mja k herinnerde me redelijk wat maar had niet verwacht dat er hier mensen waren die spaanse films kekenquote:Op zaterdag 12 januari 2008 22:49 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Nou,zonder SoK tekort te willen doen, die was toch wel heel makkelijk.
al weer vorig jaar dat ik t vroeg, maar Nieuwe ronde, nieuwe kansen. Iemand enig idee?quote:Op vrijdag 14 december 2007 18:39 schreef robbolo het volgende:
Ergens in de jaren 90 hadden ze op Nederland 3, denk villa achterwerk, internationale jeugd films. In die tijd heb ik ooit een Chinese film gezien over een jongetje die verkocht word op een illegale markt en samen met degene die m heeft gekocht op de vlucht moet slaan voor iets. Uiteraard onstaat er een band tussen die 2 en alles eindigt nogal triest. Meer weet ik helaas niet meer, maar toch heeft t grote indruk op me gemaakt toenertijd.
Ik heb nu al een tijd gezocht op internet en ik kan eigenlijk niks erover vinden. Weet eigenlijk niet eens zeker of het een chinese film was. Weet wel zeker dat het een Aziatische film was. De enige film die er in de buurt komt is Bian Lian, of king of masks in het engels, maar volgens mij is dat m niet. En ik zou ook niet weten of die op Villa achterwerk is uitgezonden
Het is dus een Aziatische film die ergens in het midden van de jaren 90 uitgezonden is op villa achterwerk. Heeft iemand enig idee waar ik het over heb, of praat ik poep?
Is al weer een tijdje geleden maar weet iemand t nu misschien? of weet iemand een ander forum waar ik t kan vragen...?
bedankt
medical investigations?quote:Op woensdag 16 januari 2008 17:50 schreef Draakjuh het volgende:
Voor heen kwam er altijd op donderdag avond op SBS6 na HOUSE.MD een andere medische serie waarin ze vaak met epedemien bezig waren. weet iemand hoe deze serie heet?
Was dat niet Alien Nation, met die mensen met die rare vlekken op hun hoofd?quote:Op maandag 14 januari 2008 19:56 schreef PlarkPlark het volgende:
Ik zoek de naam van een serie, soort Sci-Fi serie, over een "hogere" vorm van mensheid die meerdere baarmoeders heeft, en de lagere vorm uit wil roeien. Het was een meerdere delige serie, op veronica, ongeveer 8 jaar geleden. Deze hogere intelligentie had ook een extra zintuig.
Wie kent dit?
(A bit of) Fry & Laurie?quote:Op woensdag 16 januari 2008 21:45 schreef Chasiner het volgende:
Ik zoek de naam van een serie (of het was een film)? over 2 britse comedianten.
echt van die britse humor, maar ik ben de naam kwijt '
het waren 2 mannen.
Little Britain?quote:Op woensdag 16 januari 2008 21:47 schreef Danny het volgende:
(A bit of) Fry & Laurie?
Not the nine o'clock news?
quote:Op woensdag 16 januari 2008 21:54 schreef Berkery het volgende:
Bottom
Angel???quote:Op zaterdag 12 januari 2008 22:26 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Ik zoek de titel van een film (maar het kan ook een aflevering van een serie zijn) over vampieren.
Wat ik me nog kan herinneren is dat op het eind de hoofdrolspeler verandert in een vampier. Hij weg loopt over een brug. En dat dan alles met zulke hele snelle lichtflitsen langs hem schiet, terwijl hij zelf in slo-mo loopt. Omdat tijd voor een eeuwig levende vampier een andere betekenis heeft.
Dit blijft zeker een mysterie hè.quote:Op maandag 10 december 2007 14:12 schreef UIO_AMS het volgende:
Ik heb een mooie vage omschrijving voor jullie van een film die ik ergens in de jaren '90 op tv heb gezien:
Vier of vijf mannen (Scandinavisch?) gaan naar een Oostblokland (Polen?) om daar een bruid op te halen. De enige die eigenlijk geen zin had, komt terug met een bruid.
Iemand enig idee?
Het zou zo maar eens kunnen. Ik dacht dat het om een op te halen bruid ging, maar dat zou ik wel eens verkeerd kunnen hebben na zoveel jaar. Dat ze wel te maken hebben met zo'n poolse-bruiden bureau en dat de schuchtere man van het stel eindigt met een vrouw, komt me in ieder geval bekend voor.quote:Op donderdag 17 januari 2008 13:14 schreef SaintOfKillers het volgende:
Wilde gok: http://www.imdb.com/title/tt0099914/
Tja, ik had al allerlei varianten van Poolse bruid, movie en scandinavië gebruikt. Hoe simpel had het kunnen zijn.quote:Op donderdag 17 januari 2008 13:59 schreef SaintOfKillers het volgende:
Gewoon Google.
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=movie+%22danish+men%22+poland&meta=
Laat me raden, zoeken op character genaamd 'early bird'.quote:Op donderdag 17 januari 2008 14:33 schreef SaintOfKillers het volgende:
Die was nog eenvoudiger.
http://www.imdb.com/title/tt0096881/
Heujs.. zelf gevonden.. ter info en archivering: Tis "Brief Encounter" uit 1945...quote:Op dinsdag 27 november 2007 00:58 schreef JayTaph het volgende:
Nog eentje (denk dat mijn andere te moeiljik was :p)..
Is een hele oude zwart/wit film, denk rond de jaren 40-50. Het gaat over een vrouw en een man die elkaar ontmoeten in een restaurant op een treinstation waar ze een tijd door brengen. Ze zijn allebei getrouwd maar proberen zo elke week met elkaar tijd door te brengen..
Ik heb een beetje het idee dat deze film een beetje weg heeft van "10 items or less" (maar dan ouder), maar kan me vergissen..
Ik wil niet lullig doen, maar je hebt nog twee minuten voordat de herhaling is afgelopen.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 00:13 schreef Stansfield het volgende:
Ik zoek niet echt een titel ofzo alleen vroeg ik me af of iemand weet of de aflevering van close up van de avro over marc jacobs van afgelopen zondag nog herhaalt wordt of dat hij op uitzendinggemist.nl komt?
Lijkt me best een mooie film, klopt dat?quote:Op donderdag 24 januari 2008 00:52 schreef JayTaph het volgende:
[..]
Heujs.. zelf gevonden.. ter info en archivering: Tis "Brief Encounter" uit 1945...
Had ik al gezien en heb het opgenomen. Toch bedankt.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 16:57 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Ik wil niet lullig doen, maar je hebt nog twee minuten voordat de herhaling is afgelopen.
Pizza Slut IV?quote:Op zondag 27 januari 2008 16:01 schreef cptmarco het volgende:
ben op zoek naar een titel van een film van een paar jaar geleden...
ooit een recensie gelezen en het volgende heb ik er van onthouden:
volgens mij was het een franse film, speelt zich (geheel??) af in een flat, gaat over twee jongens die zich vervelen, uit verveling bestellen ze een pizza, daarna gaan ze zich samen met de pizzabezorgster verder vervelen...
o.i.d....
The Dreamers? Al is dat niet met een pizzabezorgsters, maar wel met 2 jongens en een meisje dat zich vervelen in een flat.quote:Op zondag 27 januari 2008 16:01 schreef cptmarco het volgende:
ben op zoek naar een titel van een film van een paar jaar geleden...
ooit een recensie gelezen en het volgende heb ik er van onthouden:
volgens mij was het een franse film, speelt zich (geheel??) af in een flat, gaat over twee jongens die zich vervelen, uit verveling bestellen ze een pizza, daarna gaan ze zich samen met de pizzabezorgster verder vervelen...
o.i.d....
BrainDead?quote:Op maandag 28 januari 2008 20:50 schreef NiekieW. het volgende:
Ik zoek deze 2 films al tijden eigk:
2: Dit was een hele slechte horror die ik 6-7 jaar terug met halloween heb zitten kijken, hij ging over een virus dat via een hond dacht ik verspreid werd naar de mensen, en deze mensen werden dan allemaal afgemaakt op de meest rare wijzen, bv met een cirkel zaag. Nog vagere beschrijving maar weet iemand het mss?
Brainscan heet ie toch?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:30 schreef Draakjuh het volgende:
ik zoek een film over een jongen die zich verveeld en veel computerspelletjes doet.
op een dag meld die zich ziek voor school en krijgt een nieuw spel thuis gestuurd.
hij gaat dit spelen en al snel verschrijnt er een persoon die met hem praat enz. soort game master.
Er beginnen in de buurt ook vremde moorden te worden gedaan en hij blijkt dan verantwoordelijk of eigenlijk die game master.
weet iemand hoe deze film heet?
alvast bedankt
Death becomes her.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 15:56 schreef ivetje het volgende:
film over 2 ruziënde vrouwen, 1 heeft op een gegeven moment haar hoofd verkeerdom zitten en de ander een gat in d'r buik. Heel bekend, maar geen idee welke titel erbij hoort
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |