ach laat dat kind toch, ik heb vroeger ook gekke dingen gedaanquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:36 schreef LegerNeger het volgende:
Nee, de beste manier is niet om alto te zijn
Damn Alto's zijn nog sadder dan moslima's. Er zelf als een mentaal gestoorde bij willen lopen
Foto van justshutup
[afbeelding]
Een religie is nooit slecht, want slechts woorden, slecht kunnen degenen zijn die die woorden interpreteren.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:34 schreef justshutup het volgende:
[..]
Als jij eens verder kijkt dan je neus lang is en ook eens kijkt naar de andere vrouwen die daar rondlopen en ook onderdrukt worden door hun man. Nederlandse mannen die zijn opgegroeid met onze westerse cultuur. Ik bedoel dus te zeggen dat er in elke cultuur zulke problemen zijn. Het maakt de Islam niet per definitie een slechte religie.
Een sektelid kiest ook voor bepaalde dingen vanuit zg vrije wil, als je maar lang genoeg geindoctrineerd wordt dat dat hetgene is wat je zou moeten willen.quote:Jij probeert mij te overtuigen met één lullig filmpje wat je van Dumpert afhaalt?![]()
Redelijk loos 'argument'. In de meeste moslimlanden dus niet.
[..]
Precies, dat zeg ik.
[..]
Deze vrouwen kiezen er zelf voor, net zoals de Meiden van halal dit doen. Dan spreek je dus niet over onderdrukking. En dat het een uithangbord is van de Islam.![]()
Is dat een probleem?
Ockhams scheermesquote:Nee, maar ik weet wel dat jij een erg eenzijdig beeld hebt wat betreft de Islam. Je uitdrukking is dan ook erg generaliserend. Ik denk dat mensen in de betreffende landen er heel anders over denken. En dan geef ik toe dat in sommige landen het leven ondraaglijk is door oorlog en haat, maar wie zegt dat de Islam daar oorzaak van is?
Je bent al in de veronderstelling dat je voor de meerderheid hier kunt spreken? Net zo realistisch als de rest van je "betoog" iigquote:Hoezo denk je dat en waar haal je die informatie vandaan? En waarom vertel je ons
Fok!kers niet meteen waar het volgens jou op staat dan?
Precies, toen ik die leeftijd had was ik ook nog vol van bloemetjes en lekker blowen op pinkpop en Kumbayaquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:42 schreef AlGore het volgende:
[..]
ach laat dat kind toch, ik heb vroeger ook gekke dingen gedaan
Oh, nee ik begrijp het stuk hoor, maak je geen zorgen om me. Wel lief van je.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:35 schreef Vivi het volgende:
[..]
Wat denk je dat ik hiermee wil zeggen? Moet ik het stukje voor je vertalen a la Sesamstraat ofzo?
En wat je verder blaat raakt ook kant noch wal, laten we voortaan maar streven naar een slechtere wereld dan, lijkt me een veel beter resultaat opleveren...
Darbij moet iedereen lekker zelf weten wat voor manier van leven ze het beste vinden, zolang ze dat maar in hun eigen achtertuintje doen, en niet in een land als Nederland middeleeuwse denkbeelden erdoor proberen te duwen.
Of denk je dat jij dan nog zo frank en vrij met dat stuk staal in je bakkes over straat kan huppelen als het zo ver komt?![]()
Hihi, ze noemen me alto.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:36 schreef LegerNeger het volgende:
Nee, de beste manier is niet om alto te zijn
Damn Alto's zijn nog sadder dan moslima's. Er zelf als een mentaal gestoorde bij willen lopen
Foto van justshutup
[afbeelding]
Agh, ik vind het schattig dat een oudere leeftijd gelijk een vrijbrief lijkt te zijn om te denken dat jij sowieso gelijk hebt.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:44 schreef Vivi het volgende:
[..]
Precies, toen ik die leeftijd had was ik ook nog vol van bloemetjes en lekker blowen op pinkpop en Kumbaya![]()
Dan denk je nog dat je de wijsheid in pacht hebt, en 10 jaar later schaam je je dood voor wat je allemaal voor naieve onzin hebt lopen kwaken
Dat ligt er dus nogal aan. Wanneer jullie hun buren zullen zijn of ik.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:53 schreef Vivi het volgende:
OMG
Luister meisje, ik begrijp je post wel hoor, ik vind dat je alleen nogal naief.
Ik herhaal nogmaals: Als het niveau van sociale zorg, onderwijs, gelijkheid tussen de seksen, wetenschap, kunsten, volksgezondheid, vrijheid, rechtsstatelijke instituten, democratie, onafhankelijke rechtspraak, rechtsbescherming, etcetera, de criteria bepalen, dan is de Nederlands-westerse cultuur by far superieur aan de huidige islamitische.
Ik denk niet dat jij echt terdege beseft dat het hier niet gaat om lekker couscous eten met je Marrokaanse buurtjes en buikdansles volgen![]()
Dit zijn geen twee culturen die vredelievend naast elkaar kunnen bestaan, ze bijten elkaar namelijk, en dat zien we nu al steeds meer gebeuren.
Oeh, ben je lid van een clan? Die tegenargumenten geef ik je steeds meid, maar blijkbaar lees je niet aandachtig genoeg?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:57 schreef justshutup het volgende:
[..]
Agh, ik vind het schattig dat een oudere leeftijd gelijk een vrijbrief lijkt te zijn om te denken dat jij sowieso gelijk hebt.
Als ik het goed heb is het natuurlijk vergezocht om ervan uit te gaan dat ik jouw pad zal volgen. Alsof dat met iedereen zo loopt. Alsof het de natuurlijke levensloop is.![]()
Geloof me, ik heb heel wat mensen achter me staan, die het met me eens zijn.
Van alle leeftijden...
P.s waar blijven de inhoudelijke (tegen-)argumenten?
Ja joh, knoop je hoofddoekje vast omquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 01:00 schreef justshutup het volgende:
[..]
Dat ligt er dus nogal aan. Wanneer jullie hun buren zullen zijn of ik.![]()
Jammer, echt heel jammer.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 01:01 schreef Vivi het volgende:
[..]
Oeh, ben je lid van een clan? Die tegenargumenten geef ik je steeds meid, maar blijkbaar lees je niet aandachtig genoeg?
En je hebt gelijk, jij bent vast over tien jaar nog steeds zo'n licht hysterische alternatief georienteerde persoon met paarse bliksemflitsen als oorbellen die alle jaargangen van " Opzij" in een ringband onder haar bed heeft liggen.
Maar goed, ik ga slapen, want ik heb dit soort gesprekken al genoeg gevoerd en eerlijk gezegd vind ik je geen echt interessante uitdagende discussiepartner
Prima, je hoort bij de 80% van Fok! die hetzelfde doet.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 01:06 schreef LegerNeger het volgende:
Och, ik ben gewoonlijk een zeer serieus persoon, echter hier op t forum niet.En als alto word je gemiddeld genomen ook niet serieus genomen, behalve door GroenLinks'ers, en zo oud ben ik nog niet.
Ah, het was me niet eens opgevallen dat dit topic in klaagbaak staat. Excuses.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 01:10 schreef LegerNeger het volgende:
Ohja, serieus zijn in klaagbaak is een doodzondeVraag maar aan Maikuuul of Sandstorm of skippybal etc
Goh, ik heb er niks mee te maken gehadquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 01:14 schreef justshutup het volgende:
[..]
Prima, je hoort bij de 80% van Fok! die hetzelfde doet.
Wel grappig, ik beschouw mezelf echt niet als alto. (Althans niet meer, ik was er wel een). Maar juist daarom. Ik weet hoe een alto eruiziet en hoe ik er nu uitzie zou ik niet als alto omschrijven. Sterker nog ik vind die stijl ook helemaal niet mooi meer.
Ik moet wel zeggen dat vooral mensen die nooit iets te maken hebben gehad met andere stijlen, al heel snel iets alto vinden.
Zo lekker off-topic gezeik.![]()
Voelt zich nogal aangesproken. Ik bedoelde meer in het algemeen. Ik trok nog lang niet de conclusie dat jij er één van was.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 01:19 schreef LegerNeger het volgende:
[..]
Goh, ik heb er niks mee te maken gehadIk weet niet hoe je dat durft te zeggen
![]()
Ik heb mensen zien veranderen ernaartoe, en na een tijdje er nog mee om te gaan, vinden dat ik niet in die stijl pas en me dus onttrek van die vrienden... Daarnaast heb ik een voorliefde voor metal muziek (Katatonia, Novembers doom etc), en ja dan moet je bij een concert ook weleens de meest rare mensen voorbijlopen en ermee omgaan enzoOf mensen die het dan uberstoer vinden om te blowen.
Dus nee, ik heb er niks mee te maken gehad
Maargoed dat was allemaal in mijn puberteit, die ik inmiddels ruim ben ontgroeid![]()
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 01:42 schreef Kreupeldicht het volgende:
even een screenshotje uit die uitzending
[afbeelding]
ze zei hier iets als "er komt nu een aantal mensen naar beneden die volgens sommigen extreem gekleed zijn"
Of zoiets. Ik vind zoiets altijd wel grappig.
Het is ook godverdomme nooit goed hèquote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:54 schreef Malev het volgende:
Wat een gedrochten zijn het ook met hun "kijk mij eens een moderne moslima zijn" nep uitstraling.
HAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 09:49 schreef Scarface2004 het volgende:
youtube filmpje
http://www.youtube.com/watch?v=JcCOktdsz-0
niks bijzonders, alleen zombies in dienst van een dooie pedofiele krijgsheer.quote:
Hoofddoekje of niet, zij was tijdens de uitzending gewoon stomvervelend. Was er een beetje een discussie bezig, schreeuwt ze erdoorheen 'MAG IK NU EVEN ÉÉN VRAAG STELLEN JA' en dan gaat ze vragen waarom die Ehrin Jami (of hoe ie ook heet) er niet is. Deed er wat mij betreft totáál niet toequote:Op vrijdag 31 augustus 2007 01:42 schreef Kreupeldicht het volgende:
even een screenshotje uit die uitzending
[afbeelding]
ze zei hier iets als "er komt nu een aantal mensen naar beneden die volgens sommigen extreem gekleed zijn"
Of zoiets. Ik vind zoiets altijd wel grappig.
En wat te denken van die baardaap met zijn wijf in een zwarte tent?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 10:31 schreef Carnaval het volgende:
die drie zijn echt vet irritant... heb je niks aan
Ik zou ze wel willen neuken hoor. Doe ik niet moeilijk over.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:13 schreef -skippybal- het volgende:
Omg, kijk nu op Ned 3. Of beter niet eigenlijk. Naja, zie maar zelf.
Die drie vieze wandelende tapijten dus. Ze vinden zichzelf geëmancipeerdZe vinden zichzelf op en top geïntegreerd
Ze vinden zichzelf grappig
Ze voelen zich op en top vrouw
een ze hebben nog meer vervelende trekjes die heul niet waar zijn.
Voor de impotentie dan nog even:
[afbeelding]
Klacht: Omroepen die allochtonen in een goed daglicht willen zetten en daar steeds dezelfde mensen voor moeten gebruiken
alleen als je een kale "kop" hebtquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 10:47 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
Ik zou ze wel willen neuken hoor. Doe ik niet moeilijk over.
quote:ik vond het grappig omdat jullie zo kuis zijn, om jullie dan in een sexuele context te zetten, en als het dan nog rijmt ook is het kat in t bakkie he
quote:IK MOET HELEMAAL NIKS
quote:"Hoe lang heeft u gestudeerd over deze one-liners"?
"niet"
Een geïntegreerde geëmancipeerde moslima met hoofddoek is natuurlijk een contradictio in terminis.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:47 schreef erikkll het volgende:
Nouja, ondanks hoofddoekje kun je toch best geëmancipeerd en geïntegreerd zijn?
"laatste vraag, wanner komt uw show?"quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 11:53 schreef Dutch_Nelson het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)halal_tuthola_s.html
Op dumpert,
geef em kudo's
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |