abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52828750
Ik heb de hele show gezien,
En toen hans opkwam dacht ik al van YEAH

En hoorde jullie wat hij zei!!!
Komt er nog een cabaret show?
Nu niet maar later wel

YEAAAAAAAH !
Dit, is, mijn, staat van bewustzijn
  vrijdag 31 augustus 2007 @ 00:36:36 #52
178671 LegerNeger
Met pijl en boog!
pi_52828757
Nee, de beste manier is niet om alto te zijn
Damn Alto's zijn nog sadder dan moslima's. Er zelf als een mentaal gestoorde bij willen lopen

Foto van justshutup
pi_52828909
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 00:36 schreef LegerNeger het volgende:
Damn Alto's zijn nog sadder dan moslima's. Er zelf als een mentaal gestoorde bij willen lopen

Foto van justshutup
[afbeelding]
ach laat dat kind toch, ik heb vroeger ook gekke dingen gedaan
Someday, people will look back and say 'Thank you, Al Gore. You're super awesome!
  vrijdag 31 augustus 2007 @ 00:43:13 #54
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_52828918
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 00:34 schreef justshutup het volgende:

[..]

Als jij eens verder kijkt dan je neus lang is en ook eens kijkt naar de andere vrouwen die daar rondlopen en ook onderdrukt worden door hun man. Nederlandse mannen die zijn opgegroeid met onze westerse cultuur. Ik bedoel dus te zeggen dat er in elke cultuur zulke problemen zijn. Het maakt de Islam niet per definitie een slechte religie.
Een religie is nooit slecht, want slechts woorden, slecht kunnen degenen zijn die die woorden interpreteren.
quote:
Jij probeert mij te overtuigen met één lullig filmpje wat je van Dumpert afhaalt?
Redelijk loos 'argument'. In de meeste moslimlanden dus niet.
[..]

Precies, dat zeg ik.
[..]

Deze vrouwen kiezen er zelf voor, net zoals de Meiden van halal dit doen. Dan spreek je dus niet over onderdrukking. En dat het een uithangbord is van de Islam.
Is dat een probleem?
Een sektelid kiest ook voor bepaalde dingen vanuit zg vrije wil, als je maar lang genoeg geindoctrineerd wordt dat dat hetgene is wat je zou moeten willen.
quote:
Nee, maar ik weet wel dat jij een erg eenzijdig beeld hebt wat betreft de Islam. Je uitdrukking is dan ook erg generaliserend. Ik denk dat mensen in de betreffende landen er heel anders over denken. En dan geef ik toe dat in sommige landen het leven ondraaglijk is door oorlog en haat, maar wie zegt dat de Islam daar oorzaak van is?
Ockhams scheermes
quote:
Hoezo denk je dat en waar haal je die informatie vandaan? En waarom vertel je ons
Fok!kers niet meteen waar het volgens jou op staat dan?
Je bent al in de veronderstelling dat je voor de meerderheid hier kunt spreken? Net zo realistisch als de rest van je "betoog" iig
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  vrijdag 31 augustus 2007 @ 00:44:51 #55
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_52828961
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 00:42 schreef AlGore het volgende:

[..]

ach laat dat kind toch, ik heb vroeger ook gekke dingen gedaan
Precies, toen ik die leeftijd had was ik ook nog vol van bloemetjes en lekker blowen op pinkpop en Kumbaya

Dan denk je nog dat je de wijsheid in pacht hebt, en 10 jaar later schaam je je dood voor wat je allemaal voor naieve onzin hebt lopen kwaken
pi_52828997
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 00:35 schreef Vivi het volgende:

[..]

Wat denk je dat ik hiermee wil zeggen? Moet ik het stukje voor je vertalen a la Sesamstraat ofzo?
En wat je verder blaat raakt ook kant noch wal, laten we voortaan maar streven naar een slechtere wereld dan, lijkt me een veel beter resultaat opleveren...

Darbij moet iedereen lekker zelf weten wat voor manier van leven ze het beste vinden, zolang ze dat maar in hun eigen achtertuintje doen, en niet in een land als Nederland middeleeuwse denkbeelden erdoor proberen te duwen.

Of denk je dat jij dan nog zo frank en vrij met dat stuk staal in je bakkes over straat kan huppelen als het zo ver komt?
Oh, nee ik begrijp het stuk hoor, maak je geen zorgen om me. Wel lief van je.

Ik denk alleen dat je mijn post niet echt begrijpt. Wat ik wil zeggen, is dat iedereen een eigen beeld heeft over een 'juiste' wereld. Er is dus ook niet een waarheid, dat alles is relatief.
Moslims zien een andere wereld voor zich dan niet-gelovigen, zoals wij hier bijvoorbeeld. Maar het feit dat zij een andere wereld voor ogen hebben hoeft niet te betekenen dat ze daardoor slecht zijn. Zoals jullie doen geloven.
Al sinds de mens bestaat zijn er filosofen die streven naar hun utopieen. Elke filosoof had weer een andere utopie in gedachte. Maar door samensmelting van die utopieen en samenwerking van de filosofen zijn we bij de wereld gekomen waar we nu zijn.
Ik ben dus niet bang voor indoctrinatie van de Islam in de Nederlandse cultuur. Als het al gebeurd is het gering en zal het onze cultuur alleen maar verreiken. Het is echt niet zo dat de Islam in Nederland ervoor zal zorgen dat onze cultuur verdwijnt. Plus daarbij dat onze cultuur al een mix is van allerlei buitenlandse culturen.
pi_52829108
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 00:36 schreef LegerNeger het volgende:

Foto van justshutup
[afbeelding]
Hihi, ze noemen me alto.

Maar dit blijkt wel weer dat ik met jou dus geen normale serieuze discussie kan voeren. Ik kom hier dan ook helemaal niet om jullie persoonlijk af te zeiken. Ik wil jullie in je waarde laten. Het is alleen jammer dat dit onderwerp zo heftig is, en dat mensen dan zo'n uitlaatklep gaan zoeken, such as mensen persoonlijk aanvallen en totaal van het onderwerp afwijken.
  vrijdag 31 augustus 2007 @ 00:53:06 #58
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_52829135
OMG

Luister meisje, ik begrijp je post wel hoor, ik vind dat je alleen nogal naief.

Ik herhaal nogmaals: Als het niveau van sociale zorg, onderwijs, gelijkheid tussen de seksen, wetenschap, kunsten, volksgezondheid, vrijheid, rechtsstatelijke instituten, democratie, onafhankelijke rechtspraak, rechtsbescherming, etcetera, de criteria bepalen, dan is de Nederlands-westerse cultuur by far superieur aan de huidige islamitische.

Ik denk niet dat jij echt terdege beseft dat het hier niet gaat om lekker couscous eten met je Marrokaanse buurtjes en buikdansles volgen

Dit zijn geen twee culturen die vredelievend naast elkaar kunnen bestaan, ze bijten elkaar namelijk, en dat zien we nu al steeds meer gebeuren.
pi_52829224
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 00:44 schreef Vivi het volgende:

[..]

Precies, toen ik die leeftijd had was ik ook nog vol van bloemetjes en lekker blowen op pinkpop en Kumbaya

Dan denk je nog dat je de wijsheid in pacht hebt, en 10 jaar later schaam je je dood voor wat je allemaal voor naieve onzin hebt lopen kwaken
Agh, ik vind het schattig dat een oudere leeftijd gelijk een vrijbrief lijkt te zijn om te denken dat jij sowieso gelijk hebt.
Als ik het goed heb is het natuurlijk vergezocht om ervan uit te gaan dat ik jouw pad zal volgen. Alsof dat met iedereen zo loopt. Alsof het de natuurlijke levensloop is.
Geloof me, ik heb heel wat mensen achter me staan, die het met me eens zijn.
Van alle leeftijden...

P.s waar blijven de inhoudelijke (tegen-)argumenten?
pi_52829292
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 00:53 schreef Vivi het volgende:
OMG

Luister meisje, ik begrijp je post wel hoor, ik vind dat je alleen nogal naief.

Ik herhaal nogmaals: Als het niveau van sociale zorg, onderwijs, gelijkheid tussen de seksen, wetenschap, kunsten, volksgezondheid, vrijheid, rechtsstatelijke instituten, democratie, onafhankelijke rechtspraak, rechtsbescherming, etcetera, de criteria bepalen, dan is de Nederlands-westerse cultuur by far superieur aan de huidige islamitische.

Ik denk niet dat jij echt terdege beseft dat het hier niet gaat om lekker couscous eten met je Marrokaanse buurtjes en buikdansles volgen

Dit zijn geen twee culturen die vredelievend naast elkaar kunnen bestaan, ze bijten elkaar namelijk, en dat zien we nu al steeds meer gebeuren.
Dat ligt er dus nogal aan. Wanneer jullie hun buren zullen zijn of ik.
  vrijdag 31 augustus 2007 @ 01:01:43 #61
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_52829308
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 00:57 schreef justshutup het volgende:

[..]

Agh, ik vind het schattig dat een oudere leeftijd gelijk een vrijbrief lijkt te zijn om te denken dat jij sowieso gelijk hebt.
Als ik het goed heb is het natuurlijk vergezocht om ervan uit te gaan dat ik jouw pad zal volgen. Alsof dat met iedereen zo loopt. Alsof het de natuurlijke levensloop is.
Geloof me, ik heb heel wat mensen achter me staan, die het met me eens zijn.
Van alle leeftijden...

P.s waar blijven de inhoudelijke (tegen-)argumenten?
Oeh, ben je lid van een clan? Die tegenargumenten geef ik je steeds meid, maar blijkbaar lees je niet aandachtig genoeg?

En je hebt gelijk, jij bent vast over tien jaar nog steeds zo'n licht hysterische alternatief georienteerde persoon met paarse bliksemflitsen als oorbellen die alle jaargangen van " Opzij" in een ringband onder haar bed heeft liggen.

Maar goed, ik ga slapen, want ik heb dit soort gesprekken al genoeg gevoerd en eerlijk gezegd vind ik je geen echt interessante uitdagende discussiepartner

vrijdag 31 augustus 2007 @ 01:02:34 #62
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_52829332
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 01:00 schreef justshutup het volgende:

[..]

Dat ligt er dus nogal aan. Wanneer jullie hun buren zullen zijn of ik.
Ja joh, knoop je hoofddoekje vast om
Misschien zijn JOUW buren wel degenen die JOUW verdorven westerse vrijheden niet zullen respecteren, wel eens over nagedacht?

Nou, nu ben ik echt weg, toedels.
  vrijdag 31 augustus 2007 @ 01:06:57 #63
178671 LegerNeger
Met pijl en boog!
pi_52829424
Och, ik ben gewoonlijk een zeer serieus persoon, echter hier op t forum niet. En als alto word je gemiddeld genomen ook niet serieus genomen, behalve door GroenLinks'ers, en zo oud ben ik nog niet.
pi_52829475
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 01:01 schreef Vivi het volgende:

[..]

Oeh, ben je lid van een clan? Die tegenargumenten geef ik je steeds meid, maar blijkbaar lees je niet aandachtig genoeg?

En je hebt gelijk, jij bent vast over tien jaar nog steeds zo'n licht hysterische alternatief georienteerde persoon met paarse bliksemflitsen als oorbellen die alle jaargangen van " Opzij" in een ringband onder haar bed heeft liggen.

Maar goed, ik ga slapen, want ik heb dit soort gesprekken al genoeg gevoerd en eerlijk gezegd vind ik je geen echt interessante uitdagende discussiepartner
Jammer, echt heel jammer.
  vrijdag 31 augustus 2007 @ 01:10:56 #65
178671 LegerNeger
Met pijl en boog!
pi_52829508
Ohja, serieus zijn in klaagbaak is een doodzonde Vraag maar aan Maikuuul of Sandstorm of skippybal etc
pi_52829561
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 01:06 schreef LegerNeger het volgende:
Och, ik ben gewoonlijk een zeer serieus persoon, echter hier op t forum niet. En als alto word je gemiddeld genomen ook niet serieus genomen, behalve door GroenLinks'ers, en zo oud ben ik nog niet.
Prima, je hoort bij de 80% van Fok! die hetzelfde doet.
Wel grappig, ik beschouw mezelf echt niet als alto. (Althans niet meer, ik was er wel een). Maar juist daarom. Ik weet hoe een alto eruiziet en hoe ik er nu uitzie zou ik niet als alto omschrijven. Sterker nog ik vind die stijl ook helemaal niet mooi meer.
Ik moet wel zeggen dat vooral mensen die nooit iets te maken hebben gehad met andere stijlen, al heel snel iets alto vinden.

Zo lekker off-topic gezeik.
pi_52829639
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 01:10 schreef LegerNeger het volgende:
Ohja, serieus zijn in klaagbaak is een doodzonde Vraag maar aan Maikuuul of Sandstorm of skippybal etc
Ah, het was me niet eens opgevallen dat dit topic in klaagbaak staat. Excuses.
  vrijdag 31 augustus 2007 @ 01:19:26 #68
178671 LegerNeger
Met pijl en boog!
pi_52829651
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 01:14 schreef justshutup het volgende:

[..]

Prima, je hoort bij de 80% van Fok! die hetzelfde doet.
Wel grappig, ik beschouw mezelf echt niet als alto. (Althans niet meer, ik was er wel een). Maar juist daarom. Ik weet hoe een alto eruiziet en hoe ik er nu uitzie zou ik niet als alto omschrijven. Sterker nog ik vind die stijl ook helemaal niet mooi meer.
Ik moet wel zeggen dat vooral mensen die nooit iets te maken hebben gehad met andere stijlen, al heel snel iets alto vinden.

Zo lekker off-topic gezeik.
Goh, ik heb er niks mee te maken gehad Ik weet niet hoe je dat durft te zeggen
Ik heb mensen zien veranderen ernaartoe, en na een tijdje er nog mee om te gaan, vinden dat ik niet in die stijl pas en me dus onttrek van die vrienden... Daarnaast heb ik een voorliefde voor metal muziek (Katatonia, Novembers doom etc), en ja dan moet je bij een concert ook weleens de meest rare mensen voorbijlopen en ermee omgaan enzo Of mensen die het dan uberstoer vinden om te blowen.
Dus nee, ik heb er niks mee te maken gehad
Maargoed dat was allemaal in mijn puberteit, die ik inmiddels ruim ben ontgroeid
  vrijdag 31 augustus 2007 @ 01:24:16 #69
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_52829719
Wauw, wat een goed topic is dit geworden
LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
pi_52829814
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 01:19 schreef LegerNeger het volgende:

[..]

Goh, ik heb er niks mee te maken gehad Ik weet niet hoe je dat durft te zeggen
Ik heb mensen zien veranderen ernaartoe, en na een tijdje er nog mee om te gaan, vinden dat ik niet in die stijl pas en me dus onttrek van die vrienden... Daarnaast heb ik een voorliefde voor metal muziek (Katatonia, Novembers doom etc), en ja dan moet je bij een concert ook weleens de meest rare mensen voorbijlopen en ermee omgaan enzo Of mensen die het dan uberstoer vinden om te blowen.
Dus nee, ik heb er niks mee te maken gehad
Maargoed dat was allemaal in mijn puberteit, die ik inmiddels ruim ben ontgroeid
Voelt zich nogal aangesproken. Ik bedoelde meer in het algemeen. Ik trok nog lang niet de conclusie dat jij er één van was. Maar ik blij dat je de situatie opgehelderd hebt.
pi_52829948
even een screenshotje uit die uitzending

ze zei hier iets als "er komt nu een aantal mensen naar beneden die volgens sommigen extreem gekleed zijn"
Of zoiets. Ik vind zoiets altijd wel grappig.
  vrijdag 31 augustus 2007 @ 01:49:13 #72
178671 LegerNeger
Met pijl en boog!
pi_52830038
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 01:42 schreef Kreupeldicht het volgende:

[afbeelding]

ze zei hier iets als "er komt nu een aantal mensen naar beneden die volgens sommigen extreem gekleed zijn"
pi_52830064
Ik wil ze wel Haram maken
trotse eigenaar van post nr. 52m
Op zaterdag 22 december 2007 00:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Mods met een x zijn tof.
  vrijdag 31 augustus 2007 @ 03:51:54 #74
73006 PaRaR
Geboren en getogen
pi_52831124
Hier word ik niet vrolijk van.
  vrijdag 31 augustus 2007 @ 04:11:53 #75
28033 Pek
je moet wat
pi_52831198
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 21:54 schreef Malev het volgende:
Wat een gedrochten zijn het ook met hun "kijk mij eens een moderne moslima zijn" nep uitstraling.
Het is ook godverdomme nooit goed hè
The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
pi_52833347
"You know why they call it the American dream? Because you'd have to be fucking asleep to believe it!"
pi_52833534
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 09:49 schreef Scarface2004 het volgende:
youtube filmpje

http://www.youtube.com/watch?v=JcCOktdsz-0
HAHAHAHAHHAHAHAHAHAHA
pi_52833683
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 04:11 schreef Pek het volgende:

[..]

Het is ook godverdomme nooit goed hè
niks bijzonders, alleen zombies in dienst van een dooie pedofiele krijgsheer.
Niet voor de poes
pi_52833887
Hans Teeuwen is tof!
"Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.."
pi_52833918
Optorren met die hoofddoeken!
God is gewoon een denkbeeldig vriendje voor volwassenen!
Vakantie
  vrijdag 31 augustus 2007 @ 10:16:11 #81
152303 hamkaastosti
ook bekend als hamkaastosti
pi_52833945
alles met halal kan direct bij het afval
Tom Jones zong ooit...
she's got style she's got grace, takes a cumshot to the face, she's a lady
laat een berichtje achter in mijn vriendjes en vriendinnetjesboek
grolsch is tof | Aj plat könt praoten, mo-j ut neet laoten
pi_52834058
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 01:42 schreef Kreupeldicht het volgende:

[afbeelding]

Hoofddoekje of niet, zij was tijdens de uitzending gewoon stomvervelend. Was er een beetje een discussie bezig, schreeuwt ze erdoorheen 'MAG IK NU EVEN ÉÉN VRAAG STELLEN JA' en dan gaat ze vragen waarom die Ehrin Jami (of hoe ie ook heet) er niet is. Deed er wat mij betreft totáál niet toe
pi_52834123
Ze denken dat ze alles kunnen maken met hun bijdehante bek! Laat ze lekker oprotten, stelletje 'geintegreerde hoofddoeken'.
God is gewoon een denkbeeldig vriendje voor volwassenen!
Vakantie
pi_52834346
die drie zijn echt vet irritant... heb je niks aan
pi_52834794
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 10:31 schreef Carnaval het volgende:
die drie zijn echt vet irritant... heb je niks aan
En wat te denken van die baardaap met zijn wijf in een zwarte tent?

Wij als vrouwen worden veroordeeld als we ons sexy kleden maar wij moeten wel accepteren dat er dergelijke gedrochten rondlopen omdat het RELIGIE is.
Niet voor de poes
  vrijdag 31 augustus 2007 @ 10:47:01 #86
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_52834812
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 21:13 schreef -skippybal- het volgende:
Omg, kijk nu op Ned 3. Of beter niet eigenlijk. Naja, zie maar zelf.

Die drie vieze wandelende tapijten dus. Ze vinden zichzelf geëmancipeerd Ze vinden zichzelf op en top geïntegreerd Ze vinden zichzelf grappig Ze voelen zich op en top vrouw een ze hebben nog meer vervelende trekjes die heul niet waar zijn.

Voor de impotentie dan nog even:
[afbeelding]

Klacht: Omroepen die allochtonen in een goed daglicht willen zetten en daar steeds dezelfde mensen voor moeten gebruiken

Ik zou ze wel willen neuken hoor. Doe ik niet moeilijk over.
pi_52834858
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 10:47 schreef Vader_Aardbei het volgende:

[..]

Ik zou ze wel willen neuken hoor. Doe ik niet moeilijk over.
alleen als je een kale "kop" hebt
Niet voor de poes
pi_52835059
quote:
ik vond het grappig omdat jullie zo kuis zijn, om jullie dan in een sexuele context te zetten, en als het dan nog rijmt ook is het kat in t bakkie he
quote:
IK MOET HELEMAAL NIKS
quote:
"Hoe lang heeft u gestudeerd over deze one-liners"?

"niet"
"You know why they call it the American dream? Because you'd have to be fucking asleep to believe it!"
pi_52835155
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 10:54 schreef Scarface2004 het volgende:

[..]

[..]

[..]

ik zou de dvd zo kopen
pi_52835899
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 21:47 schreef erikkll het volgende:
Nouja, ondanks hoofddoekje kun je toch best geëmancipeerd en geïntegreerd zijn?
Een geïntegreerde geëmancipeerde moslima met hoofddoek is natuurlijk een contradictio in terminis.
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
  vrijdag 31 augustus 2007 @ 11:28:28 #91
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_52836066
Wat is die man toch een genie .
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_52836845
Dit, is, mijn, staat van bewustzijn
pi_52837845
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 11:53 schreef Dutch_Nelson het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)halal_tuthola_s.html

Op dumpert,
geef em kudo's
"laatste vraag, wanner komt uw show?"

met zon piepstemmetje 'dah zeg iknieh'
  vrijdag 31 augustus 2007 @ 12:32:07 #94
152303 hamkaastosti
ook bekend als hamkaastosti
pi_52837942
ik beledig heel wat vruchten! ahaha geniaal wat een vent.
Tom Jones zong ooit...
she's got style she's got grace, takes a cumshot to the face, she's a lady
laat een berichtje achter in mijn vriendjes en vriendinnetjesboek
grolsch is tof | Aj plat könt praoten, mo-j ut neet laoten
  vrijdag 31 augustus 2007 @ 12:34:22 #95
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_52838006
Ze weten gewoon niet wat ze met hem aanmoeten, en dan dat belerende juffen-toontje
En dan zeggen "Jahaaa, maar u beledigt wél mensen, u kunt het 100 x ontkennen..blaaaaat"

Nou, waar ontkent ie het dan? Je bent gewoon vet gepwnt muts vod !
  vrijdag 31 augustus 2007 @ 12:35:36 #96
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_52838042
Hele uitzending staat nu op uitzending gemist btw.
pi_52838115
Ze kijken in ieder geval vrolijk...
pi_52838187
Haha, die werden echt zo hard geowned! Hopelijk komt Hans Teeuwen echt weer met een show, die man is geniaal.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_52838389
Damn waren die wijven even uitgeluld.
  vrijdag 31 augustus 2007 @ 13:00:43 #100
180193 Biefstuk
Medium gebakken
pi_52838730
Most people only expose themselves to information that matches their own worldview.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')