En dan lekker veel zwart oogpotlood, boven en onder, resultaat: varkensoogjes.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 18:30 schreef yvonne het volgende:
Wie heeft Amanada wijs gemaakt dat die enorme lichte strepen boven haar oog mooi staan?
Dat maakt haar ogen enorm klein

het was de enige jurk die haar paste, de rest was te klein, ze doet Natasja na met het doorgeven van de kledinmaatquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 18:30 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat topje moet ze echt elke 3 stappen ophijsen! Goed advies van de verkoopster![]()

Precies, jammer, met goede makeup heeft ze heus een leuk gezichtje.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 18:31 schreef mootie het volgende:
[..]
En dan lekker veel zwart oogpotlood, boven en onder, resultaat: varkensoogjes.

quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 18:32 schreef blomst het volgende:
Die jurk past wel, maar haar borsten zakken steeds naar beneden, zwaartekracht he

quote:Op maandag 27 augustus 2007 14:10 schreef maril het volgende:
[..]
Ik zou zeggen stuur het naar de kooi op. voor Dennis.

hoe kan dat eigenlijk ; hij heeft ze net gekochtquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 18:32 schreef blomst het volgende:
Die jurk past wel, maar haar borsten zakken steeds naar beneden, zwaartekracht he

quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 18:34 schreef mahe het volgende:
[..]
hoe kan dat eigenlijk ; hij heeft ze net gekocht

met zulke wijven zou ik, net als nix, ook homo wordenquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 18:36 schreef dgk_fan het volgende:
OMFG... "mijn jurk past niet", "mijn oogpotlood zit niet goed", "mijn tieten zakken",
"ik moet geen eten"............KLAAAAG KLAAAG KLAAAAG.
(Leuk he, een uitje ??![]()
)

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |