maar zou geniaal zijn..quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 18:20 schreef Dreamboy het volgende:
Lieke heeft nog een stink spray even goed opletten of ze er nog iets mee gaat doen als ze weg gaan.
Had ook Dennix kunnen zijnquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 18:27 schreef dgk_fan het volgende:
Nadia gaat huilen............. *PROEST*
pretty fasequote:Op vrijdag 31 augustus 2007 18:28 schreef mootie het volgende:
Nadia: Thank god for my pretty face, echt!
Dat topje moet ze echt elke 3 stappen ophijsen! Goed advies van de verkoopsterquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 18:29 schreef Leandra het volgende:
Terwijl Nadia zo ongeveer permanent haar topje vasthoudt om te voorkomen dat het afzakt is Amanda hysterisch op zoek naar haar wenkbrauwpotlood...
Dennis kan zoveel uiterlijke zorg niet langer weerstaan en gooit even een halve bus haarlak over zijn haar, en Brian maakt zich vooral zorgen over het eten van de dames... dit moeten ze (net als de make-up) maar in de auto doen.
[afbeelding]
En dan lekker veel zwart oogpotlood, boven en onder, resultaat: varkensoogjes.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 18:30 schreef yvonne het volgende:
Wie heeft Amanada wijs gemaakt dat die enorme lichte strepen boven haar oog mooi staan?
Dat maakt haar ogen enorm klein
het was de enige jurk die haar paste, de rest was te klein, ze doet Natasja na met het doorgeven van de kledinmaatquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 18:30 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat topje moet ze echt elke 3 stappen ophijsen! Goed advies van de verkoopster![]()
Precies, jammer, met goede makeup heeft ze heus een leuk gezichtje.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 18:31 schreef mootie het volgende:
[..]
En dan lekker veel zwart oogpotlood, boven en onder, resultaat: varkensoogjes.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 18:32 schreef blomst het volgende:
Die jurk past wel, maar haar borsten zakken steeds naar beneden, zwaartekracht he
quote:Op maandag 27 augustus 2007 14:10 schreef maril het volgende:
[..]
Ik zou zeggen stuur het naar de kooi op. voor Dennis.
hoe kan dat eigenlijk ; hij heeft ze net gekochtquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 18:32 schreef blomst het volgende:
Die jurk past wel, maar haar borsten zakken steeds naar beneden, zwaartekracht he
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 18:34 schreef mahe het volgende:
[..]
hoe kan dat eigenlijk ; hij heeft ze net gekocht
met zulke wijven zou ik, net als nix, ook homo wordenquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 18:36 schreef dgk_fan het volgende:
OMFG... "mijn jurk past niet", "mijn oogpotlood zit niet goed", "mijn tieten zakken",
"ik moet geen eten"............KLAAAAG KLAAAG KLAAAAG.
(Leuk he, een uitje ??![]()
)
Hé, this is interactive manquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 18:39 schreef rooie3 het volgende:
Ik lig dubbel om die kaarten van Dennis.Alleen erg dat de streamers nu zelf al verhaallijnen moeten bewdenken inplaats dat de redactie dat doet.Hier zijn we slimmer bij elkaar dan die dombo,s bij de redactie.
Bassiequote:Op vrijdag 31 augustus 2007 18:41 schreef Sug4r het volgende:
Die oogschaduw ziet er niet uit bij Amanda.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 18:41 schreef Sug4r het volgende:
Die oogschaduw ziet er niet uit bij Amanda.
quote:Kenteken 31-XL-TR
Voertuigsoort Personenauto
Merk AUDI
Handelsbenaming AUDI A6
Kleur(en) Grijs
Brandstof Diesel
G3 Installatie N.v.t.
Aantal cilinders 6
Cilinderinhoud 2698 cm3
Vermogen 132 kW
Aantal zitplaatsen 5
Ik vind de poort dichtlassen een beter ideequote:Op vrijdag 31 augustus 2007 18:44 schreef Dreamboy het volgende:
En nou een paar mooie vrouwen er in leuk feesje
Lig alleen al dubbel om het feit dat de streamers zo Dennis kunnen bashen.En de redactie kan niks anders verzinnen dan Huub en Lieke laten bashen.Stel idioten daar.Zo moeilijk is het toch niet om dingen te verzinnen.quote:
And so are youquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 18:47 schreef Nostalgist het volgende:
She's back !
quote:
Hi beebquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 18:47 schreef Nostalgist het volgende:
She's back !
Ja, ééntje wilde wel gaan.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 18:44 schreef blomst het volgende:
Gaan er ook nog fokkers naar toe?
quote:
Ik heb nog geprobeerd ze op VOL te slijten, ook geen responsquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 18:49 schreef avonne het volgende:
[..]
Ja, ééntje wilde wel gaan.
Ik had dus 4 kaartjes. Er zijn gewoon geen echte fans hier op Fok
Wie wil dit nu shooten.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 18:50 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
![]()
Ik kon de spannende verhalen van de afgelopen uren niet weerstaan.....![]()
OT: Melissa is naar ST Tropez geweest... Fotoshoot ?
Hi !quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 18:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hi beeb
Ik mag toch hopen dat je het niet over Melissa hebt?
Ik had wel willen gaan maar m'n jurk is bij de stomerij, m'n stijltang is kapot en m'n wenkbrauwpotlood is kwijtquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 18:49 schreef avonne het volgende:
[..]
zou toch leuk zijn geweest.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 18:51 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik heb nog geprobeerd ze op VOL te slijten, ook geen respons![]()
Als Dennis had gegaan had ik hem zeker weten aan gaan moedigen hoor !!quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 18:49 schreef avonne het volgende:
[..]
Mwah... met een dubbelloops.....quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 18:51 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wie wil dit nu shooten.
[afbeelding]
Nadandaquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 18:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik had wel willen gaan maar m'n jurk is bij de stomerij, m'n stijltang is kapot en m'n wenkbrauwpotlood is kwijt![]()
Sssssssssssttttttttquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 18:53 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
NadandaNu weet ik hoe je heet !
Brian gaat alle clubs van St Tropez even langs.....![]()
nou kleed je om en ga, je kunt drie keer binnenkomenquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 18:49 schreef avonne het volgende:
[..]
tuurlijk hij gaat daar wonenquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 18:58 schreef Zora01 het volgende:
Huub denkt er nog wel een jaar minimaal te zitten![]()
quote:
Kaartje verscheuren Duwen tegen Huub en de 6 tegen 2 ( kaartje was in het kantor met Jaap er bij)quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 18:59 schreef blomst het volgende:
Heeft Dennix al 3x een boete gahad?
dankquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 19:03 schreef Dreamboy het volgende:
[..]
Kaatje verscheuren Duwen tegen Huub en de 6 tegen 2
YW dearquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 19:00 schreef Copycat het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik lig helemaal in een deuk.
Ook om de commentaren, met name van Leandra.
Dank!
![]()
En maar roepen dat 'ie alleen maar met zijn handen in zijn zakken staat !quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 19:03 schreef Dreamboy het volgende:
[..]
Kaartje verscheuren Duwen tegen Huub en de 6 tegen 2 ( kaartje was in het kantor met Jaap er bij)
Ik heb mijn miljonairsjurk aan (incl make-up en haren tangen) en fototoestel bij de hand, ik zal verslag doen als ik terug ben.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 18:49 schreef avonne het volgende:
[..]
sterktequote:Op vrijdag 31 augustus 2007 19:12 schreef Yollie het volgende:
[..]
Ik heb mijn miljonairsjurk aan (incl make-up en haren tangen) en fototoestel bij de hand, ik zal verslag doen als ik terug ben.![]()
![]()
Laat dit maar aan Amanda en Naad over.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 19:10 schreef Copycat het volgende:
En natuurlijk duidt een voorliefde voor stimulatie niet direct op homoseksualiteit. De prostaat is immers een belangrijke erogene subzone voor mannen. Maar desalnietemin is het ontzettend grappig dat Dennis nu binnen het huis het 100% homo-label krijgt opgeplakt.
Denk niet dat hij deze 'typecasting' kan waarderen.
Top!quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 19:12 schreef Yollie het volgende:
[..]
Ik heb mijn miljonairsjurk aan (incl make-up en haren tangen) en fototoestel bij de hand, ik zal verslag doen als ik terug ben.![]()
![]()
en Dennis heeft zijn prostaat ontdekt!quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 19:24 schreef Dark het volgende:
Ben net terug van een paar dagen weg..........en ik zie dat er niets gebeurd is!
Jaap zit op zijn vertrouwde plek, Amanda en Nadia zijn naar een 8 minuten durende film, er is niemand weggestemd en Dennis heeft zijn prostaat ontdekt!
Wat een feest..........![]()
Mwah... Haar haar zit naar achteren en haar ogen zijn prominent gezwart, waardoor het lijkt of ze verder naar voren zitten. De Neanderthal look, om het zo maar te zeggenquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 19:26 schreef Dark het volgende:
Er is wel iets gebeurd..........er is iets anders met Melisa..........![]()
Haar gezicht klopt nog minder dan voorheen?
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 19:27 schreef riri het volgende:
[..]
en Dennis heeft zijn prostaat ontdekt!
Nou die kende hij al wel hoor...tis eerder dat de anderen iets over hem hebben ontdekt![]()
zet eens een oude foto en foto van nu naast elkaar....quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 19:26 schreef Dark het volgende:
Er is wel iets gebeurd..........er is iets anders met Melisa..........![]()
Haar gezicht klopt nog minder dan voorheen?
Nou, Naad was wel haar styletang kwijt hoor en die had Lieke verscholen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 19:24 schreef Dark het volgende:
Ben net terug van een paar dagen weg..........en ik zie dat er niets gebeurd is!
Jaap zit op zijn vertrouwde plek, Amanda en Nadia zijn naar een 8 minuten durende film, er is niemand weggestemd en Dennis heeft zijn prostaat ontdekt!
Wat een feest..........![]()
Haar ogen staan verder uit elkaar?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 19:28 schreef riri het volgende:
[..]
zet eens een oude foto en foto van nu naast elkaar....
Ah ha, daarom is Lieke dus zo vreselijk vals, ik begrijp het..........een beetje....quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 19:29 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nou, Naad was wel haar styletang kwijt hoor en die had Lieke verscholen.![]()
Een soort Conny Breukhoven dus, alleen is Melisa wat jonger.quote:
Conny is 55 en Melisa is 45?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 19:35 schreef beequeen het volgende:
[..]
Een soort Conny Breukhoven dus, alleen is Melisa wat jonger.
Beetje jammer dat ze pas 26 of 27 isquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 19:38 schreef Dark het volgende:
[..]
Conny is 55 en Melisa is 45?
Voor een 45 jarige ziet ze er goed uit!
Jaap weet veel over de meest vreemde afwijkingen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 19:39 schreef mspoez het volgende:
Discussie over APOTEMNOPHILIA.
Jaap komt erbij en begint brian-ogie erop los te laten. Hij snapt het wel, hij zelf s zó gek dat hij zijn msngesprekken op papier heeft gezet.
Ja.
Logisch ook.
Ja duh. Meilssa had het over mdNa.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 19:38 schreef Visual het volgende:
XTC (MDMA)
Jaap ís de meest vreemde afwijkingen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 19:41 schreef beequeen het volgende:
[..]
Jaap weet veel over de meest vreemde afwijkingen.
Nu Nadia er niet is om te kleffen... issie wel erg alleenquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 19:44 schreef beequeen het volgende:
Remy in de slaapkamer. Waar zijn zijn vriendjes Jaap en Brian?
[afbeelding]
Ze heeft van zichzelf een vrij grof en hard hoofd (de jukbeenderen van een voetballer), maar het gekke is dat je daar juist meer op gaat letten door al die kunstgrepenquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 19:46 schreef cindy10 het volgende:
die melissa is een wandelend voorbeeld hoe het fout kan gaan met botox en ingrepen...
ik geef dr 3 jaar,dan lijkt ze op die catwoman uit amerika!
precies,ipv de aandacht verleggen,word het juist benadrukt!quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 19:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Ze heeft van zichzelf een vrij grof en hard hoofd (de jukbeenderen van een voetballer), maar het gekke is dat je daar juist meer op gaat letten door al die kunstgrepen![]()
Nogalquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 19:51 schreef cindy10 het volgende:
[..]
precies,ipv de aandacht verleggen,word het juist benadrukt!![]()
heb ooit een veenlijk gezien met zulke jukbeenderenquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 19:53 schreef Disana het volgende:
[..]
NogalIk schreef het eerder al, ik vind haar hoofd zo een beetje de vorm van een Neanderthalerhoofd hebben.
Hoe zou het trouwens met Nadia en haar topje zijn... zijn de eyelets van het koordje op haar brede rug al gesprongen![]()
Dennis heeft Naat, Naat, Naat voor het masseren van zijn prostaatquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 19:50 schreef cindy10 het volgende:
dennis houd van optutten,sjaaltjes,volgt jaap slaafs,en houd van wel van een stevig potje anaal genoegen...
maar hij is echt een stoere player die op meisjes valt hoor...!![]()
ja....hoewel ik ook zoiets heb van zoek de 2 verschillen??quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 19:55 schreef Disana het volgende:
Lieke is verre van mooi, maar wel een heel stuk frisser dan Melissa
[afbeelding]
Dat voor Nadia was een ideetje van mij. Ik had het bijna zelf gedaan, maar het moet niet teveel gaan opvallen natuurlijkquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 19:56 schreef itsme het volgende:
OMG Ik zit me rot te lachen. Ben de cos 2378 aan het lezen.
die brief voor Nadia![]()
Lieke lashbasht.![]()
Dennis staat enorm voor lul (kont)![]()
En mootie. Ik ben heel nieuwsgierig of je het gaat proberen. Wil graag weten hoe het afloopt.![]()
Nu haal je toch ook een foto uit je map daar stop je hem eerst in.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 19:57 schreef STAP01 het volgende:
Hoe plak je ook alweer een foto van een andere website op deze site??
Datte, ik heb me ook bescheurdquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 19:56 schreef itsme het volgende:
OMG Ik zit me rot te lachen. Ben de cos 2378 aan het lezen.
die brief voor Nadia![]()
Lieke lashbasht.![]()
Dennis staat enorm voor lul (kont)![]()
En mootie. Ik ben heel nieuwsgierig of je het gaat proberen. Wil graag weten hoe het afloopt.![]()
Er zijn ook mooie caps van Lieke.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 19:55 schreef Disana het volgende:
Lieke is verre van mooi, maar wel een heel stuk frisser dan Melissa
[afbeelding]
Varkensoogjes - koeienogen?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 19:57 schreef cindy10 het volgende:
[..]
ja....hoewel ik ook zoiets heb van zoek de 2 verschillen??![]()
Door de url van het plaatje tussen image tags te zetten.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 19:57 schreef STAP01 het volgende:
Een nieuwe kaartenactie voor Naadquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 19:58 schreef mspoez het volgende:
voorkant:
[afbeelding]
achterkant:
Lieve Nadia
We kijken regelmatig met zijn allen de late uitzending en de meiden zijn allemaal zo trots op je! Ook de gasten herkennen je natuurlijk! De stijl en klasse die je bij ons in huis de afgelopen jaar hebt opgebouwd komen je ook daar in het huis duidelijk goed van pas! Een classy lifestyle past goed bij je, dus hou vol, gebruik je charmes om alle mannen in de bungalow aan je te binden! Wij komen graag op je housewarmingfeest als je straks gewonnen hebt!
Kusjes,
Candy, Esmeralda, Lola, Cynthia en Effy
Thanks!!!!quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 20:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Door de url van het plaatje tussen image tags te zetten.
wie is dat opgegraven lijk met die zonnebril???quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 20:04 schreef STAP01 het volgende:
[afbeelding]
Hier is Melisa dus geweest!
de url tussen [img] en [/img]quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 19:57 schreef STAP01 het volgende:
Karl Lagerfeldquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 20:05 schreef cindy10 het volgende:
[..]
wie is dat opgegraven lijk met die zonnebril???
Geluktquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 20:04 schreef STAP01 het volgende:
[afbeelding]
Hier is Melisa dus geweest!
Tis me gelukt!!!quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 20:06 schreef blomst het volgende:
[..]
de url tussen [[url= en ]afbeelding[/url]]
oww oke!quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 20:07 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Tis me gelukt!!!![]()
Die grijze Pipo is Carl Lagerfeld in Saint Tropez. Dat andere grietje ken ik niet.
Een dagje uit voor een paar bejaarden mensen is ook altijd wel leuk voor de dames.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 20:14 schreef Desii het volgende:
goed idee zeg
Lieke: die boeken van Mundo zijn algemeen bezit, dus we kunnen die modellen afbellen
Huub: ja bestellen we meiden met een maatje meer
Terwijl ik Brian nog VRIJ VRIJ heb horen roepen nadat Amanda was vertrokkenquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 20:21 schreef Disana het volgende:
Toch leuk om te zien dat die twee kerels zo afhankelijk van hun wijfjes zijn geworden dat ze alleen maar kunnen gaan zitten wachten tot ze terug zijn![]()
wanneer is lieke jarig dan?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 20:20 schreef Dark het volgende:
Huub heeft een mooi plan voor de verjaardag van lieke, hij spreekt het niet uit, hij wil dat het ook voor de streamers een verrassing wordt.
Is dat zo? Nou, hij hangt rond als een vleugellamme vogel. Oh wacht, hij gaat wat zeggen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 20:23 schreef Py het volgende:
[..]
Terwijl ik Brian nog VRIJ VRIJ heb horen roepen nadat Amanda was vertrokken
Jaap heeft twijfels over wat en Huub stookt? Kun je dit even uitleggen?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 20:32 schreef Dreamboy het volgende:
Jaap heeft weer twijfels.
Huub loopt weer te stoken.
Dat is al maaaandenquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 20:32 schreef Dreamboy het volgende:
Jaap heeft weer twijfels.
Huub loopt weer te stoken.
Jaap heeft toch wel zijn twijfels over hoe het nu gaat,zoals met Brian (post voor 3).quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 20:35 schreef beequeen het volgende:
[..]
Jaap heeft twijfels over wat en Huub stookt? Kun je dit even uitleggen?
Wake up wake up..it's terrortime..quote:
Het begint al een beetjequote:Op vrijdag 31 augustus 2007 20:39 schreef cobain94 het volgende:
[..]
Wake up wake up..it's terrortime..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |