hoe oud is het?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:08 schreef roburt het volgende:
ik zoek zo'n vrolijk nederlandstalig nummer dat een groep (onbekende) heeft gemaakt.
ze zingen/rappen langs een zwembad en het is echt bedoeld voor vrolijk.
je hoort zo leuk melodietje ertussen.
Samim - Heaterquote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:50 schreef paaskannekoekje het volgende:
ik zoek een nummer dat ik deze zomer tijdens mijn stage op gran canaria bijna elke dag in de clubs hoorde daar. het gaat om een dance nummer met een beetje iets weg van minimal in het begin.
er zit geen tekst in, en de sample die erin voorkomt klinkt als een soort orgel ofzo. ik heb alle dance charts al doorgespit maar ik kom hem nergens tegen. terwijl ik hem ook al een keer op de radio hoorde.
en zover is weet is het niet De Jeugd Van Tegenwoordig.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:12 schreef roburt het volgende:
ik denk hooguit een jaar.
het gaat zoiets; voel je goooed,
al voel je maar heel even, er is altijd wat te beleven. tuun tuuun tun tun tun.
ja verder weet ik het niet en ik weet ook niet zeker of de woorden goed zijn.
het zijn jongens, ik heb hem ook wel eens onder nederlandse youtube filmpjes gehoord.
Gregor Salto & DJ Chuckie - Toys Are Nuts (Hardwell & Rehab Remix)quote:Op woensdag 29 augustus 2007 17:03 schreef Duvel86 het volgende:
Ja ik zoek weer s n nummer. Niet zo nieuw meer, house en er komt "let me see those hands"in voor, volgens mij het enige stuk tekst en het staat ook op de sneakerz site.
Bij voorbaat dank!
Shots:quote:Op donderdag 30 augustus 2007 18:35 schreef El_Rolando het volgende:
Een dance nummer met Oosters onverstaanbaar gejengel (zang), iemand?
LOTP - Voel je goedquote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:27 schreef roburt het volgende:
[..]
en zover is weet is het niet De Jeugd Van Tegenwoordig.
bestaan er nog andere NL groepen ala De Jeugd Van Tegenwoordig?
thnx man je bent een toplulquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |