Als nmns binnen nu en een beetje een tegengeluidtopic opent wordt het die toch?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:40 schreef avonne het volgende:
we wachte even op neemmijnietserieus
Dit topic wordt het, en ik verwacht wel een samenvatting, Hidiho!
Exit, laatste keer had Dennis er een heel boze brief van achter over gekregen, laatste keer, volgende keer exit.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:43 schreef akveor het volgende:
En 100.000 boete .... wat zou dat lachen zijn.... Was het een kaart van Huub? Want dat was me nog niet duidelijk.
Is niemand duidelijkquote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:43 schreef akveor het volgende:
En 100.000 boete .... wat zou dat lachen zijn.... Was het een kaart van Huub? Want dat was me nog niet duidelijk.
Hij had geen enkele intentie om een COS te openen.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:45 schreef mspoez het volgende:
[..]
Als nmns binnen nu en een beetje een tegengeluidtopic opent wordt het die toch?
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:47 schreef tutjehola het volgende:
Zal ik nu even redactie bellen dat dat mijn kaart was die ik naar Huub heb gestuurd?
doenquote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:47 schreef tutjehola het volgende:
Zal ik nu even redactie bellen dat dat mijn kaart was die ik naar Huub heb gestuurd?
Yes pleasequote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:47 schreef tutjehola het volgende:
jaa, doen !quote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:47 schreef tutjehola het volgende:
Als hij van jou was, kun je dat doen, ja.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:47 schreef tutjehola het volgende:
Ik heb gevraagd of het linkje naar de update van de ontslagronde erin magquote:
Respect dat je daar naar kunt luisterenquote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb gevraagd of het linkje naar de update van de ontslagronde erin mag![]()
Dennis denkt dat Lieke zo breekbaar is als een rietje. Nee, hij dan, kreeg vuurrode wangen van de opwinding en moest zijn hele neus vasthouden met zijn wijsvinger, zo bang was hij.
Amanda is erg anders sinds gisteren.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:50 schreef jacqjacq het volgende:
amanda noemt huub labiel, ze weet niet eens wat dat woord betekent
Als Jaap een beetje is wie hij soms voordoet, is hij dat zooitje nu al zatquote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:52 schreef Vandaag... het volgende:
denkt Jaap er het zijne van?
[afbeelding]
Vind je ? Daar zit mijn favo ook bij voor deze weekquote:
zou je denken ja. Hij kan alleen ook wel erg enthousiast worden over kinderlijke bash plannetjes tegen H&L. Ik kan hem echt niet peilen.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:52 schreef tutjehola het volgende:
[..]
Als Jaap een beetje is wie hij soms voordoet, is hij dat zooitje nu al zat
Neequote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:47 schreef avonne het volgende:
Zullen we het in dit topic alleen over DGK hebben?
Dan krijgt Dennix een emmer water op zijn lelijke kop, dan gaat hij gelijk janken, en een uur voor de spiegel staan.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:53 schreef BuffyJan het volgende:
Willen Naat en Nix nou water over Huub en Lieke gooien als ze aan t sexen zijn?
Dat mag toch niet>
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |