Die regel is allang vervallen, dat moet ook wel als Huub iedere keer dik 400 CP's bij een popoll scoortquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 17:55 schreef Dreamboy het volgende:
[..]
Mooi nou Brian ook nog even voor zijn CP punten,want daar klopt niets van je mag er maar 300 in je bezit hebben anders moet je er wat mee doen.
Grapjequote:Op vrijdag 31 augustus 2007 17:59 schreef miraculeus het volgende:
Top TT
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 18:09 schreef Leandra het volgende:
Terwijl Dennis het script van vandaag doorneemt (speciaal voor Dennis met plaatjes) vraagt Nadia of hij een trio wel ziet zitten... met een andere vrouw erbij, en Dennis kan zich niet voorstellen dat er mannen zijn die dat zouden weigeren.
[afbeelding]
Heb ik ook gezien, echt zo'n jerry springer piep..quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 18:10 schreef Lobasca het volgende:
Nada heeft het over haar ex.... Ik zag gister de tv-uitzending en daar werd de naam Ser iedere keer weggepiept...
Ik las het hier en zette net de streams te laat aan, maaaaaaaaar, ik ben vast op tijd voor de terrorquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 18:09 schreef mootie het volgende:
[..]
Je hebt het nog grappigere gesprek gemist![]()
Nu nog wat drank erbij en het kan een leuke avond worden..quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 18:13 schreef Sug4r het volgende:
brian wordt al ingelicht door Amanda..
Morgen komt hij uit de kast 100%quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 18:13 schreef HiDiHo het volgende:
Dennix moet er niet aan denken met een man.
Nog niet uit de kast dus![]()
Heeee.... *LAMPJE BOVEN MIJN HOOFD BEGINT INEENS TE BRANDEN*quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 18:14 schreef Meganog het volgende:
[..]
Ja, die moet na de kooi weer voetbalkleedkamers in.![]()
Ja! Iets kan FALIKANT mis gaan.... Dat het dus HEEEEEL ERG mis gaat....bijvoorbeeldquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 18:16 schreef mootie het volgende:
Brian: Deze kant zit faliekant... Hmmmmmm faliekant, is dat een woord? Bestaat dat? Alicante falicante?
Zul je toch een keer naar de tv-uitzending moeten kijkenquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 18:16 schreef Leandra het volgende:
Wat zonde dat we vanavond niet met Amanda en Nadia mee kunnen kijken... die hebben vast geen ander onderwerp dan de geaardheid van Dennis
Wat iis het toch een poeet.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 18:16 schreef mootie het volgende:
Brian: Deze kant zit faliekant... Hmmmmmm faliekant, is dat een woord? Bestaat dat? Alicante falicante?
Ik was Brian aan het quoten, ik ken het woord faliekant welquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 18:17 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Ja! Iets kan FALIKANT mis gaan.... Dat het dus HEEEEEL ERG mis gaat....bijvoorbeeld
quote:
denk het niet ....hoewel als de jus van dennix geacepteerd wordt dan zou het kunnenquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 18:20 schreef Dreamboy het volgende:
Lieke heeft nog een stink spray even goed opletten of ze er nog iets mee gaat doen als ze weg gaan.
De chocomel van Huub over Jaap ookquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 18:21 schreef pasjesjen het volgende:
[..]
denk het niet ....hoewel als de jus van dennix geacepteerd wordt dan zou het kunnen
Mag vast weer niet van achter maar zou geniaal zijn..quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 18:20 schreef Dreamboy het volgende:
Lieke heeft nog een stink spray even goed opletten of ze er nog iets mee gaat doen als ze weg gaan.
Had ook Dennix kunnen zijnquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 18:27 schreef dgk_fan het volgende:
Nadia gaat huilen............. *PROEST*
pretty fasequote:Op vrijdag 31 augustus 2007 18:28 schreef mootie het volgende:
Nadia: Thank god for my pretty face, echt!
Dat topje moet ze echt elke 3 stappen ophijsen! Goed advies van de verkoopsterquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 18:29 schreef Leandra het volgende:
Terwijl Nadia zo ongeveer permanent haar topje vasthoudt om te voorkomen dat het afzakt is Amanda hysterisch op zoek naar haar wenkbrauwpotlood...
Dennis kan zoveel uiterlijke zorg niet langer weerstaan en gooit even een halve bus haarlak over zijn haar, en Brian maakt zich vooral zorgen over het eten van de dames... dit moeten ze (net als de make-up) maar in de auto doen.
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |