Tja, ik had al allerlei varianten van Poolse bruid, movie en scandinavië gebruikt. Hoe simpel had het kunnen zijn.quote:Op donderdag 17 januari 2008 13:59 schreef SaintOfKillers het volgende:
Gewoon Google.
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=movie+%22danish+men%22+poland&meta=
Laat me raden, zoeken op character genaamd 'early bird'.quote:Op donderdag 17 januari 2008 14:33 schreef SaintOfKillers het volgende:
Die was nog eenvoudiger.
http://www.imdb.com/title/tt0096881/
Heujs.. zelf gevonden.. ter info en archivering: Tis "Brief Encounter" uit 1945...quote:Op dinsdag 27 november 2007 00:58 schreef JayTaph het volgende:
Nog eentje (denk dat mijn andere te moeiljik was :p)..
Is een hele oude zwart/wit film, denk rond de jaren 40-50. Het gaat over een vrouw en een man die elkaar ontmoeten in een restaurant op een treinstation waar ze een tijd door brengen. Ze zijn allebei getrouwd maar proberen zo elke week met elkaar tijd door te brengen..
Ik heb een beetje het idee dat deze film een beetje weg heeft van "10 items or less" (maar dan ouder), maar kan me vergissen..
Ik wil niet lullig doen, maar je hebt nog twee minuten voordat de herhaling is afgelopen.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 00:13 schreef Stansfield het volgende:
Ik zoek niet echt een titel ofzo alleen vroeg ik me af of iemand weet of de aflevering van close up van de avro over marc jacobs van afgelopen zondag nog herhaalt wordt of dat hij op uitzendinggemist.nl komt?
Lijkt me best een mooie film, klopt dat?quote:Op donderdag 24 januari 2008 00:52 schreef JayTaph het volgende:
[..]
Heujs.. zelf gevonden.. ter info en archivering: Tis "Brief Encounter" uit 1945...
Had ik al gezien en heb het opgenomen. Toch bedankt.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 16:57 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Ik wil niet lullig doen, maar je hebt nog twee minuten voordat de herhaling is afgelopen.
Pizza Slut IV?quote:Op zondag 27 januari 2008 16:01 schreef cptmarco het volgende:
ben op zoek naar een titel van een film van een paar jaar geleden...
ooit een recensie gelezen en het volgende heb ik er van onthouden:
volgens mij was het een franse film, speelt zich (geheel??) af in een flat, gaat over twee jongens die zich vervelen, uit verveling bestellen ze een pizza, daarna gaan ze zich samen met de pizzabezorgster verder vervelen...
o.i.d....
The Dreamers? Al is dat niet met een pizzabezorgsters, maar wel met 2 jongens en een meisje dat zich vervelen in een flat.quote:Op zondag 27 januari 2008 16:01 schreef cptmarco het volgende:
ben op zoek naar een titel van een film van een paar jaar geleden...
ooit een recensie gelezen en het volgende heb ik er van onthouden:
volgens mij was het een franse film, speelt zich (geheel??) af in een flat, gaat over twee jongens die zich vervelen, uit verveling bestellen ze een pizza, daarna gaan ze zich samen met de pizzabezorgster verder vervelen...
o.i.d....
BrainDead?quote:Op maandag 28 januari 2008 20:50 schreef NiekieW. het volgende:
Ik zoek deze 2 films al tijden eigk:
2: Dit was een hele slechte horror die ik 6-7 jaar terug met halloween heb zitten kijken, hij ging over een virus dat via een hond dacht ik verspreid werd naar de mensen, en deze mensen werden dan allemaal afgemaakt op de meest rare wijzen, bv met een cirkel zaag. Nog vagere beschrijving maar weet iemand het mss?
Brainscan heet ie toch?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:30 schreef Draakjuh het volgende:
ik zoek een film over een jongen die zich verveeld en veel computerspelletjes doet.
op een dag meld die zich ziek voor school en krijgt een nieuw spel thuis gestuurd.
hij gaat dit spelen en al snel verschrijnt er een persoon die met hem praat enz. soort game master.
Er beginnen in de buurt ook vremde moorden te worden gedaan en hij blijkt dan verantwoordelijk of eigenlijk die game master.
weet iemand hoe deze film heet?
alvast bedankt
Death becomes her.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 15:56 schreef ivetje het volgende:
film over 2 ruziënde vrouwen, 1 heeft op een gegeven moment haar hoofd verkeerdom zitten en de ander een gat in d'r buik. Heel bekend, maar geen idee welke titel erbij hoort
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |