Als nmns binnen nu en een beetje een tegengeluidtopic opent wordt het die toch?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:40 schreef avonne het volgende:
we wachte even op neemmijnietserieus
Dit topic wordt het, en ik verwacht wel een samenvatting, Hidiho!
Exit, laatste keer had Dennis er een heel boze brief van achter over gekregen, laatste keer, volgende keer exit.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:43 schreef akveor het volgende:
En 100.000 boete .... wat zou dat lachen zijn.... Was het een kaart van Huub? Want dat was me nog niet duidelijk.
Is niemand duidelijkquote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:43 schreef akveor het volgende:
En 100.000 boete .... wat zou dat lachen zijn.... Was het een kaart van Huub? Want dat was me nog niet duidelijk.
Hij had geen enkele intentie om een COS te openen.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:45 schreef mspoez het volgende:
[..]
Als nmns binnen nu en een beetje een tegengeluidtopic opent wordt het die toch?
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:47 schreef tutjehola het volgende:
Zal ik nu even redactie bellen dat dat mijn kaart was die ik naar Huub heb gestuurd?
doenquote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:47 schreef tutjehola het volgende:
Zal ik nu even redactie bellen dat dat mijn kaart was die ik naar Huub heb gestuurd?
Yes pleasequote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:47 schreef tutjehola het volgende:
jaa, doen !quote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:47 schreef tutjehola het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |