O nee? Zijn daar specifieke tijden voor omdat wel en niet te doen?quote:Op zaterdag 1 september 2007 13:47 schreef Copycat het volgende:
Coke snuivben doe je normaliter niet bepaald tijdens het eten. Lijkt mij een beetje vergezocht, dus.
Coke is nu niet bepaald eetlustbevorderend. Zodoende.quote:Op zaterdag 1 september 2007 13:51 schreef Doc het volgende:
[..]
O nee? Zijn daar specifieke tijden voor omdat wel en niet te doen?
Sommige mensen nemen het tijdens de koffie, anderen bij de zakenlunch en weer anderen bij het avond eten. Zeker als er ondertussen lekker gedronken wordt ...
Maar wat zou er erg of minder erg aan zijn als er coke in het spel is?
Ja, hier is dat geen issue. Bij de Tour de France echter.....quote:Op zaterdag 1 september 2007 13:51 schreef Doc het volgende:
[..]
Maar wat zou er erg of minder erg aan zijn als er coke in het spel is?
Ik heb een aantal vrienden die af en toe coke gebruiken, en die tevens vader zijn en serieus hun vak uitoefenen. Als je af en toe coke gebruikt houdt dat niet in dat je niet serieus kan zijn in je dagelijks leven ...quote:Op zaterdag 1 september 2007 13:52 schreef shmoopy het volgende:
Het was iemand die behoorlijk serieus met z'n vak bezig was, lijkt me niet het coke-type, voor zover je dat kunt weten.
Hoezo kan dat hier in het geheel geen issue zijn? Ik vind het geen probleem als hij af en toe zou gebruiken. Het kan alleen een factor zijn in overwacht hartfalen op die leeftijd.quote:
Endemol zou geen diepgaand onderzoek naar coke-gebruik in de gelederen starten als daar hier sprake van zou zijn.quote:Op zaterdag 1 september 2007 14:00 schreef Doc het volgende:
[..]
Hoezo kan dat hier in het geheel geen issue zijn? Ik vind het geen probleem als hij af en toe zou gebruiken. Het kan alleen een factor zijn in overwacht hartfalen op die leeftijd.
Ja zo bedoelde ik het ookquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 22:09 schreef Ali Salami het volgende:
[..]
we zegt ze. En hoe je het ook went of keert, zo is het wel. De fan doet er wat langer over en de vrouw en kinderen veel langer. Dus zo cynisch is het nu ook weer niet, meer realiteit. Blijft natuurlijk dat het veel te vroeg is, zo op je 42e sterven.![]()
Daar laat de die-hard gebruiker zich niet door weerhouden. Ik heb weleens aan tafel gezeten en dat ik ongeveer de enige was die z'n bordje ophad. Een lolligerd riep nog voordat de borden weer afgeruimd werden: "even roeren voor de kok"quote:Op zaterdag 1 september 2007 13:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
Coke is nu niet bepaald eetlustbevorderend. Zodoende.
Inderdaad, ja.quote:Op zaterdag 1 september 2007 16:10 schreef Greys het volgende:
Ik vind het eigenlijk ook een beetje ehh.... niet netjes... om hier ook alweer te gaan zitten speculeren over eventueel cokegebruik. Hij leek me daar nou totaal het type niet voor. Tuurlijk kan het, maar moeten we nou echt bij elke 'onverwachts overledene' over coke gaan zitten miepen?
homoooooo!quote:
Zijn die vergeten? Denk ik niet hoor. Maar je kan niet dagelijks blijven herdenken natuurlijk.quote:Op zaterdag 1 september 2007 15:41 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Ja zo bedoelde ik het ook
Robert Long, Gert Jan Dröge en Jos Brink zijn we ook al weer 'vergeten'
Net als Guusje Nederhorst en Frédérique Huydts...![]()
En waarom zou hij niet het type zijn? Dat kan je aan iemand ogen zien als hij niet gebruikt zien, dat iemand 2 of 3 keer per jaar een avondje loos gaat? Er zijn zat mensen die een paar keer per jaar recreatief drugs gebruiken en voor de rest heel prima functioneren en verantwoordelijk zijn en dergelijke. In mijn ogen ook zeer weinig mis mee. Als iedereen die dat doet aan een hart stilstand zou overleiden zou het aantall weduwen en halve wezen echt behoorlijk groot zijn, dus zoals ik eerder zei: "je hoort me niet zeggen dat het zijn eigen schuld is".quote:Op zaterdag 1 september 2007 16:10 schreef Greys het volgende:
Ik vind het eigenlijk ook een beetje ehh.... niet netjes... om hier ook alweer te gaan zitten speculeren over eventueel cokegebruik. Hij leek me daar nou totaal het type niet voor. Tuurlijk kan het, maar moeten we nou echt bij elke 'onverwachts overledene' over coke gaan zitten miepen?
Inderdaad. Tuurlijk denk je nog wel eens aan ze, maar voor mij is dat eigenlijk altijd als er iets van ze te zien of te horen is. Ik sta niet dagelijks bij ze stil..quote:Op zaterdag 1 september 2007 20:25 schreef SCH het volgende:
[..]
Zijn die vergeten? Denk ik niet hoor. Maar je kan niet dagelijks blijven herdenken natuurlijk.
ik qoute deze expresquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |