abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 20 september 2007 @ 09:17:22 #151
50237 dribbel79
My username for over a decade
pi_53319794
Deze lamp gekocht:

Ik maak de doos open, kap stuk, gloeiende!!
Vraag: zal ik nu de rest gweoon installeren/ ophangen? Hoef ik later (als ik de kap geruild heb) alleen maar de kap op te hangen...
"Het leven is te kort voor een slechte filmquote als signature"
  donderdag 20 september 2007 @ 09:47:26 #152
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_53320364
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 15:45 schreef Adelante het volgende:
het begint ook morgen pas hoor

[afbeelding]
[afbeelding]
En? Zitten er leuke dingen tussen? Ik kan op de site van Ikea Delft niks vinden namelijk.
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
pi_53322356
quote:
Op woensdag 19 september 2007 21:58 schreef alors het volgende:

[..]
Ik heb geen idee, maar matrassen koop je niet uit een gids, die moet je écht testen!
  Hoofdredactie Fotografie donderdag 20 september 2007 @ 19:58:33 #154
95752 crew  Chell
Kluns
pi_53336708
quote:
Op donderdag 20 september 2007 09:47 schreef m@x het volgende:

[..]

En? Zitten er leuke dingen tussen? Ik kan op de site van Ikea Delft niks vinden namelijk.
Ik ben net in Delft geweest, er waren niet zo heel veel op=op aanbiedingen. En iig niks wat ik wilde hebben Wel weer andere leuke dingen gekocht o.a. deze:

donderdag 20 september 2007 @ 20:08:12 #155
3185 Adelante
To let it go now
pi_53337080
EKTORP in stemmig zwart

"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_53339951
Morgen gaan we naar Ikea Haarlem om ons bed (hopen) en het bonde TV meubel (met opzetstuk) te bestellen.

Kan iemand me vertellen wat de bezorgkosten zijn naar onze woonplaats een kleine 70 kilometer bij Ikea Haarlem vandaan?
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg
  donderdag 20 september 2007 @ 21:41:34 #157
3185 Adelante
To let it go now
pi_53340076
ik gok tussen de 50 en 100 euro
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_53340094
Ok dank je, we zullen zien morgen wat het precies kost maar dan kunnen we ons er in elk geval op instellen.
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg
pi_53340609
quote:
Op donderdag 20 september 2007 09:17 schreef dribbel79 het volgende:
Deze lamp gekocht:

[afbeelding]

Ik maak de doos open, kap stuk, gloeiende!!
Vraag: zal ik nu de rest gweoon installeren/ ophangen? Hoef ik later (als ik de kap geruild heb) alleen maar de kap op te hangen...
Euh wellicht kun je het beste de lamp in de doos laten en zo terug gaan...

tip voor de volgende keer: na de kassa even de verpakking openen en kijken of ie nog heel is...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_53341008
Was vandaag bij Ikea Heerlen maar ik heb geen op is op aanbiedingen gezien
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_53343363
Mijn ervaringen met de Ikea...

Nou, dat hebben wij dan weer.
Een nieuwe kledingkast moest er komen en na lang zoeken en vergelijken kwamen we toch maar bij een kast van Ikea uit.
Lekker handig, losse onderdelen en alles apart te kopen en dus altijd aan te passen of te veranderen.
Dus wij op een vrijdagavond "even" naar de Ikea, naar de afdeling en de kast kopen, we hadden besloten om 4 delen te kopen, 2 van een meter breed, 2 van 50 cm breed, totaal 3 meter breed, 4 dozen en verder wat los spul, planken, roedes, manden e.d.
Ikea mannetje alles invoeren en komt met de ontnuchterende conclusie dat de "bestelling 251 kilo weegt en of we het mee willen nemen, dat was even slikken maar ach het gewicht is toch verdeeld over meerdere pakketten dus hoe zwaar kan het zijn denken we dapper en besluiten het mee te nemen.
Daarvoor moesten we naar een ander filiaal in Delft-zuid, we komen daar gaan naar binnen en ja hoor!! daar staat "ons"karretje al klaar en na de bon gecontroleerd te hebben mogen we hem meenemen.
Dat viel tegen.
Kregen het karretje amper van zijn plaats en beseften toen pas hoe zwaar 251 kilo eigenlijk is, met de grootste moeite kregen we de kar bij de auto en met nog veel grotere moeite de pakketten in de auto die toen ook ernstig scheef hing en vervaarlijk laag bij de grond.
Op naar Zoetermeer! en met een gangetje van 80 en de voorwielen bijna van de grond waren we on tour.
Eenmaal thuis de auto uiteraard de stoep op om maar zo dichtbij mogelijk de voordeur te komen, alles moest nog 3 trappen op en het koude zweet brak me bij de gedachte alleen al uit.
Gelukkig was het koopavond en stond er een groepje jongelui te hangen vlak bij de voordeur en op de vraag of er iemand 20 euro wilde verdienen kwam er al snel een reactie en wilde een van de jongens wel even helpen om die 4 doosjes naar boven te tillen.
De eerste ging al moeilijk, laat staan nummer 2 3 en 4.
Een ding heb ik wel geleerd , of ik was nog net zo sterk als een jongen van 20 of de jeugd is ook niet meer wat het geweest is, anyway waren we allebei net zo afgepeigerd, helemaal totall loss, maar de jongen gelukkig want die ging direct naar de drankenhal.
Ik ging aan de beademing.
Toen nog even de doosjes naar binnen en toen was ik echt gesloopt maar, we hadden de kast, nog even een paar uurtjes schroeven en timmeren en klaar!! dat viel ietwat tegen...
Ruim een dag en vele vloeken uitputtingen en aanverwante zaken verder stond de kast dan als een noeste vrucht van hard werken, nog steeds als ik ernaar kijk voel ik me weer trots en voel ik weer die uitputting en spierpijn.
Gelukkig hadden we besloten nog geen deuren bij de kast te nemen, daar zouden we een apart item van maken, want dat is Ikea alles is los te koop en aangezien we gekozen hadden voor 2 schuifdeuren a 1.50 x2.38 meter scheelde dat heel veel gewicht, veel sjouwen en nog meer werk op die zwarte vrijdag.
Tot we van de week, pakweg 2 weken na aanschaf van de kast de nieuwe Ikeagids kregen...
Nieuwsgierig als we zijn lekker doorbladeren wat er zoal voor leuke nieuwe dingen instaan, inspiratie opdoen, en , ohja!, even kijken of de deuren niet duurder geworden waren.
Nou, dat waren ze niet, ze waren helemaal niet meer los te koop, alleen in combinatie met 4 kastdelen, je raad het al, 2 van 1 meter en 2 van 50 centimeter, precies zoals wij ze nu hebben...
En om nu weerzo'n kast te kopen, dan maar voorlopig zonder deuren.

Dat van die deuren is opgelost, gelukkig hadden ze de Stordal deuren wel en , wat geweldig Ikea!!, zo mooi en makkelijk het in elkaar past.

Wel zwaar, dat dan weer wel...
  vrijdag 21 september 2007 @ 01:23:40 #162
92354 Nuvole
feeling good
pi_53346248
quote:
Op donderdag 20 september 2007 23:17 schreef Kanjer het volgende:
Mijn ervaringen met de Ikea...

Nou, dat hebben wij dan weer.

*knip*
na lang zoeken en vergelijken kwamen we toch maar bij een kast van Ikea uit.
*knip*
ontnuchterende conclusie dat de "bestelling 251 kilo weegt
*knip*
de auto die toen ook ernstig scheef hing en vervaarlijk laag bij de grond.
*knip*
de voorwielen bijna van de grond
*knip*
alles moest nog 3 trappen op en het koude zweet brak me bij de gedachte alleen al uit.
*knip*
anyway waren we allebei net zo afgepeigerd, helemaal totall loss, maar de jongen gelukkig want die ging direct naar de drankenhal.
Ik ging aan de beademing.
*knip*
Ruim een dag en vele vloeken uitputtingen en aanverwante zaken verder stond de kast dan als een noeste vrucht van hard werken, nog steeds als ik ernaar kijk voel ik me weer trots en voel ik weer die uitputting en spierpijn.
*knip*
ze waren helemaal niet meer los te koop, alleen in combinatie met 4 kastdelen, je raad het al, 2 van 1 meter en 2 van 50 centimeter, precies zoals wij ze nu hebben...
En om nu weerzo'n kast te kopen, dan maar voorlopig zonder deuren.
*knip*
Wel zwaar, dat dan weer wel...
Geef deze man een cadeaupas voor IKEA-klusklant van het jaar!
Hulde!
Only the good die young.
pi_53362261
Ik hoorde iets in de wandelgangen dat er begin november een groot Ikea International Champions Leauge etc etc zaalvoetbaltoernooi is, in Arnhem ofzo? Weet iemand daar wat van
Het is...kiezen of delen; spelen, winnen, verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_53370110
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 18:21 schreef kalinho het volgende:
Ik hoorde iets in de wandelgangen dat er begin november een groot Ikea International Champions Leauge etc etc zaalvoetbaltoernooi is, in Arnhem ofzo? Weet iemand daar wat van
ik ben erbij, uit mijn hoofd zeg ik zondag 4 november...
pi_53376041
Wat een prachtig verhaal, Kanjer
Oh, en deuren die niet los te koop zijn? Jawel hoor, zeker als het voor de PAX is. In de catalogus staat misschien een totaalprijs vermeld, maar die is dan opgebouwd uit de prijzen van de losse onderdelen (kastelementen, planken, roedes, scharnieren, deuren e.d.)
Verjaardagen zijn gezond -
hoe meer je er hebt, des te langer je leeft
pi_53386231
Ik heb een Karlanda bank van de Ikea waarvan ik de hoezen graag wil wassen maar er staat een hele vage omschrijving in. Weet iemand of ik ze gewoon in de wasmachine kan gooien en op hoeveel graden ik ze dan mag wassen???

groetjes
Vrouw van Lamstraal
Fuck with a Hooker, get rucked.
pi_53387162
quote:
Op zaterdag 22 september 2007 18:56 schreef LamstraalASD het volgende:
Ik heb een Karlanda bank van de Ikea waarvan ik de hoezen graag wil wassen maar er staat een hele vage omschrijving in. Weet iemand of ik ze gewoon in de wasmachine kan gooien en op hoeveel graden ik ze dan mag wassen???

groetjes
Vrouw van Lamstraal
Euh ligt er een beetje aan wat voor bekleding je hebt... maar volgens mij "moeten" alle bekledingen chemisch gereinigd worden ivm krimpgevaar
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_53387478
quote:
Op zaterdag 22 september 2007 19:35 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Euh ligt er een beetje aan wat voor bekleding je hebt... maar volgens mij "moeten" alle bekledingen chemisch gereinigd worden ivm krimpgevaar
Klopt zeker bij Karlanda, die zit nogal 'krap' zeg maar.
Ektorp gaat prima in de wasmachine, mits 'ie enigszins vochtig om de bankkussens teruggaat zodat ie er netjes omheen blijft vallen (eigen ervaring).
Verjaardagen zijn gezond -
hoe meer je er hebt, des te langer je leeft
pi_53388311
De bekleding van mijn Stromstad bank heb ik al meerdere malen op 40 graden gewassen, ideaal.
  zondag 23 september 2007 @ 09:42:10 #170
3185 Adelante
To let it go now
pi_53399762
probleempje is dat KARLANDA uit de collectie is, dus als je de stoffen bekleding verneukt met wassen, heb je zeg maar een uitdaging
pi_53399893
quote:
Op zondag 23 september 2007 09:42 schreef Adelante het volgende:
probleempje is dat KARLANDA uit de collectie is, dus als je de stoffen bekleding verneukt met wassen, heb je zeg maar een uitdaging
Of niet ... http://www.bemz.com/products/2/ ...
pi_53402093
quote:
Op zondag 23 september 2007 10:05 schreef Cyan het volgende:

[..]

Of niet ... http://www.bemz.com/products/2/ ...
Een nieuwe bekleding daar is de helft van wat je complete bank heeft gekost... op zich is dat bedrijf een uitkomst inderdaad, maar errug duur...
pi_53404690
quote:
Op zondag 23 september 2007 12:28 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Een nieuwe bekleding daar is de helft van wat je complete bank heeft gekost... op zich is dat bedrijf een uitkomst inderdaad, maar errug duur...
Tja maar als Ikea een bank uit de collectie neemt en je wilt een nieuwe hoes is het wel een uitkomst. Op Ik2a staat trouwens nog een bedrijfje in Nederland dat ook hoezen voor je kan maken.
pi_53411394
Ik had een bed gezien bij de IKEA Groningen, de MANDAL 140x200

Maar nu is het zo dat ie daar niet was en pas over waarschijnlijk 7 weken weer komt. Het enigste filiaal waar hij wel is, is aan de andere kant van het land, Heerlen

Volgens mij wil de IKEA niet dingen naar andere filialen brengen en op bestelling brengen doen ze voor zover ik weet ook niet.
Dus weet iemand toevallig over hij binnen enkele weken ook in een filiaal dichterbij komt? bv Hengelo, Amsterdam, Amersfoort, Duiven, Utrecht of Haarlem

Oh en dan nog wat:

deze, maar dan in zwartbruin, is die nog ergens te vinden of komt ie nog ergens binnenkort binnen?
know'm sayin?
word? word.
pi_53414369
ik ben erg tevreden over de ikea, heb nu mijn keuken en een kastanwand bij de Ikea vandaan.

Vandaag even langs de Ikea voor een kasten wand en kwamen uit op die pax bouwpakketen.
Wat een uitkomst zeg beetje van jezelf en een beetje van maggie en voila je heb leuke kasten hoe jij het wil.
Met het progje kan je dan je kasten "uittekenen", 1 kast met onderin 4 laden, Zo dat ziet er goed uit!
Dus de dame van de info helpt me en kijkt eerst alles na of dat gene wat ik bestal wel kan.
Geen probleem werd er gezegt.
Thuis de kasten in elkaar gezet en het vrouwtje begon met de lades.
Het is allemaal erg simpel in elkaar te zetten, zelfs door mij!
Zo kast is klaar dus de lades erin. helemaal onderin de eerste daarna de andere lades.
Zo vrouwtje heb alle lades in elkaar dus ik kan ze nu zo alle 4 in de kast trappen.

Wel snotverdorie, er passen helemaal geen 4 lades strak boven elkaar, hier zit namelijk weer een scharnier waardoor het laatje er niet inpast.
De andere la boven het scharnier plaatsen is geen porem en nu heb ik dus een mooie la waar ik geen ene reet aan heb.

Dit wou ik even vertellen, had trouwens ook in 3 zinnen gekund maar ik verveelde me een beetje
Fuck with a Hooker, get rucked.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')