Als je ze plakt gaan ze volgens mij op den duur los zitten vanwege de weerstand die je erop geeft bij het open doen. De enige remedie daartegen is schroeven (hoe zonde dat ook is van je keukendeurtjesquote:Op donderdag 13 september 2007 11:13 schreef Jojogirl het volgende:
Weet iemand of de kastsloten (kinderbeveiliging) van Ikea vast geschroefd of geplakt moeten worden?
Er bestaat/bestond een instructiedvd over het bouwen van een IKEA keukenquote:Op donderdag 13 september 2007 12:11 schreef Lars_Titanaat het volgende:
Vandaag is mijn IKEA keuken gelevered en die ga ik zelf in elkaar knutselen met hulp van mijn broeder timmerman.
Ik was in de veronderstelling dat er iets van een instructie boek / DVD bij zou zitten. Maar die heb ik niet zo 123 kunnen vinden.
Is er uberhaupt wel zoiets? op de site kan ik er niet iets over vinden.
Ps. ik bedoel niet de instructie van de kastjes opzich maar meer het algemeen voor de keuken.
quote:Op donderdag 13 september 2007 13:25 schreef alors het volgende:
Die korting die je met de Family card krijg op de MALM bedden, geldt dat voor alle afmetingen en kleuren?
Ik had tijd over dus heb ik IKEA even gebeld, blijkt dat je een DVD moet krijgen op de keuken afdeling als je de zooi koopt. Maar mijn IKEA medewerkster had waarschijnlijk een offday en is het vergeten. Dus vandaag ff langs de klantenservice en dan krijg ik er een.quote:Op donderdag 13 september 2007 14:22 schreef Adelante het volgende:
[..]
Er bestaat/bestond een instructiedvd over het bouwen van een IKEA keuken![]()
Als je dat aangeeft, kan IKEA voor je bemiddelen in de montage. Hier betaal je dan ook voor.quote:Op donderdag 13 september 2007 12:21 schreef Elegy het volgende:
Ikea keukens worden toch geplaatst? Of is dat alleen als je dat van tevoren aangeeft
Hij zit in Hafnafjörður, maar dat is net naast Reykjavikquote:Op zaterdag 15 september 2007 12:31 schreef E.T. het volgende:
Zit er een Ikea in Reykjavik??
Die heb ik helemaal gemist toen ik daar was! (maar sowieso vroegen wij ons af waar iedereen z'n inkopen zou doen.. zaken met tv's bijv. heb ik ook niet gezien. Wel een babyzaak vlak bij een groot winkelcentrum)
bij ons is de klippan aan een kant toch wel redelijk "ingezeten" (en we hebben het ding nu een maand of 4 hooguit)quote:Op woensdag 12 september 2007 10:09 schreef JC-Rags het volgende:
[..]
Je mag er op rekenen dat de bank bij jou thuis dezelfde kwaliteit heeft als de showmodellen in de winkel. Dus geen krakende bank met voelbare balken. Die hoesjes moet je inderdaad af en toe even wat strakker trekken maar dat lijkt me logisch voor een bankje van 169.- met losse hoesjes. Overigens is dat 2 minuten werk en als je een paar mooie PVC buisjes op maat laat maken die je in de naden van rug en armleuningen plaatst dan is dat helemaal niet meer nodig!
IKEA geeft 2 jaar volledige garantie op een Klippan bank bij normaal gebruik (en kassabon..). Klippan is onze best verkopende bank. Zo op de gok worden er zo'n 500 per week verkocht alleen al in Nederland. Als dat bankje de kwaliteit zou hebben zoals dat 2e handsje omschreven werd zouden we dat vast niet halen... Klippan is een topper (maar koop een nieuwe...).
De verpakkingmaat is 180*90*60 ongeveer, het is een bouwpakketje..
quote:Op donderdag 13 september 2007 13:04 schreef Draakje1980 het volgende:
Ik heb een salon tafel van ikea type markor. In de kleur donker antiekbeits.
Aangezien hij een aardig verslten blad heeft wil ik deze opknappen alleen weet ik niet waar ik aan de juiste kleur kan komen om de tafel weer bijd e andere markor dingen te laten passen die ik ook al heb.
Gaat om deze kleur (niet dit meubel trouwens maar wel die kleur)
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/00045522
Heb bij Ikea al een potje spul gehaald, weet ff de naam niet meer maar dat is veel te licht.
Hij moet wel tegen een soort hoek komen, maar dat is maar een smal uitstekend stuk van de muur ik denk zo´n 30 cm. Dus ik weet niet of een hoekbureau dan praktisch en haalbaar is.quote:Op maandag 17 september 2007 12:37 schreef dribbel79 het volgende:
Is een hoekmodel geen optie anders??, dan heb je best wat ruimte, zonder veel ruimte kwijt te hoeven zijn.
Mikael. Groot, stevig en niet duur. Bovendien zijn er ook nog opzetstukken en kastjes voor te krijgen. Ik heb er zelf ook eentje maar die heb ik aan mijn zus beloofd omdat ik een nieuwe (tweede) heb gekocht die qua kleur beter in mijn interieur past. (eerst een beuken, nu een zwarte)quote:Op maandag 17 september 2007 12:28 schreef Spookje81 het volgende:
Vanavond weer ff de ikea delft onveilig maken.
Ik wil nog een bureau hebben, maar hij mag niet te groot zijn.
Iemand soms alvast een suggestie?
quote:Kortingen tot 70%!
Profiteer van OP=OP aanbiedingen
Er komen weer nieuwe producten binnen en daar is veel ruimte voor nodig. In het zelfbedieningsmagazijn vind je daarom van woensdag 19 september t/m zaterdag 22 september OP=OP aanbiedingen met kortingen tot wel 70%! Mis het niet!
Kom dus tijdens deze vier dagen naar ons zelfbedieningsmagazijn en profiteer van de speciale OP=OP aanbiedingen.
Zijn er ook leuke/nuttige dingen bij of alleen wat prullen zoals die dingen op het plaatje waar ik niet echt enthousiast van wordt? Heeft iemand meer info over deze opruimingsaanbiedingen?quote:
En om daarvoor vervolgens 1,5 uur in de rij te staan.quote:Op dinsdag 18 september 2007 14:25 schreef dribbel79 het volgende:
Net als bij Plundra, ga je gvd helemaal naar Duiven toe voor 2 tafels vol paarse vazen en andere shit...jammer.
Het is dan natuurlijk niet zo dat we dan voor je hele bon gaan nakijken of deze toevallig in de aanbieding zijn. Je zult zelf moeten aangeven dat je gezien hebt dat het nu goedkoper is...quote:Op dinsdag 18 september 2007 17:02 schreef dribbel79 het volgende:
Als je binnen 90 dagen voor de kortingsperiode een aankoop hebt gedaan, kan je met je aankoopbewijs naar desbetreffende vestiging met je bon.
Bij de klantenservice kunnen ze kijken wat ze voor je kunnen doen m.b.t. het prijsverschil (mits het artikel tijdens de uitverkoop op voorraad is)
Hollander als ik ben, heb vorige week voor 1682,- aan spullen gehaald, je weet maar nooit
Deze kunnen per vestiging heel erg verschillen!quote:Op dinsdag 18 september 2007 12:13 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Zijn er ook leuke/nuttige dingen bij of alleen wat prullen zoals die dingen op het plaatje waar ik niet echt enthousiast van wordt? Heeft iemand meer info over deze opruimingsaanbiedingen?
Ik wil-koopjes.
Oow god.. dan moet je de hele bekleding eraf halen compleet terug brengen morgen...quote:Op dinsdag 18 september 2007 19:00 schreef DJKoster het volgende:
[afbeelding]
KARLSTAD 3+2 Hoekbank staat nu in mijn woonkamer![]()
Morgen wel ff langs de Klantenservice, er zit een gaatje in de bekleding van 1 van de leuningen..![]()
Ja, ik verwacht ook niet andersquote:Op dinsdag 18 september 2007 20:59 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Oow god.. dan moet je de hele bekleding eraf halen compleet terug brengen morgen...
Haha nee hoor... gelukkig niet... Met de kassabon en het hoesje moet het vast goed komen...
Onze produkt info geeft helaas geen kleur of olie nummers dus helaas kunnen we je daar niet aan helpen. Licht schuren en olien met een iets donkere olie lijkt me dan de beste oplossing...quote:
Dat Klippan-verhaal lijkt me niet oke, als je je kassabon hebt bewaard en er is sprake van een echt probleem dan heb je garantie, daar kan je een beroep op doen.quote:Op zondag 16 september 2007 12:47 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
bij ons is de klippan aan een kant toch wel redelijk "ingezeten" (en we hebben het ding nu een maand of 4 hooguit)
dat zou toch niet moeten kunnen? echt, de ene kant is een stuk meer ingezakt dan de andere kant. (en we zijn allebei toch echt geen 10-tonners)
en nog even een vraagje, zijn de bedtafels van malm in middenbruin alweer verkrijgbaar in amsterdam? (of eventueel haarlem) ik krijg het op de site van ikea zelf niet gevonden.
quote:Op zaterdag 15 september 2007 11:14 schreef alors het volgende:
Nog een vraagje, SULTAN HUSTAD, is dat een soepel of middelmatig matras? Want in de Ikea gids staat middelmatig, maar in de matrassengids op de site staat dat ie soepel is...
ik weet niet of ik de bon nog heb.quote:Op woensdag 19 september 2007 14:54 schreef JC-Rags het volgende:
[..]
Dat Klippan-verhaal lijkt me niet oke, als je je kassabon hebt bewaard en er is sprake van een echt probleem dan heb je garantie, daar kan je een beroep op doen.
Die Malm in middenbruin moet ik even opzoeken voor je...
En? Zitten er leuke dingen tussen? Ik kan op de site van Ikea Delft niks vinden namelijk.quote:Op dinsdag 18 september 2007 15:45 schreef Adelante het volgende:
het begint ook morgen pas hoor
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik ben net in Delft geweest, er waren niet zo heel veel op=op aanbiedingen. En iig niks wat ik wilde hebbenquote:Op donderdag 20 september 2007 09:47 schreef m@x het volgende:
[..]
En? Zitten er leuke dingen tussen? Ik kan op de site van Ikea Delft niks vinden namelijk.
Euh wellicht kun je het beste de lamp in de doos laten en zo terug gaan...quote:Op donderdag 20 september 2007 09:17 schreef dribbel79 het volgende:
Deze lamp gekocht:
[afbeelding]
Ik maak de doos open, kap stuk, gloeiende!!
Vraag: zal ik nu de rest gweoon installeren/ ophangen? Hoef ik later (als ik de kap geruild heb) alleen maar de kap op te hangen...
Geef deze man een cadeaupas voor IKEA-klusklant van het jaar!quote:Op donderdag 20 september 2007 23:17 schreef Kanjer het volgende:
Mijn ervaringen met de Ikea...
Nou, dat hebben wij dan weer.
*knip*
na lang zoeken en vergelijken kwamen we toch maar bij een kast van Ikea uit.
*knip*
ontnuchterende conclusie dat de "bestelling 251 kilo weegt
*knip*
de auto die toen ook ernstig scheef hing en vervaarlijk laag bij de grond.
*knip*
de voorwielen bijna van de grond
*knip*
alles moest nog 3 trappen op en het koude zweet brak me bij de gedachte alleen al uit.
*knip*
anyway waren we allebei net zo afgepeigerd, helemaal totall loss, maar de jongen gelukkig want die ging direct naar de drankenhal.
Ik ging aan de beademing.
*knip*
Ruim een dag en vele vloeken uitputtingen en aanverwante zaken verder stond de kast dan als een noeste vrucht van hard werken, nog steeds als ik ernaar kijk voel ik me weer trots en voel ik weer die uitputting en spierpijn.
*knip*
ze waren helemaal niet meer los te koop, alleen in combinatie met 4 kastdelen, je raad het al, 2 van 1 meter en 2 van 50 centimeter, precies zoals wij ze nu hebben...
En om nu weerzo'n kast te kopen, dan maar voorlopig zonder deuren.
*knip*
Wel zwaar, dat dan weer wel...
ik ben erbij, uit mijn hoofd zeg ik zondag 4 november...quote:Op vrijdag 21 september 2007 18:21 schreef kalinho het volgende:
Ik hoorde iets in de wandelgangen dat er begin november een groot Ikea International Champions Leauge etc etc zaalvoetbaltoernooi is, in Arnhem ofzo? Weet iemand daar wat van
Euh ligt er een beetje aan wat voor bekleding je hebt... maar volgens mij "moeten" alle bekledingen chemisch gereinigd worden ivm krimpgevaarquote:Op zaterdag 22 september 2007 18:56 schreef LamstraalASD het volgende:
Ik heb een Karlanda bank van de Ikea waarvan ik de hoezen graag wil wassen maar er staat een hele vage omschrijving in. Weet iemand of ik ze gewoon in de wasmachine kan gooien en op hoeveel graden ik ze dan mag wassen???
groetjes
Vrouw van Lamstraal
Kloptquote:Op zaterdag 22 september 2007 19:35 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Euh ligt er een beetje aan wat voor bekleding je hebt... maar volgens mij "moeten" alle bekledingen chemisch gereinigd worden ivm krimpgevaar
Of niet ... http://www.bemz.com/products/2/ ...quote:Op zondag 23 september 2007 09:42 schreef Adelante het volgende:
probleempje is dat KARLANDA uit de collectie is, dus als je de stoffen bekleding verneukt met wassen, heb je zeg maar een uitdaging
Een nieuwe bekleding daar is de helft van wat je complete bank heeft gekost... op zich is dat bedrijf een uitkomst inderdaad, maar errug duur...quote:Op zondag 23 september 2007 10:05 schreef Cyan het volgende:
[..]
Of niet ... http://www.bemz.com/products/2/ ...
Tja maar als Ikea een bank uit de collectie neemt en je wilt een nieuwe hoes is het wel een uitkomst. Op Ik2a staat trouwens nog een bedrijfje in Nederland dat ook hoezen voor je kan maken.quote:Op zondag 23 september 2007 12:28 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Een nieuwe bekleding daar is de helft van wat je complete bank heeft gekost... op zich is dat bedrijf een uitkomst inderdaad, maar errug duur...
ja, kijk, hier ging je de mist in.quote:Op zondag 23 september 2007 20:27 schreef LamstraalASD het volgende:
en het vrouwtje begon met de lades.
Die is niet van de Ikea. Kijk eens een paar bladzijdes verder, daar staat wat bij de Ikea vandaan komt in hun huisquote:Op maandag 24 september 2007 14:52 schreef niekth het volgende:
Iemand enig idee hoe ik aan de staande lamp van pagina 15 van de Family-gids kom?
quote:Op maandag 24 september 2007 20:14 schreef Mar0988 het volgende:
Vooral als ik ze onder mijn bureau kan schuiven en mijn bed van 1pers naar 2pers ombouw
Bedoel je dat er onlangs een nieuw magazine voor Familyleden bij jou in de brievenbus is bezorgd?quote:Op maandag 24 september 2007 14:52 schreef niekth het volgende:
Iemand enig idee hoe ik aan de staande lamp van pagina 15 van de Family-gids kom?
Ik heb er ook naar gekeken, maar valt je er notebook er niet snel vanaf? Er zit geen opstaand randje aan ofzo, het is bijna helemaal vlak, dus ik vond het een beetje te gevaarlijk.quote:Op maandag 24 september 2007 20:22 schreef Kanjer het volgende:
Van de week deze nog gehaald bij Ikea Delft.
Wat een handig tafeltje is dit zeg !
Lekker de laptop erop, naast/voor de bank, ideaal !!
[afbeelding]
Blad is vrij stroef, ik heb hem in de schuine stand staan met een 17 inch laptop en die gaat geen kant op.quote:Op maandag 24 september 2007 23:43 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Bedoel je dat er onlangs een nieuw magazine voor Familyleden bij jou in de brievenbus is bezorgd?
[..]
Ik heb er ook naar gekeken, maar valt je er notebook er niet snel vanaf? Er zit geen opstaand randje aan ofzo, het is bijna helemaal vlak, dus ik vond het een beetje te gevaarlijk.
Als hij er al voor in aanmerking komt, dan mag ik er al helemaal één hebben! Nee, maar de deuren zullen best los te krijgen zijn...leuk hè, kasten in elkaar zetten??quote:Op vrijdag 21 september 2007 01:23 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Geef deze man een cadeaupas voor IKEA-klusklant van het jaar!
Hulde!![]()
De deuren hebben we ook inmiddels, best wel een klus maar leuk om te doen, grappig dat er in de handleiding geen woord geschreven staat en toch zo duidelijk is.quote:Op dinsdag 25 september 2007 09:35 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
Als hij er al voor in aanmerking komt, dan mag ik er al helemaal één hebben! Nee, maar de deuren zullen best los te krijgen zijn...leuk hè, kasten in elkaar zetten??
hallo IKEA klant...quote:Op dinsdag 25 september 2007 22:48 schreef MissyMirjaM het volgende:
dag ikea medewerkers,
ik ben op zoek naar een kleding kast, maar het liefst wel 1 met alleen maar legplanken
heeft ikea dat?
ik vond de aspelund garderobe kast wel mooi, maar er staat nergens of er legplanken of hanggedeelten zijn
Ik heb dus een zwarte Karlanda, al jaren...en nog nooit chemisch gereinigd. Maar goed, hij moest toch maar eens goed schoon. Ik heb de kussenhoezen dus wel zelf gewassen. Op 30 graden met een fijnwas middel op de wolstand in de wasmachine. Gecentrifugeerd op 1000 toeren, 1600 leek me een beetje te hardquote:Op zaterdag 22 september 2007 18:56 schreef LamstraalASD het volgende:
Ik heb een Karlanda bank van de Ikea waarvan ik de hoezen graag wil wassen maar er staat een hele vage omschrijving in. Weet iemand of ik ze gewoon in de wasmachine kan gooien en op hoeveel graden ik ze dan mag wassen???
groetjes
Vrouw van Lamstraal
Check goed de wasvoorschriften (als je die nog hebt), het kan namelijk per hoes/stof wisselen op hoeveel graden je ze kan wassen.quote:Op dinsdag 25 september 2007 23:24 schreef crohntje het volgende:
[..]
Ik heb dus een zwarte Karlanda, al jaren...en nog nooit chemisch gereinigd. Maar goed, hij moest toch maar eens goed schoon. Ik heb de kussenhoezen dus wel zelf gewassen. Op 30 graden met een fijnwas middel op de wolstand in de wasmachine. Gecentrifugeerd op 1000 toeren, 1600 leek me een beetje te harden ze zijn weer als nieuw!
Gewoon doen dus! Het bankomhulsel durfde ik niet want die zit inderdaad wel strak om de omlijsting, maar misschien doe ik het toch wel eens als ze écht vies zijn. Niks gekrompen hoor!
Kijk, je moet het vast niet elke week doen, maar 1x per jaar???![]()
Even voor de archieven: Ik heb inmiddels deze lamp gevonden, die er behoorlijk op lijktquote:Op maandag 24 september 2007 19:44 schreef Esraa het volgende:
[..]
Die is niet van de Ikea. Kijk eens een paar bladzijdes verder, daar staat wat bij de Ikea vandaan komt in hun huis![]()
quote:kliklaminaat > TUNDRA
afmeting:
kleur: geantiquiseerd
DUIVEN
Resultaat::
Ja, op voorraad
quote:Kan iemand me vertellen of de parketlatten (kantlatjes) voor de TUNDRA vloer "geantiquiseerd" op voorraad zijn bij Ikea Duiven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |