bedankt, heb het even op VOL gepost. Kijken wat ze er mee kunnen.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:58 schreef mazaru het volgende:
[..]
[COS#2372] Waar we wachten op de stemming DEEL 3
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:05 schreef avonne het volgende:
[..]
bedankt, heb het even op VOL gepost. Kijken wat ze er mee kunnen.![]()
Tijdens de stemming dus, deze ookquote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:57 schreef avonne het volgende:
[..]
wanneer is deze cap genomen?
linkje?
Ik word bang van deze TT, kan hij aangepast worden, ik voel me bedreigd....quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:07 schreef ruudpuntenel het volgende:
TT variant op een plaatje van Koos: Ik verscheurde je kikker...![]()
Ik hoop veel.Maar voorlopig hebben ze het nog niet door daar.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:05 schreef avonne het volgende:
[..]
bedankt, heb het even op VOL gepost. Kijken wat ze er mee kunnen.![]()
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:08 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik word bang van deze TT, kan hij aangepast worden, ik voel me bedreigd....![]()
[..]
Ik word bang van deze TT, kan hij aangepast worden, ik voel me bedreigd....![]()
[..]
Ik bescherm je mootie, wees maar niet bangquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:08 schreef mootie het volgende:
[..]
quote:donderdag 30 augustus 2007 21:36[/url] schreef cobain94 het volgende:[/b]
[[url=afbeelding[/url]]
Say what?
ff uit de lurkstandquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:16 schreef Clank het volgende:
Huub heeft wel een smsje verdiend .. kan hij zijn moeder uitnodigen
Geeft niet schatje.. Iedere concurrentie-minder is alleen maar goed voor mequote:
Dat zij 48 jaar is , ik had haar minstens 10 jaar ouder geschatquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:14 schreef akveor het volgende:
Komop Ellie .... hoogste tijd.....
Ik zit me net te denken... als het BB style mocht worden dat er altijd 3 op de bank zitten...quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:15 schreef mazaru het volgende:
22:32 - Huub en Lieke evalueren
Als iedereen de woonkamer heeft verlaten, bespreken Huub en Lieke de situatie. “Hierdoor krijg ik er alleen maar meer zin in”, glimlacht de blondine. “Het is grappig dat Dennis er niks van begrijpt”, lacht Huub. “Hij zet zichzelf zo voor l*l, omdat hij voelt dat hij een steun in zijn rug heeft”, voegt Lieke toe. De twee voelen zich nog sterker dan voorheen. Ga zo door Huub en Lieke!
Van Villa vandaag.
Zowaar een positief bericht over Huub en Lieke![]()
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:17 schreef STAP01 het volgende:
Ze hadden vandaag zoooooooo'n grote bek dat ze vanavond muziek gingen draaien en Huub en Lieke wakker zouden houden!! Wie loopt er alweer met een gapend sjmoelwerk rond????
Hele mooie en uitgebreide OP! Top!quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:17 schreef SlagerKorrel het volgende:
OP doet het!
Serieus? ik dacht dat ze een dikke vijftiger wasquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:20 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Dat zij 48 jaar is , ik had haar minstens 10 jaar ouder geschat![]()
hele mooie OPquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:17 schreef SlagerKorrel het volgende:
OP doet het!
TOPquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:17 schreef SlagerKorrel het volgende:
OP doet het!
Is ze ook volgens mij. 58 geloof ik.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:21 schreef mootie het volgende:
[..]
Serieus? ik dacht dat ze een dikke vijftiger was![]()
Op zijn minst. Echt geen 48.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:21 schreef mootie het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:15 schreef mazaru het volgende:
22:32 - Huub en Lieke evalueren
Als iedereen de woonkamer heeft verlaten, bespreken Huub en Lieke de situatie. “Hierdoor krijg ik er alleen maar meer zin in”, glimlacht de blondine. “Het is grappig dat Dennis er niks van begrijpt”, lacht Huub. “Hij zet zichzelf zo voor l*l, omdat hij voelt dat hij een steun in zijn rug heeft”, voegt Lieke toe. De twee voelen zich nog sterker dan voorheen. Ga zo door Huub en Lieke!
Van Villa vandaag.
Zowaar een positief bericht over Huub en Lieke![]()
Dat is ze ook...ik dacht 57. Huub verwisselde straks expres de leeftijd van Palma en Elly.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:21 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik heb van lørken mijn specialiteit gemaakt.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:20 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Hele mooie en uitgebreide OP! Top!
(Tis trouwens wel de eerste keer dat ik je hier zie)![]()
![]()
de hoeveelheid stemmen die iemand uit mag brengen, zou op zijn minst afhankelijk moeten zijn van zijn / haar resultaten in de PP.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:20 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik zit me net te denken... als het BB style mocht worden dat er altijd 3 op de bank zitten...
Huub en Lieke stemmen samen op 1 en dezelfde... dat zijn 2 stemmen
De anderen kiezen waarschijnlijk Huub en Lieke dat is dus 3 en 2.
Eén persoon met drie stemmen is te weinig dus zitten de twee met maar twee stemmen ook op de bank.
Of ze moeten het lef hebben een sterke speler tegen Lieke op de bank te zttten. Misschien een Brian. Maar zal die dat durven?
Ik dacht over de zestig, maar wel tofquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:20 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Dat zij 48 jaar is , ik had haar minstens 10 jaar ouder geschat![]()
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:24 schreef SlagerKorrel het volgende:
[..]
Ik heb van lørken mijn specialiteit gemaakt.
Ik kan het programma niet langer dan 5 seconden zien, maar vind het wel leuk om jullie commentaren te volgen.
Om een dienst te bewijzen, heb ik een mooie OP geprobeerd te maken, zodat jullie direct door kunnen COSsen.
Maar dan wel 1 sms per stemmer....quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:25 schreef agter het volgende:
[..]
de hoeveelheid stemmen die iemand uit mag brengen, zou op zijn minst afhankelijk moeten zijn van zijn / haar resultaten in de PP.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |