Ik heb een minderwaardigheidscomplex over mijn kontquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 19:50 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Geloof me, je hebt géén eendenkont
Ik kan niet tegen wolquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 19:49 schreef Supersheep het volgende:
Die eerste is grotendeels van wol zie ik. Ikzelf heb al meer dan genoeg slechte ervaringen met mijn vachtje in de regen.![]()
Doet dan danquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 19:49 schreef B.ertha het volgende:
Of ik doe ze allebei en stuur er 1 (of 2)....
Nog ff denken
Je kan niet tegen mij?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 19:52 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik kan niet tegen wolMaar hij is gevoerd, dus heb ik er geen last van
eentje komt wel later dan de rest, dus ik weet niet of ik kan vergelijken. Of ik moet alles later laten komen...quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 19:52 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Doet dan dan
Je betaalt toch niets om het terug te sturen en dan kun je er nog altijd 1 (of 0 dus) houden
![]()
Je hebt nog even tot het koud wordtquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 19:53 schreef B.ertha het volgende:
[..]
eentje komt wel later dan de rest, dus ik weet niet of ik kan vergelijken. Of ik moet alles later laten komen...
welke kleur is beter?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 19:56 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Je hebt nog even tot het koud wordt
Maar ik zie nu die 2e jas in het groen en het verschil tussen die twee foto's is toch wel erg groot. Je kunt dus nu niet echt zeggen of je het wat vindt lijkt me.
Dan bestel ze en stuur ze evt terug, kost maar 1 euro als je het terugstuurt. Of je gaat ze passen in een winkelquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 20:07 schreef Supersheep het volgende:
Ik zie er zelf ook wel 2/3 leuke jassen tussen eigenlijk
Of ik het ook aandurf zonder ze te passen is een tweede
holle rug - uitstekende kontquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 19:48 schreef B.ertha het volgende:
[..]
eendenkont betekent dikker dan de rest? dan moet ik het ook niet doen
Ik ben er pas nog geweestquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 20:11 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Dan bestel ze en stuur ze evt terug, kost maar 1 euro als je het terugstuurt. Of je gaat ze passen in een winkel
Laat zien dan, ik weet nog wel wat het wasquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 20:13 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Ik ben er pas nog geweest
Zul je net zien dat ik die jassen die ik nu bedoel toen heb gepast en niet mooi vond
Ik zal het waarschijnlijk toch niet kopenquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 20:17 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Laat zien dan, ik weet nog wel wat het was
wat dacht jij danquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 20:21 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Oh, nee, dat heb ik niet. Dacht iets anders
Welke kleur heb je van 2 besteld?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 20:00 schreef B.ertha het volgende:
[..]
welke kleur is beter?
1 grijs of zwart?
2 groen of zwart?
Ik haat jassen kopen
Ik ben net juist de Diana-shit op TV ontvlucht...quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 21:49 schreef LadyBlack het volgende:
MM had net tv gekeken
Da's bijna googlen
duhquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 21:56 schreef Neleos het volgende:
Ik ben trouwens niet echt geinteresseerd in het bespringen van Supersheep by the way. Hoezo eigenlijk, Sheep?
Huh? ik? Ik heb sheep niet gezien voor zover ik weet.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 22:05 schreef LadyBlack het volgende:
Volgens mij had dat iets te maken met een dronken actie van jou op Lowlands
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 22:15 schreef Neleos het volgende:
Schapen bespringen? Weet je zeker dat het niet Nem was?
Bwahaha. hmmm. Ik was inderdaad best wel dronken op Lowlands, haha, hmmmquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 22:23 schreef LadyBlack het volgende:
Hmmm MaJo zei al dat je er misschien wel niks meer van wist![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |