Ik ben benieuwd hoelang we dit soort dingen nog gaan zien. Ik vrees tot de komst van de opvolger van de xbox360quote:
hai !quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 18:29 schreef ijsmeis het volgende:
Joehoe.
ik ga hem dit weekend nog bestellen, kan ik lekker volgende week gamenquote:
Zal je geen spijt van krijgen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 18:43 schreef kepler het volgende:
ik ga hem dit weekend nog bestellen, kan ik lekker volgende week gamen
Wij zitten redelijk op 1 lijn wat games betreftquote:
dat is maar goed ook ik begon me al alleen te voelenquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 18:58 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Wij zitten redelijk op 1 lijn wat games betreft![]()
Ik hoop dat er trouwens meer ''arcade weekenden'' komen. Ik wil er nog een paar maar dan wel voor half geld![]()
Is helaas matig ontvangen,..........quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 19:33 schreef wc-eend het volgende:
Zo.. Terug van vakantie.. heb ik nog wat gemist? Hoe speelt Blue Dragon?
Wat een leuke garp, jij bent vast komiekquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 21:44 schreef AQuila360 het volgende:
Wie heeft er al de TimeSHIT demo gecheckt?
Ik jaquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 21:44 schreef AQuila360 het volgende:
Wie heeft er al de TimeSHIT demo gecheckt?
Jij bent dom want het was geen grapquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 22:02 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Wat een leuke garp, jij bent vast komiek [afbeelding]?
Opzich geen slechte grap, want ik kreeg het anders ook niet warm van de beelden. Ja grafisch heeft het een hele metamorfose ondergaan, maar de iets wat saai ogende gameplay is gewoon intact gebleven.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 22:02 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Wat een leuke garp, jij bent vast komiek [afbeelding]?
De demo is ook echt klotequote:Op vrijdag 31 augustus 2007 22:26 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Opzich geen slechte grap, want ik kreeg het anders ook niet warm van de beelden. Ja grafisch heeft het een hele metamorfose ondergaan, maar de iets wat saai ogende gameplay is gewoon intact gebleven.
quote:Vrijdag 31 augustus 2007 - Midway heeft zojuist via een persbericht laten weten dat de Xbox 360 versie van John Woo Presents: Stranglehold goud is geworden. Dit betekent dat de ontwikkeling van de game helemaal af is en de game nu naar de drukker gestuurd kan worden. Ook heeft Midway de definitieve releasedatums bekend gemaakt.
Zo moet Stranglehold op 5 september uit gaan komen op de Xbox 360 in Amerika, waarna de Europese versie volgt op 14 september. De PC versie van Stranglehold ligt op 18 september in de Amerikaanse winkels, gevolgd door Europa op 21 september. Als laatste de Playstation 3 versie, die op 25 september op de Playstation 3 uit moet gaan komen in Amerika, en op een nog onbekende datum in oktober in Europa.
Vanaf 14 september kunnen wij Europeanen dus aan de slag met de intense actie van John Woo. Midway heeft veel vetrouwen in de game en analisten verwachten zelfs dat de Xbox 360 versie minimaal 1 miljoen exemplaren gaat verkopen in zijn totaliteit
En als we dan toch bezig zijn, hou ik me ook aanbevolenquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 22:55 schreef Frasier het volgende:
Zou iemand me een PM kunnen sturen met de gegevens hoe ik aan de Call of Duty 4 Beta kom
Wat is er zo bijzonder aan een gouden kikker? Die lopen hier ook gewoon rond hoor.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 23:09 schreef Henk-B het volgende:
Halo 3 al in italië ????
[afbeelding]
Sommige mensen spelen hem al wordt er vermeld.
Fake???
n00b die z'n browser niet kan instellenquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 23:17 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Wat is er zo bijzonder aan een gouden kikker? Die lopen hier ook gewoon rond hoor.
Osquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 23:18 schreef Leonos het volgende:
[..]
n00b die z'n browser niet kan instellen
En dan vergeet je nog zoooooooooveel toppers.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 23:22 schreef Scarface2004 het volgende:
Mafia 2 trailer.
Mijn god 2K games wordt de nieuwe Ubisoft.
Oblivion, Prey, Civilization IV , The Darkness, Bioshock, Mafia 2
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 23:22 schreef Scarface2004 het volgende:
Mafia 2 trailer.
Mijn god 2K games wordt de nieuwe Ubisoft.
Prey
Hoe moet dat? Ik zie namelijk ook een kikker maar heb wel een manier waarmee ik hem als nog kan zien. (nieuw tabblad, welke dan google laad daar dan de url inzetten, dan zie ik weer de kikker, 1x F5 indrukken en ik zie de foto, redelijk omslachtig dus)quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 23:18 schreef Leonos het volgende:
[..]
n00b die z'n browser niet kan instellen
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 23:40 schreef AQuila360 het volgende:
Prey was zeer oke!
Geen echte topper maar zeker geen slecht spel.
quote:Op zaterdag 1 september 2007 00:45 schreef Niek. het volgende:
Belachelijk duur als je ook een toetsenbord van 5 euro kunt gebruiken....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 1 september 2007 02:04 schreef Cyberia18 het volgende:
IGN Stranglehold Review
Cijfer:Instant buy.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt......Kennedy
Het is van midway, en alle midway games die tot nu toe zijn uitgekomen zijn regriovrij, maar je weet het nooit zeker.quote:Op zaterdag 1 september 2007 02:24 schreef Cyberia18 het volgende:
8.1 is zeker netjes ja. Als het spel nou regiovrij wordt ga ik 'm halen. Heb wel weer eens zin in een brainless shooter![]()
Voor de volle pond wacht ik toch nog even![]()
Pffff...flinke downgrade sinds het E3-filmpje.quote:Op zaterdag 1 september 2007 02:34 schreef Cyberia18 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Tsja wat moet ik hier nou van zeggen...
maar die past natuurlijk niet op je controller en neemt een USB-poort in beslag, en is niet draadloosquote:Op zaterdag 1 september 2007 00:45 schreef Niek. het volgende:
Belachelijk duur als je ook een toetsenbord van 5 euro kunt gebruiken....
ziet er nog best aardig , als ze nu is opschieten en een demo vrijgeven ofzo dan kunnen we de gameplay nog checkenquote:Op zaterdag 1 september 2007 02:34 schreef Cyberia18 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
ik wil er ook eenquote:
Ik vond 30 euro al veel maar 40 is helemaal waanzin!quote:Op zaterdag 1 september 2007 00:40 schreef Scarface2004 het volgende:
Microsoft heeft bekend gemaakt dat zij op 7 september hun Xbox 360 Messenger Kit zullen uitbrengen. Deze add-on voor de Xbox 360 controller bevat een toetsenbord en een headset. De kit zal waarschijnlijk een prijs van om en nabij de veertig euro krijgen.
Met deze add-on zal het makkelijker zijn om snel berichten naar je vrienden te sturen zonder dat je aan de slag hoeft te gaan met USB-toetsenborden. Ook is dit perfect voor mensen die gebruik maken van MSN op hun Xbox 360.
[afbeelding]
Ik vind blue dragon best leuk nog om te spelen, heb het nu bijna 3 uur gespeeld.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 20:12 schreef Cyberia18 het volgende:
Gamespot Blue Dragon Review
En de zoveelste teleurstellende cijfer. Nee ik wacht wel op de recensies van Eternal Sonota, want daar heb ik hogere verwachtingen van. JRPG's op de 360 is op heden nog altijd somber te noemen...
Mooie tvquote:Op zaterdag 1 september 2007 12:24 schreef ijsmeis het volgende:
[afbeelding]hiephoi
Ja, barre en wazige pic.
Niet erg grote tv volgens mij?quote:Op zaterdag 1 september 2007 12:24 schreef ijsmeis het volgende:
[afbeelding]hiephoi
Ja, barre en wazige pic.
Beeldbuisdiagonaal: 127 cmquote:Op zaterdag 1 september 2007 12:41 schreef existenz het volgende:
[..]
Niet erg grote tv volgens mij?Mijn nieuwe wordt minimaal 40"
Ooh hij lijkt een stuk kleinerquote:Op zaterdag 1 september 2007 12:42 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Beeldbuisdiagonaal: 127 cm
50 inch dus.
welk spel is dit?quote:Op zaterdag 1 september 2007 02:34 schreef Cyberia18 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik neem aan dat laatste...quote:Op zaterdag 1 september 2007 14:58 schreef Aurelius het volgende:
Als je Bioshock een tweede keer speelt, hou je dan al je upgraden en plasmits van de eerste keer spelen? Of begin je dan echt helemaal "leeg"?
too humanquote:
Door álles af te gaan. Want je kunt het halenquote:Op zaterdag 1 september 2007 15:37 schreef Aurelius het volgende:
[..]
Hoe moet je dan ooit de achievement halen voor alle slots? Of alle wapens upgraden?
Ik mis een weapon upgradequote:Op zaterdag 1 september 2007 15:38 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Door álles af te gaan. Want je kunt het halen. Ik heb ook alle slots.
En ik heb niet alle weapon upgrades. Maar dan heb ik dus blijkbaar een paar van die machines gemist. Ik wacht dus ook gewoon tot er een guide voor is.
www.miniclip.com genoeg games om je een tijdje te vermaken...quote:Op zaterdag 1 september 2007 17:13 schreef DJ_ het volgende:
ik verveel me , wie gaat mij is entertainen
Ga gamen gek!quote:Op zaterdag 1 september 2007 17:13 schreef DJ_ het volgende:
youtube of zshare.netquote:Op zaterdag 1 september 2007 18:32 schreef ijsmeis het volgende:
Ik heb een filmpje van mezelf waarbij ik aan 't guitar heroën ben.
Ik ga er nog even over nadenken of ik 'm zal posten. En zo ja, hoe en waar ik 'm dan kan uploaden.
Koop Worms dan eensquote:Op zaterdag 1 september 2007 17:13 schreef DJ_ het volgende:
Die staan er al op Gamefaqs.com , voor zowel audio diarys als die weapon upgrades.quote:Op zaterdag 1 september 2007 15:38 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Door álles af te gaan. Want je kunt het halen. Ik heb ook alle slots.
En ik heb niet alle weapon upgrades. Maar dan heb ik dus blijkbaar een paar van die machines gemist. Ik wacht dus ook gewoon tot er een guide voor is.
quote:Het was enige tijd stil rondom Huxley, de MMOFPS voor de Xbox 360 en PC die zich afspeelt in een post-apocalyptische wereld. Aan deze stilte is gelukkig een einde gekomen met het verschijnen van een handvol screenshots van deze online shooter. Nieuwe informatie betreffende de gameplay blijft vooralsnog uit, maar de onderstaande plaatjes geven al een iets vollediger beeld van de wereld waar je binnenkort met vele anderen doorheen kunt knallen.
Ik loop dus weer eens achterquote:Op zaterdag 1 september 2007 19:32 schreef AQuila360 het volgende:
Dat is hip tegenwoordig!
Dan hoop ik niet dat jij bij mij op school zitquote:Op zaterdag 1 september 2007 19:37 schreef Niek. het volgende:
[..]
Ik loop dus weer eens achter
*gaat vanaf volgende week in zn ondergoed naar school toe*
mijn 360 doet het nog steeds niet die K webshop duurde me te lang dus heb ik de order gecanceldquote:
kijk entertainment dat moet ik hebbenquote:Op zaterdag 1 september 2007 18:32 schreef ijsmeis het volgende:
Ik heb een filmpje van mezelf waarbij ik aan 't guitar heroën ben.
Ik ga er nog even over nadenken of ik 'm zal posten. En zo ja, hoe en waar ik 'm dan kan uploaden.
YRPB , je moet wel het kleine schakelaartje op de kabel omzetten op HD anders doet die het nietquote:Op zaterdag 1 september 2007 19:46 schreef Slappe_hap het volgende:
Ik ben bij m'n schoonouders die onlangs een hd ready tv aangeschaft hebben.. Uiteraard heb ik m'n 360 meegenomen![]()
Maar: ik krijg geen beeld op de tv, alleen geluid![]()
Welke stekkers moet ik waar aansluiten?
YRPB? Schakelaartje heb ik uiteraard op HD gezet..quote:Op zaterdag 1 september 2007 19:48 schreef DJ_ het volgende:
[..]
YRPB , je moet wel het kleine schakelaartje op de kabel omzetten op HD anders doet die het niet![]()
Speel eigenlijk nooit Wormsquote:Op zaterdag 1 september 2007 19:41 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dan hoop ik niet dat jij bij mij op school zit![]()
Ga je nog Worms spelen strax![]()
wat hij zegt , groen rood blauw in de desbetrefende gaatjes stampen , en wit en rood die op de andere kabel tak zit voor het geluid gebruiken alles op het composiet vakjequote:Op zaterdag 1 september 2007 19:55 schreef AQuila360 het volgende:
[afbeelding]
Je moet de 2e,3e en 4e van links hebben. De gele kun je weglaten en de witte en rode links zijn voor het geluid.
Ik zei het niet goedquote:Op zaterdag 1 september 2007 19:58 schreef DJ_ het volgende:
[..]
wat hij zegt , groen rood blauw in de desbetrefende gaatjes stampen , en wit en rood die op de andere kabel tak zit voor het geluid gebruiken alles op het composiet vakje
YPRPB bedoelde ik was een P tje vergeten dat is de naam voor de stekkers die je op je composiet aansuiting moet aansluitenquote:Op zaterdag 1 september 2007 19:51 schreef Slappe_hap het volgende:
[..]
YRPB? Schakelaartje heb ik uiteraard op HD gezet..
tja links en rechts is een moeilijk verschilquote:
Wel op zaterdagavond jaquote:Op zaterdag 1 september 2007 20:02 schreef DJ_ het volgende:
[..]
tja links en rechts is een moeilijk verschil![]()
nu al lam ?quote:
your welcome , je moet wel het beeld op 720P instellen in het menu van de 360 zelfquote:Op zaterdag 1 september 2007 20:10 schreef Slappe_hap het volgende:
Netjes heren, het is gelukt, thanx!
zie je het verschil ?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
quote:Op zaterdag 1 september 2007 20:21 schreef ijsmeis het volgende:
http://video.google.nl/videoplay?docid=897215697739740872&hl=nl.
valt bij alle 2 weinig te zien hoorquote:
Dat filmpje waar jij in je blote reet GH speelt hoeven we NIET te zien hoorquote:
dat was ik niet dat was een neger !quote:Op zaterdag 1 september 2007 20:40 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dat filmpje waar jij in je blote reet GH speelt hoeven we NIET te zien hoor![]()
quote:Op zaterdag 1 september 2007 20:24 schreef DJ_ het volgende:
[..]
zie je het verschil ?![]()
@ ijsmeis op de naaldhakkenGoW heeft er nog nooit zo mooi uitgezienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die had ik net 3quote:Op zaterdag 1 september 2007 20:40 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dat filmpje waar jij in je blote reet GH speelt hoeven we NIET te zien hoor![]()
Preparing to unleash the soft fruit of doom in Worms!! Een bananenbom
Ik zag dat idd bij jou naam staan jaquote:Op zaterdag 1 september 2007 20:51 schreef existenz het volgende:
[..]
Die had ik net 3. Ik heb al mijn tegenstanders ermee opgeruimd
Je stopt het spel in je 360 en die download dan een update, daarna kan je hem spelen, dit geld voor alle spellen op die lijst.quote:Op zaterdag 1 september 2007 20:59 schreef mrcool het volgende:
Welke Xbox-spellen kan ik nou precies op de 360 draaien? Ik hoorde dat Microsoft daar een lijst van heeft gemaakt. De lijst heb ik gevonden maar nu zie ik overal dat ik een emulator nodig heb of zoiets. Dit vind ik een beetje raar want naar mijn weten hebben we dat helemaal niet maar pakt de 360 iig een Xbox-spel dat we hebben. Geld dit nou voor alle spellen op die lijst of moeten we toch iets van een emulator hebben op een gegeven moment?
De lijst
quote:In deze game stort je vliegtuig neer midden op de oceaan, zodra je boven water komt zie je een toren.
Eenmaal binnen gekomen pak je een mini onderzeeër naar een onder water stad genaamt "Rapture".
Al snel kom je erachter dat de mensen je daar niet mogen en je dood willen maken.
quote:Eerste Mistwalker RPG voor de Xbox 360. Characters zijn ontworpen door Akira Toriyama (DBZ, Chrono Trigger).
Het verhaal gaat over een jongen, genaamd Shu, die een groots avontuur beleeft met zijn vrienden.
quote:Vervolg op een PS2 game.
Je speelt in deze game een stuntman die op tijd allerlei stunts uit moet voeren om een goede film neer te zetten.
quote:Kutgame, slotje
quote:Medal of Honor: Airborne neemt je wederom mee naar de slagvelden van Europa tijdens de Tweede Wereldoorlog. Je kruipt zoals de titel al impliceert in de huid van een
paratrooper en mag de Westerse Asmogendheden helpen verslaan. Uniek aan dit deel van Medal of Honor is dat je aan het begin van een missie ook gewoon gedropt wordt en je
zelf kunt sturen waar je landt in een missie. Je kunt dus bijvoorbeeld achter vijandelijke linies droppen, waar het erg lastig voor je wordt zo in je eentje. Maar je kunt ook droppen
daar waar de rest van je divisie landt. Een andere unieke feature is dat je wapens automatisch upgraden wanneer je met veel precisie schiet. Ben je in de demo bijvoorbeeld goed
bezig met je Thompson dan krijg je er een pistol grip voor die hem een stuk precieser laat schieten.
quote:Vervolg in game-vorm op de film John Woo Hard Boiled.
Meneer Woo werkt ook mee aan de game, welke een soort Max Payne meets Aziatische Vechtfilm meets Next-Gen Graphics zal worden.
quote:Skate is een skategame van EA waar vooral authenticiteit voorop staat. Een nieuwe besturing die volledig analoog is moet er voor zorgen dat de speler alles zelf in de hand
heeft.
De game verschijnt op de PS3 en Xbox360
quote:Vervolg op Area 51 waarin je het nogmaals mag opnemen tegen aliens. Release staat gepland voor eind zomer 2007
quote:Beleef de beroemdste luchtgevechten uit de Tweede Wereldoorlog in Blazing Angels. Lever strijd op beroemde locaties over de hele wereld. De Battle of Britain, de aanval op
Pearl Harbor of de felle gevechten om de woestijn van Noord-Afrika. Op al deze plekken zullen u en uw squad Blazing Angels het tij keren.
quote:The Covenant control Earth. The Flood is unleashed. With the fate of the galaxy hanging in the balance, Master Chief is the only one that can save the human race. The entire epic
story arc has led up to this moment. Master Chief, the last of his kind, is a warrior born for combat, bred for war and humanity's only hope.
After stowing away on a Forerunner spacecraft, Master Chief, a genetically altered, cybernetically enhanced Spartan supersoldier, must race back to Earth to stop the Covenant
once and for all and save mankind. With his artificial intelligence companion Cortana in the grip of the Flood's intelligent embodiment, Gravemind, Master Chief and his allies are
vastly outnumbered. But the stakes are too high to do anything but face them head on.
In Halo 3, the third installment of this legendary epic, the war has come to a climax -- the Flood continue to grow in numbers and strength, the armies of Earth are scattered and
decimated, and the Covenant threaten to activate the Halo, effectively destroying all life in the galaxy. Master Chief's mission: to stop the Covenant, destroy the impending Flood
threat and ultimately save mankind
quote:Bekende voetbalgame van EA Sports, ditmaal voor het seizoen 2007/2008
quote:Dit keer niet alleen auto's, maar ook motoren!
quote:In een actievolle RPG beleef je met het hoofdkarakter uit de Naruto series; Naruto verschillende avonturen.
quote:Nieuwe game uit de Need for Speed-serie.
quote:Het verhaal speelt zich af in het jaar 1191, in de tijd dat de derde kruistocht door het heilige land trekt. De genadeloze assassins verschuilen zich, terwijl ze beide kampen in
het conflict onder druk zetten om de vijandelijkheden te beëindigen. Ze hebben de kracht om hun omgeving te veranderen in chaos en de gebeurtenissen te beïnvloeden in deze
roemruchte tijd.
quote:Eerste originele nextgen game van Electronic Arts, waarbij de nadruk vooral ligt op tweespeler actie.
quote:Deel 5 in de Splinter Cell Serie
quote:In dit tweede project van de studio Mist Walker speel je de rol van Kaim, die veroordeeld was tot het leven van 1000 jaar in zijn huidige wereld.
quote:Dit 3e deel van de Brothers in Arms-serie zal beginnen bij operatie Market Garden, de gefaalde geallieerde operatie die de geallieerde troepen over de Rijn zou moeten
zetten zodat ze vanuit Nederland op zouden kunnen rukken richting Duitsland. Jij kruipt in de huid van een lid van de 101e luchtlandingsdivisie van de Verenigde Staten en mag
vechten tegen "oude mannen en kinderen".
quote:Het vervolg op de succesvolle actiongame op de Xbox en PS2. Blaas alle gebouwen op terwijl je op zoek gaat naar de gevaarlijkste terroristen.
quote:Mass Effect is een science-fiction RPG die zich afspeelt op een flink aantal verschillende planeten. Het is aan jou de taak om het heelal te redden, en hiervoor zul je
verschillende missies tot een goed einde moeten brengen op de verschillende planeten. De combat in deze game is real-time en squad-based. Dat wil zeggen dat je samen met
collega's het kwaad kunt overwinnen. Belangrijk in deze game is het customizen van je karakter en de mogelijkheid om het verhaal te beinvloeden door jouw keuzes.
quote:Op zaterdag 1 september 2007 20:24 schreef DJ_ het volgende:
[..]
zie je het verschil ?![]()
@ ijsmeis op de naaldhakkenHet was een verdomd moeilijk nummer waar ik me op moest concentreren jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
.
Sta jij wel te rocken achter je TV dan?
En damn. Mijn laptopje hing bijna van de post hier boven me. Gauw naar de volgende pagina.
smoesjes dat zou ik ook zeggenquote:Op zaterdag 1 september 2007 22:02 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Het was een verdomd moeilijk nummer waar ik me op moest concentreren ja![]()
.
En damn. Mijn laptopje hing bijna van de post hier boven me. Gauw naar de volgende pagina.
Mass Effect is veeeel meesterlijkerquote:Op zaterdag 1 september 2007 22:08 schreef DJ_ het volgende:
je bent eternal sonata vergeten![]()
veder zijn
halo3
naruto
assasins creed
lost odessy
mass effect
de enige games die ik echt moet hebben van dat lijstje
met eternal sonata er bij natuurlijk want die game is gewoon meesterlijk
Mits met meerdere mensen jaquote:Op zaterdag 1 september 2007 22:02 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
[/spoiler]
Het was een verdomd moeilijk nummer waar ik me op moest concentreren ja![]()
.
Nou danquote:Op zaterdag 1 september 2007 22:12 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Mits met meerdere mensen ja
[afbeelding]
Wtf die had erbij moeten staan ook, die had ik wel gemaakt dat weet ik zeker.quote:Op zaterdag 1 september 2007 22:08 schreef DJ_ het volgende:
je bent eternal sonata vergeten![]()
veder zijn
halo3
naruto
assasins creed
lost odessy
mass effect
de enige games die ik echt moet hebben van dat lijstje
met eternal sonata er bij natuurlijk want die game is gewoon meesterlijk
quote:Op zaterdag 1 september 2007 22:18 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nou dan. Ik zie verder niemand in het filmpje, behalve mijzelf dus.
misschien teveel plaatjes in 1 postquote:Op zaterdag 1 september 2007 22:20 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Wtf die had erbij moeten staan ook, die had ik wel gemaakt dat weet ik zeker.
Goed ik voeg het nog wel toe
Timeshift ben je ook vergetenquote:Op zaterdag 1 september 2007 22:20 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Wtf die had erbij moeten staan ook, die had ik wel gemaakt dat weet ik zeker.
Goed ik voeg het nog wel toe
das een arcade gamequote:Op zaterdag 1 september 2007 22:58 schreef AQuila360 het volgende:
Worms!! Mooiste 360 spel dat er is![]()
Ik heb de potentieele toppers eruit gehaald, feel free om je eigen games ook te posten.quote:
haha ja en toch zo vet grappig vooral met amerikanenquote:
kunnen die niet tegen hun verlies ?quote:Op zaterdag 1 september 2007 23:03 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
haha ja en toch zo vet grappig vooral met amerikanen
Die kun je snel boos krijgenquote:
Voeg Buffeltjuh ff toequote:Op zaterdag 1 september 2007 23:15 schreef Scarface2004 het volgende:
iemand nog gamen?
retorische vraag
ha kloptquote:
Dat is het mooistequote:Op zaterdag 1 september 2007 23:29 schreef DJ_ het volgende:
[..]
ha klopt, wist alleen niet dat het ook zo makkelijk ging met gamen
![]()
Je mag niet Xboxen?quote:Op zaterdag 1 september 2007 23:26 schreef ijsmeis het volgende:
Als mijn ouders nou eens naar bed gaan, kan ik ook meedoen.
Waar is je headset?quote:Op zaterdag 1 september 2007 23:23 schreef Scarface2004 het volgende:
ik had jouw al, buffelboef ook, maar jullie hebben me denk ik gekicked want jullie staan er niet meer tussen.
maar kom er aan
Slechte zaak...quote:Op zaterdag 1 september 2007 23:47 schreef Scarface2004 het volgende:
geen idee, kwijt.
me wireless headset nog wel
ach net zo als je zegt , dat is leuk om die gaste in de zeik te zettenquote:Op zaterdag 1 september 2007 23:32 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dat is het mooisteMaar ben wel erg pro amerika maar dan ff niet
![]()
Bel Microsoft op dat die wired kapot is. Krijg je een nieuwequote:Op zaterdag 1 september 2007 23:56 schreef Scarface2004 het volgende:
ja, maar de mic daarvan doet het niet...dus ik kan jullie alleen horen.
Maar ik hoor jullie nu via de tv en dat werkt ook.
sorry voor het ongemak
Werkt dat ook met die wireless?quote:Op zaterdag 1 september 2007 23:59 schreef Timmetjuh. het volgende:
[..]
Bel Microsoft op dat die wired kapot is. Krijg je een nieuwe![]()
Weltrustenquote:Op zondag 2 september 2007 00:00 schreef Trigalti het volgende:
Nja trusten.. maar 2 uur slaap gehad gister:P
Dus als ik maandag Microsoft bel dat m'n wireless-headset kapot is (die ik niet heb) krijg ik een nieuwe?quote:Op zaterdag 1 september 2007 23:59 schreef Timmetjuh. het volgende:
[..]
Bel Microsoft op dat die wired kapot is. Krijg je een nieuwe![]()
vast niet zonder product ID , en ik weet ook niet of ze dat wel doen bij zo'n "goedkoop" stukje hardwarequote:Op zondag 2 september 2007 00:20 schreef Frasier het volgende:
[..]
Dus als ik maandag Microsoft bel dat m'n wireless-headset kapot is (die ik niet heb) krijg ik een nieuwe?
Geen idee. Is die kapot dan?quote:Op zondag 2 september 2007 00:00 schreef Scarface2004 het volgende:
[..]
Werkt dat ook met die wireless?
Zit ook wel wat in ja..quote:Op zondag 2 september 2007 00:21 schreef DJ_ het volgende:
[..]
vast niet zonder product ID , en ik weet ook niet of ze dat wel doen bij zo'n "goedkoop" stukje hardware
Verkeerde topic?quote:Op zondag 2 september 2007 00:20 schreef DJ_ het volgende:
he bahh die naruto afleveringen duren 20 min maar het lijkt echt 5 min en zo'n eps is alweer voorbij
ze moeten is een marathon houden in japan met de heledag nieuwe naruto afleveringen
dan heb ik teminste een zooi om achter elkaar te kijken
nee hoor niet voor mijquote:
Iemand nog iets gehoord van Halo 3?quote:Op zondag 2 september 2007 13:17 schreef Cyberia18 het volgende:
Heb gisteren zo'n 3,5 uur achter elkaar de beta van Call of Duty 4 gespeeld. Ben helemaal hooked aan het spel
GOTY![]()
Ik vond er niks aan. Trok me echt niet...quote:Op zondag 2 september 2007 13:38 schreef Dancin_Rhino het volgende:
Dat spel timeshift is echt kicken !
Die demo in iedergeval.
Zittend guitar-hero spelen....quote:Op zaterdag 1 september 2007 20:21 schreef ijsmeis het volgende:
http://video.google.nl/videoplay?docid=897215697739740872&hl=nl.
nou, wat tof zeg, wat scripted events aflopen terwijl je met LB automatisch die juiste tijd-kracht gebruikt, want stel je voor dat mensen moeten nadenken tijdens een game.quote:Op zondag 2 september 2007 13:38 schreef Dancin_Rhino het volgende:
Dat spel timeshift is echt kicken !
Die demo in iedergeval.
+ tv is groter dan ijsmeis zelf.quote:Op zondag 2 september 2007 14:48 schreef JimmieTheSaint het volgende:
[..]
Zittend guitar-hero spelen....
Kom je laat mee..quote:Op zondag 2 september 2007 15:27 schreef Bastard het volgende:
tvp?
inderdaadquote:
Ga er niet vanuit dat dat doorgaatquote:Op zondag 2 september 2007 16:35 schreef BMH het volgende:
Hoe zit het trouwens met Halo 3 + 12 maanden live @ bol.com?
Hij staat in mijn bestellingenlijst, maar ik zie hem niet meer op de website staan.
Waarom niet? Het is toch een realistische aanbieding, realistischer dan die LCD-tv aanbieding van Wehkamp of Neckermann waar toendertijd veel ophef over was. Ik wacht rustig af en anders eis ik toch echt wel compensatie van Bolquote:Op zondag 2 september 2007 16:52 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ga er niet vanuit dat dat doorgaat![]()
Tot op heden is hij alleen niet meer beschikbaar om te bestellen, maar alle bestelling staan nog wel als wordt verwerkt... Dus de kans is best groot dat ze gewoon leveren.quote:Op zondag 2 september 2007 16:52 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ga er niet vanuit dat dat doorgaat![]()
Idd. Waarschijnlijk willen ze geen gezeik en leveren ze het gewoon.quote:Op zondag 2 september 2007 17:16 schreef existenz het volgende:
[..]
Tot op heden is hij alleen niet meer beschikbaar om te bestellen, maar alle bestelling staan nog wel als wordt verwerkt... Dus de kans is best groot dat ze gewoon leveren.
Ik hoop hetquote:Op zondag 2 september 2007 17:56 schreef Boef het volgende:
Als ze niet binnen 10 werkdagen na bestelling actie ondernemen zijn ze verplicht te leveren wat er besteld is als ik afga op wat in de Algemene Voorwaarden staat.
je hebt hem dus 2e hands van een Fokker gekocht ?quote:Op zondag 2 september 2007 18:07 schreef Rossdale het volgende:
Na heel veel PM's, xbox live berichtjes en herinneringen na 4 weken dan toch eindelijk Viva Pinata binnengekregen.Mijn eerste slechte ervaring met FOK!Users... *grom*
Daarvoor stond ik wel steedsquote:Op zondag 2 september 2007 14:48 schreef JimmieTheSaint het volgende:
[..]
Zittend guitar-hero spelen....
quote:Op zondag 2 september 2007 17:17 schreef Scarface2004 het volgende:
Ik ga morgen ff bellen naar bol.com
of die actie wel klopt
Jep, nouja geruild tegen een 360 game van mij.quote:Op zondag 2 september 2007 18:22 schreef DJ_ het volgende:
[..]
je hebt hem dus 2e hands van een Fokker gekocht ?
Doe maar jaquote:Op zondag 2 september 2007 17:17 schreef Scarface2004 het volgende:
of die actie wel klopt
designquote:Op zondag 2 september 2007 21:24 schreef BMH het volgende:
[afbeelding]
Wat is er trouwens mis gegaan met het ontwerpen van de HD DVD speler?
en die had je al wel gelijk opgestuurd ?quote:Op zondag 2 september 2007 18:48 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Jep, nouja geruild tegen een 360 game van mij.
Hij ziet er een stuk hipper uit dan de Wii met zn jaren 90 design overgoten met Apple sausje.quote:Op zondag 2 september 2007 21:24 schreef BMH het volgende:
[afbeelding]
Sorry.quote:Op zondag 2 september 2007 21:29 schreef JimmieTheSaint het volgende:
Wat voor groots gebrek aan de 360 heb je ons dit maal mede te delen, BMH?
Ik vind ze beide eigenlijk niet zo heel mooi.quote:Op zondag 2 september 2007 21:36 schreef Niek. het volgende:
[..]
Hij ziet er een stuk hipper uit dan de Wii met zn jaren 90 design overgoten met Apple sausje.
ik vond de n64 er altijd cool uitzienquote:Op zondag 2 september 2007 21:52 schreef Retuobak het volgende:
360 HD-DVD speler ziet er niet uit, maar de Wii gaat daar nog ff flink overheen, nondeju dat ding ziet er kut uit. Maar dat ben ik ook wel gewnd van spelcomputers en aanverwante zaken. Bljkbaar is een design dat gewoon netjes in je media center past qua stijl nog steeds niet spannend genoeg.
Uiteraard, hij had al gezegd dat hij hem ontvangen had ook. (Plus dat kon ik zien in zijn gamertag want de game stond er ineens tussen)quote:Op zondag 2 september 2007 21:33 schreef DJ_ het volgende:
[..]
en die had je al wel gelijk opgestuurd ?
Lekker bezig dan die gozerquote:Op zondag 2 september 2007 22:27 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Uiteraard, hij had al gezegd dat hij hem ontvangen had ook. (Plus dat kon ik zien in zijn gamertag want de game stond er ineens tussen)
Typische theewijfpraat van Molyneuxquote:Molyneux over de plannen in Fable 2
Hoewel Fable misschien niet bracht wat het beloofde was het een aangename game die vele gamers uren aan hun beeldscherm kluisterde. Kan Lionhead dit kunstje herhalen met Fable 2?
Eergisteren was er al wat informatie over Fable 2 te lezen, 1Up wist Molyneux echter nog wat meer informatie vrij te laten geven:
- Het combat systeem, iets wat enkel met de X-knop zal gebeuren, moet zowel geoefende als nieuwe gamers aan weten te spreken. De uitdaging voor het team is hierbij dat een geoefende gamer een gevecht kan starten, en dat een beginner deze halverwege af zou kunnen maken. Een andere uitdaging voor het team is dat ze melee (zwaarden en zware wapens als bijlen), ranged (geweren en pijl + boog) en magic met elkaar willen combineren in één aanvalsvorm.
- Spelers krijgen enkel de controle over hun eigen karakter en dus niet over hun kind. Wel is het zo dat je acties hun weergave kennen op de familie.
- Volgens Molyneux is het doodgaan in een spel saai en vervelend, om die reden is de dood dan ook geen element in het spel. Om je gevechten toch spannend en intens te maken zul je ervaringspunten of geld verliezen.
- De emotionele kant en de combat binnen het spel waren twee belangrijke elementen die ze nu wilden laten zien, volgend jaar komen ze met een andere onthulling, maar voor deze grote onthulling zal Molyneux nog een andere grote feature onthullen. Fable 2 kent dan ook vooral meer dan Fable: meer karakters, meer wapens, meer items, een grotere wereld en een groter verhaal.
- Op de vraag of Molyneux ook maar iets mag vertellen over de mogelijkheden van het spel op Xbox Live geeft hij het volgende antwoord:
quote:
--------------------------------------------------------------------------------
"I can't say anything about my favorite feature!"--------------------------------------------------------------------------------
Oftewel: er komt zeker iets, maar wat dat is moeten we nog even afwachten.
Transcode360 en Tversity.quote:Op maandag 3 september 2007 00:07 schreef JimmieTheSaint het volgende:
Wat was dat programma ook alweer waarmee je vanalles naar je 360 kan streamen?
inderdaadquote:
Ik vind de HD DVD speler er wel aardig uitzien eerlijk gezegd..quote:Op zondag 2 september 2007 21:24 schreef BMH het volgende:
[afbeelding]
ik vin um ook wel mooiquote:Op maandag 3 september 2007 09:04 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Ik vind de HD DVD speler er wel aardig uitzien eerlijk gezegd..
[afbeelding]
Niet dan?![]()
You is all a bunch of poofsquote:
Ga er maar gewoon van uit dat ze leveren.quote:Op zondag 2 september 2007 17:17 schreef Scarface2004 het volgende:
of die actie wel klopt
het schijnt wel dat hij nu alleen maar over features praat die werkelijk in het spel zittenquote:Op maandag 3 september 2007 00:50 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Typische theewijfpraat van Molyneux![]()
![]()
hoezo ? wie gaat nou 60 euro uittrekken voor een SP only game ,gg , (ja mensen die geen (goeie) pc hebben..)quote:Op maandag 3 september 2007 08:07 schreef bigore het volgende:
[..]
Transcode360 en Tversity.
Overigens is Bioshock echt een meesterlijke game, alleen speel ik um op de pc, shame on me![]()
quote:Op maandag 3 september 2007 11:31 schreef Hansol het volgende:
hele weekend zowat COD4 lopen spelen , speelt mega lkkr , wel klere veel n00bs ,
maar toch liever de pc versie , echt gare mini autoaim voor consoles heletijd ook geen skills aan ,
killstreaks van 10+ haal ik echt makkelijk ,
had ik gezien maar zo te zien zit geen optie in waarneer iemand al ingame in en daar bij wilt komen , alleen dat je hem kan uitnodiggen enz. , best ruk , had zaterdag een invtje gestuurd na je weet niet of aangekomen was hehequote:Op maandag 3 september 2007 11:51 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Call of Duty 4
![]()
![]()
![]()
Wat een gameIk heb je overigens al toegevoegd Hansol
![]()
quote:Op maandag 3 september 2007 11:33 schreef Hansol het volgende:
[..]
hoezo ? wie gaat nou 60 euro uittrekken voor een SP only game ,gg , (ja mensen die geen (goeie) pc hebben..)
dipshit
Hij was aangekomen alleen server was alweer rap volquote:Op maandag 3 september 2007 12:05 schreef Hansol het volgende:
[..]
had ik gezien maar zo te zien zit geen optie in waarneer iemand al ingame in en daar bij wilt komen , alleen dat je hem kan uitnodiggen enz. , best ruk , had zaterdag een invtje gestuurd na je weet niet of aangekomen was hehe
Genoeg mensen, ik bijvoorbeeld.quote:Op maandag 3 september 2007 11:33 schreef Hansol het volgende:
[..]
hoezo ? wie gaat nou 60 euro uittrekken voor een SP only game ,gg , (ja mensen die geen (goeie) pc hebben..)
dipshit
ken bigore in het echt.... , noem hem altijd dipshit.quote:Op maandag 3 september 2007 12:21 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Genoeg mensen, ik bijvoorbeeld.
Als de game het waard is, waarom niet?
En om nou gelijk Dipshit te zeggen slaat natuurlijk nergens op.
ik waarschuw altijd maar 1 keerquote:Op maandag 3 september 2007 11:25 schreef Scarface2004 het volgende:
kepler vergeet je niet iets?
iets van : mij quoten en slapende honden
ziet er wel cool uit hopelijk speelt het ook zo goedquote:Op maandag 3 september 2007 13:14 schreef Cyberia18 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
De titel van het spel staat gewoon op de screens gedrukt hoorquote:Op maandag 3 september 2007 13:21 schreef Leonos het volgende:
Die Lost Odessy (ofzo) lijkt me wel tof.
Trieste kneus ben jij.quote:Op maandag 3 september 2007 11:29 schreef Scarface2004 het volgende:
holy fuck!
Er is weer eens iets gratis hoor, 100en leden die nog nooit op games.fok.nl zijn geweest nemen massaal zo´n avatar.
Zul je net zien dat zo´n newbie die nog nooit daar is geweest zo´n Wii wint
als je die filmpjes ziet van combat ziet gewoon strak uitquote:Op maandag 3 september 2007 13:20 schreef Cyberia18 het volgende:
De grote man achter de FF serie is verantwoordelijk voor het spel dus het zou een topper moeten worden. Oh wacht...
Van hetzelfdequote:
Jawel, maar ik had ook veel verwacht van Blue Dragon. Achteraf is het gewoon een grote teleurstelling als ik de recensies aandachtig lees.quote:Op maandag 3 september 2007 13:32 schreef Hansol het volgende:
[..]
als je die filmpjes ziet van combat ziet gewoon strak uit
Dat heb ik nooit gezegd. Ik heb altijd wel aangeven dat ik in een later stadium eventueel de Wii zou gaan halen voor Mario Galaxy en SSBB. Maar goed nu je 'm gratis kunt winnen zeg ik daar geen nee tegenquote:
Ach dat gezeik dat blue dragon niet vernieuwend genoeg is slaat nergens op.quote:Op maandag 3 september 2007 13:36 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Jawel, maar ik had ook veel verwacht van Blue Dragon. Achteraf is het gewoon een grote teleurstelling als ik de recensies aandachtig lees.
Maar goed dit ziet er dan wel weer goed uit en het ademt een beetje dat typische FF sfeer uit.
Nou ja Blue Dragon is het bewijs dat het spel alleen weggelegd is voor de diehard fanbase die erg oldskool turnbased RPG's nog kan diggen. Maar op dit punt scoort het spel natuurlijk niet alleen minder (voornamelijk wel ja), want zo schijnt het verhaal ook niet van het kaliber FF te zijn. En ook van de characteranimations wordt je in het verloop van het spel snel beu. Reden genoeg voor mij om het spel voorlopig niet te halen. 30 euro heb ik er dan wel voor over.quote:Op maandag 3 september 2007 13:40 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Ach dat gezeik dat blue dragon niet vernieuwend genoeg is slaat nergens op.
Final fantasy was ook 10 delen en enkele spinoffs precies hetzelfde.
Blue dragon voegt wel nieuwe kleine dingetjes toe aan de gameplay waar final fantasy iedere keer in de herhaling viel.
Ik weet zeker dat als blue dragon gewoon" Final fantasy 13 : The Blue Dragon within" was dat de game 2 punten hoger scoorde overal, minimaal.
Dit spel zou het overigens zeker wel waard zijn, spel is gewoon echt gruwelijk. Maar goed, me pc ziet er mooier uit als de 360,dus waarom zou ik. Daarnaast kan je hem nog doorverkopen als je um uitgespeeld heb voor 40 euro of zo.quote:Op maandag 3 september 2007 11:33 schreef Hansol het volgende:
[..]
dipshit
quote:Geachte klant,
Onlangs heeft u bij ons ‘Halo 3 & Live Gold Abonnement – 12
Maanden’ besteld met bestelnummer ********
Op onze site stond echter de verkeerde informatie vermeld. De
omschrijving had moeten zijn ‘Xbox Live Halo 3 Special Edition
Gold Card - 13 Maanden’, dus zonder de game Halo 3. Onze
oprechte excuses voor de verwarring.
Maar we hebben goed nieuws. Om u in het ongemak tegemoet
te komen, hebben we besloten u toch de game Halo 3 bij uw
Gold Card te geven. En dit voor het bedrag waarvoor u de
bestelling plaatste, namelijk ¤ 59,99. Eind september ontvangt
u de artikelen.
We vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben
geïnformeerd en wensen u veel gameplezier.
Met vriendelijke groet,
bol.com Klantenservice
Nou ik heb de vroegere Final Fantasy's niet gespeeld, maar ik weet wel dat het verhaal van FFX ook niet echt wat je zegt super was.quote:Op maandag 3 september 2007 13:57 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Nou ja Blue Dragon is het bewijs dat het spel alleen weggelegd is voor de diehard fanbase die erg oldskool turnbased RPG's nog kan diggen. Maar op dit punt scoort het spel natuurlijk niet alleen minder (voornamelijk wel ja), want zo schijnt het verhaal ook niet van het kaliber FF te zijn. En ook van de characteranimations wordt je in het verloop van het spel snel beu. Reden genoeg voor mij om het spel voorlopig niet te halen. 30 euro heb ik er dan wel voor over.
Voice acting was over het geheel genomen meer dan voldoende in FFX. Niet hoogstaand, maar kon er zeker nog wel meeleven. Heb je anders de voice-acting van Enchanted Arms al gehoord?quote:Op maandag 3 september 2007 14:06 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Nou ik heb de vroegere Final Fantasy's niet gespeeld, maar ik weet wel dat het verhaal van FFX ook niet echt wat je zegt super was.
En de voice acting was helemaal verschrikkelijk
i uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuhhhhh.. Got too close to Sin!
Ontving net ook die email, erg netjes van de mannenquote:
quote:Op maandag 3 september 2007 14:09 schreef disjfa het volgende:
Lost odyssey word een saaie kut rpg zoals elke andereEr komen weer plaatjes van een rpg, iedereen moet weer gillen. Het word gewoon een gewone rpg. Wat als een tiet verkoopt in japan. En een beetje hier. Wees blij dat ze gemaakt worden
Theoretisch verkocht blue dragon als een tietquote:Op maandag 3 september 2007 14:14 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Een Xbox JRPG wat als een tiet verkoopt in Japan?
quote:Op maandag 3 september 2007 14:19 schreef disjfa het volgende:
[..]
Theoretisch verkocht blue dragon als een tiet![]()
Hier nog eentje.quote:
Ik ookquote:Op maandag 3 september 2007 14:14 schreef Katseviool het volgende:
[..]
Ontving net ook die email, erg netjes van de mannen![]()
ik vond de verhaal lijn van ffX anders geweldig en die voice acting was ook niks mis meequote:Op maandag 3 september 2007 14:06 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Nou ik heb de vroegere Final Fantasy's niet gespeeld, maar ik weet wel dat het verhaal van FFX ook niet echt wat je zegt super was.
En de voice acting was helemaal verschrikkelijk
i uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuhhhhh.. Got too close to Sin!
Ik denk dat er meer mensen op FOK! Games kijken dan je denkt.quote:Op maandag 3 september 2007 11:29 schreef Scarface2004 het volgende:
holy fuck!
Er is weer eens iets gratis hoor, 100en leden die nog nooit op games.fok.nl zijn geweest nemen massaal zo´n avatar.
Zul je net zien dat zo´n newbie die nog nooit daar is geweest zo´n Wii wint
Dat dacht ik ookquote:Op maandag 3 september 2007 15:35 schreef JimmieTheSaint het volgende:
Wholla! een jaar live en een middelmatige shooter voor 6 tientjes. prima deal, toch.
Ik lees er inderdaad wel, maar comment bijna nooit. Zie je geloof ik sowieso vaak op games sites. Veel leden/bezoekers maar relatief weinig comments.quote:Op maandag 3 september 2007 15:25 schreef Blinker het volgende:
[..]
Ik denk dat er meer mensen op FOK! Games kijken dan je denkt.
Ik zelf lees er al sinds het begin, maar post nauwelijks comments eigenlijk
Middelmatig? Ik heb nog nooit halo gespeeldquote:Op maandag 3 september 2007 15:35 schreef JimmieTheSaint het volgende:
Wholla! een jaar live en een middelmatige shooter voor 6 tientjes. prima deal, toch.
Ik ook niet, maar aangezien het gratisssss is zal het vast niet tegenvallenquote:Op maandag 3 september 2007 15:46 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Middelmatig? Ik heb nog nooit halo gespeeld![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |