Jouw grappiger?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 15:00 schreef Cahir het volgende:
[..]
Ja, jij ook ontken het maar niet. Aangezien mijn grappiger zelfs nog van een hoger niveau komen dan jou.
Volgens mij kleur jij nu helemaal rood uit zelfvoldaanheid achter je computerschermpje.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 15:00 schreef Cahir het volgende:
[..]
Ja, jij ook ontken het maar niet. Aangezien mijn grappiger zelfs nog van een hoger niveau komen dan jou.
Jaquote:
* zarGon slaat zijn piemel met een willekeurige hengst op z'n toetsenbord van a tot en met z.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 15:41 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Brechtje, natte droom van mening Fok! internetheld
Alleen maar omdat je uit yvonnes kut komtquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 15:41 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Ben geen mod, maar kan wel meer dingen dan jullie.![]()
ik huil om jou omdat je zo mislukt bentquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 15:43 schreef zarGon het volgende:
[..]
* zarGon slaat zijn piemel met een willekeurige hengst op z'n toetsenbord van a tot en met z.
Hoe garpig, a t/m z. Om van te huilen...
sociaalquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 15:50 schreef Elixabete het volgende:
[..]
ik huil om jou omdat je zo mislukt bent![]()
Who gives a shit. Hier, heb je lactacyd.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 15:50 schreef Elixabete het volgende:
[..]
ik huil om jou omdat je zo mislukt bent![]()
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 15:41 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Ben geen mod, maar kan wel meer dingen dan jullie.![]()
Brechje betaald er goed voor.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 16:13 schreef Buschetta het volgende:
[..]
![]()
Zoals het openen van baggertopics die als andere users hem geopend hadden allang gesloten waren ?
dWc,quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 16:17 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Brechtje haters en Brechtje aanbidders.
Kansloze moederneukers.

.
en dan insmeren met babieoliequote:Op vrijdag 31 augustus 2007 14:20 schreef Brechtje het volgende:
Dan ruiken ze zo lekkeren liev enzo.
Geen. Maar ik wil je m'n bankrekeningnummer wel PM-en.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 16:20 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wat voor diensten bied jij allemaal aan, hm?
Neh.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 16:23 schreef Snakey het volgende:
[..]
Geen. Maar ik wil je m'n bankrekeningnummer wel PM-en.
Dat is afhankelijk van het topic. Als andere mods het dicht willen hebben zal ik hun ook moeten betalen, en als FA's het dicht willen hebben heb ik aardig wat smeergeld nodig.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 16:24 schreef zarGon het volgende:
[..]
Neh.
Ze betaald anders wel veel voor een nietsnut..
Lucratief baantje zo te horen... Met de emolumenten kom je wel rond dus?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 16:27 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dat is afhankelijk van het topic. Als andere mods het dicht willen hebben zal ik hun ook moeten betalen, en als FA's het dicht willen hebben heb ik aardig wat smeergeld nodig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |