Gezellig, jij bent er gelukkig ook om het te completerenquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 15:01 schreef Elixabete het volgende:
alle Kutusers in deze topic.
Brechtje is gewoon een toffe user waar jullie niet aan kunnen tippen
Jouw grappiger?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 15:00 schreef Cahir het volgende:
[..]
Ja, jij ook ontken het maar niet. Aangezien mijn grappiger zelfs nog van een hoger niveau komen dan jou.
Volgens mij kleur jij nu helemaal rood uit zelfvoldaanheid achter je computerschermpje.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 15:00 schreef Cahir het volgende:
[..]
Ja, jij ook ontken het maar niet. Aangezien mijn grappiger zelfs nog van een hoger niveau komen dan jou.
Jaquote:
* zarGon slaat zijn piemel met een willekeurige hengst op z'n toetsenbord van a tot en met z.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 15:41 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Brechtje, natte droom van mening Fok! internetheld
Alleen maar omdat je uit yvonnes kut komtquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 15:41 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Ben geen mod, maar kan wel meer dingen dan jullie.![]()
ik huil om jou omdat je zo mislukt bentquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 15:43 schreef zarGon het volgende:
[..]
* zarGon slaat zijn piemel met een willekeurige hengst op z'n toetsenbord van a tot en met z.
Hoe garpig, a t/m z. Om van te huilen...
sociaalquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 15:50 schreef Elixabete het volgende:
[..]
ik huil om jou omdat je zo mislukt bent![]()
Who gives a shit. Hier, heb je lactacyd.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 15:50 schreef Elixabete het volgende:
[..]
ik huil om jou omdat je zo mislukt bent![]()
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 15:41 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Ben geen mod, maar kan wel meer dingen dan jullie.![]()
Brechje betaald er goed voor.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 16:13 schreef Buschetta het volgende:
[..]
![]()
Zoals het openen van baggertopics die als andere users hem geopend hadden allang gesloten waren ?
dWc,quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 16:17 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Brechtje haters en Brechtje aanbidders.
Kansloze moederneukers.

.
en dan insmeren met babieoliequote:Op vrijdag 31 augustus 2007 14:20 schreef Brechtje het volgende:
Dan ruiken ze zo lekkeren liev enzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |