Wat we allemaal denken maar dan met briljante humorquote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:51 schreef arneaux het volgende:
Wat heeft Hans gezegd?
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:57 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
KUT DAT IK HET NIET HEB GEZIEN!!11
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:57 schreef arneaux het volgende:
Komt t op uitzendinggemist? Vast wel.
Uitzendinggemist.nl?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:57 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
KUT DAT IK HET NIET HEB GEZIEN!!11
Een dikke huid valt daar ook onder tochquote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:06 schreef Thomass het volgende:
[..]
En respect stond volgens hem centraal in de Islam, good job[afbeelding]
Toen iedereen door elkaar kwekte dat hij er toen doorheen begon te schreeuwen? Machtig!quote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:54 schreef tong80 het volgende:
Het mooiste was 'Ahaaaaaaaaaaaaaaaa'
Inderdaad, geweldigquote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:12 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Toen iedereen door elkaar kwekte dat hij er toen doorheen begon te schreeuwen? Machtig!
Straks nog een Super9fighter?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:19 schreef Super8fighter het volgende:
Deze uitzending was een vijandige aanval op vredige moslims, deze vernedering mag niet ongestraft blijven.
zóóó mooi getimedquote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:12 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Toen iedereen door elkaar kwekte dat hij er toen doorheen begon te schreeuwen? Machtig!
hans teeuwen, deze clown had geen kans tegen de machtige argumentatie van Salamquote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:26 schreef oorsnot het volgende:
Hans Teeuwen for president!!
Ik ga niet in discussie met jou was zijn commentaar toch?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:29 schreef Super8fighter het volgende:
[..]
hans teeuwen, deze clown had geen kans tegen de machtige argumentatie van Salam
Dat is pas amusement, daar kun je nu al de programmas van half tot eind september bekijkenquote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:57 schreef arneaux het volgende:
Komt t op uitzendinggemist? Vast wel.
Of jij is stoned of jij islam...quote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:29 schreef Super8fighter het volgende:
[..]
Wederom is duidelijk waar de westerse mannen voor staan: pedofilie en prostitutie.
Complimenten aan de moslim die zijn eer heeft behouden door weg te lopen.
Hij is vooral relkloon.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:35 schreef Flyduck het volgende:
[..]
Of jij is stoned of jij islam...
Relkloon, geloof niet dat jij tijdens het programma goed hebt opgelet.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:29 schreef Super8fighter het volgende:
[..]
Wederom is duidelijk waar de westerse mannen voor staan: pedofilie en prostitutie.
Ja, weglopen is een ZEER machtige argumentatie. Pauperquote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:29 schreef Super8fighter het volgende:
[..]
dat dus...quote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:35 schreef Omkron het volgende:
tvp.. dit moet ik zien
Val van de trap man, met je bedreiging aan adres van teeuwen, als iemand aan teeuwen komt breekt de hel los en reken maar dat nederland dan wint.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:19 schreef Super8fighter het volgende:
Deze uitzending was een vijandige aanval op vredige moslims, deze vernedering mag niet ongestraft blijven.
Het jeugdjournaal van 21-09-2007 staat er ook bijquote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:34 schreef psv het volgende:
[..]
Dat is pas amusement, daar kun je nu al de programmas van half tot eind september bekijken
http://www.uitzendinggemist.nl/index.php/selectie?searchitem=net_zender&net_zender=3&sort=datum![]()
![]()
![]()
Die laatste zin.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:49 schreef BaajGuardian het volgende:
Heb ik het godverdomme weer gemist
Oh super8fighter wat is er mis met kleine kinderen zwaffelen?
Heb je zeker nog nooit gedaan anders zou je weten hoe lekker dat is.
Dikke tvp voor de uitzendinggemistlinks enzo.
Godverdomme ik krijg hier zo'n stijve pik van dat als ik nog nét iets geiler word hij afbreekt man.
Deze post is een vijandige aanval op vredige Fok!kers, deze kloon mag niet ongeband blijven.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:19 schreef Super8fighter het volgende:
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:52 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
, als iemand aan teeuwen komt breekt de hel los en reken maar dat nederland dan wint.
Wie ben jij? Het kleine broertje van Super8fighter?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |