Ik ben benieuwd hoelang we dit soort dingen nog gaan zien. Ik vrees tot de komst van de opvolger van de xbox360quote:
hai !quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 18:29 schreef ijsmeis het volgende:
Joehoe.
ik ga hem dit weekend nog bestellen, kan ik lekker volgende week gamenquote:
Zal je geen spijt van krijgen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 18:43 schreef kepler het volgende:
ik ga hem dit weekend nog bestellen, kan ik lekker volgende week gamen
Wij zitten redelijk op 1 lijn wat games betreftquote:
dat is maar goed ook ik begon me al alleen te voelenquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 18:58 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Wij zitten redelijk op 1 lijn wat games betreft![]()
Ik hoop dat er trouwens meer ''arcade weekenden'' komen. Ik wil er nog een paar maar dan wel voor half geld![]()
Is helaas matig ontvangen,..........quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 19:33 schreef wc-eend het volgende:
Zo.. Terug van vakantie.. heb ik nog wat gemist? Hoe speelt Blue Dragon?
Wat een leuke garp, jij bent vast komiekquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 21:44 schreef AQuila360 het volgende:
Wie heeft er al de TimeSHIT demo gecheckt?
Ik jaquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 21:44 schreef AQuila360 het volgende:
Wie heeft er al de TimeSHIT demo gecheckt?
Jij bent dom want het was geen grapquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 22:02 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Wat een leuke garp, jij bent vast komiek [afbeelding]?
Opzich geen slechte grap, want ik kreeg het anders ook niet warm van de beelden. Ja grafisch heeft het een hele metamorfose ondergaan, maar de iets wat saai ogende gameplay is gewoon intact gebleven.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 22:02 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Wat een leuke garp, jij bent vast komiek [afbeelding]?
De demo is ook echt klotequote:Op vrijdag 31 augustus 2007 22:26 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Opzich geen slechte grap, want ik kreeg het anders ook niet warm van de beelden. Ja grafisch heeft het een hele metamorfose ondergaan, maar de iets wat saai ogende gameplay is gewoon intact gebleven.
quote:Vrijdag 31 augustus 2007 - Midway heeft zojuist via een persbericht laten weten dat de Xbox 360 versie van John Woo Presents: Stranglehold goud is geworden. Dit betekent dat de ontwikkeling van de game helemaal af is en de game nu naar de drukker gestuurd kan worden. Ook heeft Midway de definitieve releasedatums bekend gemaakt.
Zo moet Stranglehold op 5 september uit gaan komen op de Xbox 360 in Amerika, waarna de Europese versie volgt op 14 september. De PC versie van Stranglehold ligt op 18 september in de Amerikaanse winkels, gevolgd door Europa op 21 september. Als laatste de Playstation 3 versie, die op 25 september op de Playstation 3 uit moet gaan komen in Amerika, en op een nog onbekende datum in oktober in Europa.
Vanaf 14 september kunnen wij Europeanen dus aan de slag met de intense actie van John Woo. Midway heeft veel vetrouwen in de game en analisten verwachten zelfs dat de Xbox 360 versie minimaal 1 miljoen exemplaren gaat verkopen in zijn totaliteit
En als we dan toch bezig zijn, hou ik me ook aanbevolenquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 22:55 schreef Frasier het volgende:
Zou iemand me een PM kunnen sturen met de gegevens hoe ik aan de Call of Duty 4 Beta kom
Wat is er zo bijzonder aan een gouden kikker? Die lopen hier ook gewoon rond hoor.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 23:09 schreef Henk-B het volgende:
Halo 3 al in italië ????
[afbeelding]
Sommige mensen spelen hem al wordt er vermeld.
Fake???
n00b die z'n browser niet kan instellenquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 23:17 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Wat is er zo bijzonder aan een gouden kikker? Die lopen hier ook gewoon rond hoor.
Osquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 23:18 schreef Leonos het volgende:
[..]
n00b die z'n browser niet kan instellen
En dan vergeet je nog zoooooooooveel toppers.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 23:22 schreef Scarface2004 het volgende:
Mafia 2 trailer.
Mijn god 2K games wordt de nieuwe Ubisoft.
Oblivion, Prey, Civilization IV , The Darkness, Bioshock, Mafia 2
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 23:22 schreef Scarface2004 het volgende:
Mafia 2 trailer.
Mijn god 2K games wordt de nieuwe Ubisoft.
Prey
Hoe moet dat? Ik zie namelijk ook een kikker maar heb wel een manier waarmee ik hem als nog kan zien. (nieuw tabblad, welke dan google laad daar dan de url inzetten, dan zie ik weer de kikker, 1x F5 indrukken en ik zie de foto, redelijk omslachtig dus)quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 23:18 schreef Leonos het volgende:
[..]
n00b die z'n browser niet kan instellen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |