Precies... en daarbij.. Feyenoord loopt wel mee...quote:Op zaterdag 1 september 2007 21:55 schreef jna het volgende:
[..]
ik wacht even af tot morgen half 5 voordat ik ga juichen
quote:Op zaterdag 1 september 2007 21:55 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Ach wij zullen ons nog wel verslikken in VVV ofzo.
100 doelpunten zou ik al heel mooi vinden....quote:
Ik juich niet eerder voordat ik een zatte Ajax selectie met de kampioensschaal gehuldigd zie wordenquote:
Vorig jaar verloren ze in het begin van het seizoen zelfs tegen Twente. Zegt dus nog niets.quote:
HTC gaat ons allemaal reddenquote:Op zaterdag 1 september 2007 22:00 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Ik juich niet eerder voordat ik een zatte Ajax selectie met de kampioensschaal gehuldigd zie worden.
Dat was die kneus toch die Diba zo graag bij Ajax wou hebbenquote:Op zaterdag 1 september 2007 22:06 schreef Blight het volgende:
Was BansheeBoy niet een Ajacied? Of is hij altijd al AZ'er geweest?
die reactie ertussen ook:quote:Op zaterdag 1 september 2007 22:19 schreef toma het volgende:
[..]
dat begin stukje is hier van http://nl.youtube.com/watch?v=Vc7AOfEKfLY
geweldig!
quote:wat een geweldig filmpje..
Ik krijg er kippenvel van, ook al ben ik een AZ fan.
Bedankt voor het posten!!
waarschijnlijk welquote:Op zaterdag 1 september 2007 22:26 schreef jna het volgende:
[..]
die reactie ertussen ook:
[..]
hij is alleen het woordje "nu" vergeten tussen "ik" en "een"
quote:Op zaterdag 1 september 2007 22:19 schreef toma het volgende:
[..]
geweldig!
Galasek op het eindquote:Op zaterdag 1 september 2007 22:19 schreef toma het volgende:
[..]
geweldig!
Geen spectaculaire voetballer maar de balletjes breed en terug waren tenminste altijd goed, zelfs dat kun je van Colin niet zeggenquote:Op zaterdag 1 september 2007 22:57 schreef Pritt het volgende:
Galasek was trouwens wel altijd een belangrijke waterdrager, jammer dat hij nogal wat geblesseerd was.
En pake hij zoveel van die afvallende ballen.quote:Op zaterdag 1 september 2007 23:26 schreef jna het volgende:
[..]
Geen spectaculaire voetballer maar de balletjes breed en terug waren tenminste altijd goed, zelfs dat kun je van Colin niet zeggen![]()
Daarna had Galasek nog af en toe een geweldig afstandschot![]()
quote:Op zondag 2 september 2007 00:17 schreef Pritt het volgende:
Welkom terug BonJovi, we hebben je wijze woorden gemist!
Vorig seizoen had Twente een veel sterkere selectie dus op zich is dit hopelijk al een teken dat PSV toch zwakker is. Ik heb de wedstrijd gezien en de 2e helft was toch wel voor Twente.quote:Op zaterdag 1 september 2007 22:07 schreef Blight het volgende:
[..]
Vorig jaar verloren ze in het begin van het seizoen zelfs tegen Twente. Zegt dus nog niets.
-offtopic-quote:Op zondag 2 september 2007 00:16 schreef BonJovi het volgende:
Ben weer unbannenmorgen maar ff weer vertrouwen op bouwen na woensdag.
Ik voorspel een 3-1 overwinning
er zullen waarschijnlijk een paar spandoekjes hangen mbt het bestuur.quote:Op zondag 2 september 2007 00:55 schreef Camplo het volgende:
De boertjes weer met een oersaaie 0-0.
Valt me nog mee dat er geen lucky kopbal inviel in de 87e minuut ofzo. Of een van richting veranderd kutschot.
Morgen eventjes doelsaldo opbouwen.
Ben benieuwd hoe er gereageerd gaat worden op mislopen CL.
Een kleine verrassing dus.quote:Op zaterdag 1 september 2007 16:06 schreef Madine het volgende:
Wat denken we mensen, kunnen Twente en/of Willem II vandaag voor een verrassing zorgen?
spelen ze gelijk is het weer oersaai, ook niks gezien van de wedstrijd dusquote:Op zondag 2 september 2007 00:55 schreef Camplo het volgende:
De boertjes weer met een oersaaie 0-0.
Valt me nog mee dat er geen lucky kopbal inviel in de 87e minuut ofzo. Of een van richting veranderd kutschot.
Morgen eventjes doelsaldo opbouwen.
Ben benieuwd hoe er gereageerd gaat worden op mislopen CL.
tja 6 wedstrijden achter elkaar zonder puntverlies is vrij lastig. Dat lukt alleen een waardig kampioenquote:Op zondag 2 september 2007 01:25 schreef Madine het volgende:
[..]
Een kleine verrassing dus.
Nu MOETEN we winnen van Groningen en Heracles en met 12 punten op zak afreizen naar Alkmaar en met 15 punten terug naar Amsterdam. Terwijl Feyenoord en PSV elkaar in de weg zitten.
Vijf wedstrijdenquote:Op zondag 2 september 2007 02:03 schreef toma het volgende:
[..]
tja 6 wedstrijden achter elkaar zonder puntverlies is vrij lastig. Dat lukt alleen een waardig kampioen
Sparta zit er nog tussen he? Als Heracles van Ajax verliest dan mogen ze tegen Sparta weleens punten gaan pakken anders dan begint het daar vervelend te worden.quote:Op zondag 2 september 2007 10:12 schreef Damzkieee het volgende:
Oh shit ik was alweer vergeten dat we jullie over 2 weken ook nog krijgen
En daarna AZ
Speelt Luque trouwens al vandaag?
Ho eens even, we hebben het over Luque he, niet over Colin.quote:Op zondag 2 september 2007 10:17 schreef Madine het volgende:
Luque zal wel spelen. Zal nog wel in de basis starten ook.
brak, moe, stress vanwege emigratie, kutwedstrijd gezien woensdag, maar we gaan weer.quote:Op zondag 2 september 2007 12:17 schreef dronkeykong het volgende:
Gaan er nog mensen naar de Arena?
Ik heb me weer mentaal opgepept om naar die vrieskist te gaan na afgelopen woensdag
quote:Op zondag 2 september 2007 12:19 schreef Longmen het volgende:
Puntverlies voor PSV dus gewoon 3 punten pakken en met de kakkerlakken ouderwets strijden om plek 1.
Dat hadden heel veel mensen over woensdag ook.quote:Op zondag 2 september 2007 13:19 schreef Tazmaniac het volgende:
minimaal 4-1ik heb er een goed gevoel over vandaag!!!
Waarom geen Vertonghen ipv Urby..quote:Vermoedelijke opstelling Ajax:
Stekelenburg
Colin, Stam, Vermaelen, Emanuelson
Gabri, Heitinga
Kennedy, Suarez, Luque
Huntelaar
Ik vondt Tobiasen en Rudy toch echt wel redelijkquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 20:59 schreef koningdavid het volgende:
Ik pleit voor een Olaf testimonial met gastspelers als Juanfran, Veldman, Tom Sier, Kinkladze, Gabrich, Rudy, Roger, Demtsjenko, Tobiasen, etc.
Zou echt vet zijn.![]()
Ik acht Groningen van het niveau Heerenveen, dus moet best kunnen. Groningen verloor immers ook van De Graafschap.quote:Op zondag 2 september 2007 13:20 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dat hadden heel veel mensen over woensdag ook.
Begrijp niet waar dat optimisme opeens vandaan komt...
Ik denk een kutgelijkspel..
Tobiasen was bij Heerenveen gewoon een goede back, zonde van al die blessures.quote:Op zondag 2 september 2007 13:28 schreef kevin33 het volgende:
[..]
Ik vondt Tobiasen en Rudy toch echt wel redelijk
Rudy, misschien last van dat syndroom, maar wel knokken natuurlijk, en Tobiassen, jammer dat het zo gelopen is, mag Hoekstra ook in dat lijstje?quote:Op zondag 2 september 2007 13:32 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Beetje jammer van Rudy was overigens dat hij het syndroom van Bogarde had. Hij kon ergens anders heen maar koos ervoor zijn Ajax-salaris te blijven verdienen.
Vergeet Santos nietquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 20:59 schreef koningdavid het volgende:
Ik pleit voor een Olaf testimonial met gastspelers als Juanfran, Veldman, Tom Sier, Kinkladze, Gabrich, Rudy, Roger, Demtsjenko, Tobiasen, etc.
Zou echt vet zijn.![]()
quote:
Je avatarquote:Op zondag 2 september 2007 13:45 schreef TornadoDK het volgende:
Colin kan er ondertussen ook wel bij.
het is goed dat je COlin niet afzeikt, zou Henk niet leuk vindenquote:Op zondag 2 september 2007 13:55 schreef HeatWave het volgende:
En gewoon Colin weer op stellen hoor, nee Henkie snapt het allemaal wel.
En dan klagen dat mensen hem afrekenen als een basisspelerquote:Op zondag 2 september 2007 13:55 schreef HeatWave het volgende:
En gewoon Colin weer op stellen hoor, nee Henkie snapt het allemaal wel.
Ik sliep....quote:
Omdat Vertonghen er ook niks van bakt.quote:
nieuwenburg, verlaat, winter, machlasquote:
Ziet er goed uit.quote:Op zondag 2 september 2007 14:03 schreef Jajong het volgende:
Opstelling Ajax:
Stekelenburg;
Heitinga, Stam, Vermaelen, Emanuelson;
Gabri, Luque, Maduro;
Kennedy, Huntelaar, Suarez.
joh niemand had dat verwacht!!quote:Op zondag 2 september 2007 14:07 schreef VoreG het volgende:
Colin op de bank? Maak me gek!
En dan nu 0-3 op je donder krijgenquote:
quote:Op zondag 2 september 2007 14:08 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
En dan nu 0-3 op je donder krijgendan zien we nooit meer een Ajax zonder Colin. Staan we over 15 jaar een 41-jarige Colin te huldigen als nieuwe mister Ajax
![]()
Of je bedenkt je dan hoe fucking slecht het zou zijn gegaan als Colin wél in de basis begon...quote:Op zondag 2 september 2007 14:08 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
En dan nu 0-3 op je donder krijgendan zien we nooit meer een Ajax zonder Colin. Staan we over 15 jaar een 41-jarige Colin te huldigen als nieuwe mister Ajax
![]()
Wat zit daar allemaal dan?quote:Op zondag 2 september 2007 14:12 schreef TornadoDK het volgende:
goed opstelling, eindelijk geen colin. maar ajs je naar de bank kijkt dan wordt je niet vrolijk.
Ja WIJ bedenken dat wel ja. Ten Cate niet denk ik.quote:Op zondag 2 september 2007 14:11 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Of je bedenkt je dan hoe fucking slecht het zou zijn gegaan als Colin wél in de basis begon...
Tjah zoalng we winnen zijn we wel vrolijk dus winnen maar!quote:Op zondag 2 september 2007 14:12 schreef TornadoDK het volgende:
goed opstelling, eindelijk geen colin. maar ajs je naar de bank kijkt dan wordt je niet vrolijk.
Waar is Colinquote:Op zondag 2 september 2007 14:03 schreef Jajong het volgende:
Opstelling Ajax:
Stekelenburg;
Gabri, Luque, Maduro;
Bank: Gentenaar, Urzaiz, Vertonghen, Rommedahl, Schilder, Van der Wiel, Colinquote:
GEEN COLINquote:Op zondag 2 september 2007 14:03 schreef Jajong het volgende:
Opstelling Ajax:
Stekelenburg;
Gabri, Luque, Maduro;
Niet onaardig hoor als bank.quote:Op zondag 2 september 2007 14:15 schreef mbn het volgende:
[..]
Bank: Gentenaar, Urzaiz, Vertonghen, Rommedahl, Schilder, Van der Wiel, Colin
Lijkt me toch prima, met zowel verdedigend als aanvallend opties. Vertonghen, Schilder en Rommedahl zijn prima mannen om in te vallen.
Onzin. Neemt niet weg dat Vertonghen niet geschikt is als linksback. Jammer dat Heitinga rechtsback staat. Daar speelt hij vrijwel altijd dramatisch.quote:Op zondag 2 september 2007 14:03 schreef Jajong het volgende:
[..]
Omdat Vertonghen er ook niks van bakt.
Dramatischer dan Colin kan niet. Van der Wiel moet gewoon rechtsback staan, en Heitinga lekker terug op het middenveld.quote:Op zondag 2 september 2007 14:17 schreef dantes_inferno86 het volgende:
[..]
Onzin. Neemt niet weg dat Vertonghen niet geschikt is als linksback. Jammer dat Heitinga rechtsback staat. Daar speelt hij vrijwel altijd dramatisch.
Tja.Goeie opmerking. Daar hebben we Urzaiz voor gehaald, probleem is echter dat die niet wedstrijdfit is en met tien minuutjes vlak voor tijd of met een standaardwissel zal hij ook niet wedstrijdfit worden.quote:Op zondag 2 september 2007 14:18 schreef TornadoDK het volgende:
niemand die op de bak zit zullen we wat aan hebben als het 0-1 staat. misschien alleen Verthingen met zijn schot. je moet juist spelers hebben die bij 0-1 wat kunnen forceren. met 3-0 kan iedereen aardig mee doen.
Heitinga moet op de bank.quote:Op zondag 2 september 2007 14:20 schreef Nashje het volgende:
[..]
Dramatischer dan Colin kan niet. Van der Wiel moet gewoon rechtsback staan, en Heitinga lekker terug op het middenveld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |