abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52821966
Omg, kijk nu op Ned 3. Of beter niet eigenlijk. Naja, zie maar zelf.

Die drie vieze wandelende tapijten dus. Ze vinden zichzelf geëmancipeerd Ze vinden zichzelf op en top geïntegreerd Ze vinden zichzelf grappig Ze voelen zich op en top vrouw een ze hebben nog meer vervelende trekjes die heul niet waar zijn.

Voor de impotentie dan nog even:

Klacht: Omroepen die allochtonen in een goed daglicht willen zetten en daar steeds dezelfde mensen voor moeten gebruiken

LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
pi_52822071
Ze vloeken bij mn behang, wordt niets.
Er zit een knop op je TV
Die helpt je zo uit de puree
Druk 'em in en ga maar mee, de bloemen buiten zetten.
Jailbait Gallery
pi_52822380
echt die moeten een stuk halal vlees in hun reet gedouwd krijgen

Stomme hoeren hebben het zelf niet eens door, dat is het ergste
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
-the Dude-
pi_52822592
paspoort intrekken als ze op vakantie in marokko zijn
Someday, people will look back and say 'Thank you, Al Gore. You're super awesome!
  donderdag 30 augustus 2007 @ 21:30:50 #5
175296 DeGluurbuur
Das toch nie normaahl
pi_52822634
Wat een vieze wijven
pi_52822678
hansje teeuwen IK MOET HELEMAAL NIKS
pi_52822679
Hahaha Hans Teeuwen pwnt ze wel een beetje...
pi_52822735
Geef mij maar de meiden van haram!
pi_52822749
Ik zou ze alledrie keihard nemen
"If you're badass, people might get out of your way, but if you got shit, ain't nobody messing with you."
  donderdag 30 augustus 2007 @ 21:34:27 #10
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_52822751
Lekker Hansje
LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
pi_52822771
Hans wat ben ik het met die man eens.
pi_52822777
Ach ik mag ze wel.

Weer eens wat anders dan de gemiddelde hersenloze Wilders stemmer..
There are times we will remember, there are nights we won't forget.
If we value every moment we will never feel regret.
  donderdag 30 augustus 2007 @ 21:36:21 #13
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_52822838
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 21:35 schreef mcintosh het volgende:
Ach ik mag ze wel.

Weer eens wat anders dan de gemiddelde hersenloze Wilders stemmer..
Ja, want je hebt alleen maar Moslimas met oogkleppen op en domme Wilders stemmers.
LastFM
pi_52822841
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 21:34 schreef outsidr het volgende:
Ik zou ze alledrie keihard nemen
Heb jij een snor en een besneden staart dan?
pi_52822894
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 21:36 schreef -skippybal- het volgende:

[..]

Ja, want je hebt alleen maar Moslimas met oogkleppen op en domme Wilders stemmers.
Dat zei ik niet, ik zei dat het weer eens wat anders was...
There are times we will remember, there are nights we won't forget.
If we value every moment we will never feel regret.
pi_52823277
Nouja, ondanks hoofddoekje kun je toch best geëmancipeerd en geïntegreerd zijn?
pi_52823421
Wow.. Wat een kuteinde bij dat debat lol
pi_52823468
Wat heeft Hans allemaal gedaan? indien hij ze een beetje goed afgezeken heeft zal ik eens gaan kijken bij uitzendinggemist
pi_52823532
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 21:50 schreef Erotica_ het volgende:
Wow.. Wat een kuteinde bij dat debat lol
wat was er dan?
Onderbroeken zonder knopen hoef je alleen maar af te stropen!
pi_52823586
Wat een gedrochten zijn het ook met hun "kijk mij eens een moderne moslima zijn" nep uitstraling.
pi_52823587
Teeuwen pwnde die hele show.
"You know why they call it the American dream? Because you'd have to be fucking asleep to believe it!"
pi_52823638
jammer dat ze kop niet ook nog bedekken
underground forever baby
pi_52823913
"Ik vind het wel wat hebben zo'n hoofddoek, dan heb je altijd wat om je lul aan af te vegen"
  donderdag 30 augustus 2007 @ 22:02:58 #24
178671 LegerNeger
Met pijl en boog!
pi_52823956
quote:
Ze vinden zichzelf geëmancipeerd Ze vinden zichzelf op en top geïntegreerd Ze vinden zichzelf grappig Ze voelen zich op en top vrouw
DAT IS TOCH NIET TE GELEEUUVE!!
  Trouwste user 2022 donderdag 30 augustus 2007 @ 22:04:00 #25
7889 tong80
Spleenheup
pi_52823987
Hans Teeuwen for president. Ze vielen dwars ndoor de mand

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  donderdag 30 augustus 2007 @ 22:10:07 #26
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_52824233
Goed topic, hulde aan Hans
Tics van je petten.
pi_52824387
Ik zie niet waar iedereen zo een punt over maakt? Ze zijn gewoon drie Moslima's.
pi_52824416
Het zou pas echt potten breken als 1 van de 3 lesbisch blijkt te zijn...
Smile around the world :-)
  donderdag 30 augustus 2007 @ 22:19:25 #29
178671 LegerNeger
Met pijl en boog!
pi_52824609
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 22:14 schreef Annique het volgende:
Ik zie niet waar iedereen zo een punt over maakt? Ze zijn gewoon drie Moslima's.
Exact..

En dan klopt dit niet:
quote:
Ze vinden zichzelf geëmancipeerd Ze vinden zichzelf op en top geïntegreerd Ze vinden zichzelf grappig Ze voelen zich op en top vrouw
Al die stellingen zijn het tegenovergestelde van 'moslima'.
  Trouwste user 2022 donderdag 30 augustus 2007 @ 22:24:29 #30
7889 tong80
Spleenheup
pi_52824820
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 22:15 schreef Wereldman het volgende:
Het zou pas echt potten breken als 1 van de 3 lesbisch blijkt te zijn...
En een string draagt

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_52824854
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 22:19 schreef LegerNeger het volgende:

[..]

Exact..

En dan klopt dit niet:
[..]

Al die stellingen zijn het tegenovergestelde van 'moslima'.
Ik zie niet hoe die dingen in tegenstrijd zijn met de Islam?
  donderdag 30 augustus 2007 @ 22:43:51 #32
178671 LegerNeger
Met pijl en boog!
pi_52825573
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 22:25 schreef Annique het volgende:

[..]

Ik zie niet hoe die dingen in tegenstrijd zijn met de Islam?
Moslima's mogen niet geëmancipeerd zijn, ze mogen niet geïntegreerd zijn, want ze moeten een hoofddoek op, ze mogen niet vrouwelijk zijn, en lekker feesten, en grappig zijn ist verboten! Dat is alleen voor mannen.

Heerlijk mensen die serieus reageren
pi_52825599
Ies dat halal?
  donderdag 30 augustus 2007 @ 22:45:46 #34
178671 LegerNeger
Met pijl en boog!
pi_52825632
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 22:44 schreef Cahir het volgende:
Ies dat halal?
Vrouwenemancipatie niet
  Moderator donderdag 30 augustus 2007 @ 22:50:13 #35
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_52825792
link van uitzending gemist oid dan lul
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_52825990
Meiden? Dat woord impliceert een frisse uitstraling, dit zijn conservatieve mutsen die niks met frisheid te maken hebben.
pi_52826601
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 22:43 schreef LegerNeger het volgende:

[..]

Moslima's mogen niet geëmancipeerd zijn, ze mogen niet geïntegreerd zijn, want ze moeten een hoofddoek op, ze mogen niet vrouwelijk zijn, en lekker feesten, en grappig zijn ist verboten! Dat is alleen voor mannen.

Heerlijk mensen die serieus reageren
Emancipatie gaat niet alleen over kleding, maar vooral over gelijke rechten en gelijke waarde. In de Islam hebben man en vrouw zo hun eigen rol en deel in de maatschappij, maar alleen de écht conservatie moslims zullen niet willen dat een vrouw werkt of iets te zeggen heeft in het huwelijk. Hoofddoekjes hebben ook weinig te maken met integratie. Moslima's bedekken hun haar omdat ze geloven dat het goed is om je schoonheid te bewaken, en dat te bewaren voor je familie of je man. Verder is het een gewoon een doek. Die ze niet belemmerd in wat voor activiteiten dan ook. Vrouwelijkheid word door iedereen op een andere manier ervaren. De een vind het op en top vrouwelijk om je op te doffen en ongebonden te zijn in de liefde. Een Moslima zal haar gevoel van vrouwelijkheid vooral halen uit haar voorkomen en haar geloof. Uit de kleine dingen die niet-Moslima's ook net zo goed kunnen ervaren. Feesten heeft weinig te maken met emancipatie. Ik ben ook geen feestbeest en ik ga niet naar disco's, omdat uitgaan me niet trekt. In disco's gebeuren veel dingen die een Moslima aanstoot kan geven; man/vrouw dansen, schaarse kleding, alcohol, muziek. Allemaal dingen waar Moslima's (EN mannelijke Moslims) zich liever niet mee inlaten. Niet iedereen haalt daar zijn plezier uit. Grappigheid en humor is al helemaal iets subjectiefs en iedereen ervaart dat weer anders. De een houd van grove moppen. De ander houd van het vertellen van een grappig gebeuren of verhaal. En lang niet alle moppen zijn seksueel getint.

Ik houd er ook van als mensen serieus reageren
  Moderator / Redactie Sport donderdag 30 augustus 2007 @ 23:16:29 #38
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_52826699
Hans
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_52826762
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 23:14 schreef Annique het volgende:

[..]

Emancipatie gaat niet alleen over kleding, maar vooral over gelijke rechten en gelijke waarde. In de Islam hebben man en vrouw zo hun eigen rol en deel in de maatschappij, maar alleen de écht conservatie moslims zullen niet willen dat een vrouw werkt of iets te zeggen heeft in het huwelijk. Hoofddoekjes hebben ook weinig te maken met integratie. Moslima's bedekken hun haar omdat ze geloven dat het goed is om je schoonheid te bewaken, en dat te bewaren voor je familie of je man.
kleine correctie, ze worden door hun omgeving gedwongen om een hoofddoek te dragen.. (in veel moslimlanden wordt je opgepakt als je het niet hebt) de reden hiervoor is dat arabische mannen hun libido niet onder controle hebben waardoor ze elke vrouw zouden bespringen die er als een vrouw uitziet. Vandaar dat vrouwen moeten rondlopen in een grote tent met een kijkgaatje. En worden ze toch verkracht, dan worden ze gestenigd wegens overspel..

Prachtige religie.
Someday, people will look back and say 'Thank you, Al Gore. You're super awesome!
pi_52826969
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 21:34 schreef Tommeke het volgende:
Hans wat ben ik het met die man eens.
pi_52827062
Hoofddoeken ik vind dat zo dom staan!

dan kijk je niet eens meer naar de persoon die eronder zit nml..
alsof..alsof zij er niet meer toe doen?

ow dat was ook de bedoeling? ahaaaaaaa...
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
  donderdag 30 augustus 2007 @ 23:30:46 #42
183691 Just_Shut_Up
Moments we forget...
pi_52827157
Kanker, check die kaaklijn van die rechts..

Is die niet omgebouwd ?
There is no rehab for stupidity.
pi_52827274
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 23:30 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Kanker, check die kaaklijn van die rechts..

Is die niet omgebouwd ?
denk eerder dat haar ouders neef/nicht of broer/zus zijn..
pi_52827586
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 23:18 schreef AlGore het volgende:

[..]

kleine correctie, ze worden door hun omgeving gedwongen om een hoofddoek te dragen.. (in veel moslimlanden wordt je opgepakt als je het niet hebt) de reden hiervoor is dat arabische mannen hun libido niet onder controle hebben waardoor ze elke vrouw zouden bespringen die er als een vrouw uitziet. Vandaar dat vrouwen moeten rondlopen in een grote tent met een kijkgaatje. En worden ze toch verkracht, dan worden ze gestenigd wegens overspel..

Prachtige religie.
In Nederland (waar deze meisjes toch vandaan komen) worden moslima's allang niet meer gedwongen om hoofddoekjes te dragen. Dat is ook een achterhaald 'argument' voor mensen die anti-Islam zijn. Het is ook niet waar dat je in moslimlanden opgepakt wordt, als je er geen hoofddoekje draagt. Klein voorbeeld: Turkije, daar zie je zelfs minder hoofddoekjes dan hier in Nederland. Mede omdat ze daar scheiding van staat en kerk hebben. Indonesie: de moslima's daar dragen hun hoofddoeken veel losser en op een andere manier dan bijvoorbeeld de Marrokaanse of Turkse manier, die we hier veel zien. In veel landen dragen moslima's hun hoofddoeken wel maar heel losjes en in veel gevallen is er gewoon haar te zien.

De Islam is een brede religie die ook steeds weer anders wordt geinterpreteerd door zijn volgers. Net zoals het Christendom in Amerika heel anders is dan hier in Nederland, zo gaat dat met alle religie's.
Denk je nou werkelijk dat datgene wat jij beschrijft, de Islam weergeeft?

Ik denk dat je wat meer onderzoek moet doen, wil je zulke uitspraken doen. Neem niet zomaar aan wat je voorgeschoteld wordt. Komt nogal dom over.

Oh, voor het geval mensen het verschil niet weten:

Marokkaanse manier van dragen.

Turkse manier.
  vrijdag 31 augustus 2007 @ 00:05:45 #45
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_52828032
(Bron: Elsevier.nl):

Voor Meisje van Halal is islamcultuur superieur

woensdag 18 juli 2007 09:12
Jihad Alariachi – één van de meiden van Halal – is een mooie jonge vrouw. Zij wil haar haren niet tonen, want dat mag niet van de profeet – dat gelooft Jihad oprecht. Door haar haren onder een lap te verbergen voldoet zij aan de regels die de mensheid moet volgen op aanwijzing van de Profeet om straks, na de dood, door Allah te worden toegelaten in het paradijs.
Het is pijnlijk dat Jihad dit alles zo letterlijk neemt. Want zij is niet alleen mooi, maar ook intelligent. Haar intelligentie wil zijn echter van haar geloof gescheiden houden, en dus doet zij dingen die een zevende eeuwse mythologische figuur, de Profeet, behaagt.
Jong
Voor Jihad gaat het om eeuwige zaken, niet om zevende eeuwse en allang volkomen achterhaalde ideeën en waarden. Jihad wil zin en doel in het leven, en het idee dat het leven uniek is en eenmalig en ophoudt wanneer zij een oude vrouw is en niet meer soepel en jong en schoon en vol leven en lust over de aarde kan stappen, boezemt haar angst in.
Daarom doet zij een hoofddoek om en voelt zij zich beschermd door de Profeet, die immers de volmaakte mens was, en door de almacht van Allah.
In Trouw van gisteren reageert Jihad – what’s in a name? – op het curieuze interview met minister Vogelaar over de islam. Jihad zegt onder meer: ‘Hoe durft hij [zij bedoelt Mark Rutte] de Nederlands-westerse cultuur boven de islamitische te plaatsen? Waar komt dat superioriteitsgevoel vandaan?’
Superieur
Tja, Jihad, dat hangt ervan af welke criteria je definieert. Als het niveau van sociale zorg, onderwijs, gelijkheid tussen de seksen, wetenschap, kunsten, volksgezondheid, vrijheid, rechtsstatelijke instituten, democratie, onafhankelijke rechtspraak, rechtsbescherming, etcetera, de criteria bepalen, dan is de Nederlands-westerse cultuur ‘by far’ superieur aan de huidige islamitische.
Rutte heeft dus gelijk.
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_52828136
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 23:47 schreef justshutup het volgende:

In Nederland (waar deze meisjes toch vandaan komen) worden moslima's allang niet meer gedwongen om hoofddoekjes te dragen.
Vertel dat maar aan al die moslima's die zijn ondergedoken in blijf-van-mijn-lijf-huizen.
quote:
Dat is ook een achterhaald 'argument' voor mensen die anti-Islam zijn. Het is ook niet waar dat je in moslimlanden opgepakt wordt, als je er geen hoofddoekje draagt.
Dat zei ik ook niet, ik zei 'veel moslimlanden' (zie bv hier)
quote:
Klein voorbeeld: Turkije, daar zie je zelfs minder hoofddoekjes dan hier in Nederland.
misschien heeft dat ermee te maken dat turkije een seculier land is???
quote:
Mede omdat ze daar scheiding van staat en kerk hebben. Indonesie: de moslima's daar dragen hun hoofddoeken veel losser en op een andere manier dan bijvoorbeeld de Marrokaanse of Turkse manier, die we hier veel zien. In veel landen dragen moslima's hun hoofddoeken wel maar heel losjes en in veel gevallen is er gewoon haar te zien.
Goh dat maakt veel verschil. Het blijft een teken van onderdrukking of in ieder geval een uithangbord van de Islam.
quote:
De Islam is een brede religie die ook steeds weer anders wordt geinterpreteerd door zijn volgers. Net zoals het Christendom in Amerika heel anders is dan hier in Nederland, zo gaat dat met alle religie's.
In alle landen waar de Islam de vrijheid krijgt is het dezelfde ellende en onderdrukking. Ooit wel eens in het midden-oosten geweest?
quote:
nee, de realiteit is wel wat erger.
quote:
Ik denk dat je wat meer onderzoek moet doen, wil je zulke uitspraken doen. Neem niet zomaar aan wat je voorgeschoteld wordt. Komt nogal dom over.
Ja eigenlijk zou ik gestenigd moeten worden wegens het beledigen van de Islam.. of niet?
pi_52828239
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 00:05 schreef Vivi het volgende:
(Bron: Elsevier.nl):

Voor Meisje van Halal is islamcultuur superieur

woensdag 18 juli 2007 09:12
Jihad Alariachi – één van de meiden van Halal – is een mooie jonge vrouw. Zij wil haar haren niet tonen, want dat mag niet van de profeet – dat gelooft Jihad oprecht. Door haar haren onder een lap te verbergen voldoet zij aan de regels die de mensheid moet volgen op aanwijzing van de Profeet om straks, na de dood, door Allah te worden toegelaten in het paradijs.
Het is pijnlijk dat Jihad dit alles zo letterlijk neemt. Want zij is niet alleen mooi, maar ook intelligent. Haar intelligentie wil zijn echter van haar geloof gescheiden houden, en dus doet zij dingen die een zevende eeuwse mythologische figuur, de Profeet, behaagt.
Jong
Voor Jihad gaat het om eeuwige zaken, niet om zevende eeuwse en allang volkomen achterhaalde ideeën en waarden. Jihad wil zin en doel in het leven, en het idee dat het leven uniek is en eenmalig en ophoudt wanneer zij een oude vrouw is en niet meer soepel en jong en schoon en vol leven en lust over de aarde kan stappen, boezemt haar angst in.
Daarom doet zij een hoofddoek om en voelt zij zich beschermd door de Profeet, die immers de volmaakte mens was, en door de almacht van Allah.
In Trouw van gisteren reageert Jihad – what’s in a name? – op het curieuze interview met minister Vogelaar over de islam. Jihad zegt onder meer: ‘Hoe durft hij [zij bedoelt Mark Rutte] de Nederlands-westerse cultuur boven de islamitische te plaatsen? Waar komt dat superioriteitsgevoel vandaan?’
Superieur
Tja, Jihad, dat hangt ervan af welke criteria je definieert. Als het niveau van sociale zorg, onderwijs, gelijkheid tussen de seksen, wetenschap, kunsten, volksgezondheid, vrijheid, rechtsstatelijke instituten, democratie, onafhankelijke rechtspraak, rechtsbescherming, etcetera, de criteria bepalen, dan is de Nederlands-westerse cultuur ‘by far’ superieur aan de huidige islamitische.
Rutte heeft dus gelijk.
En? Wat wil je hiermee zeggen?

Agh niet iedereen gelooft dat onze manier van leven het beste is. Gelukkig maar, want streven naar een utopie, naar een (ideale) betere wereld, heeft ons tenslotte zover gebracht.
pi_52828715
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 00:09 schreef AlGore het volgende:

[..]
Vertel dat maar aan al die moslima's die zijn ondergedoken in blijf-van-mijn-lijf-huizen.
Als jij eens verder kijkt dan je neus lang is en ook eens kijkt naar de andere vrouwen die daar rondlopen en ook onderdrukt worden door hun man. Nederlandse mannen die zijn opgegroeid met onze westerse cultuur. Ik bedoel dus te zeggen dat er in elke cultuur zulke problemen zijn. Het maakt de Islam niet per definitie een slechte religie.
quote:
[..]
Dat zei ik ook niet, ik zei 'veel moslimlanden' (zie bv hier)
Jij probeert mij te overtuigen met één lullig filmpje wat je van Dumpert afhaalt?
Redelijk loos 'argument'. In de meeste moslimlanden dus niet.
quote:
[..]
misschien heeft dat ermee te maken dat turkije een seculier land is???
Precies, dat zeg ik.
quote:
[..]
Goh dat maakt veel verschil. Het blijft een teken van onderdrukking of in ieder geval een uithangbord van de Islam.
Deze vrouwen kiezen er zelf voor, net zoals de Meiden van halal dit doen. Dan spreek je dus niet over onderdrukking. En dat het een uithangbord is van de Islam.
Is dat een probleem?
quote:
[..]
In alle landen waar de Islam de vrijheid krijgt is het dezelfde ellende en onderdrukking. Ooit wel eens in het midden-oosten geweest?
Nee, maar ik weet wel dat jij een erg eenzijdig beeld hebt wat betreft de Islam. Je uitdrukking is dan ook erg generaliserend. Ik denk dat mensen in de betreffende landen er heel anders over denken. En dan geef ik toe dat in sommige landen het leven ondraaglijk is door oorlog en haat, maar wie zegt dat de Islam daar oorzaak van is?
quote:
[..]
nee, de realiteit is wel wat erger.
Hoezo denk je dat en waar haal je die informatie vandaan? En waarom vertel je ons Fok!kers niet meteen waar het volgens jou op staat dan?
quote:
[..]
Ja eigenlijk zou ik gestenigd moeten worden wegens het beledigen van de Islam.. of niet?
Nee hoor, ik ben erg benieuwd hoe jij daadwerkelijk denkt over dit onderwerp. Interessante discussies zijn nooit weg.
pi_52828728
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 23:47 schreef justshutup het volgende:

[..]

In Nederland (waar deze meisjes toch vandaan komen) worden moslima's allang niet meer gedwongen om hoofddoekjes te dragen. Dat is ook een achterhaald 'argument' voor mensen die anti-Islam zijn. Het is ook niet waar dat je in moslimlanden opgepakt wordt, als je er geen hoofddoekje draagt. Klein voorbeeld: Turkije, daar zie je zelfs minder hoofddoekjes dan hier in Nederland. Mede omdat ze daar scheiding van staat en kerk hebben. Indonesie: de moslima's daar dragen hun hoofddoeken veel losser en op een andere manier dan bijvoorbeeld de Marrokaanse of Turkse manier, die we hier veel zien. In veel landen dragen moslima's hun hoofddoeken wel maar heel losjes en in veel gevallen is er gewoon haar te zien.

Oh, voor het geval mensen het verschil niet weten:
[afbeelding]
Marokkaanse manier van dragen.

[afbeelding]
Turkse manier.
Vaak gaan de boeren van het platteland op weg naar een ander land..
zie het resultaat
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
  vrijdag 31 augustus 2007 @ 00:35:52 #50
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_52828736
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 00:14 schreef justshutup het volgende:

[..]

En? Wat wil je hiermee zeggen?

Agh niet iedereen gelooft dat onze manier van leven het beste is. Gelukkig maar, want streven naar een utopie, naar een (ideale) betere wereld, heeft ons tenslotte zover gebracht.
Wat denk je dat ik hiermee wil zeggen? Moet ik het stukje voor je vertalen a la Sesamstraat ofzo?
En wat je verder blaat raakt ook kant noch wal, laten we voortaan maar streven naar een slechtere wereld dan, lijkt me een veel beter resultaat opleveren...

Darbij moet iedereen lekker zelf weten wat voor manier van leven ze het beste vinden, zolang ze dat maar in hun eigen achtertuintje doen, en niet in een land als Nederland middeleeuwse denkbeelden erdoor proberen te duwen.

Of denk je dat jij dan nog zo frank en vrij met dat stuk staal in je bakkes over straat kan huppelen als het zo ver komt?
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')