Waarom geen Vertonghen ipv Urby..quote:Vermoedelijke opstelling Ajax:
Stekelenburg
Colin, Stam, Vermaelen, Emanuelson
Gabri, Heitinga
Kennedy, Suarez, Luque
Huntelaar
Ik vondt Tobiasen en Rudy toch echt wel redelijkquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 20:59 schreef koningdavid het volgende:
Ik pleit voor een Olaf testimonial met gastspelers als Juanfran, Veldman, Tom Sier, Kinkladze, Gabrich, Rudy, Roger, Demtsjenko, Tobiasen, etc.
Zou echt vet zijn.![]()
Ik acht Groningen van het niveau Heerenveen, dus moet best kunnen. Groningen verloor immers ook van De Graafschap.quote:Op zondag 2 september 2007 13:20 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dat hadden heel veel mensen over woensdag ook.
Begrijp niet waar dat optimisme opeens vandaan komt...
Ik denk een kutgelijkspel..
Tobiasen was bij Heerenveen gewoon een goede back, zonde van al die blessures.quote:Op zondag 2 september 2007 13:28 schreef kevin33 het volgende:
[..]
Ik vondt Tobiasen en Rudy toch echt wel redelijk
Rudy, misschien last van dat syndroom, maar wel knokken natuurlijk, en Tobiassen, jammer dat het zo gelopen is, mag Hoekstra ook in dat lijstje?quote:Op zondag 2 september 2007 13:32 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Beetje jammer van Rudy was overigens dat hij het syndroom van Bogarde had. Hij kon ergens anders heen maar koos ervoor zijn Ajax-salaris te blijven verdienen.
Vergeet Santos nietquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 20:59 schreef koningdavid het volgende:
Ik pleit voor een Olaf testimonial met gastspelers als Juanfran, Veldman, Tom Sier, Kinkladze, Gabrich, Rudy, Roger, Demtsjenko, Tobiasen, etc.
Zou echt vet zijn.![]()
quote:
Je avatarquote:Op zondag 2 september 2007 13:45 schreef TornadoDK het volgende:
Colin kan er ondertussen ook wel bij.
het is goed dat je COlin niet afzeikt, zou Henk niet leuk vindenquote:Op zondag 2 september 2007 13:55 schreef HeatWave het volgende:
En gewoon Colin weer op stellen hoor, nee Henkie snapt het allemaal wel.
En dan klagen dat mensen hem afrekenen als een basisspelerquote:Op zondag 2 september 2007 13:55 schreef HeatWave het volgende:
En gewoon Colin weer op stellen hoor, nee Henkie snapt het allemaal wel.
Ik sliep....quote:
Omdat Vertonghen er ook niks van bakt.quote:
nieuwenburg, verlaat, winter, machlasquote:
Ziet er goed uit.quote:Op zondag 2 september 2007 14:03 schreef Jajong het volgende:
Opstelling Ajax:
Stekelenburg;
Heitinga, Stam, Vermaelen, Emanuelson;
Gabri, Luque, Maduro;
Kennedy, Huntelaar, Suarez.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |