Er staat er zelfs 1 op die ik nog niet voorbij heb zien komen!quote:Op zaterdag 1 september 2007 16:13 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Sssssst! De [NL]-Heroes-fans missen er nog geen. [afbeelding]
hij mistquote:Op zaterdag 1 september 2007 16:13 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Sssssst! De [NL]-Heroes-fans missen er nog geen. [afbeelding]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt...
I have had it with these motherfucking snakes on this motherfucking plane!
Bups die spoilert.quote:Op zaterdag 1 september 2007 16:15 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Er staat er zelfs 1 op die ik nog niet voorbij heb zien komen!
Welke dan? Die vrouw bij de deurpost? Is dat niet de ex van de schilder?quote:Op zaterdag 1 september 2007 16:15 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Er staat er zelfs 1 op die ik nog niet voorbij heb zien komen!
Volgens mij is het niet Simone, maar ik kan me vergissen!quote:Op zaterdag 1 september 2007 16:18 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Welke dan? Die vrouw bij de deurpost? Is dat niet de ex van de schilder?
En Micah ontbreekt, zie ik nu. [afbeelding]
Het is Simonequote:Op zaterdag 1 september 2007 16:22 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Volgens mij is het niet Simone, maar ik kan me vergissen!
Dr haar zit iig heel anders.En Simone is officieel geen Heroe.
Afgelopen donderdag 409.000 kijkers op RTL5 *. Ghost Whisperer trok tegelijkertijd op SBS6 745.000 kijkers. Zie ook http://www.kijkonderzoek.nl/quote:Op zaterdag 1 september 2007 16:18 schreef popolon het volgende:
Maar hoe zit het met de kijkcijfers in NL, loopt 't een beetje?
For crying out loud ! .........quote:Op zaterdag 1 september 2007 16:49 schreef dwerg het volgende:
*Naar de zeventiende herhaling van de serie Flodder keken 405.000 mensen.
Juist, op zondag hebben wij ook geen herhaling meer.... -,-quote:Op zaterdag 1 september 2007 17:13 schreef Bupatih het volgende:
En vergeet niet dat heel veel mensen de afleveringen downloaden, hè. [afbeelding]
Mooi héquote:Op zaterdag 1 september 2007 17:59 schreef Electro-Worm het volgende:
En treveo, ik ben er eindelijk achter wanneer jouw avatar ook komt![]()
Jij zou het ook niet leuk vinden als er bij het voorlezen al zinnetjes van de laatste bladzijden werden verteld.quote:Op zaterdag 1 september 2007 22:30 schreef Electro-Worm het volgende:
Je neemt het dus veel te serieus opje raakt al geirriteerd van off topic gaan
![]()
Ze zijn voor de vakantie begonnen hoor en ze maakten toen ook reclame. Al hadden ze inderdaad wel beter nu ofzo kunnen beginnen, maar dan loop je wel heel erg achter op de USquote:Op zondag 2 september 2007 13:53 schreef Piepje het volgende:
sja, die kijkcijfers. Wie begint dan ook met het uitzenden van een nieuwe serie midden in de vakantie. Als je volgende week zou beginnen, als vakantie is afgelopen voor iedereen, en veel reclame zou maken, zouden er veel meer mensen kijken denk ik...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |