Wat we allemaal denken maar dan met briljante humorquote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:51 schreef arneaux het volgende:
Wat heeft Hans gezegd?
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:57 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
KUT DAT IK HET NIET HEB GEZIEN!!11
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:57 schreef arneaux het volgende:
Komt t op uitzendinggemist? Vast wel.
Uitzendinggemist.nl?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:57 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
KUT DAT IK HET NIET HEB GEZIEN!!11
Een dikke huid valt daar ook onder tochquote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:06 schreef Thomass het volgende:
[..]
En respect stond volgens hem centraal in de Islam, good job[afbeelding]
Toen iedereen door elkaar kwekte dat hij er toen doorheen begon te schreeuwen? Machtig!quote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:54 schreef tong80 het volgende:
Het mooiste was 'Ahaaaaaaaaaaaaaaaa'
Inderdaad, geweldigquote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:12 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Toen iedereen door elkaar kwekte dat hij er toen doorheen begon te schreeuwen? Machtig!
Straks nog een Super9fighter?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:19 schreef Super8fighter het volgende:
Deze uitzending was een vijandige aanval op vredige moslims, deze vernedering mag niet ongestraft blijven.
zóóó mooi getimedquote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:12 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Toen iedereen door elkaar kwekte dat hij er toen doorheen begon te schreeuwen? Machtig!
hans teeuwen, deze clown had geen kans tegen de machtige argumentatie van Salamquote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:26 schreef oorsnot het volgende:
Hans Teeuwen for president!!
Ik ga niet in discussie met jou was zijn commentaar toch?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:29 schreef Super8fighter het volgende:
[..]
hans teeuwen, deze clown had geen kans tegen de machtige argumentatie van Salam
Dat is pas amusement, daar kun je nu al de programmas van half tot eind september bekijkenquote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:57 schreef arneaux het volgende:
Komt t op uitzendinggemist? Vast wel.
Of jij is stoned of jij islam...quote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:29 schreef Super8fighter het volgende:
[..]
Wederom is duidelijk waar de westerse mannen voor staan: pedofilie en prostitutie.
Complimenten aan de moslim die zijn eer heeft behouden door weg te lopen.
Hij is vooral relkloon.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:35 schreef Flyduck het volgende:
[..]
Of jij is stoned of jij islam...
Relkloon, geloof niet dat jij tijdens het programma goed hebt opgelet.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:29 schreef Super8fighter het volgende:
[..]
Wederom is duidelijk waar de westerse mannen voor staan: pedofilie en prostitutie.
Ja, weglopen is een ZEER machtige argumentatie. Pauperquote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:29 schreef Super8fighter het volgende:
[..]
dat dus...quote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:35 schreef Omkron het volgende:
tvp.. dit moet ik zien
Val van de trap man, met je bedreiging aan adres van teeuwen, als iemand aan teeuwen komt breekt de hel los en reken maar dat nederland dan wint.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:19 schreef Super8fighter het volgende:
Deze uitzending was een vijandige aanval op vredige moslims, deze vernedering mag niet ongestraft blijven.
Het jeugdjournaal van 21-09-2007 staat er ook bijquote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:34 schreef psv het volgende:
[..]
Dat is pas amusement, daar kun je nu al de programmas van half tot eind september bekijken
http://www.uitzendinggemist.nl/index.php/selectie?searchitem=net_zender&net_zender=3&sort=datum![]()
![]()
![]()
Die laatste zin.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:49 schreef BaajGuardian het volgende:
Heb ik het godverdomme weer gemist
Oh super8fighter wat is er mis met kleine kinderen zwaffelen?
Heb je zeker nog nooit gedaan anders zou je weten hoe lekker dat is.
Dikke tvp voor de uitzendinggemistlinks enzo.
Godverdomme ik krijg hier zo'n stijve pik van dat als ik nog nét iets geiler word hij afbreekt man.
Deze post is een vijandige aanval op vredige Fok!kers, deze kloon mag niet ongeband blijven.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:19 schreef Super8fighter het volgende:
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:52 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
, als iemand aan teeuwen komt breekt de hel los en reken maar dat nederland dan wint.
Wie ben jij? Het kleine broertje van Super8fighter?quote:
Super8fighter = Mrln.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:01 schreef Seneca het volgende:
[..]
Deze post is een vijandige aanval op vredige Fok!kers, deze kloon mag niet ongeband blijven.
"Iek ga niet in diescussie met jouw!" "Iek ga niet in diescussie met jouw!" "Iek ga niet in diescussie met jouw!" "Iek ga niet in diescussie met jouw!" "Iek ga niet in diescussie met jouw!" "Iek ga niet in diescussie met jouw!" "Iek ga niet in diescussie met jouw!" "Iek ga niet in diescussie met jouw!" "Iek ga niet in diescussie met jouw!" "Iek ga niet in diescussie met jouw!"quote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:29 schreef Super8fighter het volgende:
[..]
Waar kijk jij nu naar? is er een herhaling??quote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:07 schreef Ronaldsen het volgende:
Wat is die baardmans lang van stof, gewoon er een minuut over doen om te zeggen dat je de studio uit wil
dat mag een Admin voor jou verifieren, ik daag je uitquote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:05 schreef Super7fighter het volgende:
[..]
Super8fighter = Mrln.
Ik heb geen kloons. Mrln probeert -tevergeefs- mij in diskrediet te brengen.
Op Fok huist dan ook veel triest volk.
Nee joh, sun kan veel hebben, anders had ik nu een gebroken neus gehad na mijn neger en gewicht grapjes toen hij op bezoek was bij me.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:15 schreef MarkyB het volgende:
is een goeie, die malle flikker van GS heeft ie ook uitgeluld gekregen, gaat met SC helemaal lukken! ben trouwens bang dat t dan niet op fok komt omdat hij zich dan te erg schaamt
Ja maar rutgen is ook niet op zijn mond gevallen, maar toen hij die award kwam brengen bij hans teeuwen was hij toch serieus uitgeluld, tis dat ik dat filmpje ff niet kan vinden.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:17 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Nee joh, sun kan veel hebben, anders had ik nu een gebroken neus gehad na mijn neger en gewicht grapjes toen hij op bezoek was bij me.
http://www.geenstijl.tv/2(...)prijs_voor_hans.htmlquote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:20 schreef MarkyB het volgende:
[..]
Ja maar rutgen is ook niet op zijn mond gevallen, maar toen hij die award kwam brengen bij hans teeuwen was hij toch serieus uitgeluld, tis dat ik dat filmpje ff niet kan vinden.
Heb het al gezien, met afgrijzen want ik ben een trotse GS hater. (komt omdat ik fok!fan ben he, niet om danny trouwens, dat is een gekke kale pad! neehoor danny garpje )quote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:20 schreef MarkyB het volgende:
[..]
Ja maar rutgen is ook niet op zijn mond gevallen, maar toen hij die award kwam brengen bij hans teeuwen was hij toch serieus uitgeluld, tis dat ik dat filmpje ff niet kan vinden.
Ik hoef niemand uit te dagen. Jij bent nota bene nog eens een pedofiel.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:10 schreef Mrln het volgende:
[..]
dat mag een Admin voor jou verifieren, ik daag je uit![]()
je kunt je 72 maagden geiten bijvoorbaat wel vergeten![]()
Wel typisch, alle tegenstanders (kaaskoppen dus) van moslims zijn altijd pedofiel.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:26 schreef Super7fighter het volgende:
[..]
Ik hoef niemand uit te dagen. Jij bent nota bene nog eens een pedofiel.
Ik voel mij dus al helemaal niet geroepen om iets tegenover jou te bewijzen.
psies dezelfde laffe houding als die Salam, niet ingaan op de uitdagingen..quote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:26 schreef Super7fighter het volgende:
[..]
Ik hoef niemand uit te dagen. Jij bent nota bene nog eens een pedofiel.
Ik voel mij dus al helemaal niet geroepen om iets tegenover jou te bewijzen.
Wie beweert dat? Die moet zijn mond spoelen.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:29 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Wel typisch, alle tegenstanders (kaaskoppen dus) van moslims zijn altijd pedofiel.
Je vriendje Al-Gore heeft een jeugdfoto in een andere thread geplaatst. Is het nou zelfhaat omdat je zelf als kind misbruikt bent of vind je kinderen verkrachten gewoon lekker? In beide gevallen ben je ziekelijk en als pedofiel een minderwaardig mens en verwerpelijk.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:33 schreef Mrln het volgende:
[..]
psies dezelfde laffe houding als die Salam, niet ingaan op de uitdagingen..![]()
voordat je nogmeer jezelf op mij projecteert, ga bidden![]()
je wordt steeds saaier![]()
En wat ga jij daartegen doen?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:19 schreef Super8fighter het volgende:
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:35 schreef Super7fighter het volgende:
[..]
Je vriendje Al-Gore heeft een jeugdfoto in een andere thread geplaatst. Is het nou zelfhaat omdat je zelf als kind misbruikt bent of vind je kinderen verkrachten gewoon lekker? In beide gevallen ben je ziekelijk en als pedofiel een minderwaardig mens en verwerpelijk.
Aha! je bent dus pedofiel.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:33 schreef Super7fighter het volgende:
[..]
Wie beweert dat? Die moet zijn mond spoelen.
Ik beweer in deze dat één specifieke persoon de pedofiel is, namelijk Mrl. Nergens schoffeer ik alle Nederlanders (zou wel een beetje gek zijn, aangezien ik zelf ook één ben
De Islam is de sterkste morele kracht op deze aardbol.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:49 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
(spuit 11)
Ik ben trouwens geen islamofoob, sterker nog ik vind de islam wel grappig, ik kan best mensen respecteren die gelovig zijn, heb alleen schijt aan religie.
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:29 schreef Super8fighter het volgende:
[..]
Maar natuurlijk, blijf jezelf dat vertellen.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:53 schreef Super7fighter het volgende:
[..]
De Islam is de sterkste morele kracht op deze aardbol.
Veel mensen kunnen dat niet verkroppen en haten deze wereldreligie dan ook.
Niettemin is de Islam het meest actief belijdende geloof en de snelst groeiende godsdienst. Mensen haten het om dat te horen.
En hier ga je al de mist in.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:00 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
als moslim zul je zelf vast ook wel weten dat mohammed el (allah) de maangod boven alle andere stammengoden verhief.
Oh ik kan me anders herinneren dat ik die uitspraak op moslim fora ben tegengekomenquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:11 schreef Super7fighter het volgende:
[..]
En hier ga je al de mist in.
En net zei je nog dat je geen islamofoob was? Dit zijn precies dezelfde uitspraken die je op anti-islamitische sites ziet.
En daarmee is die uitspraak valide? Jij bent nog dommer dan ik dacht.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:12 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Oh ik kan me anders herinneren dat ik die uitspraak op moslim fora ben tegengekomen
Jij bent degene die roept dat ze op "anti islam" sites staan.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:14 schreef Super7fighter het volgende:
[..]
En daarmee is die uitspraak valide? Jij bent nog dommer dan ik dacht.
Ik hoop het. Ik vind et jammer dat ik et gemist hebquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:35 schreef kastanova het volgende:
Morgen staat het er hopelijk al wel op.
Ik voel je pijnquote:
quote:
Neehoor, ik ben van hetzelfde laken een pakquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 01:09 schreef DR878 het volgende:
al die gasten hier zon fan van hans teeuwen. Puur alleen omdat hij humor heeft en durft te spreken, en jullie zouden allemaal zoals hem willen zijn en niet de trieste bange nerdjes achter jullie pc die alleen van achter het toetsenbord durven te blaten.![]()
Sodeflikker toch op met je subjectieve geneuzel.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 01:27 schreef Super7fighter het volgende:
Het was zeer onbeschoft van Hans Teeuwen om die drie Marokkaanse meiden met hoofddoek voor hoer uit te maken, verkapt en ook direct. En al de niet-islamitische Nederlanders lachen en lol hebben.
Het zijn wel dezelfde goddeloze Nederlanders die Marokkaanse hangjongeren haten omdat ze Nederlandse meiden op straat voor hoer uitschelden. Waarom vinden deze zelfde mensen dit dan weer niet grappig?
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 01:42 schreef fs180 het volgende:
tvp voor de link
Wat een fijn wereldbeeld zou dat geven.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 01:37 schreef Lamon het volgende:
Iedereen zou eens moeten kappen met dat voorspelbare en domme "Het is hunnie tegen ons" gezeik.
De ICTérs van uitzending gemist werken van 9 tot 5quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 01:53 schreef Darklight het volgende:
ik zie dat hele programma niet op uitzendinggemist
Hans Teeuwen is een klootzak. Maar veel mensen dragen hem op handen en voeten, zoals jij in deze topic kunt lezen Neem Baajgurdian, een paar weken geleden hield hij tirades tegen Moslims en de Islam omdat Marokkansen hangjongeren zijn zusje op straat voor hoer hadden uitgemaakt. Vandaag kan hij zijn geluk niet op met Hans Teeuwen. Hij vind Hans teeuwen geweldig. Geweldig hoe H.T de drie Marokkaanse meiden voor alles wat vulgair en hoerig was uitmaakte.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 01:37 schreef Lamon het volgende:
[..]
Sodeflikker toch op met je subjectieve geneuzel.
Alle indoctrinerende en waardenopleggende gelovigen deugen niet, hebben geen normen en waardes en verzieken de wereld door en door.
Of het nou Christenen of Moslims zijn. Of mensen die ineens een missie hebben, zoals die jankzak van een Teeuwen...
En alle respect voor de gelovigen die anderen wel met rust laten en hun kop wel weten te houden, en hun geloof of overtuiging lekker bij zichzelf houden, maar dat soort randdebielen vind je nu gewoon teveel aan beide kanten van het gelovig spectrum.
Iedereen zou eens moeten kappen met dat voorspelbare en domme "Het is hunnie tegen ons" gezeik.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 02:05 schreef Dutch_Nelson het volgende:
misschien omdat het nog toegevoegt moet worden , proffesor?
[afbeelding]
Ik heb geeneens een zusje. Randmalloot.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 02:06 schreef Super7fighter het volgende:
[..]
Hans Teeuwen is een klootzak. Maar veel mensen dragen hem op handen en voeten, zoals jij in deze topic kunt lezen Neem Baajgurdian, een paar weken geleden hield hij tirades tegen Moslims en de Islam omdat Marokkansen hangjongeren zijn zusje op straat voor hoer hadden uitgemaakt. Vandaag kan hij zijn geluk niet op met Hans Teeuwen. Hij vind Hans teeuwen geweldig. Geweldig hoe H.T de drie Marokkaanse meiden voor alles wat vulgair en hoerig was uitmaakte.
Het wij zij gezeik, daar hou ik zelf ook niet zo van. Maar het is wel de realiteit. En velen zijn hypocriet zoals ik in het voorbeeld van Bajguardian aanhaalde.
verspil je tijd niet aan deze inteeltdrol, hij is al meerdere malen uitgekotst in diverse fora, negeren is t beste tegen ditquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 02:22 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ik heb geeneens een zusje. Randmalloot.
Super7fighter, wat een populaire naam.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 02:30 schreef Mrln het volgende:
[..]
verspil je tijd niet aan deze inteeltdrol, hij is al meerdere malen uitgekotst in diverse fora, negeren is t beste tegen dit
soort onderkruipsels![]()
Ook nog niks gezien. Maar Hans Teeuwen wil ik niet missen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 02:46 schreef Frasier het volgende:
Volgensmij staat 't nog niet op uitzendinggemist![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |