abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 31 augustus 2007 @ 10:50:32 #1
168846 Conekiller
Synchroonzwemhooligan
pi_52834938


Welkom in het 23e deel van het piercingtopic! Lees voordat je een vraag gaat stellen aub goed de OP, deze is er niet voor niets!

Met piercen wordt bedoeld: een doorboring maken in de huid met de bedoeling er een sieraad in te hangen.

Ben je er van overtuigd dat een bepaalde piercing bij jou past wees er dan zeker van dat je je piercing laat zetten bij een betrouwbare zaak die hygienisch werkt.
Ga nooit alleen maar naar een goedkopere piercingshop omdat het 10 euro in de kosten scheelt.
Laat je van tevoren goed informeren over hoe ze te werk gaan met het steken en schat alvast in hoe jou omgeving op jouw nieuwe piercing gaat reageren (dit hoeft nl. lang niet altijd positief tezijn).
Als je piercing ontstoken is schroom dan niet terug te gaan naar de winkel waar je gepierced bent of ga naar je huisarts. Haal je piercing er niet uit. Laat het zitten totdat iemand die er meer verstand van heeft naar gekeken heeft.

De prijzen per piercingshop willen nog wel eens verschillen. De prijzen bedragen gemiddeld tussen de 25 euro (bijv. oorlel) en 70 euro (bijv. intiem). Deze prijzen kunnen dus best lager of hoger liggen in de zaak waar jij heen gaat.

Indien je je piercingsieraad wilt verwisselen dien je er zeker van te zijn dat de piercing geheeld is.
Hou er rekening mee dat als je op vakantie (bv. Turkije) een nieuw sieraad koop de metaalwaarden anders kunnen liggen (denk aan bv. Nederlands goud en Turks goud, totaal verschillende kwaliteit) en je piercing kan gaan irriteren indien het nog niet genezen is.

***Let op!***- Een piercingshop mag geen (plaatselijke) verdoving toedienen. Geen zalf en ook geen spuitje. Dit is bij de wet verboden.

  • Het dragen van piercings is een grondrecht volgens de vakcentrale FNV.
  • Voor een piercing ga je nooit naar een juwelier maar naar een piercingshop. Laat nooit een gaatje in je bovenoor schieten als je een misvormd oor wilt voorkomen. De kans op infecties is een stuk groter omdat deze apparaatjes niet gesteriliseerd kunnen worden. Tevens kan je gaatje nooit exact geplaatst worden en doet het meer pijn.
  • De tijd dat een piercing nodig heeft om te helen of om dicht te groeien is verschillend per persoon.
  • Gebruik nooit producten met alcohol om je piercing tijdens het helen schoon te maken (tenzij aanbevolen door de piercer of arts).
  • Maak je sieraden regelmatig schoon.
  • De meeste piercingshops hanteren een minimale leeftijd van 16 jaar voor een navel- of gezichts- of oorpiercing. Voor genitale piercings is dit meestal 18 jaar. In sommige gemeenten (zoals Amsterdam) is vastgesteld dat je minimaal 18 jaar moet zijn voor een tattoo of een piercing.

    Links met informatie over piercing guns:
    bmeworld.com
    encyc.bmezine.com

    Enkele links naar websites waar je piercingsieraden kunt bestellen:
    alloverpiercings.nl
    alpha art jewelrycoldsteel.co.uk
    crazy-factory.com
    jewelsoffantasy.nl
    mariebelle.nl
    mypiercing.nl (favoriet: niet duur, snelle levering, mooi en netjes verpakt)
    piercingworld.nl
    roxy-shop.be
    wildcat.de (favoriet: professioneel)

    Voorgaande delen:
    Piercings #1
    Piercings #2
    Piercings #3
    Piercings #4
    Piercings #5
    Piercings #6
    Piercings #7
    Piercings #8
    Piercings #9
    Piercings #10
    Piercings #11
    Piercings #12
    Piercings #13
    Piercings #14
    Piercings #15
    Piercings #16
    Piercings #17
    Piercings #18
    Piercings #19
    Piercings #20
    Piercings #21
    Piercings #22

    [ Bericht 9% gewijzigd door Mylene op 31-08-2007 17:27:20 ]
  • "Downhill Skateboarding: You will get hurt, You might get maimed, You could die, and Girls won't think you're cool."
    pi_52835621
    terug vind piercings
    pi_52843243
    Ja ik ga dit topic ook weer in de gaten houden. Nog een paar weken en dan kan ik eindelijk mijn septumretainer omwisselen voor mooier ringetje of circular barbell
    pi_52843289
    piercings
    voorlopig wel even uitgepierced i.v.m. voortdurende problemen rondom 1 piercing, maar wie weet wat er nog komen gaat
    'Met een banaan door het water, later'
    Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
    pi_52846278
    Ohh over het stretchen van het vorige topic, ik heb ooit een hele faq over stretchen getypt.
    Kun je hier vinden
    Mocht dit niet mogen van de mods (link naar ander 'prive' forum..) dan kunnen mensen altijd pb-en, stuur ik het word bestandje wel op met alles

    Tevens stiekeme tvp
    pi_52846407
    Mijn ma en pa zeggen dak nooit werk ken vinden als ik een piercing neem, klopt dit Hebben jullie moeite met werk vinden? (en ik bedoel dan vakkenvuller, bediening enzo)
    pi_52846463
    in het vorige topic kwam een linkje langs waar je bolletjes e.d. kon bestellen, iets met crazy, wat was die link
    'Met een banaan door het water, later'
    Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
    pi_52846477
    quote:
    Op vrijdag 31 augustus 2007 17:10 schreef Cahir het volgende:
    Mijn ma en pa zeggen dak nooit werk ken vinden als ik een piercing neem, klopt dit Hebben jullie moeite met werk vinden? (en ik bedoel dan vakkenvuller, bediening enzo)
    mijn piercings zijn niet tot nauwelijks zichtbaar
    hangt dus sterk af van wat voor piercing je gaat nemen.
    'Met een banaan door het water, later'
    Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
    pi_52846494
    quote:
    Op vrijdag 31 augustus 2007 17:12 schreef MissyMirjaM het volgende:

    [..]

    mijn piercings zijn niet tot nauwelijks zichtbaar
    hangt dus sterk af van wat voor piercing je gaat nemen.
    Uhm.. nu ben ik weer de naam kwijt. Eentje onder je onderlip. Een lagnet ofzo
    pi_52846495
    quote:
    Op vrijdag 31 augustus 2007 17:10 schreef Cahir het volgende:
    Mijn ma en pa zeggen dak nooit werk ken vinden als ik een piercing neem, klopt dit Hebben jullie moeite met werk vinden? (en ik bedoel dan vakkenvuller, bediening enzo)
    HAHAHA

    Vertel is, hoe oud ben jij? 13?

    Je kunt gewoon werk vinden hoor als je een piercing hebt, maar je moet hem dan wel uitdoen
    pi_52846503
    Ligt eraan, in sommige supermarkten maken ze er geen probleem van bij anderen wel.
    In de Jumbo hier werkt een meisje met dreadlocks, spiralen van mm of 8 in d'r oren en een labret rond.
    Vriendin van me is juist ontslagen omdat ze een offcentre labret had.
    Dus ligt er maar net aan waar je hem hebt, hoe representatief je moet zijn en hoe een bedrijf er over denkt.
    pi_52846506
    mits in je gezicht
    pi_52846533
    quote:
    Op vrijdag 31 augustus 2007 17:13 schreef Cahir het volgende:

    [..]

    Uhm.. nu ben ik weer de naam kwijt. Eentje onder je onderlip. Een lagnet ofzo
    labret.
    ja, dan bestaat de kans dat 1 en ander wat moeilijker wordt.
    of je moet 'm gaan afplakken (staat ontzettend debiel)
    'Met een banaan door het water, later'
    Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
    pi_52846852
    quote:
    Op vrijdag 31 augustus 2007 17:12 schreef MissyMirjaM het volgende:
    in het vorige topic kwam een linkje langs waar je bolletjes e.d. kon bestellen, iets met crazy, wat was die link
    www.crazy-factory.com
    Nadeel, je betaalt altijd 5 euro verzendkosten. Maar ze hebben echt ontzettend leuke dingen haha en kei goedkoop.
    pi_52846872
    quote:
    Op vrijdag 31 augustus 2007 17:13 schreef Cahir het volgende:

    [..]

    Uhm.. nu ben ik weer de naam kwijt. Eentje onder je onderlip. Een lagnet ofzo
    EEN LAGNET
      vrijdag 31 augustus 2007 @ 17:27:34 #16
    168846 Conekiller
    Synchroonzwemhooligan
    pi_52846927
    quote:
    Op vrijdag 31 augustus 2007 17:12 schreef MissyMirjaM het volgende:

    [..]

    mijn piercings zijn niet tot nauwelijks zichtbaar
    hangt dus sterk af van wat voor piercing je gaat nemen.
    indeed, ik heb zelf een hele tijd in de uitvaart gewerkt met hand tattoo's en piercings

    Septum altijd een retainer, tong kunstofbollen. En tattoo's op je handen (kleintjes) ziet niemand kennelijk
    "Downhill Skateboarding: You will get hurt, You might get maimed, You could die, and Girls won't think you're cool."
    pi_52847028
    quote:
    Op vrijdag 31 augustus 2007 17:26 schreef Brechtje het volgende:

    [..]

    EEN LAGNET


    Achja, niet iedereen is zo slim als jou he?
    Al moest ik toch wel lachen, klinkt als lasagna op 1 of andere manier
    pi_52847324
    ze hebben geen plastic boletjes bij die crazy factory zie ik.
    ik wil eens plastic balletjes proberen voor m'n tongpiercing, ik bijt er te vaak op
    'Met een banaan door het water, later'
    Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
      vrijdag 31 augustus 2007 @ 18:07:54 #19
    157000 -Rebelle
    Let's go get lost
    pi_52848069
    je hebt toch ook van die onzichtbare staafjes die je erdoorheen kunt doen
    pi_52848337
    Retainers, ja, maar weet niet of ze dat bedoelt
    http://www.crazy-factory.com/main_bigware_29.php?bigPfad=130_138_303&sort=2a&page=2
    Acryl is toch net zo iets als plastic? In ieder geval, iedereen praat over plastic, maar draagt acrylen bolletjes
    pi_52848420
    quote:
    Op vrijdag 31 augustus 2007 18:07 schreef -Rebelle het volgende:
    je hebt toch ook van die onzichtbare staafjes die je erdoorheen kunt doen
    Lijkt me lastig te vinden in de vitrine.
    "Everybody talking to their pockets
    Everybody wants a box of chocolates"
    ~Leonard Cohen
      vrijdag 31 augustus 2007 @ 21:55:46 #22
    74276 saaw
    fight harder or walk away
    pi_52854247
    teeveepee

    ik moet echt STOPPEN met kauwen op het achterkantje van mn lippiercing trouwens
    maar het vraagt er echt om
    an urge to help mankind overcomes me
    pi_52863516
    Je hebt er toch plastic inzitten?
    Moet het dan niet nog sneller vervangen worden?
      zaterdag 1 september 2007 @ 12:35:51 #24
    74276 saaw
    fight harder or walk away
    pi_52864952
    quote:
    Op zaterdag 1 september 2007 11:19 schreef Empathologica het volgende:
    Je hebt er toch plastic inzitten?
    Moet het dan niet nog sneller vervangen worden?
    jup, toen het metaal was deed k het veel minder maar dit spul kauwt echt lekker
    en ik weet eigenlijk niet hoe snel je het moet vervangen, moet het maar ff aanzien
    an urge to help mankind overcomes me
    pi_52865018
    Nou, als je er echt op kauwt, komen er groeven ed in (zoals wanneer je op pennen kauwt ) denk dat je het dan om de paar weken moet vervangen..
    Als je er gewoon van afblijft zal het wel ietsie langer mee gaan
      zaterdag 1 september 2007 @ 12:41:09 #26
    74276 saaw
    fight harder or walk away
    pi_52865039
    nja hij zit er nu anderhalve week in ofzo en is helemaal niet beschadigd

    buiten dat moet ik gewoon stoppen met erop kauwen want het is echt stom
    an urge to help mankind overcomes me
    pi_52868707
    quote:
    Op vrijdag 31 augustus 2007 17:13 schreef Brechtje het volgende:
    mits in je gezicht
    Nee hoor, ik heb er ook een in mn gezicht en ik heb m nooit uit hoeven doen. Bij simpel werk als kassamiep niet en ook niet bij wat ingewikkeldere functies. Het kan zijn dat je op sommige plekken wordt afgewezen er om, maar er is zat te doen zonder je piercings er uit te halen.
    pi_52868768
    quote:
    Op zaterdag 1 september 2007 15:57 schreef Dipkip het volgende:

    [..]

    Nee hoor, ik heb er ook een in mn gezicht en ik heb m nooit uit hoeven doen. Bij simpel werk als kassamiep niet en ook niet bij wat ingewikkeldere functies.
    De supermarkt waar ik werkte tolereerde absoluut geen piercings in het gezicht.
    I had a signature once. It was awful.
      zaterdag 1 september 2007 @ 16:15:28 #29
    168846 Conekiller
    Synchroonzwemhooligan
    pi_52869080
    Ze mogen het (als je al in dienst ben) niet eens verbieden. Is al een paar keer een zaak over geweest. De stukken kan je bij de vakbonden wle opvragen denk ik. Het is een uiting/leefstijl waar ze niks tegen mogen doen. Net als dat ze niet mogen verbiden dat je homo bent.
    "Downhill Skateboarding: You will get hurt, You might get maimed, You could die, and Girls won't think you're cool."
    pi_52869412
    quote:
    Op vrijdag 31 augustus 2007 17:13 schreef Brechtje het volgende:

    [..]

    HAHAHA

    Vertel is, hoe oud ben jij? 13?

    Je kunt gewoon werk vinden hoor als je een piercing hebt, maar je moet hem dan wel uitdoen
    Beetje mij achtervolgen in alle topics Zoek een leven.
    pi_52869518
    quote:
    Op vrijdag 31 augustus 2007 21:55 schreef saaw het volgende:
    teeveepee

    ik moet echt STOPPEN met kauwen op het achterkantje van mn lippiercing trouwens
    maar het vraagt er echt om
    Herkenbaar, ik heb echt geen idee hoe ik eraf kom. Toen ik metaal had, deed ik het ook, maar met plastic inderdaad meer.

    En een vraagje, als je 1.6mm gaatjes in je oren wilt(ik heb al plugs met 6mm, dus erachter zegmaar.), kan je dit gewoon laten schieten en dan oprekken, of kan je dit beter later piercen?
    <a href="http://www.last.fm/user/Lotteh" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Last.fm</a>
      zaterdag 1 september 2007 @ 17:01:57 #32
    168846 Conekiller
    Synchroonzwemhooligan
    pi_52869862
    1,6mm kan je gelijk laten prikken, je kan zelfs makkelijk 3.2 in een keer laten doen. Zowiezo nooit laten schieten
    "Downhill Skateboarding: You will get hurt, You might get maimed, You could die, and Girls won't think you're cool."
    pi_52869974
    Is gewoon je oorlel laten schieten ook zo slecht? Hm, dat wist ik niet.

    Maandag maar even naar de piercer, dan.
    <a href="http://www.last.fm/user/Lotteh" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Last.fm</a>
      zaterdag 1 september 2007 @ 17:35:09 #34
    168846 Conekiller
    Synchroonzwemhooligan
    pi_52870544
    "Downhill Skateboarding: You will get hurt, You might get maimed, You could die, and Girls won't think you're cool."
    pi_52884209
    quote:
    Op vrijdag 31 augustus 2007 21:55 schreef saaw het volgende:
    teeveepee

    ik moet echt STOPPEN met kauwen op het achterkantje van mn lippiercing trouwens
    maar het vraagt er echt om
    k ken t probleem k beet eerst altijd op mn labret achterkant en nu bijt k continu op mn ringetje k heb dat ook heel erg met mn tongpiercing, speel k de hele dag mee

    K ga volgende week mn tepel laten piercen maar k begin wel een btje bang te worden aangezien vrienden me gek maken dus zeg allemaal even dat t geen pijn zal doen, alvast bedankt
      zondag 2 september 2007 @ 09:09:51 #36
    168846 Conekiller
    Synchroonzwemhooligan
    pi_52885138
    Het doet ook geen pijn. Is heel zacht weefsel
    "Downhill Skateboarding: You will get hurt, You might get maimed, You could die, and Girls won't think you're cool."
    pi_52886046
    quote:
    Op zondag 2 september 2007 03:40 schreef SickBitch het volgende:

    [..]

    k ken t probleem k beet eerst altijd op mn labret achterkant en nu bijt k continu op mn ringetje k heb dat ook heel erg met mn tongpiercing, speel k de hele dag mee

    K ga volgende week mn tepel laten piercen maar k begin wel een btje bang te worden aangezien vrienden me gek maken dus zeg allemaal even dat t geen pijn zal doen, alvast bedankt
    Ik heb er 1 gehad, en ik vond het best mee vallen. Even een hele felle prik en een brandend gevoel dat door me borst straalde maar na een minuut voelde ik er al niks meer van. Heb hem er wel uit moeten halen tijd later.. Maar ga ze binnenkort beide weer laten piercen dus het valt echt mee
    pi_52886592
    Ik heb een oorbel laten zetten
      zondag 2 september 2007 @ 13:53:34 #39
    74276 saaw
    fight harder or walk away
    pi_52889216
    tepel valt heel erg mee inderdaad!
    an urge to help mankind overcomes me
    pi_52894699
    Ik wil ontzettend graag een snakebite of een venombite, zoals het ook wel wordt genoemd, maar m'n ouders zijn er nogal op tegen omdat ze het lelijk vinden. Ik mag hem dus pas op m'n 18 laten zetten, maar even een vraagje, doet het veel pijn?

    Ik heb er wel een in m'n wenkbrauw gehad, maar daar voelde ik er nauwelijks wat van, alleen toen hij ging ontsteken. Overigens is dat weer helemaal goed gekomen, het kwam door de stress van m'n proefwerkweek, maar er is wel altijd een bultje op blijven zitten. Weet iemand misschien waar dat door gekomen kan zijn?
    pi_52896007
    Venoms zijn twee piercings uit het midden van je tong, snakebites zijn twee piercings uit het midden van je lip.

    En twee piercings doen meer pijn dan één.
    pi_52896881
    Pijn moet nooit een reden zijn om geen piercing te nemen.
    En pijn hoort er ook wel een beetje bij.
    "Everybody talking to their pockets
    Everybody wants a box of chocolates"
    ~Leonard Cohen
    pi_52897707
    quote:
    Op zondag 2 september 2007 18:19 schreef Evil-Cherry het volgende:
    Venoms zijn twee piercings uit het midden van je tong, snakebites zijn twee piercings uit het midden van je lip.

    En twee piercings doen meer pijn dan één.
    Ohja, nja. Ik wil iig een snakebite, alleen niet 2, maar 1 zeg maar. Maar ik snap dat 2 meer pijn doen, maar ik vraag me gewoon af hoe gevoelig dat gedeelte is.
      zondag 2 september 2007 @ 19:58:09 #44
    168846 Conekiller
    Synchroonzwemhooligan
    pi_52898264
    offset in je tong is erg pijnlijk. Vol door het dikke spierweefsel heen.

    Maar dat mag idd geen belemring zijn
    "Downhill Skateboarding: You will get hurt, You might get maimed, You could die, and Girls won't think you're cool."
    pi_52899932
    Als je een snakebite, wil maar niet 2, dan is het geen snakebite maar een offcentre labret
    Of schuine lippiercing, of offset labret, wat jij wil Zoveel namen voor het beeste.

    Oh, en about the venoms.
    Moet het ff laten zien:


    [ Bericht 28% gewijzigd door Empathologica op 02-09-2007 21:06:46 ]
    pi_52904396
    quote:
    Op zondag 2 september 2007 20:59 schreef Empathologica het volgende:
    Als je een snakebite, wil maar niet 2, dan is het geen snakebite maar een offcentre labret
    Of schuine lippiercing, of offset labret, wat jij wil Zoveel namen voor het beeste.

    Oh, en about the venoms.
    Moet het ff laten zien:
    [afbeelding]
    omg dat ziet er wel heel ranzig uit en k vind het ook niet mooi
    pi_52904974
    quote:
    Op zondag 2 september 2007 20:59 schreef Empathologica het volgende:
    Als je een snakebite, wil maar niet 2, dan is het geen snakebite maar een offcentre labret
    Of schuine lippiercing, of offset labret, wat jij wil Zoveel namen voor het beeste.

    Oh, en about the venoms.
    Moet het ff laten zien:
    [afbeelding]
    Holy shit, das niet mis zeg. Wat een hel moet dat zijn. Ben ik toch blij dat de mijne prima in het midden zit. M'n tongpiercing deed het minste pijn van al mijn piercings, had niet eens door dat hij er al in zat toen het klaar was
    pi_52905440
    quote:
    Op vrijdag 31 augustus 2007 17:10 schreef Cahir het volgende:
    Mijn ma en pa zeggen dak nooit werk ken vinden als ik een piercing neem, klopt dit Hebben jullie moeite met werk vinden? (en ik bedoel dan vakkenvuller, bediening enzo)
    Ik werk in de beveiliging. (visitekaartje van een bedrijf enzo ) En daar word idd heel moeilijk over gedaan. Officieel mag je geen sierraden in als man. En officieel heb ik natuurlijk ook niks..
    Als je beetje goed overweg kunt met je baas en een beetje goed kunt lullen, dan kun je nog veel maken. Zorg wel dat je als je gaat solliciteren wel een beetje net eruit ziet en evt je piercings uitdoet, of een retainer erin.

    *Heeft zelf stretch van 10mm en een "redelijk zichtbare"tongpiercing. 2 tepelpiercings zijn gelukkig onzichtbaar
    *** Nul Dertien ***
    Rap... just a "C" away from "Crap"
    R&P / Hoe voel je je nu? #827
      maandag 3 september 2007 @ 07:40:21 #49
    168846 Conekiller
    Synchroonzwemhooligan
    pi_52909196
    Mijn tongpiercing zien ze vaak meestal niet eens. En dat terwijl het toch geen klein ding is. Ook in de beveiliging nu. Alleen in de zomer mag je offcieel niet met korte mouwen lopen. Maar ook dat is vaak wel wat over te lullen (bv als het pand leeg is is het fgeen probleem)
    "Downhill Skateboarding: You will get hurt, You might get maimed, You could die, and Girls won't think you're cool."
    pi_52917149
    TVP
    Weet iemand hoelang het ongeveer duurt om je spullen van crazy factory te krijgen , ik kreeg een week geleden een berichtje dat het verscheept was...
    all - over piercings had me trouwens de verkeerde dingen gestuurd ipv een curved barbell kreeg ik een rechte en ipv 4 balletjes van 3 mm voor 1.6 kreeg ik er 3 en q van 1.2
    Maarja nog even wachten en dan heb ik een mini twister voor mijn tragus
    [=[_]=]
    [+[_]::]
    pi_52917505
    quote:
    Op vrijdag 31 augustus 2007 18:21 schreef Forau_Diavolina het volgende:

    [..]

    Lijkt me lastig te vinden in de vitrine.
    "Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
    pi_52919741
    quote:
    Op zondag 2 september 2007 20:59 schreef Empathologica het volgende:
    Als je een snakebite, wil maar niet 2, dan is het geen snakebite maar een offcentre labret
    Of schuine lippiercing, of offset labret, wat jij wil Zoveel namen voor het beeste.

    Oh, en about the venoms.
    Moet het ff laten zien:
    [afbeelding]
    Aaah. Ja oke, ik vraag me gewoon af of je er erg veel last van hebt . Maar die venombite is ook wel cool, maar dat lijkt me wel héél pijnlijk.
    pi_52919851
    quote:
    Op maandag 3 september 2007 07:40 schreef Conekiller het volgende:
    Mijn tongpiercing zien ze vaak meestal niet eens. En dat terwijl het toch geen klein ding is. Ook in de beveiliging nu. Alleen in de zomer mag je offcieel niet met korte mouwen lopen. Maar ook dat is vaak wel wat over te lullen (bv als het pand leeg is is het fgeen probleem)
    Ik ken geen panden die leeg zijn 2 bedrijven werken continu door (vaste post) en de 3e is een slachthuis, dat volk is nie zo moeilijk ..
    *** Nul Dertien ***
    Rap... just a "C" away from "Crap"
    R&P / Hoe voel je je nu? #827
    pi_52919910
    quote:
    Op zondag 2 september 2007 03:40 schreef SickBitch het volgende:

    [..]

    k ken t probleem k beet eerst altijd op mn labret achterkant en nu bijt k continu op mn ringetje k heb dat ook heel erg met mn tongpiercing, speel k de hele dag mee

    K ga volgende week mn tepel laten piercen maar k begin wel een btje bang te worden aangezien vrienden me gek maken dus zeg allemaal even dat t geen pijn zal doen, alvast bedankt
    Mijn eerste tepelpiercing deed f*cking Hell zeer!!!! Niet normaal. Mijn 2e was heel wa minder.. Ik denk dat dat komt dat ik bij de eerste, rechtop zat, en bij de 2e op me gemak op die tafel lag. En liggen is iets meer ontspannen en de huid wat minder gespannen. Dus als jou piercing even veen pijn doen als mijn 2e repeltepel.. dan is t nie erg..
    *** Nul Dertien ***
    Rap... just a "C" away from "Crap"
    R&P / Hoe voel je je nu? #827
    pi_52928955
    *tvp*
    Un'altra te,
    Dove la trovo io...
    pi_52936608
    quote:
    Op maandag 3 september 2007 14:44 schreef Schubbekut het volgende:
    TVP
    Weet iemand hoelang het ongeveer duurt om je spullen van crazy factory te krijgen , ik kreeg een week geleden een berichtje dat het verscheept was...
    all - over piercings had me trouwens de verkeerde dingen gestuurd ipv een curved barbell kreeg ik een rechte en ipv 4 balletjes van 3 mm voor 1.6 kreeg ik er 3 en q van 1.2
    Maarja nog even wachten en dan heb ik een mini twister voor mijn tragus
    Bij mij twee weken, viel me nog reuze mee Maar je hoort ook wel eens dat het langer dan een maand duurt, dus nog even geduld
    pi_53013681
    quote:
    Op maandag 3 september 2007 16:54 schreef theKiD het volgende:

    [..]

    Mijn eerste tepelpiercing deed f*cking Hell zeer!!!! Niet normaal. Mijn 2e was heel wa minder.. Ik denk dat dat komt dat ik bij de eerste, rechtop zat, en bij de 2e op me gemak op die tafel lag. En liggen is iets meer ontspannen en de huid wat minder gespannen. Dus als jou piercing even veen pijn doen als mijn 2e repeltepel.. dan is t nie erg..
    mannen zijn kleinzerig
    maar ach k zie wel, als t veel pijn doet, tsja jammer dan maar k zal ontspannen!
      zaterdag 8 september 2007 @ 09:03:50 #58
    190853 RockabeIIa
    Embracing my inner trailerpark
    pi_53024023

    De OP mag ook wel eens herschreven worden
    I'm so glamourous I piss glitter!
    pi_53032067
    yaaay k heb net mn tepel laten piercen
    en t viel reuze mee qua pijn de klem was pijnlijker dan de naald ghehehe
    pi_53032112
    *sabbelt*
    † The 3 Kings †
    pi_53032990
    quote:
    Op zaterdag 8 september 2007 17:18 schreef SickBitch het volgende:
    yaaay k heb net mn tepel laten piercen
    en t viel reuze mee qua pijn de klem was pijnlijker dan de naald ghehehe
    Gaaf! Door zulke verhalen wil ik ook weer maar ik wacht er nog ff mee.
    pi_53038621
    ik heb mijn tepelpiercing volgens mij al een jaar, maar heb er nog steeds problemen mee komt prut uit, is echt réte gevoelig, kan er niet aan zitten, niks
    'Met een banaan door het water, later'
    Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
    pi_53041175
    quote:
    Op zaterdag 8 september 2007 21:55 schreef MissyMirjaM het volgende:
    ik heb mijn tepelpiercing volgens mij al een jaar, maar heb er nog steeds problemen mee komt prut uit, is echt réte gevoelig, kan er niet aan zitten, niks
    hmmm vaag! al geprobeerd om met warm water met zeezout em schoon te maken? en ga anders ff naar een piercer in de buurt en vraag wat je er tegen kan doen
      zondag 9 september 2007 @ 01:50:48 #64
    74276 saaw
    fight harder or walk away
    pi_53043143
    raar inderdaad
    ik heb mijn tepelpiercing ook al ruim een jaar maar had al na een maand nergens meer last van
    wel schoon blijven houden natuurlijk [gewoon onder de douche] maar verder niets aan de hand. hij is wel iets gevoeliger dan mn andere tepel, maar niet vreselijk ofzo

    ff langs de piercer?
    an urge to help mankind overcomes me
    pi_53043295
    k zie nu al op tegen het schoonmaken k ga morgen maar onder de douche staan zodat de korstjes zacht worden en dan voorzichtig draaien... auw
      zondag 9 september 2007 @ 02:11:38 #66
    74276 saaw
    fight harder or walk away
    pi_53043363
    nogsteeds korstjes?
    raar dat ie zo lang zo blijft, bij mij was dat na 3 weken al over
    zou toch even langs de piercer gaan als ik jou was
    an urge to help mankind overcomes me
    pi_53043634
    quote:
    Op zondag 9 september 2007 02:11 schreef saaw het volgende:
    nogsteeds korstjes?
    raar dat ie zo lang zo blijft, bij mij was dat na 3 weken al over
    zou toch even langs de piercer gaan als ik jou was
    neh k heb em vanmiddag pas laten zetten dus is nog heel normaal hihi
    maar pfff k ging net ff beetje t opgedroogde bloed weghalen met een wattenstaafje en kon wel janken dus blijf k er netjes vanaf tot k ga douchen morgen ochtend
    quote:
    Op zaterdag 8 september 2007 17:21 schreef TheSorrow het volgende:
    *sabbelt*
    mag nog niet! dus je wacht maar
    pi_53047638
    hoe lang mag je niet zwemmen na het zetten van een kraakbeenpiercing?
    Tap tap tap
      zondag 9 september 2007 @ 14:40:06 #69
    168846 Conekiller
    Synchroonzwemhooligan
    pi_53049352
    Welk kraakbeen en waar wil je gaan zwemmen (zembad, zee, meertje)

    reken zowiezo voor de zekerheid op een maand of 2 minimaal
    "Downhill Skateboarding: You will get hurt, You might get maimed, You could die, and Girls won't think you're cool."
    pi_53050761
    quote:
    Op zondag 9 september 2007 14:40 schreef Conekiller het volgende:
    Welk kraakbeen en waar wil je gaan zwemmen (zembad, zee, meertje)

    reken zowiezo voor de zekerheid op een maand of 2 minimaal
    kraakbeen van tragus, zwemmen in zwembad . websites van piercingstudio's hebben allemaal een ander antwoord.
    Tap tap tap
    pi_53051010
    bij mijn navelpiercing werd gezegd dat zwemmen gewoon mogelijk was, was een speciale spray voor voor na het zwemmen
    pi_53051758
    quote:
    Op zondag 9 september 2007 15:59 schreef Memento-Mori het volgende:
    bij mijn navelpiercing werd gezegd dat zwemmen gewoon mogelijk was, was een speciale spray voor voor na het zwemmen
    sommige websites zeggen dat je de piercing achteraf goed schoon moet maken en andere websites zeggen dat je pas weer mag gaan zwemmen/in bad mag gaan als het goed genezen is. maar zwemmen is de enige sport die ik kan, ander word ik helemaal zo rond als een tonnetje .
    Tap tap tap
    pi_53054376
    Als je onder water gaat, word aangeraden minimaal 6 weken niet te zwemmen.
    Als je gewoon baantjes trekt, blijft dat gedeelte toch droog? D'r na gewoon goed schoonmaken.
    Volgens mij word het afgeraden omdat er in zwembadwater chloor zit en in natuurlijk (meertjes enzo ) vaak vanalles drijft.
    pi_53054483
    quote:
    Op zondag 9 september 2007 18:34 schreef Empathologica het volgende:
    Als je onder water gaat, word aangeraden minimaal 6 weken niet te zwemmen.
    Als je gewoon baantjes trekt, blijft dat gedeelte toch droog? D'r na gewoon goed schoonmaken.
    Volgens mij word het afgeraden omdat er in zwembadwater chloor zit en in natuurlijk (meertjes enzo ) vaak vanalles drijft.
    als ik ga zwemmen, ga ik ook duiken, borstcrawl, dat soort dingen . maar dan weet ik dat.
    Tap tap tap
      dinsdag 11 september 2007 @ 13:37:20 #75
    167419 Leinonlein
    Exit AMS, Enter BLN
    pi_53095147
    quote:
    Op vrijdag 7 september 2007 19:50 schreef SickBitch het volgende:

    [..]

    mannen zijn kleinzerig
    maar ach k zie wel, als t veel pijn doet, tsja jammer dan maar k zal ontspannen!
    Bij mannen schijnt ie veel pijnlijker te zijn dan bij vrouwen
    Ach die van mij voelde ik wel, maar helse pijn... nee dat niet. Gewoon goed ontspannen!

    Tepelpiercings
    Levenswerk: Berlijn Blog.
    pi_53103532
    Wat kost tepelpiercing?
    Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
    pi_53105098
    Veschilt per shop. Meestal tussen de 45 en 60 euro.
    Shop waar ik heen was gegaan, daar kostie die normaal 35, toen maar 25. Speciale actie ofzo, en nee dit betekent niet meteen dat ie slecht is! Gewoon een goeie piercer met een kamer verbouwt tot studio (scheelt veel qua kosten).
    pi_53105150
    Wajooo, krijg je dan een massage en een pijpbeurt erbij ofzo?
    Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
    pi_53106177
    Pardon?
    pi_53106229
    quote:
    Op dinsdag 11 september 2007 13:37 schreef Leinonlein het volgende:

    [..]

    Bij mannen schijnt ie veel pijnlijker te zijn dan bij vrouwen
    Ach die van mij voelde ik wel, maar helse pijn... nee dat niet. Gewoon goed ontspannen!

    Tepelpiercings
    idd dat zei mn piercer ook al taaier weefsel ofzo
    en t viel reuze mee idd, de klem is irritant maar echt pijn niet nee
    pi_53106287
    quote:
    Op dinsdag 11 september 2007 21:06 schreef DuTank het volgende:
    Wajooo, krijg je dan een massage en een pijpbeurt erbij ofzo?
    wat had je dan verwacht, anderhalve euro voor de moeite?
    jij zit blijkbaar graag voor een duppie op de eerste rij, is een normale prijs hoor, voor een tepelpiercing.
    'Met een banaan door het water, later'
    Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
    pi_53107277
    quote:
    Op dinsdag 11 september 2007 21:45 schreef MissyMirjaM het volgende:

    [..]

    wat had je dan verwacht, anderhalve euro voor de moeite?
    jij zit blijkbaar graag voor een duppie op de eerste rij, is een normale prijs hoor, voor een tepelpiercing.
    Pff, ik vond het ook duur. Maar kwaliteit kost nu eenmaal wat.
    En dat heb ik liever dan een zwerende tepel.
    "Everybody talking to their pockets
    Everybody wants a box of chocolates"
    ~Leonard Cohen
    pi_53107789
    quote:
    Op dinsdag 11 september 2007 13:37 schreef Leinonlein het volgende:

    [..]

    Bij mannen schijnt ie veel pijnlijker te zijn dan bij vrouwen
    Ach die van mij voelde ik wel, maar helse pijn... nee dat niet. Gewoon goed ontspannen!

    Tepelpiercings
    [onschuldige fluitmodus aan] [/onschuldige fluitmodus]
    *** Nul Dertien ***
    Rap... just a "C" away from "Crap"
    R&P / Hoe voel je je nu? #827
    pi_53111230
    Jemig, vandaag viel net voordat ik naar sport wilde gaan mijn retainer eruit van mijn septumpiercing Ik had haast dus had geen zin om het er weer in te doen en dat was maar goed ook: toen ik thuis was deed ik er anderhalf uur over om die kreng erin te krijgen Met veel moeite (en een beetje pijn) is het mij gelukt Morgen maar weer naar Dare2Wear om te kijken of het goed genezen is (denk van wel) en gelijk een mooi sieraad halen
      woensdag 12 september 2007 @ 18:19:44 #85
    167419 Leinonlein
    Exit AMS, Enter BLN
    pi_53126850
    quote:
    Op dinsdag 11 september 2007 21:06 schreef DuTank het volgende:
    Wajooo, krijg je dan een massage en een pijpbeurt erbij ofzo?
    Als je het echt goedkoop wilt doe je het gewoon zelf. Of je tepel er dan na een half jaar nog aan zit is een ander verhaal . Ik had er 2 voor 90, vond het best een oké prijs eigenlijk.
    quote:
    Op dinsdag 11 september 2007 22:34 schreef theKiD het volgende:

    [..]

    [onschuldige fluitmodus aan] [/onschuldige fluitmodus]
    Foto?
    Levenswerk: Berlijn Blog.
    pi_53130035
    quote:
    Op dinsdag 11 september 2007 22:18 schreef Forau_Diavolina het volgende:

    [..]

    Pff, ik vond het ook duur. Maar kwaliteit kost nu eenmaal wat.
    En dat heb ik liever dan een zwerende tepel.
    Ja snap ik.. Maar paar meisjes willen het mij kado geven voor me verjaardag (over 3 weken ofzo) en ze zijn nu met 2, dus hopen dat er niet meer mee gaan doen, want dan willen ze het niet betalen.. Ik zeg allemaal wel heel stoer: "Ja die zet ik dan echt!!" Maaruh.. Ik weet het nog niet hoor..
    Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
    pi_53130084
    Waarom zeg je het dan?
    † The 3 Kings †
    pi_53130295
    Is het raar dat ik dan nog van de prijs schrik, ondanks het niet zelf hoef te gaan betalen?
    Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
    pi_53130364
    Is er ergens misschien ook een website over de kwaliteit van piercers in het buitenland? Ik zit al een hele tijd te denken aan een industrial en misschien moet het er nu toch maar eens van komen

    Kan een industrial btw samen met een ringetje bovenin je oor? Past toch wel Mijn ringetje zit bovenin het puntje van mn oor, zeg maar waar je oor buigt
    pi_53131959
    quote:
    Op woensdag 12 september 2007 18:19 schreef Leinonlein het volgende:

    [..]

    Als je het echt goedkoop wilt doe je het gewoon zelf. Of je tepel er dan na een half jaar nog aan zit is een ander verhaal . Ik had er 2 voor 90, vond het best een oké prijs eigenlijk.
    [..]

    Foto?
    Volgens mij heb k er geen.. iig geen fatsoenlijke
    *gaat ff zoeken*
    *** Nul Dertien ***
    Rap... just a "C" away from "Crap"
    R&P / Hoe voel je je nu? #827
    pi_53132043
    quote:
    Op woensdag 12 september 2007 20:23 schreef DuTank het volgende:
    Is het raar dat ik dan nog van de prijs schrik, ondanks het niet zelf hoef te gaan betalen?
    Als je niet veel gewend bent, is het idd niet raar dat je er van schrikt.
    Ik vind het nette prijzen. Het gaat wel om een doorboring met vleeswond tot gevolg. Lijkt me dat je voor kwaliteit en hygiene betaald

    *handschoenen, meerdere per persoon. Naald, sierraad, uurloon, huur pand, sterielmaakapparaat (autoclaaf) huur of koop* is allemaal niet goedkoop.
    *** Nul Dertien ***
    Rap... just a "C" away from "Crap"
    R&P / Hoe voel je je nu? #827
    pi_53132256
    Vergeet de unicura zeep niet.
    "Everybody talking to their pockets
    Everybody wants a box of chocolates"
    ~Leonard Cohen
    pi_53132387
    Ow ja.. wat hij nog zei ^^

    ^
    |
    *** Nul Dertien ***
    Rap... just a "C" away from "Crap"
    R&P / Hoe voel je je nu? #827
    pi_53133938
    Ooh... Dus geen massages ofzo?
    Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
      donderdag 13 september 2007 @ 13:34:20 #95
    84926 WyriHaximus
    Release the hounds smithers!
    pi_53144925
    quote:
    Op zaterdag 8 september 2007 18:01 schreef Empathologica het volgende:

    [..]

    Gaaf! Door zulke verhalen wil ik ook weer maar ik wacht er nog ff mee.
    Doet niet echt pijn nee. 3 uur nadat me tepel piercing er in zat voelde ik het al niet meer . Kwam in het beging nog wel eens pus uit maar nu ook niet meer . Het leuke aan toen ik hem heb laten zetten is dat er een groepje voor mij was (2 meiden en 1 joch) voor een neus gaatje. Nu wou de gene voor me ook een tepel piercing en daar stonden ze al zo van te griezelen dat ze mij maar voor liepen. Op het moment dat zei de naald door me tepel stak schoot ik in de lag en rende hun gillend de winkel uit . Maar tepel piercing is erg leuk, mooi om te zien en je partner heeft ook wat om mee te spelen in bed .
    phluphy for president!
    pi_53148108
    quote:
    Op donderdag 13 september 2007 13:34 schreef WyriHaximus het volgende:

    [..]

    Doet niet echt pijn nee. 3 uur nadat me tepel piercing er in zat voelde ik het al niet meer . Kwam in het beging nog wel eens pus uit maar nu ook niet meer . Het leuke aan toen ik hem heb laten zetten is dat er een groepje voor mij was (2 meiden en 1 joch) voor een neus gaatje. Nu wou de gene voor me ook een tepel piercing en daar stonden ze al zo van te griezelen dat ze mij maar voor liepen. Op het moment dat zei de naald door me tepel stak schoot ik in de lag en rende hun gillend de winkel uit . Maar tepel piercing is erg leuk, mooi om te zien en je partner heeft ook wat om mee te spelen in bed .
    Mja.. zit ook een nadeel aan, aan een partner in bed..
    Me ex vriendin lag tegen me aan, we lagen op ons zij, tv te kijken. Ze gaat ineens naar voren om AB te pakken, en blijft met haar haren achter me piercing hangen, die net 2 dagen erin zat.. Daar word je niet vrolijk van kan ik je zeggen
    *** Nul Dertien ***
    Rap... just a "C" away from "Crap"
    R&P / Hoe voel je je nu? #827
      donderdag 13 september 2007 @ 16:00:20 #97
    84926 WyriHaximus
    Release the hounds smithers!
    pi_53148462
    quote:
    Op donderdag 13 september 2007 15:45 schreef theKiD het volgende:

    [..]

    Mja.. zit ook een nadeel aan, aan een partner in bed..
    Me ex vriendin lag tegen me aan, we lagen op ons zij, tv te kijken. Ze gaat ineens naar voren om AB te pakken, en blijft met haar haren achter me piercing hangen, die net 2 dagen erin zat.. Daar word je niet vrolijk van kan ik je zeggen
    Heb een gebogen staafje dus er zitten alleen 2 bolletjes op me tepel. Dus achter dingen blijven haken is niet echt iets waar ik last van heb. Soms me vriendin der haren en had 1 keer me cavia op me borst lopen die toen ik even niet keek me piercing er toch wel erg lekker uit vond zien er hem er uit wou rukken. Dat laatste voelde niet echt lekker .
    phluphy for president!
      donderdag 13 september 2007 @ 16:48:04 #98
    167419 Leinonlein
    Exit AMS, Enter BLN
    pi_53149605
    quote:
    Op donderdag 13 september 2007 16:00 schreef WyriHaximus het volgende:

    [..]
    had 1 keer me cavia op me borst lopen die toen ik even niet keek me piercing er toch wel erg lekker uit vond zien er hem er uit wou rukken. Dat laatste voelde niet echt lekker .


    Ik heb een parkietje die altijd aan mijn oorpiercings zit te knabbellen, zo een raar gevoel is dat
    Levenswerk: Berlijn Blog.
    pi_53151975
    Ik heb ook wel is gedacht aan een gebogen staafje in me tepel, maar hoorde veel tegens etc. Dus laat ze over een tijdje gewoon weer piercen met een staafje. Heb eerst ringetje gehad maar die is uitgegroeid
    Ben wel blij dat ik geen partner of huisdieren heb die het leuk vinden om er mee te spelen haha
    pi_53152504
    Ik heb één keer in iets te enthousiast de deur van de auto dichtgegooid toen ik pas net een tepelpiercing had.
    Is ook niet om aan te raden.
    "Everybody talking to their pockets
    Everybody wants a box of chocolates"
    ~Leonard Cohen
      donderdag 13 september 2007 @ 20:08:02 #101
    74276 saaw
    fight harder or walk away
    pi_53154012
    gebogen staafje in tepel? nog nooit van gehoord
    ik heb ook een staafje en ben wel eens met een armband eraan blijven haken in mn slaap
    werd gillend wakker en dacht ehct even dat ie er af zou liggen. viel natuurlijk uiteindelijk heel erg mee
    an urge to help mankind overcomes me
    pi_53156175
    Ohh dat heb ik ook ooit gehad, had topje onder me borst geklemt, maar die schoot opeens omhoog, was ie klein beetje gescheurd, maarja, week er na toch eruit laten halen.
    Maar bedacht me dat ooit (dat gebogen staafje) omdat het ergens over het wisselen van ring naar staafje ging. Want je wondje word van krom naar recht, lijkt me niet echt goed, mijn conclusie was toen gebogen staafje, kan ik ook nog ringetje in Maar veel mensen vonden het niet zo'n strak plan
      donderdag 13 september 2007 @ 23:29:46 #103
    84926 WyriHaximus
    Release the hounds smithers!
    pi_53160091
    quote:
    Op donderdag 13 september 2007 18:46 schreef Empathologica het volgende:
    Ik heb ook wel is gedacht aan een gebogen staafje in me tepel, maar hoorde veel tegens etc. Dus laat ze over een tijdje gewoon weer piercen met een staafje. Heb eerst ringetje gehad maar die is uitgegroeid
    Ben wel blij dat ik geen partner of huisdieren heb die het leuk vinden om er mee te spelen haha
    Wat zouden de nadelen zijn dan?
    quote:
    Op donderdag 13 september 2007 20:08 schreef saaw het volgende:
    gebogen staafje in tepel? nog nooit van gehoord
    ik heb ook een staafje en ben wel eens met een armband eraan blijven haken in mn slaap
    werd gillend wakker en dacht ehct even dat ie er af zou liggen. viel natuurlijk uiteindelijk heel erg mee
    Lijk mij wel handig i.v.m. blijven haken. Alleen blijft het haar van me vriendin er soms een beetje hangen .
    phluphy for president!
      donderdag 13 september 2007 @ 23:31:29 #104
    74276 saaw
    fight harder or walk away
    pi_53160137
    ik heb nooit een ringetje erin en wil dat ok niet dus gewoon een rechte voor mij
    heb een zwarte met redelijk grote balletjes, heel leuk
    an urge to help mankind overcomes me
      donderdag 13 september 2007 @ 23:36:18 #105
    84926 WyriHaximus
    Release the hounds smithers!
    pi_53160253
    * WyriHaximus heeft blauwe ballen
    en zwarte en groene, misschien maar eens rooie halen
    phluphy for president!
    pi_53163786
    Euh ja de nadelen.. Weet ik dus niet meer
    Kan die discussie ook zo gauw niet vinden maar zal het is een keer aan een piercer vragen
      vrijdag 14 september 2007 @ 09:02:20 #107
    190853 RockabeIIa
    Embracing my inner trailerpark
    pi_53164194
    quote:
    Op vrijdag 14 september 2007 08:26 schreef Empathologica het volgende:
    Euh ja de nadelen.. Weet ik dus niet meer
    Kan die discussie ook zo gauw niet vinden maar zal het is een keer aan een piercer vragen

    Dan kun je beter niets zeggen he?
    quote:
    Op donderdag 13 september 2007 23:29 schreef WyriHaximus het volgende:

    [..]

    Wat zouden de nadelen zijn dan?
    [..]
    Het kan wel maar er komt druk op te staan wat de genezing kan belemmeren en/of het gaatje kan laten scheuren.
    I'm so glamourous I piss glitter!
    pi_53165669
    Maar een gebogen staafje heeft toch zo;n beetje de vorm van een ringetje? Dus dan zou een ringetje in feite ook problemen moeten geven
      vrijdag 14 september 2007 @ 10:39:45 #109
    168846 Conekiller
    Synchroonzwemhooligan
    pi_53166106
    Ook leuk, kleine klauwende handjes van je kinders :S
    "Downhill Skateboarding: You will get hurt, You might get maimed, You could die, and Girls won't think you're cool."
      vrijdag 14 september 2007 @ 10:53:23 #110
    84926 WyriHaximus
    Release the hounds smithers!
    pi_53166428
    quote:
    Op vrijdag 14 september 2007 09:02 schreef RockabeIIa het volgende:

    [..]


    Dan kun je beter niets zeggen he?
    [..]

    Het kan wel maar er komt druk op te staan wat de genezing kan belemmeren en/of het gaatje kan laten scheuren.
    Voel al 3 en half jaar niks er van . Komt misschien omdat de naald bij mij ook gebogen was daardoor het kanaal in je vlees de zelfde vorm heeft en daar geen druk komt. Bedoelde je dat? Of bedoelde je dat de bolletjes op de huid drukken van de boven kant af? Geen last van, zit net boven me huid de bolletjes .
    quote:
    Op vrijdag 14 september 2007 10:20 schreef Empathologica het volgende:
    Maar een gebogen staafje heeft toch zo;n beetje de vorm van een ringetje? Dus dan zou een ringetje in feite ook problemen moeten geven
    Ja idd klopt .
    phluphy for president!
    pi_53167709
    Zit eraan te denken twee dermal Anchors te nemen in m'n handen.

    ff een willekeurige foto van een hand gepakt en een stip gezet waar hij dan moet komen:


    En dat dan op beide handen
    His masters voice...
      vrijdag 14 september 2007 @ 12:28:19 #112
    74276 saaw
    fight harder or walk away
    pi_53168888
    wel mooi, maar ik denk dat het heel onhandig is
    denk aan fietsen, iets tillen, etc
    an urge to help mankind overcomes me
    pi_53171842
    quote:
    Op vrijdag 14 september 2007 12:28 schreef saaw het volgende:
    wel mooi, maar ik denk dat het heel onhandig is
    denk aan fietsen, iets tillen, etc
    Mja qua werk zit ik veel achter de computer, heb al eerder een piercing op m'n pols gehad, daar ben ik nooit mee blijven hangen. Dus denk dat het wel meevalt
    His masters voice...
    pi_53181761
    quote:
    Op vrijdag 14 september 2007 12:28 schreef saaw het volgende:
    wel mooi, maar ik denk dat het heel onhandig is
    denk aan fietsen, iets tillen, etc
    Of denk aan iets als -nu de "winter" er weer aankomt: handschoenen. Of voor de motorrijders onder ons, de handschoenen.
    En bij je hand beweeg je zo ontieglijk veel.. genezing zal mijns inziens echt belemmerd worden door al dat bewegen en schuren en dergelijke..
    *** Nul Dertien ***
    Rap... just a "C" away from "Crap"
    R&P / Hoe voel je je nu? #827
    pi_53182179
    Lijkt me inderdaad erg onhandig,
    Vriend van mij had ook een piercing laten zetten onderaan bij zijn pols.
    En dat ging in de winter ook irriteren doordat zijn trui of jas te vaak bleef hangen.
    Die heeft hij er toen toch maar uit laten halen.
    The world doesn't just disappear when you close your eyes, does it?
    pi_53182231
    zelf heb ik trouwens net 2 week geleden een navelpiercing laten zetten
    Me very happy with it!!
    The world doesn't just disappear when you close your eyes, does it?
    pi_53201732
    hmmm k heb vorige week mn tepel laten piercen maar er zit een ringetje in want hij had geen steriele staafjes meer maar naar een recht staafje gaan is toch geen probleem? of nou ja k laat em eerst wat genezen en dan doe k er over een week of 2 een steriel staafje in
    pi_53203174
    Zou hem laten veriwsselen bij je piercer. 3 weken en dan al verwisselen is best vroeg.
    En zolang je geen last hebt van je ringetje en hij geneest goed, zou ik er niet aan prutsen.
    pi_53203458
    quote:
    Op zaterdag 15 september 2007 20:00 schreef Empathologica het volgende:
    Zou hem laten veriwsselen bij je piercer. 3 weken en dan al verwisselen is best vroeg.
    En zolang je geen last hebt van je ringetje en hij geneest goed, zou ik er niet aan prutsen.
    mja idd maar omdat k hier ook al lees dat t lastig gaat worden met een staafje enzo heb k er liever een staafje in maar mn piercer zei dat k na 3 maanden makkelijk een staafje erin kan doen... hij geneest nu heel goed en heb er weinig last van maar vind een staafje toch mooier
    pi_53203496
    Zou dan nog ff wachten. Als je nu gaat verwisselen (wondje is krom) en je duwt er een recht staafje in kan het geirriteerd raken. Maar dat is mijn redenatie.
    pi_53203497
    Mijn eerste tepelpiercing is ook -op mijn speciaal verzoek- met een ringetje gezet. Enig nadeel is dat er iets meer spanning op het uiteinde van de wond komt te staan dan wanneer je een recht staafje zou gebruikten. Voor de rest geen problemen met genezing gehad. Sprekend voor mezelf uiteraard
    *** Nul Dertien ***
    Rap... just a "C" away from "Crap"
    R&P / Hoe voel je je nu? #827
    pi_53209673
    k wacht sowieso en laat het anders door mn piercer doen maar k vind het zo vaag, mn piercer zei dat er na 3 maanden makkelijk een staafje in kan... en k zit ook niet zo te wachten op een geirriteerde tepel omdat een staafje aan t uiteinde trekt maar ja k bel hem dan wel even
    pi_53245232
    ik ben zo bang datr ik hem voor mijn verjaardag ga krijgen......
    Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
    pi_53248019
    ik wil dus een microdermal tussen de boobies. en dat zei ik gisteravond tegen m'n vriendje en hij ging nog net niet over z'n nek. .
      maandag 17 september 2007 @ 17:47:33 #125
    74276 saaw
    fight harder or walk away
    pi_53248569
    quote:
    Op maandag 17 september 2007 17:22 schreef BloodyLotte het volgende:
    ik wil dus een microdermal tussen de boobies. en dat zei ik gisteravond tegen m'n vriendje en hij ging nog net niet over z'n nek. .
    oei, lastig punt
    an urge to help mankind overcomes me
    pi_53249160
    ja nogal. ik wil het heel graag, maar op die manier heb ik er ook geen zin in.
    pi_53250955
    Wel jammer zeg! Wat vind ie er zo lelijk aan?
    En waar precies wil je hem? Is ook een groot verschil vind ik persoonlijk. Als ie echt tussen je borsten zit, dat je heeeeel laag uitgesneden truitjes moet dragen om het te zien kan ik me voorstellen dat mensen het een no-go vinden.
    pi_53252154
    Weet ik ook niet. Hij vindt het 'vies'. En hij vindt mijn tongpiercing en inverse-navelpiercing echt de max. En ik wil 'm net bij de aanzet zeg maar. Niet te laag, dat vind ik ook niet mooi.
    pi_53252391
    Vraag waarom hij hem vies vindt.
    Misschien is hij alleen maar bang dat het gaat ontsteken en dat je dalijk met een rotte plek tussen je borsten rond loopt.
    Laat hem ook wat verschillende voorbeelden zien, de ene piercing is de andere niet.
    "Everybody talking to their pockets
    Everybody wants a box of chocolates"
    ~Leonard Cohen
    pi_53252663
    Geprobeerd. Nou ja, ik zie het nog wel even aan.
    pi_53262566
    quote:
    Op maandag 17 september 2007 20:11 schreef BloodyLotte het volgende:
    Geprobeerd. Nou ja, ik zie het nog wel even aan.
    Andere vriend zoeken die zoiets niet erg vind?

    *houdtdtdt van piercings*
    *** Nul Dertien ***
    Rap... just a "C" away from "Crap"
    R&P / Hoe voel je je nu? #827
    pi_53265948
    Een piercing daar is juist erg leuk, tenzij je al echt enorme borsten hebt...dan komt ie zo...jah ehmm klem te zitten zeg maar...
    Das een beetje jammer, maar anders is ie echt leuk
    En vriendjes moeten niet zeuren
    The world doesn't just disappear when you close your eyes, does it?
      dinsdag 18 september 2007 @ 11:19:20 #133
    168846 Conekiller
    Synchroonzwemhooligan
    pi_53266097
    ik "mag" gelukkig vrijwel alles van het vrouwke. Alleen tong splijten is ze niet zo gek op. Dus dat kan de komende tijd even niet
    "Downhill Skateboarding: You will get hurt, You might get maimed, You could die, and Girls won't think you're cool."
    pi_53269722
    quote:
    Op maandag 17 september 2007 17:22 schreef BloodyLotte het volgende:
    ik wil dus een microdermal tussen de boobies. en dat zei ik gisteravond tegen m'n vriendje en hij ging nog net niet over z'n nek. .
    Gewoon een paar weekjes wachten tot je een nieuw vriendje hebt
    "Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
      dinsdag 18 september 2007 @ 14:09:12 #135
    74276 saaw
    fight harder or walk away
    pi_53270167
    ik kauw bijna nietmeer op mn plastic stukje trouwens!
    an urge to help mankind overcomes me
    pi_53276143
    Goedzo
    pi_53281324
    Ok, ik nog een vraagje over tepelpiercing..
    Doet het voor mannen minder pijn? Want vrouwen worden meteen helemaal parra als je keertje over die tepel likt, bij mij doet het weinig.. Die van vrouwen zijn gevoeliger?

    Dus eigenlijk een oproep aan de mannen die een tepelpiercing hebben laten zetten:
    Doet het echt zooo'n pijn.. Ik kan wel tegen een flink stootje, ben nergens bang voor, behalve voor zoiets..
    Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
      dinsdag 18 september 2007 @ 21:14:32 #138
    190853 RockabeIIa
    Embracing my inner trailerpark
    pi_53282572
    DuTank, bij mannen doet het zetten van tepelpiercings over het algemeen meer pijn dan bij vrouwen. Dat is niet alleen omdat mannen een lagere pijngrens hebben en eerder piepen maar ook omdat ze kleinere tepels hebben en er dus vaak dieper achterheen gestoken wordt.

    Alsof likken te vergelijken is met een prikje
    I'm so glamourous I piss glitter!
      dinsdag 18 september 2007 @ 21:42:33 #139
    74276 saaw
    fight harder or walk away
    pi_53283735
    mijn vriend zegt ook dat het bij hem heel veel pijn deed, terwijl ik mijne wel mee vond vallen
    maar het is sowieso per persoon verschillend want er zijn ook zat vrouwen die het vreselijk vinden
    an urge to help mankind overcomes me
    pi_53285040
    quote:
    Op dinsdag 18 september 2007 13:52 schreef Scandalous het volgende:

    [..]

    Gewoon een paar weekjes wachten tot je een nieuw vriendje hebt
    Wanneer ga jij er nou eens genoeg van krijgen?
    pi_53285507
    Doe het nou maar gewoon
    "Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
    pi_53285669
    Ik heb mn conch gezet toen ik met 2 maatjes in R'dam was, mn vriendin wist er nix van af Ze vond m wel vet, daar niet van, maar als ze het niets had gevonden, helaas, het is toch mijn lichaam? Als je alleen van het uiterlijk houdt doe je toch iets verkeerd in een relatie imo
    † The 3 Kings †
    pi_53285680
    Dus ik ben het met Scandalous eens
    † The 3 Kings †
      woensdag 19 september 2007 @ 07:17:23 #144
    168846 Conekiller
    Synchroonzwemhooligan
    pi_53291079
    quote:
    Op dinsdag 18 september 2007 21:14 schreef RockabeIIa het volgende:
    DuTank, bij mannen doet het zetten van tepelpiercings over het algemeen meer pijn dan bij vrouwen. Dat is niet alleen omdat mannen een lagere pijngrens hebben en eerder piepen
    Dat is zo'n bullshit. Ik heb een tijd in een piercing studio gewerkt en vrouwen zijn echt wel grote piepers dan mannen. De pijngrens bij mannen ligt ook echt veel hoger. En begin nu niet over bevalingen enzo, dat heeft niks met pijngrens te maken maar wel met het fijt dat je geen geheugen hebt voor pijn. Anders zou niemand een 2e kind nemen
    "Downhill Skateboarding: You will get hurt, You might get maimed, You could die, and Girls won't think you're cool."
    pi_53291480
    Dank je.. Is toch iets geruststellender.. En mijn pijngrens is hoog.. Dat kan ik je vertellen.. Bij voetbal, inmiddels gestopt, was het maar 1x nodig om mij te wisselen na een schop oid dat ik kreeg.. Maar toen schopten ik en mijn tegenstander vol tegen elkaar aan. (Bal kwam terug rollen en ik wilde hem een ros naar goal geven, dat lukte, maar mijn tegenstander wilde die bal ook wegrossen en we schopten elkaar vol zeg maar...)
    Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
      woensdag 19 september 2007 @ 09:20:57 #146
    190853 RockabeIIa
    Embracing my inner trailerpark
    pi_53292379
    quote:
    Op woensdag 19 september 2007 07:17 schreef Conekiller het volgende:

    [..]

    Dat is zo'n bullshit. Ik heb een tijd in een piercing studio gewerkt en vrouwen zijn echt wel grote piepers dan mannen. De pijngrens bij mannen ligt ook echt veel hoger. En begin nu niet over bevalingen enzo, dat heeft niks met pijngrens te maken maar wel met het fijt dat je geen geheugen hebt voor pijn. Anders zou niemand een 2e kind nemen
    Ik ervaar het heel anders in de shop waar ik werk. Misschien trekken we een ander publiek.
    En bevallingen? Wie begint daar nou weer over?
    I'm so glamourous I piss glitter!
      woensdag 19 september 2007 @ 10:52:50 #147
    168846 Conekiller
    Synchroonzwemhooligan
    pi_53294475
    Dat is 99.9% van de keren de reden die word gegeven waarom vrouwen een hogere pijngrens zouden hebben.

    En een ander publiek zou kunnen. Maar ik denk dat het meestal meer komt door het soort piercings wat mensen laten zetten. Vrouwen toch vaak de iets minder pijnlijke plekken. OF ze houden zich stiller omdat het maar 1 prikje is. Zodra ze een tattoo gaan laten zetten merk je het verschil beter, dames zijn dan echt kleinzieriger
    "Downhill Skateboarding: You will get hurt, You might get maimed, You could die, and Girls won't think you're cool."
      woensdag 19 september 2007 @ 11:21:03 #148
    190853 RockabeIIa
    Embracing my inner trailerpark
    pi_53295149
    Conekiller, ook dat ben ik helemaal niet met je eens. Ik moet er ook wel een beetje om lachen. Maar ook dat zal met publiek te maken hebben. Een 16-jarig meisje in de stoel zal zich veel sneller laten gaan en zich aanstellen tov dan een 30-jarige vrouw. Wederom heeft dat met het publiek dat je aantrekt te maken. Alhoewel... een tattoo op je onderrug is ook niet echt het allerfijnste plekje om geprikt te worden...
    I'm so glamourous I piss glitter!
    pi_53295321
    En een 17, bijna 18, jarige jongeman?
    Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
      woensdag 19 september 2007 @ 11:28:13 #150
    190853 RockabeIIa
    Embracing my inner trailerpark
    pi_53295334
    gay of niet gay?
    I'm so glamourous I piss glitter!
      woensdag 19 september 2007 @ 12:55:20 #151
    168846 Conekiller
    Synchroonzwemhooligan
    pi_53297631
    quote:
    Op woensdag 19 september 2007 11:21 schreef RockabeIIa het volgende:
    Conekiller, ook dat ben ik helemaal niet met je eens. Ik moet er ook wel een beetje om lachen. Maar ook dat zal met publiek te maken hebben. Een 16-jarig meisje in de stoel zal zich veel sneller laten gaan en zich aanstellen tov dan een 30-jarige vrouw. Wederom heeft dat met het publiek dat je aantrekt te maken. Alhoewel... een tattoo op je onderrug is ook niet echt het allerfijnste plekje om geprikt te worden...
    Die zaak trok niet echt veel mainstream publiek. En onder de 18 prikte we zowiezo nergens behalven in de oren. Geen uitzonderingen.
    "Downhill Skateboarding: You will get hurt, You might get maimed, You could die, and Girls won't think you're cool."
      woensdag 19 september 2007 @ 22:20:23 #152
    167419 Leinonlein
    Exit AMS, Enter BLN
    pi_53313436
    quote:
    Op maandag 17 september 2007 17:22 schreef BloodyLotte het volgende:
    ik wil dus een microdermal tussen de boobies. en dat zei ik gisteravond tegen m'n vriendje en hij ging nog net niet over z'n nek. .
    Hmm dat is wel lastig, maakt het inderdaad wel minder leuk. Maar hoe kan hij dat denken, MD is zo tof

    Ohh ik wil zo graag spullen kopen bij crazy-factory maar ik moet eerst wachten tot mijn paypal account is aangemaakt. Damn wat een mooie spullen hebben ze daar en zooo goedkoop . Kan niet wachten tot alles besteld en binnen is!

    Ooooh ik ben zo ontzettend gek op glas
    Levenswerk: Berlijn Blog.
    pi_53314238
    quote:
    Op dinsdag 18 september 2007 20:47 schreef DuTank het volgende:
    Ok, ik nog een vraagje over tepelpiercing..
    Doet het voor mannen minder pijn? Want vrouwen worden meteen helemaal parra als je keertje over die tepel likt, bij mij doet het weinig.. Die van vrouwen zijn gevoeliger?

    Dus eigenlijk een oproep aan de mannen die een tepelpiercing hebben laten zetten:
    Doet het echt zooo'n pijn.. Ik kan wel tegen een flink stootje, ben nergens bang voor, behalve voor zoiets..
    t doet voor mannen wel meer pijn maar dat komt omdat de tepel wat eh taaier is volgens mn piercer iig hij moet harder doorduwen maar verder zal t vast reuze meevallen, k vond t bij mezelf iig onwijs meevallen maar k ben geen man de klem is nog t irritantste!
    gewoon doen als je t mooi vind, laat je niet tegenhouden door pijn wie mooier wil zijn moet pijn lijden
    pi_53322790
    Ik vond het ook wel mee vallen met mijn tepel piercing.
    Wat wél een aardig gevolg is is dat ik nu ook helemaal gek wordt als er aan mijn piericng gezeten wordt, terwijl ik eerst helemaal niets had met mijn tepels. Dus wat dat betreft is het een mooie bijkomstigheid.
    "Everybody talking to their pockets
    Everybody wants a box of chocolates"
    ~Leonard Cohen
    pi_53326188
    tvp.
      donderdag 20 september 2007 @ 18:55:16 #156
    167419 Leinonlein
    Exit AMS, Enter BLN
    pi_53334791
    quote:
    Op donderdag 20 september 2007 11:29 schreef Forau_Diavolina het volgende:
    Wat wél een aardig gevolg is is dat ik nu ook helemaal gek wordt als er aan mijn piericng gezeten wordt, terwijl ik eerst helemaal niets had met mijn tepels. Dus wat dat betreft is het een mooie bijkomstigheid.
    Dat heb ik ook, en is inderdaad een erg leuke bijkomstigheid
    Levenswerk: Berlijn Blog.
    pi_53338237
    quote:
    Op woensdag 19 september 2007 11:28 schreef RockabeIIa het volgende:
    gay of niet gay?
    Hetero..
    Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
    pi_53339650
    Misschien een domme vraag hoor, maar als je op crazy factory kijkt, heb je "tubes" en "tunnels". What's the difference .

    Ik heb overigens nog geen gestretched oor, eerst het huis uit .
    Once in a while, I just wanna dance and feel good
    pi_53339845
    Ja dat vraag ik me dus ook al heel lang af.
    Iemand zei eerst 'tubes hebben geen flare' maar bij de tubes staan wel tubes met flares dus dat is het ook niet.
    pi_53340009
    quote:
    Op donderdag 20 september 2007 21:34 schreef Empathologica het volgende:
    Ja dat vraag ik me dus ook al heel lang af.
    Iemand zei eerst 'tubes hebben geen flare' maar bij de tubes staan wel tubes met flares dus dat is het ook niet.
    Flare is het sierrandje zeg maar, right . Of is dat, dat 'ie in het midden smaller is en geleidelijk dikker wordt, i.p.v. een opstaand randje als bumpers zeg maar. Oh my god, ik klink echt dom zo .
    Once in a while, I just wanna dance and feel good
    pi_53340264
    De flare is die bredere rand ja zodat ie niet uit je oor kiepert.
    Je hebt double flare, dus aan beide kant van _____/ zeg maar, en single flared, die heeft aan 1 uiteinde zo'n rubberen ringetje zitten.

    Edit: Hmnn, gaat niet echt goed.

    Single flared.


    Double flared.
    pi_53340473
    quote:
    Op donderdag 20 september 2007 21:47 schreef Empathologica het volgende:
    De flare is die bredere rand ja zodat ie niet uit je oor kiepert.
    Je hebt double flare, dus aan beide kant van _____/ zeg maar, en single flared, die heeft aan 1 uiteinde zo'n rubberen ringetje zitten.

    Edit: Hmnn, gaat niet echt goed.
    [afbeelding]
    Single flared.

    [afbeelding]
    Double flared.
    't 2e plaatje werkt dan wel niet, ik geloof dat ik nu snap wat je bedoelt .
    Once in a while, I just wanna dance and feel good
    pi_53340576
    Hmn stom hier werkt ie wel.
    Heb alleen ff geen betere plaatjes, maar wat je bedoelt met bumpers, ze lopen altijd een beetje met een hoek, of heel mooi overvloeiend maarja a pain to get in als je net een verse stretch hebt xD
    pi_53340676
    quote:
    Op donderdag 20 september 2007 21:56 schreef Empathologica het volgende:
    Hmn stom hier werkt ie wel.
    Heb alleen ff geen betere plaatjes, maar wat je bedoelt met bumpers, ze lopen altijd een beetje met een hoek, of heel mooi overvloeiend maarja a pain to get in als je net een verse stretch hebt xD
    Ja dat dus, ik vind 't een bumper als 't hoekig is .
    Once in a while, I just wanna dance and feel good
    pi_53340938
    Daarom kun je beter met single flared of no flares beginnen
    Double flared vind ik zelf ook niks, na 2 weken vallen ze er al weer uit.
    pi_53347461
    quote:
    Op donderdag 20 september 2007 22:05 schreef Empathologica het volgende:
    Daarom kun je beter met single flared of no flares beginnen
    Double flared vind ik zelf ook niks, na 2 weken vallen ze er al weer uit.
    Ik heb er de -voor mij- ideale oplossing voor gevonden. Gewoon om de x-aantal dagen, 2 dagen de tunnel uitdoen, dan krimpt t gaatje weer, en zit ie weer lekker strak eromheen ( Hmmz.. klinkt vaag.. )
    Me retainer is van heel zacht silicone materiaal, waardoor je wel een gat blijft zien, maar tog iets of wat kleiner dan t echte is.. en hij dus ook weer ietsjes krimpt..
    *** Nul Dertien ***
    Rap... just a "C" away from "Crap"
    R&P / Hoe voel je je nu? #827
    pi_53349860
    Mijn oren krimpen dus niet. Kan echt een week niks uitdoen, zogauw ik iets indoe rekt ie meteen terug naar me normale maat.
    Heb daarom het liefste siliconen eyelets, die blijven echt geweldig goed zitten, onder de douche, met het sporten, tijdens het slapen etc.
    Hoop dus dat vandaag me gekochte spulletjes binnen zijn eindelijk 8mm ;D
      vrijdag 21 september 2007 @ 11:20:50 #168
    190853 RockabeIIa
    Embracing my inner trailerpark
    pi_53351357
    Ik zit op 14mm en wil eigenlijk ook niet groter dan dit. Zo is het perfect. Maar om eerlijk te zeggen vallen mijn pluggen er ook met regelmaat uit.
    I'm so glamourous I piss glitter!
    pi_53358082
    Ik wil ook groter

    Maar "mag nie" van de baas Maar ja.. voorlopig is baantje belangrijker dan grote tunnels
    *** Nul Dertien ***
    Rap... just a "C" away from "Crap"
    R&P / Hoe voel je je nu? #827
    pi_53358432
    Wohooo me 8mm spulletjes waren er!
    Kreeg de plugjes alleen net niet in, dus dan maar de siliconen eyelets erin gepropt. Slecht, slecht maar het werkt wel ^^
    Voelt wel opeens groot, van 6 naar 8
      vrijdag 21 september 2007 @ 19:50:44 #171
    167419 Leinonlein
    Exit AMS, Enter BLN
    pi_53364405
    Ik zit nu op 10 maar ik mag van mezelf niet meer... als is het alleen al omdat ik dan al mijn sierraden weg moet doen . Mijn pluggen vielen ook altijd vaak uit trouwens, maar tegenwoordig doe ik ze altijd uit met slapen, scheelt wel veel!
    Levenswerk: Berlijn Blog.
    pi_53369250
    Ik zit net te kijken naar mijn tongpiercing! En nu kom ik er gewoon achter dat dat gat wel drie keer zo groot is geworden ! Het ding zit ook vrij ver naar voren, kan 'm bijna tot het puntje van mijn tong schuiven zeg maar Ik heb al een vrij kort staafje ( wat is het dertien mm )
    pi_53369596
    Nou die microdermal komt er gewoon hoor
    pi_53371797
    quote:
    Op vrijdag 21 september 2007 22:44 schreef HeaRt_woRm het volgende:
    Ik zit net te kijken naar mijn tongpiercing! En nu kom ik er gewoon achter dat dat gat wel drie keer zo groot is geworden ! Het ding zit ook vrij ver naar voren, kan 'm bijna tot het puntje van mijn tong schuiven zeg maar Ik heb al een vrij kort staafje ( wat is het dertien mm )
    wat doe jij ermee dan joh?!
    zal wel door spelen komen ofzo

    yaaay k heb een staafje in mn tepel van ringetje naar staafje gaan deed wel fucking veel pijn gvd! maar t zit nu veel beter en k heb gelijk geen last meer met bh's enzo en hij geneest netjes
      zaterdag 22 september 2007 @ 00:42:38 #175
    74276 saaw
    fight harder or walk away
    pi_53372213
    is een staafje handiger met bh's?
    lijkt me juist andersom, gezien een ringetje geen 'eind' heeft en dus minder snel blijft hangen

    geen ervaring overigens. ik heb altijd een staafje gehad en eigenlijk nooit las met bh's. alleen met enthousiast veel kant is het wel eens lastig
    an urge to help mankind overcomes me
    pi_53372949
    quote:
    Op vrijdag 21 september 2007 22:58 schreef BloodyLotte het volgende:
    Nou die microdermal komt er gewoon hoor
    Hoppakee Had ik gelijk of niet, ja zeker
    "Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
    pi_53373301
    Yup. Ik heb er vandaag een punt achter gezet.
      zaterdag 22 september 2007 @ 11:20:49 #178
    190853 RockabeIIa
    Embracing my inner trailerpark
    pi_53376467
    Goeie reden om het uit te maken Op naar de shop dus!
    I'm so glamourous I piss glitter!
    pi_53381606
    Er waren 5 miljoen redenen om het uit te maken.
      zaterdag 22 september 2007 @ 16:53:29 #180
    167419 Leinonlein
    Exit AMS, Enter BLN
    pi_53383434
    quote:
    Op zaterdag 22 september 2007 00:42 schreef saaw het volgende:
    is een staafje handiger met bh's?
    lijkt me juist andersom, gezien een ringetje geen 'eind' heeft en dus minder snel blijft hangen

    geen ervaring overigens. ik heb altijd een staafje gehad en eigenlijk nooit las met bh's. alleen met enthousiast veel kant is het wel eens lastig
    Mijn piercer zei toen dat als een ringetje omhoog klapt, dat heel erg pijn doet omdat het gaatje afloopt naar beneden. Maar goed, ik ben met mijn staafjes ook wel eens goed blijven haken en dat was ook niet prettig haha.
    Levenswerk: Berlijn Blog.
    pi_53388129
    Inderdaad Leinonlein. Bij mij was ie al beetje aan het uitgroeien omdat ie vaak omhoog klapte en de diameter van het ringetje te smal was. Uiteindelijk ging ie zo hard omhoog dat ie stukje inscheurde en had ik iets van ja eruit ermee.
    Denk dat staafjes veel fijner zijn qua genezing, geen loshangende deeltjes etc.
    pi_53392146
    quote:
    Op zaterdag 22 september 2007 15:25 schreef BloodyLotte het volgende:
    Er waren 5 miljoen redenen om het uit te maken.
    [stille hint] ik hou ook van piercings.. op allerlei plaatsen.. [/stille hint]



    ontoppic: go jij
    *** Nul Dertien ***
    Rap... just a "C" away from "Crap"
    R&P / Hoe voel je je nu? #827
    pi_53398895
    quote:
    Op zaterdag 22 september 2007 00:42 schreef saaw het volgende:
    is een staafje handiger met bh's?
    lijkt me juist andersom, gezien een ringetje geen 'eind' heeft en dus minder snel blijft hangen

    geen ervaring overigens. ik heb altijd een staafje gehad en eigenlijk nooit las met bh's. alleen met enthousiast veel kant is het wel eens lastig
    ik had een open ringetje zeg maar, met 2 balletjes eraan en hij klapte ook nog weleens omhoog en dat was auw t zat gewoon vervelend in mn bh's en nu k een staafje heb zit t echt veel lekkerder k voel em niet eens meer hehe
    quote:
    Op zaterdag 22 september 2007 16:53 schreef Leinonlein het volgende:

    [..]

    Mijn piercer zei toen dat als een ringetje omhoog klapt, dat heel erg pijn doet omdat het gaatje afloopt naar beneden. Maar goed, ik ben met mijn staafjes ook wel eens goed blijven haken en dat was ook niet prettig haha.
    mja klopt doet erg veel pijn k wilde em laten piercen met een staafje maar hij had geen steriele staafjes meer liggen dus kreeg k een ringetje en k had niet echt door dat het gaatje dan naar beneden zou gaan staan... k heb em nu 2 weken en heb er van de week zelf een steriel staafje in gedaan met veel pijn en moeite maar ja t gaatje stond nu al "krom" en dan zou t uiteindelijk een ramp zijn om er een staafje in te krijgen... ben blij dat k het zelf heb gedaan want hij geneest nu heel netjes
    pi_53399423
    Ohh dat lijkt me echt eng om zelf te moeten verwisselen. Word meestal wel aangeraden om naar de piercer te gaan haha Maar mooi dat het goed is gegaan.
    pi_53401353
    Vast een heel stupide vraag, maar wat doe je nou als iemand met een microdermal in een MRI-scanner moet? Moet die hele microdermal er dan uit?
      zondag 23 september 2007 @ 12:00:11 #186
    74276 saaw
    fight harder or walk away
    pi_53401446
    vast niet, gewoon ff melden bij het ziekenhuis
    als je een stalen plaat in je hoofd hebt hoef je die er vast ook niet uit te halen dus ik denk dat het wel goedkomt
    an urge to help mankind overcomes me
    pi_53401499
    quote:
    Op zondag 23 september 2007 12:00 schreef saaw het volgende:
    vast niet, gewoon ff melden bij het ziekenhuis
    als je een stalen plaat in je hoofd hebt hoef je die er vast ook niet uit te halen dus ik denk dat het wel goedkomt
    Oh, ik heb er geen hoor, wil er ook geen Ik vroeg het me alleen even af. Maar ze zullen er vast wel een oplossing voor hebben ja
    pi_53403071
    quote:
    Op vrijdag 21 september 2007 22:44 schreef HeaRt_woRm het volgende:
    Ik zit net te kijken naar mijn tongpiercing! En nu kom ik er gewoon achter dat dat gat wel drie keer zo groot is geworden ! Het ding zit ook vrij ver naar voren, kan 'm bijna tot het puntje van mijn tong schuiven zeg maar Ik heb al een vrij kort staafje ( wat is het dertien mm )
    miss is het staafje te kort ??

    ik heb een te jort staafje gehad waardoor het onderste bolletje in mijn tong ging zitten en ik nu dus aan de onderkant ook het gaatje groter heb. kan het bolletje helemaal n mijn tong trekken
    pi_53403251
    quote:
    Op zondag 23 september 2007 13:09 schreef 2h2h het volgende:

    [..]

    miss is het staafje te kort ??

    ik heb een te jort staafje gehad waardoor het onderste bolletje in mijn tong ging zitten en ik nu dus aan de onderkant ook het gaatje groter heb. kan het bolletje helemaal n mijn tong trekken
    groter bolletje halen, mijn onderste bolletje was ook te klein, hij zat steeds vast in mijn tong, heel pijnlijk. ik dacht zelf dat het staafje te kort was, dat was dus niet zo. groter bolletje gekregen, alles opgelost.
    'Met een banaan door het water, later'
    Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
    pi_53403399
    quote:
    Op zondag 23 september 2007 13:15 schreef MissyMirjaM het volgende:

    [..]

    groter bolletje halen, mijn onderste bolletje was ook te klein, hij zat steeds vast in mijn tong, heel pijnlijk. ik dacht zelf dat het staafje te kort was, dat was dus niet zo. groter bolletje gekregen, alles opgelost.
    nee heb al een tijdje langer staafje en heb geen last meer ja gaatje is wel nog groter maar bolletje zit er niet meer in
    pi_53403459
    ik ben aant denken om mijn navelpiercing uit te doen na mijn zwangerschap is het vel waar de piercing in zit erg slap geworden waardoor het niet meer zo mooi uitziet maar ben bang dat al het gaatje dichtgroeid het nog minder mooi uitziet
    pi_53439863
    quote:
    Op zondag 23 september 2007 13:09 schreef 2h2h het volgende:

    [..]

    miss is het staafje te kort ??

    ik heb een te jort staafje gehad waardoor het onderste bolletje in mijn tong ging zitten en ik nu dus aan de onderkant ook het gaatje groter heb. kan het bolletje helemaal n mijn tong trekken
    Dat is ook niet fijn dan! Nee maar het staafje is juist te lang. De piercing zit meestal schuin in mijn mond. Denk dat het daar dan door komt Snel maar even korter staafje halen
    pi_53464459
    Hoi,
    Ik wil me graag aanmelden in dit topic als dat mogelijk is
    Ik heb dan wel maar 1 piercing. Ik heb sinds een maand de verticale clithood.
    Ik zal proberen om zo snel mogelijk alles bij te lezen van dit topic en van de voorgaande.
    Nog meer mensen met deze piercing hier dan?
    pi_53464593
    quote:
    Op dinsdag 25 september 2007 17:35 schreef Proda het volgende:
    Hoi,
    Ik wil me graag aanmelden in dit topic als dat mogelijk is
    Ik heb dan wel maar 1 piercing. Ik heb sinds een maand de verticale clithood.
    Ik zal proberen om zo snel mogelijk alles bij te lezen van dit topic en van de voorgaande.
    Nog meer mensen met deze piercing hier dan?
    Ja wel meerdere geloof ik. Maar ik niet, daar ben ik te mietig voor.
    OT:
    Stomme piercingshop heeft microdermals niet op voorraad, dus ze gaan me bellen. Boohoo!
      dinsdag 25 september 2007 @ 17:48:01 #195
    74276 saaw
    fight harder or walk away
    pi_53464780
    ik dacht dat ze gewoon dezelfde plaatjes gebruikten als bij bijv een labret, maar niet dus?
    zal wel iets groter zijn dan

    doe nou snel lotte! foto's willen we zien
    an urge to help mankind overcomes me
    pi_53464966
    ja ik moet wachten.
      FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie dinsdag 25 september 2007 @ 19:50:39 #197
    149527 crew  ChipsZak.
    That's hot.
    pi_53467887
    TVPiercing, ook voor Lotte dr microdermal
    I guess words are a motherfucker.
    I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
    pi_53487658
    hoi

    ik heb 4 piercings

    tongpiercing
    navelpiercing
    surface onder navel
    surface op heup ( meer buiklijn vanonder )

    heb nu net 5 dagen geleden mijn surface onder mijn navel laten zetten en mijn navelpiercing, maar is het normaal dat mijn surface onder mijn navel zo dik is? had dit niet met mijn andere...


    ben nog wel van plan om meer piercings te laten zetten andere kant buik en vanonder in mijn rug
    pi_53488199
    Hier wordt wel niet zo heel veel gepost he
    pi_53489074
    In welk topic dan wel? xD
    pi_53489821
    gisteren zat ik erover te denken om mijn tepelpiercing eruit te laten halen
    hij doet na anderhalfjaar nog steeds gruwelijk veel pijn bij aanraking, en hij blijft vies.
    jammer, eigenlijk wil ik hem niet kwijt.
    of moet ik nog gewoon geduld hebben
    'Met een banaan door het water, later'
    Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
    pi_53490378
    Wat heb je allemaal al geprobeerd?
    Als je echt chronisch zeezoutbadjes gebruikt etc en het werkt nog niet..
    pi_53490779
    zeezout nog niet, heb nog wel ergens een pot keukenzeezout staan, voldoet dat ook?
    'Met een banaan door het water, later'
    Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
    pi_53491362
    quote:
    Op woensdag 26 september 2007 16:52 schreef MissyMirjaM het volgende:
    zeezout nog niet, heb nog wel ergens een pot keukenzeezout staan, voldoet dat ook?
    Als je er maar niet teveel in doet, dat droogt je piercing uit.

    Over microdermals gesproken, mijn vriendin had er eentje tussen haar borsten en heeft er een behoorlijk lelijk litteken aan overgehouden Littekens zijn niet erg maar op die plek ziet het er niet zo fraai uit
    "Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
    pi_53491772
    Volgens mij was een half theelepeltje op een mok water voldoende.
    Zolang er maar geen jodium in zit.
      woensdag 26 september 2007 @ 17:47:37 #206
    74276 saaw
    fight harder or walk away
    pi_53492121
    gewoon wat water koken en dan zout eirn gooien [zonder jodium inderdaad!]
    laten afkoelen tot het dragelijk is

    wat ik altijd deed was in een shotglaasje [wel een beetje een grote] en die dan zegmaar over je tepel heen zetten, beetje tegen je tiet aanzetten en zo even vasthouden
    kan wel flink lekken dus misschien ff doen voor je gaat douchen

    eruithalen is wel zonde idd, maar als het zo naar blijft heb je er ook geen plezier van
    an urge to help mankind overcomes me
    pi_53492563
    Ik deed het ook met shotglaasjes En dan een beetje schudden
    "Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
    pi_53498978
    mja zeezout doet wonderen, ik gebruik gewoon keukenzeezout
    in een koffiemelkkannetje en dan gewoon over je tepel gieten maar ja t moet wel boven wasbak gebeuren anders is gelijk alles nat...

    maar ga anders even bij een piercer langs om het te laten zien ofzo...
    pi_53501062
    Mn conch is aan de onderkant nog steeds niet helemaal genezen, komt nog steeds een beetje zooi uit en is licht gevoelig... Maarja, heb hem na 1,5 maand ook al een x uitgehaald tijdens haren wassen, en toen kreeg ik m onder al slecht in, en ging t gelijk weer bloeden
    Maak het iedere dag goed schoon en haal hem er voorlopig niet uit, het wordt al steeds minder gelukkig
    † The 3 Kings †
    pi_53501161
    hey, bedankt voor de bruikbare tips!
    het ziet erl van de buitenkant gewoon normaal uit, dus mijn piercer wist het zelf ook niet zo goed.
    dan ga ik binnenkort m'n tet maar eens in het zeezout zetten..

    moet dat 1 x daags ofzo?
    'Met een banaan door het water, later'
    Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
    pi_53503621
    zo, meteen maar even gedaan, enen borrelglaasje gevuld, en die ondersteboven over m'n tepel gezet, paste precies.
    het glaasje en de piercing bewegen verder niet, heeft het zo wel z'n nut, vroeg ik me af?
    'Met een banaan door het water, later'
    Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
      donderdag 27 september 2007 @ 00:07:14 #212
    74276 saaw
    fight harder or walk away
    pi_53504022
    ja gewoon ff laten ' weken'
    an urge to help mankind overcomes me
    pi_53509128
    Bij mij had het zeker nut.
    Hoewel ik het ook na even weken wat heen en weer wiebelde, maar ik weet niet of dat er zo goed voor is.
    "Everybody talking to their pockets
    Everybody wants a box of chocolates"
    ~Leonard Cohen
      donderdag 27 september 2007 @ 10:44:15 #214
    74276 saaw
    fight harder or walk away
    pi_53509231
    dat is prima, maar als dat pijn doet kun je het beter niet doen

    gewoon even 2 weekjes volhouden en dan zou het een stuk beter moeten zijn
    is niet misschien je staafje te kort trouwens? [dan blijft her ok geirriteerd]
    an urge to help mankind overcomes me
    pi_53510068
    @MissyMirjaM..
    Zou het niet zo kunnen zijn dat het een ophoping van korstjes/ wondvocht is in je tepel?
    *had ik last van* en in mijn geval was elke dag onder de douche ff de straal water net tegen staafje aan houden voldoende. Idd het weken. Nog beetje de piercing heen en weer bewegen, en klaar
    *** Nul Dertien ***
    Rap... just a "C" away from "Crap"
    R&P / Hoe voel je je nu? #827
    pi_53514072
    Handige tip om niet een zwembad te maken van de plaats waar je staat tijdens het zeezouten: wasbol! Je weet wel, zo'n bol die je eigenlijk vult met wasmiddel en in de wasmachine mee laat draaien. Is perfect voor piercings in je oor, althans bij mij.
    pi_53530672
    quote:
    Op donderdag 27 september 2007 11:15 schreef theKiD het volgende:
    @MissyMirjaM..
    Zou het niet zo kunnen zijn dat het een ophoping van korstjes/ wondvocht is in je tepel?
    *had ik last van* en in mijn geval was elke dag onder de douche ff de straal water net tegen staafje aan houden voldoende. Idd het weken. Nog beetje de piercing heen en weer bewegen, en klaar
    nee, er komt nog bijna dagelijks 'verse' troep uit.
    maak 'm ook gewoon iedere dag schoon onder de douche, kan 'm op zich wel aardig bewegen. maarja, die pijn en prut he...
    'Met een banaan door het water, later'
    Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
    pi_53530967
    quote:
    Op woensdag 26 september 2007 17:16 schreef Scandalous het volgende:

    [..]

    Als je er maar niet teveel in doet, dat droogt je piercing uit.

    Over microdermals gesproken, mijn vriendin had er eentje tussen haar borsten en heeft er een behoorlijk lelijk litteken aan overgehouden Littekens zijn niet erg maar op die plek ziet het er niet zo fraai uit
    Hoort erbij. Zodra ze bellen zit ik in de stoel. Wil het al zo lang
      zaterdag 29 september 2007 @ 14:00:21 #219
    167419 Leinonlein
    Exit AMS, Enter BLN
    pi_53567011
    quote:
    Op donderdag 27 september 2007 13:30 schreef Dudette1985 het volgende:
    Handige tip om niet een zwembad te maken van de plaats waar je staat tijdens het zeezouten: wasbol! Je weet wel, zo'n bol die je eigenlijk vult met wasmiddel en in de wasmachine mee laat draaien. Is perfect voor piercings in je oor, althans bij mij.
    Hey dat is wel een goede tip! Ik zat altijd met wattenstaafjes te klooien in mijn oor omdat met een kopje zeezout gelijk mijn hele trui nat was .
    Levenswerk: Berlijn Blog.
    pi_53606379
    hey

    heb een surface onder mijn navel en volgens mij is die niet zo goed :s


    het bolletje aan de linkerkant zit helemaal in men vel en heb het nu wat naar boven geduwd en ik zag dat het echt een hele put is geworden is dit normaal? er komt ook redelijk veel pus uit maar dat van die put ik weet het niet hoor echt heel het bolletje zit in men vel :s
    pi_53608451
    Wat voor sieraad zit erin? Is het wel lang genoeg?
    Want als het in je vel zit, zal ik maar heel snel terug gaan naar je piercer.
    pi_53683147
    Vandaag mijn tepel laten piercen en ik ben er blij mee!
    Heb het laten doen door dezelfde dame die ook mijn septum deed. "Mja, je was zo'n bikkel met je neus, dan vindt je je tepel vast meevallen." Nou, auw!
    Queen of Rings.
    Robert Smith should really cover Coldplays 'Clocks'
    And when he'd sing 'Am I part of the cure, or part of the disease?'
    We'd all be like: "I know this one!"
    pi_53684979
    Tof!
    Laat is een keer zien GHM
    pi_53690704
    Ik wilde best lang één lippiercing, maar mijn werk/stage gaat dat niet accepteren.

    [ Bericht 26% gewijzigd door enter op 04-10-2007 13:07:54 ]
    pi_53690792
    quote:
    Op donderdag 4 oktober 2007 07:07 schreef Empathologica het volgende:
    Tof!
    Laat is een keer zien GHM
    Mja, als ik er een kleiner staafje in heb laten zetten. Maak ik wel een foto.
    Robert Smith should really cover Coldplays 'Clocks'
    And when he'd sing 'Am I part of the cure, or part of the disease?'
    We'd all be like: "I know this one!"
    pi_53692497
    quote:
    Op dinsdag 25 september 2007 17:35 schreef Proda het volgende:
    Hoi,
    Ik wil me graag aanmelden in dit topic als dat mogelijk is
    Ik heb dan wel maar 1 piercing. Ik heb sinds een maand de verticale clithood.
    Ik zal proberen om zo snel mogelijk alles bij te lezen van dit topic en van de voorgaande.
    Nog meer mensen met deze piercing hier dan?
    Beetje late reactie van mij, maar ik heb er ook 1. Het is ook mijn eerste piercing. Heb hem nu bijna 4 maanden.
    pi_53692604
    Vanavond ga ik naar mijn piercer, om mijn tongpiercing los te laten schroeven, dit is mij nog steeds niet gelukt

    Iemand een idee, waar ik online doorzichtige piercings kan bestellen.
    Ik ga namelijk solliciteren, en dan wil ik 'm er niet uit halen, maar gewoon verbergen
    pi_53693901
    quote:
    Op donderdag 4 oktober 2007 14:24 schreef ymme het volgende:
    Vanavond ga ik naar mijn piercer, om mijn tongpiercing los te laten schroeven, dit is mij nog steeds niet gelukt

    Iemand een idee, waar ik online doorzichtige piercings kan bestellen.
    Ik ga namelijk solliciteren, en dan wil ik 'm er niet uit halen, maar gewoon verbergen
    je mag best, iets minder, komma's gebruiken, hoor
    het is af en toe héél irritant lezen
    --> http://www.winkeltjes.net(...)zichtbare%20piercing
    'Met een banaan door het water, later'
    Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
    pi_53694699
    Dank je

    Wat is de standaard maat van een tongpiercing, dat weet ik niet eens?
    pi_53695027
    quote:
    Op donderdag 4 oktober 2007 15:53 schreef ymme het volgende:
    Dank je

    Wat is de standaard maat van een tongpiercing, dat weet ik niet eens?
    ik ook niet, dat vergeet is steeds, het best kun je dat even navragen bij je (een) piercer.
    'Met een banaan door het water, later'
    Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
    pi_53695145
    Volgens mij was dat 16mm
    pi_53696743
    neem aan dat je 1,6 bedoelt Een tongpiercing met een dikte van 16mm als standaard is wel héél erg gewaagd
      donderdag 4 oktober 2007 @ 17:09:24 #233
    168846 Conekiller
    Synchroonzwemhooligan
    pi_53696778
    1.6 vind ik persoonlijk zelfs wat dun. Zou minstens 1.8 aanraden
    "Downhill Skateboarding: You will get hurt, You might get maimed, You could die, and Girls won't think you're cool."
    pi_53697335
    16 mm lang
    pi_53698342
    lang heb te maken met de dikte van je tong. Dat is bij iedereen verschillend. Is geen "standaard" voor.
    De doorsnede is idd "standaard" 1.6mm

    Enne @ Ymme.. die "onzichtbare" piercings is maar betrekkelijk. Als ik me "onzichtbare" retainer in heb, valt t op een of andere manier meer mensen op dan als ik gewoon me tunnel in heb?? Iig krijg ik dan meer reacties
    *** Nul Dertien ***
    Rap... just a "C" away from "Crap"
    R&P / Hoe voel je je nu? #827
      donderdag 4 oktober 2007 @ 19:55:10 #236
    167419 Leinonlein
    Exit AMS, Enter BLN
    pi_53701071
    quote:
    Op donderdag 4 oktober 2007 17:08 schreef hydraulix het volgende:
    neem aan dat je 1,6 bedoelt Een tongpiercing met een dikte van 16mm als standaard is wel héél erg gewaagd


    Ik heb er nu een staafje inzitten van 14mm lang, en dat is vrij kort maar dat vind ik fijner dan zo'n enorme staaf in mijn mond.
    Levenswerk: Berlijn Blog.
    pi_53701226
    quote:
    Op donderdag 4 oktober 2007 19:55 schreef Leinonlein het volgende:

    [..]



    I... en dat is vrij kort maar dat vind ik fijner dan zo'n enorme staaf in mijn mond.
    *** Nul Dertien ***
    Rap... just a "C" away from "Crap"
    R&P / Hoe voel je je nu? #827
      donderdag 4 oktober 2007 @ 20:00:45 #238
    193366 Cosmeet
    www.ietslatendoen.nl
    pi_53701246
    Vind het zonde van een gaaf lichaam. Veel mensen hebben daar heel veel voor over.
    www.ietslatendoen.nl
    Wat kost een borstvergroting eigenlijk?
    pi_53701449
    quote:
    Op donderdag 4 oktober 2007 20:00 schreef Cosmeet het volgende:
    Vind het zonde van een gaaf lichaam. Veel mensen hebben daar heel veel voor over.
    En ik vind het zonde om niks te doen met een helemaal gaaf lichaam Tis maar net hoe je er tegenaan kijkt

    Mijn tattoeerder zegt altijd: "Kleuren die huid, je bent toch zeker niet mooi geboren?"
    *** Nul Dertien ***
    Rap... just a "C" away from "Crap"
    R&P / Hoe voel je je nu? #827
    pi_53701770
    quote:
    Op donderdag 4 oktober 2007 20:00 schreef Cosmeet het volgende:
    Vind het zonde van een gaaf lichaam. Veel mensen hebben daar heel veel voor over.
    Een leeg canvas, zo zie ik het.
    Robert Smith should really cover Coldplays 'Clocks'
    And when he'd sing 'Am I part of the cure, or part of the disease?'
    We'd all be like: "I know this one!"
    pi_53702014
    tvp, wil ook wel iets maar weet niet wat eigenlijk
      donderdag 4 oktober 2007 @ 22:05:54 #242
    167419 Leinonlein
    Exit AMS, Enter BLN
    pi_53705255
    quote:
    Op donderdag 4 oktober 2007 19:59 schreef theKiD het volgende:

    [..]

    Vieze ransaap zeg, phoe

    En ja, het is maar net hoe je ertegenaan kijkt. Ik heb totaal geen problemen met lichaamsversieringen zolang het de gezondheid maar niet schaadt.
    Levenswerk: Berlijn Blog.
      vrijdag 5 oktober 2007 @ 00:11:02 #243
    181802 theKiD
    Ons Gusje
    pi_53709850
    quote:
    Op donderdag 4 oktober 2007 22:05 schreef Leinonlein het volgende:

    [..]

    Vieze ransaap zeg, phoe

    En ja, het is maar net hoe je ertegenaan kijkt. Ik heb totaal geen problemen met lichaamsversieringen zolang het de gezondheid maar niet schaadt.
    sorry

    Mja.. ben ik t ook wel mee eens. Zolang t de gezondheid niet schaadt. En voor de rest. .puur persoonlijk hoe je ertegenaan kijkt.. Alleen sommige mensen die je veroordelen over hoe je eruit ziet.. als ik piercings mooi vind, wie ben jij dan om te oordelen?
    *** Nul Dertien ***
    Rap... just a "C" away from "Crap"
    R&P / Hoe voel je je nu? #827
      vrijdag 5 oktober 2007 @ 10:16:27 #244
    74276 saaw
    fight harder or walk away
    pi_53714283
    ik ga vandaag op zoek naar een segmentringetje voor in mn lip
    nja op zoek, ik weet al waar ik het ga kopen maar moet ff tijd vinden
    ben toch ook wel benieuwd hoe het staat met een ringetje erin
    an urge to help mankind overcomes me
      vrijdag 5 oktober 2007 @ 12:08:44 #245
    181802 theKiD
    Ons Gusje
    pi_53717229
    Lijkt me idd ook wel heel erg gaaf zo'n egaal ringetje
    *** Nul Dertien ***
    Rap... just a "C" away from "Crap"
    R&P / Hoe voel je je nu? #827
      zaterdag 6 oktober 2007 @ 13:42:16 #246
    74276 saaw
    fight harder or walk away
    pi_53742065
    heb er een gekocht gister
    1.2 mm dik, 9 mm diameter
    ik krijg hem er alleen met geen mogelijkheid in morgen ff langs mn piercer, misschien dat het hem lukt
    an urge to help mankind overcomes me
    pi_53817258
    Gister een microdermal laten zetten door Sharon van Dare 2 Wear






    *Blij*
      dinsdag 9 oktober 2007 @ 20:06:43 #248
    181802 theKiD
    Ons Gusje
    pi_53820936
    Mooi!!!
    *** Nul Dertien ***
    Rap... just a "C" away from "Crap"
    R&P / Hoe voel je je nu? #827
    pi_53824224
    Gaaf!
    Ziet er netjes uit.
    "Everybody talking to their pockets
    Everybody wants a box of chocolates"
    ~Leonard Cohen
      dinsdag 9 oktober 2007 @ 22:27:34 #250
    168846 Conekiller
    Synchroonzwemhooligan
    pi_53824689
    VET
    "Downhill Skateboarding: You will get hurt, You might get maimed, You could die, and Girls won't think you're cool."
      woensdag 10 oktober 2007 @ 19:38:19 #251
    167419 Leinonlein
    Exit AMS, Enter BLN
    pi_53845577
    Damn echt ontzettend gaaf! Als ik ooit nog eens besluit om er ook eentje te nemen laat ik hem ook bij Sharon zetten, wow ik vind hem echt prachtig!
    Levenswerk: Berlijn Blog.
    pi_53846902
    quote:
    Op zaterdag 6 oktober 2007 13:42 schreef saaw het volgende:
    heb er een gekocht gister
    1.2 mm dik, 9 mm diameter
    ik krijg hem er alleen met geen mogelijkheid in morgen ff langs mn piercer, misschien dat het hem lukt
    Heb dus ook een segmentring gekocht en kreeg hem met geen mogelijkheid open Een vriendin heeft er 3 door haar septum zitten van 1mm dik. Die van mij is 1,6 en heeft een diameter van 1cm. Zij had een normale tang gebruikt om het te openen Misschien moet ik dat ook maar doen! Zaterdag ga ik het uitproberen, nu draag ik voornamelijk voor mijn septumpiercing een retainer of een circular barbell.
    quote:
    Op dinsdag 9 oktober 2007 17:11 schreef Dudette1985 het volgende:
    Gister een microdermal laten zetten door Sharon van Dare 2 Wear
    [ afbeelding ]
    [ afbeelding ]
    Mooi
    Een microdermal zal hoogstwaarschijnlijk ook mijn volgende stap worden.
      vrijdag 12 oktober 2007 @ 16:54:26 #253
    112156 Debsterr
    Dino inventor
    pi_53888935
    Nog een leuk adresje voor piercingstuff: http://www.bodyartforms.com/
    Ze accepteren paypal en verschepen naar NL, heb alleen nog niet gezien wat de verzendkosten zijn.
    De earskins zijn echt mooi . Snel het huis uit en dan met 2,4 mm beginnen . Ze hebben ook hiders daar trouwens, vind ik ook wel een handig iets.
    Once in a while, I just wanna dance and feel good
    pi_53889342
    Net weer even met Lifestyle gebeld, sierraadjes nog steeds niet binnen. Ze verwachten 'm volgende week, maar dat was niet zeker. Pompidom, wachten dus maar.
    pi_53891283
    quote:
    Op vrijdag 12 oktober 2007 16:54 schreef Debsterr het volgende:
    Nog een leuk adresje voor piercingstuff: http://www.bodyartforms.com/
    Ze accepteren paypal en verschepen naar NL, heb alleen nog niet gezien wat de verzendkosten zijn.
    De earskins zijn echt mooi . Snel het huis uit en dan met 2,4 mm beginnen . Ze hebben ook hiders daar trouwens, vind ik ook wel een handig iets.
    3 dollar voor gewone post en ik meen iets van 13 dollar voor priority. Gewone post werkt ook prima

    Bestel al jaren van ze ;
    quote:
    You have made $502.16 in purchases (less shipping & discounts)

    You're getting 10% off every order you place

    22 items are currently in your wishlist
    Total wishlist value $525.48
    Ahum.... Niet ALLES was voor mij mij, maar het meeste wel

    Hiders.. Hmmja. Als je je haar losdraagt zouden ze ermee door kunnen, maar echt onopvallend is het niet.
    pi_53892884
    wat is een hider?
    'Met een banaan door het water, later'
    Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
    pi_53892954
    Siliconen plugs in huidskleur.
    pi_53893238
    Baf! <3
    Had m'n clear silicone earskins er vandaan, en ik zweer bij ze. Goedkoop en snel. Zeker goedkoop als je met andere mensen samen bestelt hahaha
    pi_53902746
    Ook als je alleen bestelt is het goedkoop hoor, met 3 dollar van amerika naar nederland. En de dollar staat mooi natuurlijk

    Earskins zijn fantastisch mooi, jammer dat mijn oren Kaos niet zo leuk vinden
    pi_53903608
    Jaaa is opzich ook wel zo, maar ik bedoelde eigenlijk (vergat het alleen te typen ) dat als je met veel man bestelt, je een hoog bedrag hebt = gratis spulletjes
    pi_53903849
    True.
    pi_53928331
    Ooh ik wil zo graag een microdermal!

    Heb een tragus, navel, tong piercing.

    Het nadeel is alleen dat bij de piercing studio hier in Breda http://www.bodymx.nl ze deze piercing volgens mij niet zetten...hij staat er iig niet bij op de site. En ben erg tevreen over deze piercing studio. Heb ze daar allemaal laten zetten en ze zijn er erg netjes en steriel. Weet iemand een goede piercing studio in omgeving Breda? En wat is over het algemeen de prijs van deze piercing?

    thanx
    pi_53929267
    Prijs varieert van 85 tot 110 euro geloof ik.
    Je wil hem tussen je borsten?
    pi_53933757
    quote:
    Op zondag 14 oktober 2007 18:22 schreef Empathologica het volgende:
    Prijs varieert van 85 tot 110 euro geloof ik.
    Je wil hem tussen je borsten?
    Jazeker!

    Ik dacht dat de naam microdermal zoiezo al aangaf op welke plek ie moest komen, maar dat is niet zo dan?
    Ik had voor een aantal dagen terug nog nooit van de naam microdermal gehoord, wist wel van het bestaan van de piercing af en vond/vind hem geweldig maar dat deze naam erbij hoorde wist ik niet.
    pi_53933962
    Goed gegokt he
    Een microdermal is gewoon een kruising van implantaat en een piercing, niet specifiek voor een sternum ofzo. (Sternum is dus dat stuk tussen je borsten/borsteen )
    Je weet vast wel hoe die gezet word?
    pi_53936298
    quote:
    Op zondag 14 oktober 2007 21:51 schreef Empathologica het volgende:
    Goed gegokt he
    Een microdermal is gewoon een kruising van implantaat en een piercing, niet specifiek voor een sternum ofzo. (Sternum is dus dat stuk tussen je borsten/borsteen )
    Je weet vast wel hoe die gezet word?
    Ik weet hoe hij geplaatst wordt idd.

    En goed gegokt ja maar of dat meer over mij als over jou zegt is de vraag
    pi_53942190
    Hahahhaa niet lullig bedoelt, maar het word nogal standaard tegenwoordig. Zowat iedereen die een MD laat plaatsen, laat hem daar zetten.Maar ach, zolang de bezitter ervan maar tevreden is ^^
    pi_53942683
    Ik zou niet weten waar ik hem anders zou moeten zetten, tussen de boobies lijkt me dan idd het mooiste. ik gruwel er zelf van, maar ik vind het stiekem ook heel erg mooi .
    Tap tap tap
    pi_53943087
    De sternum is een handige plek. Je kan je micro's heel makkelijk showen, maar ook verbergen als dat nodig is.

    Binnenkort laat ik er een of twee op mijn rug zetten, voor de portfolio van een beginnende artiest bij QoR.
    Robert Smith should really cover Coldplays 'Clocks'
    And when he'd sing 'Am I part of the cure, or part of the disease?'
    We'd all be like: "I know this one!"
    pi_53954356
    Niet zo heel exotisch, maar ik heb vandaag mijn oorlellen laten piercen. Ik weiger om wat dan ook waar dan ook te laten schieten en wou daarom mijn gewone gaatjes ook gepierct hebben. Heb nu standaard titanium 1,2 staafjes erin, staat ook nogeens mooier dan die oerlelijke zweerknopjes.
    It's my party and I'll cry if I want to.
    pi_53955985
    quote:
    Op zondag 14 oktober 2007 21:51 schreef Empathologica het volgende:

    Je weet vast wel hoe die gezet word?
    ik niet!
    'Met een banaan door het water, later'
    Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
    pi_53956334
    Ik kan bij een man, dus geen plek bedenken om een microdermal te zetten. Ikzelf heb erg lang zitten twijfelen over 2 microdermals, bij me sleutelbeen in de buurt, maar ben er tog maar vanaf gestapt, omdat het me absoluut niet practisch lijkt, 2 van die uitstekende -scherpe, als er niets opzit- puntjes.
    En de rest.. mja.. als motorrijder blijft er dan niet al te veel meer over volgens mij -op plaatsen die ik dan nog wel zou kunnen en willen Als in, handen, hoofd oid..
    *** Nul Dertien ***
    Rap... just a "C" away from "Crap"
    R&P / Hoe voel je je nu? #827
    pi_53963158
    Och genoeg plekken, een kerel die ik ken heeft ze op zijn slapen, tussen z'n wenkbrauwen en in z'n wangen. Maar in je gezicht is ook zoiets heheh
    Andere jongen die ik ken heeft er 1 op z'n onderrug en 2 bij z'n sleutelbeenderen, had er 2 bij z'n heupen. Nek is opzich ook wel tof. Maargoed, het word echt een hype, aangezien je ze echt overal kan laten plaatsen

    @ MissyMirjam: http://rebelyell.web-log.(...)microdermalderm.html
    pi_53969378
    Zoals ik al zei.. het moet wel praktisch zijn en intiem en in t gezicht is uitgesloten
    *** Nul Dertien ***
    Rap... just a "C" away from "Crap"
    R&P / Hoe voel je je nu? #827
    pi_53994371
    Ik had hier al eens eerder gepost over een piercing in het buitenland, maar had geen reactie gehad... Ik heb nu iig een shop gevonden waar het volgens een vriend goed te doen is, maar wilde nog eventjes wat extra advies

    Ik wil graag een industrial laten zetten, maar ik heb een beetje het idee dat mijn oren daar niet voor gemaakt zijn... Ik heb al een ringetje bovenin een oor en het randje waar de industrial door zou moeten gaan stopt eigenlijk meteen onder dat ringetje en hij zit zo hoog mogelijk (vond ik mooi ) dus vraag me af of dat dan wel past

    Heeft iemand hier deze piercing en hoe zit het met pijn enzo? Ben erg ziemelig en lees net op internet dat hij dus best wel wat pijn doet Ik heb het ringetje laten schieten toen ik 14 was (toen mocht dat nog en ik had nog nooit gehoord van een bloemkooloor...) en ik kan me niet meer herinneren of dat nou veel pijn deed... weet wel dat het ongeveer een maand ofzo heeft geduurd voor ik er weer op kon slapen...
    pi_53996191
    Als je het hebt laten schieten is het gaatje waarschijnlijk een mm of 0.8/1,0 en een industrial is vaak 1,6mm. Daarnaast heb ik er geen ervaring mee, vrienden van me wel. Vriend 1 heeft hem met een staaf en behoorlijk wat bulten en problemen. Vriend 2 heeft ook een staaf maar helemaal geen problemen.
    En kraakbeen is altijd wel gevoelig dus het is ff doorbijten maar je bent wel piercing rijker

    Oeh en btw, ik zou niet altijd op ervaringen van anderen afgaan. Even zelf een kijkje in de shop nemen, foto's bekijken, praten blabla. Vragen of je mag kijken wanneer er een piercing gezet word etc.
    pi_53997935
    Hm... ik begin er steeds angstiger voor te worden, maar dat kan natuurlijk ook mezelf opfokken zijn

    Een vriend gaat hem tegelijk laten zetten en hij gaat eerst en als ik het dan niks vind laat ik denk ik een gewoon ringetje bij zetten en misschien dat oude ringetje vervangen door een piercing, dat vind ik ook mooi en het is iets minder aanwezig wil over een tijdje waarschijnlijk in het onderwijs aan de slag en dan valt dit minder op

    Ik ga btw naar deze shop; www.tattoos.is (staan wat foto's op, ik vind het er wel ok uitzien, maar heb er niet zoveel verstand van... heb al wel overal gehoord dat als het niet helemaal goed voelt, meteen weggaan, dus daar ga ik wel op letten )
    pi_54000196
    Inu, voor hetzelfde geld valt het voor jou enorm mee. Ik heb mijn kraakbeen een aantal keren laten piercen en ik vind de pijn best meevallen. Het is meer de irritatie daarna (niet kunnen slapen op een kant, etc) die ik vervelend vond.
    Robert Smith should really cover Coldplays 'Clocks'
    And when he'd sing 'Am I part of the cure, or part of the disease?'
    We'd all be like: "I know this one!"
    pi_54013616
    Daar heb je idd misschien wel gelijk in gekkehoedenmaker... Ik vond het niet kunnen slapen op die kant ook vervelend toen ja, maar ik kan altijd wel slapen

    Ik heb wat foto's zitten kijken hoe ik het precies zou willen en ik weet niet eens of het wel kan bij mijn oor... Mijn kraakbeen houdt erg snel op en ik wil graag mijn ringetje houden.

    Ook heb ik andere dingen gezien die ik ook wel erg mooi vind en die minder opvallend zijn ivm een toekomstige baan (heb geen zin om 50 euro te betalen om hem er dan over een jaar uit te moeten halen...) Ik heb dus even mijn geweldige paint-skills tot uiting gebracht om te zien hoe het zou staan Weet nog niet zeker welke van de twee ik zou willen, vind het allebei wel mooi:



    Een staafje dat gelijk loopt met mn ringetje lijkt me ook wel geinig, maar dan komt het bolletje onder het randje van mn oor denk ik, of niet?

    hoeveel van zulke ziemels krijgen jullie nu hier?
      vrijdag 19 oktober 2007 @ 12:11:47 #280
    37201 Stoei-poes
    Purrrr,.........
    pi_54029725
    Vraagje, heb zelf verschillende piercings. 2 tepelpiercings en 1 clithood. Nu zit ik te denken over een volgende piercings. Ik wil graag mijn buitenste schaamlip laten piercen. Nu was mijn eerste gedachte om 2 ringetjes te laten zetten aan 1 kant. mijn piercer rade dit af omdat het genot dan minder werd. Je zou er meer van kunnen genieten als je 1 ringetje per schaamlip zou doen. Zjn er mensen die 2 ringetjes aan 1 kant hebben laten zetten, en wat is jullie ervaring hiermee.
    Normaal gesproken niet,maar voor een beetje melk,........[br]"have titties, will bounce"
    pi_54031072
    quote:
    Op vrijdag 19 oktober 2007 12:11 schreef Stoei-poes het volgende:
    Vraagje, heb zelf verschillende piercings. 2 tepelpiercings en 1 clithood. Nu zit ik te denken over een volgende piercings. Ik wil graag mijn buitenste schaamlip laten piercen. Nu was mijn eerste gedachte om 2 ringetjes te laten zetten aan 1 kant. mijn piercer rade dit af omdat het genot dan minder werd. Je zou er meer van kunnen genieten als je 1 ringetje per schaamlip zou doen. Zjn er mensen die 2 ringetjes aan 1 kant hebben laten zetten, en wat is jullie ervaring hiermee.
    I luv you!


    Maar ff ontopic:
    Ik zou niet snappen waarom het genot minder zou worden??? En waarom zou je meer genieten met aan beide kanten 1 ringetje? *is dan wel geen vrouw, maar toch*
    *** Nul Dertien ***
    Rap... just a "C" away from "Crap"
    R&P / Hoe voel je je nu? #827
      vrijdag 19 oktober 2007 @ 14:28:56 #282
    37201 Stoei-poes
    Purrrr,.........
    pi_54032268
    quote:
    Op vrijdag 19 oktober 2007 13:22 schreef theKiD het volgende:

    [..]

    I luv you!


    Maar ff ontopic:
    Ik zou niet snappen waarom het genot minder zou worden??? En waarom zou je meer genieten met aan beide kanten 1 ringetje? *is dan wel geen vrouw, maar toch*

    Hij rede het mij in ider geval af om aan 1 kant 2 ringetjes te doen. Heb ook nog geen foto gezien van een piercing die er zo uit zag.
    Normaal gesproken niet,maar voor een beetje melk,........[br]"have titties, will bounce"
      vrijdag 19 oktober 2007 @ 14:31:33 #283
    74276 saaw
    fight harder or walk away
    pi_54032318
    ik krijg nogsteeds mn segment ring niet in mn lip
    hopelijk van het weekend tijd om langs de piercer te gaan
    an urge to help mankind overcomes me
    pi_54033229
    quote:
    Op vrijdag 19 oktober 2007 14:28 schreef Stoei-poes het volgende:

    [..]

    Hij rede het mij in ider geval af om aan 1 kant 2 ringetjes te doen. Heb ook nog geen foto gezien van een piercing die er zo uit zag.
    Dat er nog geen foto van is, wil geen rede zijn om niet te doen tog?
    *leve de eigen wil*
    Ik zou iig adviseren, probeer het uit. Ben geen piercer, maar wel een piercing liefhebber, met "gezond" verstand. Eruithalen of aan de andere kant er 2 bijzetten is makkelijk genoeg alsnog gedaan toch?
    *** Nul Dertien ***
    Rap... just a "C" away from "Crap"
    R&P / Hoe voel je je nu? #827
      vrijdag 19 oktober 2007 @ 15:22:38 #285
    74276 saaw
    fight harder or walk away
    pi_54033293
    quote:
    Zowel de grote als de kleine schaamlippen kunnen langs de hele rand van piercings voorzien worden. Als de lippen klein zijn kan piercing ontraden worden. Het opwindende van deze piercings ligt meer in het feit dat je een piercing hebt, dan in de stimulatie die ervan uitgaat. Piercings in de kleine schaamlippen helen binnen twee weken, in de grote schaamlippen duurt het langer, ongeveer 6 weken. Tijdens de genezingsperiode kan fietsen wel pijnlijk zijn, en strakzittende kleding is ook zeker niet aan te raden.


    lijkt mij ook niet dat het extra stimuleert, maar ook niet dat het minder word


    nog wat info
    quote:
    De outer labia piercing is een mooie piercing, maar niet voor iedere vrouw geschikt. Voor deze piercing moet de buitenste schaamlip voldoende gevormd zijn om afstoting te voorkomen. De outer labia geneest langzaam, maar is makkelijk in de nazorg. De outer labia wordt meestal per twee gezet (sommige vrouwen kiezen zelfs voor meerdere paren.
    oh en hier een plaatje van 2 aan 1 kant
    an urge to help mankind overcomes me
      vrijdag 19 oktober 2007 @ 15:52:09 #286
    37201 Stoei-poes
    Purrrr,.........
    pi_54033806
    oh en hier een plaatje van 2 aan 1 kant
    [ afbeelding ]
    [/quote]

    Bedankt! Die is echt wel heel erg mooi
    Normaal gesproken niet,maar voor een beetje melk,........[br]"have titties, will bounce"
    pi_54034423
    Die is zeker mooi. Ook mooi geschoren haha
      vrijdag 19 oktober 2007 @ 16:55:27 #288
    74276 saaw
    fight harder or walk away
    pi_54034716
    lijkt me wel lastig trouwens, netjes scheren met 2 van die ringetjes
    an urge to help mankind overcomes me
    pi_54034755
    Mooi

    *zoekt meisje zonder aversie van piecings iig
    *** Nul Dertien ***
    Rap... just a "C" away from "Crap"
    R&P / Hoe voel je je nu? #827
    pi_54034771
    quote:
    Op vrijdag 19 oktober 2007 16:55 schreef saaw het volgende:
    lijkt me wel lastig trouwens, netjes scheren met 2 van die ringetjes
    Zoiets moet je laten doen toch?
    *** Nul Dertien ***
    Rap... just a "C" away from "Crap"
    R&P / Hoe voel je je nu? #827
    pi_54034915
    Ik heb het staafje laten zetten Het deed echt veel minder pijn dan dat ik dacht (en hoeveel ik mezelf had lopen op te fokken )



    Maar ik ben vergeten te vragen of ik vanavond voor het slapen wel een ibu mag nemen zodat ik misschien makkelijker in slaap kom... Vriendin zei dat dat het genezingsproces misschien kan vertragen ivm bloedverdunnen enzo... Weet iemand hier dat?
    pi_54035138
    Ibu kan tog niet zo veel kwaad denk? Als je je nu zat gaat zuipen zou t iets anders zijn..
    *** Nul Dertien ***
    Rap... just a "C" away from "Crap"
    R&P / Hoe voel je je nu? #827
    pi_54035673
    Beter pak je paracetamol, ibu en aspirine zijn niet echt bevorderend. Alcohol en drugs ook niet.
    En je kan hendig je schaamlippen zelf zo scheren xD Iemand zei ooit dat ze gewoon d'r christina d'r uithaalde, dan scheerde, en weer terug in. Niet aan te raden als ie net gezet is xD
    Anders ff tandjes op elkaar en met pincet raussen ^^
      vrijdag 19 oktober 2007 @ 19:17:40 #294
    37201 Stoei-poes
    Purrrr,.........
    pi_54037441
    quote:
    Op vrijdag 19 oktober 2007 17:52 schreef Empathologica het volgende:
    Beter pak je paracetamol, ibu en aspirine zijn niet echt bevorderend. Alcohol en drugs ook niet.
    En je kan hendig je schaamlippen zelf zo scheren xD Iemand zei ooit dat ze gewoon d'r christina d'r uithaalde, dan scheerde, en weer terug in. Niet aan te raden als ie net gezet is xD
    Anders ff tandjes op elkaar en met pincet raussen ^^
    Dat scheren moet niet zo'n probleem zijn. Loop nu al de hele middag naar die foto te staren en niet alleen omdat er een poesje op staat Denk toch maar dat ik het ga laten doen. Vind dit veel mooier dan aan allebei de kanten er 1.
    Normaal gesproken niet,maar voor een beetje melk,........[br]"have titties, will bounce"
      vrijdag 19 oktober 2007 @ 20:03:07 #295
    37201 Stoei-poes
    Purrrr,.........
    pi_54038434
    quote:
    Op vrijdag 19 oktober 2007 16:57 schreef theKiD het volgende:
    Mooi

    *zoekt meisje zonder aversie van piecings iig
    Meld zich.... hier
    Normaal gesproken niet,maar voor een beetje melk,........[br]"have titties, will bounce"
    pi_54038648
    Hij heeft het makkelijk. Menig 11 jarig meisje heeft al een navelpiercing
    pi_54039471
    quote:
    Op vrijdag 19 oktober 2007 20:03 schreef Stoei-poes het volgende:

    [..]

    Meld zich.... hier
    quote:
    Op vrijdag 19 oktober 2007 20:13 schreef Empathologica het volgende:
    Hij heeft het makkelijk. Menig 11 jarig meisje heeft al een navelpiercing
    Liever tepel of andere piercings dan navel Maar 11 jarig?
    *** Nul Dertien ***
    Rap... just a "C" away from "Crap"
    R&P / Hoe voel je je nu? #827
    pi_54040382
    Hahaha tepelpiercings zijn geweldig. Zit nog steeds moed bij elkaar te schrapen om ze weer te nemen.
    Als iemand nou is keer zei van 'we gaan nu en nu' dan was het makkelijker
    pi_54040878
    quote:
    Op vrijdag 19 oktober 2007 21:30 schreef Empathologica het volgende:
    Hahaha tepelpiercings zijn geweldig. Zit nog steeds moed bij elkaar te schrapen om ze weer te nemen.
    Als iemand nou is keer zei van 'we gaan nu en nu' dan was het makkelijker
    Ben met mijn 2 repeltepels ook nog steeds heel blij


    Wanneer gaan we? Ga ik wel met je mee
    *** Nul Dertien ***
    Rap... just a "C" away from "Crap"
    R&P / Hoe voel je je nu? #827
    pi_54041169
    Hahahhaha Nah, ik zit mezelf nog ff over te halen. Als een vriend van me z'n tattoo ontwerp gaat maken, ga ik wel mee. Zoiets, durf zelf nog ff geen initiatief te nemen
    Enneh, repeltepels?
    pi_54041327
    quote:
    Op vrijdag 19 oktober 2007 22:05 schreef Empathologica het volgende:
    Hahahhaha Nah, ik zit mezelf nog ff over te halen. Als een vriend van me z'n tattoo ontwerp gaat maken, ga ik wel mee. Zoiets, durf zelf nog ff geen initiatief te nemen
    Enneh, repeltepels?
    Repeltepels-- tepelpiercings-- repelsteeltje
    *** Nul Dertien ***
    Rap... just a "C" away from "Crap"
    R&P / Hoe voel je je nu? #827
    abonnement Unibet Coolblue
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')