Dat van Homecoming heb ik nooit zo begrepen, dacht dat dat gewoon door Eden kwam.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 19:54 schreef MadGuy het volgende:
Ik denk het wel. Wanneer Matt bij Mr. Bennett is probeert Matt de gedachten van Bennett te lezen, maar het lukt hem niet. Volgens mij zegt Bennett dan dat door zijn "mijn vriend hier" komt, The Haitian. Nog zoiets, als Sylar weg vlucht in Homecoming stuit hij op Eden en hij probeert haar wat aan te doen. Dat lukt ook niet. Eden zegt: "Je wilt me helemaal niets aandoen", maar de werkelijkheid is anders, The Haitian is in de buurt.
Zo pikte ik het tenminste op...
The Haitian dus.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 19:56 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Dat van Homecoming heb ik nooit zo begrepen, dacht dat dat gewoon door Eden kwam.
Nooit zo opgevallen, komt ook omdat ik de comics niet echt lees. Maar misschien komen ze er met de zonsverduistering pas achter dat ze allemaal elk hun gave hebben? Dus dat ze dan samen zijn ofzo.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 19:59 schreef MadGuy het volgende:
[..]
The Haitian dus.
Maar als het door Eden was, had ze eerst iets moeten zeggen, denk ik. Dat is haar gave tenslotte, met haar overtuigende stem dingen voor elkaar krijgen...
Wat ík overigens niet snap: in de eerste aflevering werd er een soort klein punt van gemaakt dat iedereen zo rond de zonsverduistering (die ook in het logo van Heroes wordt gebruikt) zijn of haar krachten ontdekte... Maar vooral in de comics lees je dat sommigen (Eden!) al in hun jeugd die gaven ontdekten... Die zonsverduistering is dus alleen maar een mooi plaatje?
Ik heb de aflevering nog niet gezien.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 19:58 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Waarom kon/deed Sylar alleen iets bij Eden en niet bij Mr Bennet? Toen was The Haitian toch ook niet in beeld? Of was het zo omdat Eden haar gave ook probeerde te gebruiken?
Wat doe je hier nog? Ga kijkenquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 20:01 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Ik heb de aflevering nog niet gezien.(Dom dat ik hier kom kijken
)
Volgens mij werd nooit echt gezegd dat de zonsverduistering de krachten activeerde ofzo.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 19:59 schreef MadGuy het volgende:
Wat ík overigens niet snap: in de eerste aflevering werd er een soort klein punt van gemaakt dat iedereen zo rond de zonsverduistering (die ook in het logo van Heroes wordt gebruikt) zijn of haar krachten ontdekte... Maar vooral in de comics lees je dat sommigen (Eden!) al in hun jeugd die gaven ontdekten... Die zonsverduistering is dus alleen maar een mooi plaatje?
Het werd niet gezegd nee, maar er werd wel visueel op ingespeeld... Maar goed. Nu blijkt wel dat het misschien alleen iets visueels was.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 21:29 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Volgens mij werd nooit echt gezegd dat de zonsverduistering de krachten activeerde ofzo.
Iedereen ontdekte op z'n eigen manier het. Eden bijv. al heel jong al, en die radioactieve gast ontdekte het nadat ie blackout was gegaan door de haitiaan.
Dat is wel jammer, misschien de gemiste afleveringen even downloaden?quote:Op zaterdag 1 september 2007 00:06 schreef Sammetje het volgende:
Zag dat het gister alweer aflevering 11 was. Dan heb ik er zeker 6 gemist, maar blijf het zeker volgen!!!
Super serie!
Wat ik vermoed is dat Eden Sylar wel dingen kon laten doen, maar dat The Hatian Sylar knockout kreeg, net als ie een beetje deed met Parkman in die kroeg.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 19:54 schreef MadGuy het volgende:
Ik denk het wel. Wanneer Matt bij Mr. Bennett is probeert Matt de gedachten van Bennett te lezen, maar het lukt hem niet. Volgens mij zegt Bennett dan dat door zijn "mijn vriend hier" komt, The Haitian. Nog zoiets, als Sylar weg vlucht in Homecoming stuit hij op Eden en hij probeert haar wat aan te doen. Dat lukt ook niet. Eden zegt: "Je wilt me helemaal niets aandoen", maar de werkelijkheid is anders, The Haitian is in de buurt.
Zo pikte ik het tenminste op...
Waarschijnlijk was de Haitian wel in de buurt, maar niet in beeld, kennelijk heeft ie een wat ruimere actieradius ofzo. Anders had ie Mr Bennet ook wel door die ruit getrokken, net als ie met Eden deed.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 19:58 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Waarom kon/deed Sylar alleen iets bij Eden en niet bij Mr Bennet? Toen was The Haitian toch ook niet in beeld? Of was het zo omdat Eden haar gave ook probeerde te gebruiken?
Goed idee! Ben er toch maar mee begonnen! thxquote:Op zaterdag 1 september 2007 00:16 schreef Treveo het volgende:
[..]
Dat is wel jammer, misschien de gemiste afleveringen even downloaden?
He, ik wist niet dat die dvd nu al uitkwam. Dus er staan afleveringen op die dvd die hier nog niet zijn uitgezonden? Ik zie t wel vaker dat de dvd al uitkomt voordat alles is uitgezonden, maar dan bij de wat minder populaire series...quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 21:35 schreef Miriampje het volgende:
ik heb een aantal afleveringen gemist maar zit op 13 september voor de winkel
hebbe hebbe hebbe
In Nederland wel, ze zijn nu pas bij aflevering 12 van de 23. In USA is alles al uitgezonden. Als je dus zo'n DVD box op 13 september koopt, heb je meteen alle afleveringen en waarschijnlijk wat extra'squote:Op zaterdag 1 september 2007 13:15 schreef Piepje het volgende:
[..]
Dus er staan afleveringen op die dvd die hier nog niet zijn uitgezonden?
Hmmm, zo verleidelijk om m nu te gaan bestellen/reserveren bij bol.com. 45 euro is ie daar, weet iemand of ie ergens anders nog goedkoper is of niet?quote:Op zaterdag 1 september 2007 13:19 schreef Treveo het volgende:
[..]
In Nederland wel, ze zijn nu pas bij aflevering 12 van de 23. In USA is alles al uitgezonden. Als je dus zo'n DVD box op 13 september koopt, heb je meteen alle afleveringen en waarschijnlijk wat extra's
Er missen er een paar maar daar kom je later wel achter.quote:Op zaterdag 1 september 2007 16:10 schreef Bupatih het volgende:
Alle Heroes (en Mr. Bennet en Mohinder):
[afbeelding]
Sssssst! De [NL]-Heroes-fans missen er nog geen.quote:Op zaterdag 1 september 2007 16:12 schreef popolon het volgende:
[..]
Er missen er een paar maar daar kom je later wel achter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |