En uiteindelijk wordt het toch niks omdat ze uitgehuwelijkt zijn aan een neef....quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 20:32 schreef Ringo het volgende:
[..]
Ik vind ze leuk! Luisteren kunnen ze nauwelijks, of dat willen ze niet in het kader van de uitzending (het blijft schreeuwerig televisie-amusement) maar ze zijn heel charmant en ik zou graag op hun pijnbank plaats willen nemen.
Gewoon drie betweterige meisjes met een grote bek en een kop vol aangepraat fatsoen. Kom ze vaker tegen, dit soort Marokkaanse chickies -- zeer de moeite waard om beter te leren kennen.
Wat kan mij die neef nou schelen, of dat huwelijk. Ik heb ze gewoon graag om me heen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 20:39 schreef fathank het volgende:
[..]
En uiteindelijk wordt het toch niks omdat ze uitgehuwelijkt zijn aan een neef....
Haha, ik dacht al dat ik haar ergens van kende toen ik die foto zag: http://puberruil.kro.nl/P(...)gen/aflevering3.aspxquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:36 schreef LegerNeger het volgende:
Nee, de beste manier is niet om alto te zijn
Damn Alto's zijn nog sadder dan moslima's. Er zelf als een mentaal gestoorde bij willen lopen
Foto van justshutup
[afbeelding]
Precies, erg positieve verrassing dat hij naast een goede grap ook nog eens heel erg verstandige ideeën heeft.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 20:52 schreef Nemain het volgende:
Ik vond 'de meiden van Halal' altijd best leuk om te zien, aangezien ik zelf geen moslima's ken en wel eens wilde weten wat dat soort mensen nu precies denkt en vind, maar ik moet erkennen:
Hans Teeuwen praatte ze volledig onder de tafel!
Ik heb niet het hele programma gezien maar hij was verreweg de beste: degene met het duidelijkste no-nonsense verhaal inclusief échte argumenten!
Als er nu nog wat zinnigs uit die monden van hun kwam... nu hebben ze lef en een grote mond, en het enige wat ze ermee kunnen is hun domheid tentoonstellen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 20:32 schreef Ringo het volgende:
Gewoon drie betweterige meisjes met een grote bek en een kop vol aangepraat fatsoen. Kom ze vaker tegen, dit soort Marokkaanse chickies -- zeer de moeite waard om beter te leren kennen.
Niks nieuws onder de zon. Veel van die meisjes zijn zo overtuigd van hun eigen Gelijk, dat het heel moeilijk is ze ook maar enigszins in te laten zien dat er óók andere "juiste" opvattingen zijn. Past niet in hun paradigma.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 21:31 schreef HenryHill het volgende:
[..]
Als er nu nog wat zinnigs uit die monden van hun kwam... nu hebben ze lef en een grote mond, en het enige wat ze ermee kunnen is hun domheid tentoonstellen.
En ja, ze zijn heus niet de enige die die combinatie van eigenschappen bezitten (helaas), maar al die anderen hebben geen eigen tv-programma.
Waarom was Hans Teeuwen dan de enige die ik begreep? Een slechte discussiepartner is iemand die niet luistert, die niet ingaat op jouw argumenten. Dat deed zo ongeveer iedereen op die bank behalve Hans Teeuwen. Hij stelde de gerichte vragen, hij legde helder en duidelijk uit waarom er - volgens hem - zo'n angst is voor de islam. Of hij gelijk geeft is een tweede, maar de rest zat daar puur zijn eigen standpunt te propageren.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 21:43 schreef Ringo het volgende:
Maar goed, laten we eerlijk zijn: wat is Hans Teeuwen voor discussiepartner? Die man staat aan het andere uiterste van het spectrum, hem is er alles aan gelegen om zich als botte lul te afficheren. Ideologisch vuurwerk gegarandeerd.
quote:Weer eens wat anders dan de gemiddelde hersenloze Wilders stemmer..
Een stel wereldvreemde naieve, misplaatst elitaire pluisjes tegenover een stel aso's ..quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 21:29 schreef 1-1-1-1-1 het volgende:
[..]
Haha, ik dacht al dat ik haar ergens van kende toen ik die foto zag: http://puberruil.kro.nl/P(...)gen/aflevering3.aspx
Toen was ze ook al de hele tijd bezig alles wat buitenlands was te idealiseren....
De rollen in het programma waren veel te vastomlijnd. Teeuwen op de "pijnbank", drie meiden die hem "wel eventjes" aan de tand zouden voelen. Leuk voor de kijkcijfers, staat garant voor spektakel maar vanaf het begin was er natuurlijk géén sprake van een goede discussie. Die drie wilden hun gelijk halen, daar waren ze voor ingehuurd -- maar dat gelijk kregen ze niet. Teeuwen is veel te intelligent om zich op zo'n manier gek te laten maken; een ervaren theatermaker, hij geniet van het clowneske, hij gaat aan de haal met alle ironie die om zo'n programma gesponnen zit.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 21:51 schreef Nemain het volgende:
[..]
Waarom was Hans Teeuwen dan de enige die ik begreep? Een slechte discussiepartner is iemand die niet luistert, die niet ingaat op jouw argumenten. Dat deed zo ongeveer iedereen op die bank behalve Hans Teeuwen. Hij stelde de gerichte vragen, hij legde helder en duidelijk uit waarom er - volgens hem - zo'n angst is voor de islam. Of hij gelijk geeft is een tweede, maar de rest zat daar puur zijn eigen standpunt te propageren.
Dat iemand een cabaretier is maakt hem geen slechte discussiepartner.
Onzin. Ze zitten allemaal hier.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 22:04 schreef arnold-d het volgende:
moet je naar het buitenland gaan turke,.. heb je er nog meer
Ga weg man. Teeuwen had gewoon gelijk, of hij het nou vanuit een ironisch of serieus standpunt deed. Precies dat wat hij noemt is wat er mis is in Nederland. Dat jij het niveau van televisie te matig vond, doet niks af aan zijn gelijk.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 22:02 schreef Ringo het volgende:
[..]
De rollen in het programma waren veel te vastomlijnd. Teeuwen op de "pijnbank", drie meiden die hem "wel eventjes" aan de tand zouden voelen. Leuk voor de kijkcijfers, staat garant voor spektakel maar vanaf het begin was er natuurlijk géén sprake van een goede discussie. Die drie wilden hun gelijk halen, daar waren ze voor ingehuurd -- maar dat gelijk kregen ze niet. Teeuwen is veel te intelligent om zich op zo'n manier gek te laten maken; een ervaren theatermaker, hij geniet van het clowneske, hij gaat aan de haal met alle ironie die om zo'n programma gesponnen zit.
Wat ik vooral grappig vind (maar ook enigszins choquerend) is dat men dit soort tv-items als serieuze journalistiek is gaan beschouwen -- alsof er een eerlijk gesprek is gevoerd. Flikker toch op, dit is niet meer dan quasi-geëngageerd entertainment, hapsnap-geouwehoer rondom een loodzwaar thema. Daar ga je je opinie toch niet op baseren?
Het zal wel te maken hebben met het feit dat ik nauwelijks meer televisie kijk, maar ik kan echt niet langer dan vijf minuten naar dit soort zooi kijken. Dat fragment met Teeuwen was net lang genoeg.
Ja, hij had gelijk. So what. Geef die drie meiden een half uur langer, zet het publiek op de trein naar huis en je hebt een boeiend gesprek.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 22:58 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Ga weg man. Teeuwen had gewoon gelijk, of hij het nou vanuit een ironisch of serieus standpunt deed. Precies dat wat hij noemt is wat er mis is in Nederland. Dat jij het niveau van televisie te matig vond, doet niks af aan zijn gelijk.
What the fuck? Wat had je gehad willen hebben? Een theekransje? Zo werkt het gewoon niet, Ringo. Jij ziet een boeiend gesprek misschien als een soort langdurig geneuzel over zaken die ook in een kwartier gezegd kunnen worden. Teeuwen heeft in de paar zinnen die hij sprak perfect samengevat wat er aan de hand is. Dan kun je daar wel zogenaamd een "gesprek" van maken, maar wat heeft dat voor toegevoegde waarde? Er zijn miljoenen mensen die een boeiend gesprek kunnen voeren. In fact, iedereen zou een boeiend gesprek kunnen voeren met een ander. Is dat dan ook meteen interessant voor heel Nederland? Natuurlijk niet. Is het de bedoeling dat TV de rol overneemt van boeiende gesprekken? Ik zie de TV meer als prikkel om zo'n gesprek op te roepen. Hans Teeuwen is er in geslaagd om enkele punten perfect duidelijk te maken, waardoor mensen nu weer gespreksstof hebben en er meerdere langdurige/boeiende gesprekken komen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 23:03 schreef Ringo het volgende:
[..]
Ja, hij had gelijk. So what. Geef die drie meiden een half uur langer, zet het publiek op de trein naar huis en je hebt een boeiend gesprek.
Ik zie helemaal geen boeiende gesprekken op gang komen. Ik zie alleen een hoop mensen die in een luidruchtig televisie-format zijn gestonken: allereerst drie intelligente vrouwen die denken dat je met veel geschreeuw en weinig wol tot de essentie kan komen; daarna het publiek dat vooral boe en hoera roept; ten slotte een meute webgangers die het programma analyseert als een voetbalwedstrijd en op voorhand al weet wie het voordeel van de twijfel geniet.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 23:28 schreef SuperHarregarre het volgende:
What the fuck? Wat had je gehad willen hebben? Een theekransje? Zo werkt het gewoon niet, Ringo. Jij ziet een boeiend gesprek misschien als een soort langdurig geneuzel over zaken die ook in een kwartier gezegd kunnen worden. Teeuwen heeft in de paar zinnen die hij sprak perfect samengevat wat er aan de hand is. Dan kun je daar wel zogenaamd een "gesprek" van maken, maar wat heeft dat voor toegevoegde waarde? Er zijn miljoenen mensen die een boeiend gesprek kunnen voeren. In fact, iedereen zou een boeiend gesprek kunnen voeren met een ander. Is dat dan ook meteen interessant voor heel Nederland? Natuurlijk niet. Is het de bedoeling dat TV de rol overneemt van boeiende gesprekken? Ik zie de TV meer als prikkel om zo'n gesprek op te roepen. Hans Teeuwen is er in geslaagd om enkele punten perfect duidelijk te maken, waardoor mensen nu weer gespreksstof hebben en er meerdere langdurige/boeiende gesprekken komen.
Integendeel -- ik verwacht heel weinig van televisie. Het afgelopen jaar heb ik (om louter praktische redenen) nauwelijks televisie gekeken, en ik raak steeds meer van het medium vervreemd. Als ik kijk, valt het me op hoe stompzinnig de meeste programma's eigenlijk zijn opgebouwd; hoe plat de discussie is, hoe smal de opinievorming, hoe gemakkelijk de meeste programmadeelnemers zich in hun rol willen schikken.quote:Ik denk dat je te veel verwacht van het medium TV. In tegenstelling tot internet met al zijn fora is de TV slechts een prikkel om iets op gang te brengen. In feite zie je daar nu al de vruchten van, want er wordt nu toch over gepraat op internet en in 'de wandelgangen'.
helaas wel,.. vandaag nog op werk,(mediamarkt)quote:
quote:Op zaterdag 1 september 2007 00:10 schreef arnold-d het volgende:
[..]
helaas wel,.. vandaag nog op werk,(mediamarkt)
5 kleine turken.. met poging tot jatten![]()
komt bewaker.. hele groep splitst zich,.. leggen spullen terug en gaan![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
zachquote:Op zaterdag 1 september 2007 00:10 schreef arnold-d het volgende:
zig
En Hans Teeuwen moet wel gewoon zijn (beledigende) grapjes kunnen maken natuurlijk.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 18:12 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ik verbied niet graag dingen maar een verbod op religie moet misschien toch maar overwogen worden. En als dat niet mogelijk is gewoon alle religieuze beelden van het straatbeeld verwijderen. Geen moskee's, geen kerken, geen hoofddoekjes, geen kruisjes, geen boerka's. Allemaal weg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |