quote:Op zaterdag 1 september 2007 16:06 schreef DamzkoO het volgende:
Afschaffen die theedoek. Zelfs in Turkije mag het niet gedragen worden van t leger. En in Marokko zie je ook veel minder hoofddoeken. Gewoon afdoen!
Ontopic": domme meiden die denken heel wat te zijn. Hard gedisst werden ze
En zo is het maar net.quote:Op zaterdag 1 september 2007 16:06 schreef DamzkoO het volgende:
Afschaffen die theedoek. Zelfs in Turkije mag het niet gedragen worden van t leger. En in Marokko zie je ook veel minder hoofddoeken. Gewoon afdoen!
Ontopic": domme meiden die denken heel wat te zijn. Hard gedisst werden ze
je belijdt toch met een lange ij?quote:Op zaterdag 1 september 2007 15:58 schreef ArendBarend het volgende:
beleid
neen, als belijden. was het nou wel of niet met dt? zoals kaalpussy schrijft?quote:Op zaterdag 1 september 2007 16:59 schreef ArendBarend het volgende:
ik dacht dat je bedoelde dat het beleid zo werd.
METquote:Op zaterdag 1 september 2007 17:03 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
neen, als belijden. was het nou wel of niet met dt? zoals kaalpussy schrijft?
raar dat ik die taalregel niet snap. ach weet je. we maken allemaal wel eens een fout.quote:
quote:Op zaterdag 1 september 2007 17:41 schreef RickoKun het volgende:
die meiden moeten gewoon halal geslacht worden
ik zou er beleden van maken..quote:Op zaterdag 1 september 2007 17:38 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
raar dat ik die taalregel niet snap. ach weet je. we maken allemaal wel eens een fout.
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:34 schreef Tommeke het volgende:
Hanswat ben ik het met die man eens.
quote:Op zaterdag 1 september 2007 17:43 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
![]()
nu verlaag je je tot die cu-vrouw, die baard en de zussen van halal. kritische mensen zijn een zonde, homo's zijn een zonde, afvalligen zijn een zonde en atheïsten zijn een zonde.
quote:Waarom beledigt u zoveel
-Ik beledig niet veel; ik maak grappen
Ontzettend veel
-Wie dan nog meer?
U beledigt ons bijvoorbeeld.
-Ja nou, das toch niet veel? Bovendien hebben jullie steun aan elkaar, dus jullie kunnen het samen verwerken
Weet je. Ik beweeg me al een lange tijd in zowel christelijke als seculiere kringen maar ik heb nog geen één gelovige horen zeggen dat alle ongelovigen 'addergebroed' (of iets vergelijkbaars) zijn. Heeft iemand dat ooit serieus tegen jou gezegd dan?quote:Op zaterdag 1 september 2007 14:02 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Je gaat weer lekker in de slachtofferrol. Wat was er eerder? Belediging door gelovigen of belediging door ongelovigen? Als gelovigen niet zo triest zouden doen t.o.v. ongelovigen zou er helemaal geen probleem zijn. Ongelovigen boeit het namelijk in principe geen ene zak wat iemand doet of laat qua overtuiging/geloof. Gelovigen vinden het daarentegen nodig om te zeggen dat alle ongelovigen addergebroed zijn.
De arrogantie druipt hiervan af, maar goed.quote:Op zaterdag 1 september 2007 14:02 schreef SuperHarregarre het volgende:
Wat ik wil zeggen met dat religie-verbieden: Blijkbaar kunnen gelovigen zich niet gewoon op de achtergrond houden wat betreft geloof. Als 't niet op de normale manier kan, dan moet 't maar op de harde manier. Zie het als een irritante kutkoter. Je kunt wel steeds zeggen dat je niet wil dat dat kutkind tot 23:00 op straat hangt. Als zo'n pokkejoch dan echter niet luistert, moet je het helaas met harde hand verbieden.
Profeet? homoseksuele pedofiel?quote:Op zaterdag 1 september 2007 14:02 schreef SuperHarregarre het volgende:
Overigens geniet dat niet mijn voorkeur hoor. Ik heb gewoon liever dat iedereen gewoon z'n klep houdt over geloof en 't lekker binnenshuis houdt. Geen gezeik over ongelovig addergebroed en geen gezeik over of een profeet nu wel of niet een homoseksuele pedofiel is.
Ook grappig dat jij al mijn verweer gaat invullen. Wat een klassepost ook eigenlijk.quote:Op zaterdag 1 september 2007 14:02 schreef SuperHarregarre het volgende:
Feit is ook dat dit Nederland is. In ieder geval op straat getuigt het van respect als je je houdt aan bepaalde gewoontes in dat land. Dat mensen in boerka's gaan lopen is eigenlijk een manier om te zeggen dat je schijt hebt aan Nederland en al zijn onzedelijke, ongelovige inwoners. Als ik naar een land in 't midden-oosten ga, dan zou ik me daar ook aanpassen aan hen.
Dan kom jij natuurlijk met het aloude, trieste verweer dat "die mensen hier geboren zijn en zich dus niet aan hoeven te passen." Dat vind ik dus nergens op slaan. Als je hier geboren bent, geeft dat je nog geen vrijbrief om je af te zetten tegen het land zelf. Mocht je dat wel doen, waarom ga je dan niet naar een van de landen waar het algemeen goed is?
Eh, nee.quote:
kende je 'de meiden van halal' nog niet?quote:Op zondag 2 september 2007 01:00 schreef Jill-RMC het volgende:
Ik heb alleen dat stukje gezien dat ze worden afgetroeft door Hans Teeuwen, maar wat verschrikkelijk zeg. Echt voor hun drie andere dames die wel kunnen interviewen. Ze waren grof als ze niet het antwoord kregen naar hun zin en probeerde dan de vraag weer te stellen in de hoop dat ze dan wel het antwoord kregen wat ze wilde of ze probeerde m woorden in de mond te leggen.
Alleen qua naam, nog nooit daadwerkelijk gekeken naar een programma van het stel.quote:Op zondag 2 september 2007 01:04 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
kende je 'de meiden van halal' nog niet?
Waarschijnlijk omdat jij je niet in radicale kringen begeeft, al vind ik jou al behoorlijk naar het radicale neigen, zeker als ik je posthistory erop nasla. Ik weet niet onder welke steen jij de laatste tijd hebt geleefd maar ik heb toch echt dit soort dingen gezien:quote:Op zaterdag 1 september 2007 23:29 schreef koningdavid het volgende:
Weet je. Ik beweeg me al een lange tijd in zowel christelijke als seculiere kringen maar ik heb nog geen één gelovige horen zeggen dat alle ongelovigen 'addergebroed' (of iets vergelijkbaars) zijn. Heeft iemand dat ooit serieus tegen jou gezegd dan?
Rot toch op man. Eerst zeg je dat ze vele malen intoleranter zijn en dan zeg je dat je niemand de zwarte piet wil toeschuiven. Wees dan tenminste eerlijk en zeg gewoon dat je ongelovigen de schuld geeft. Maar goed, als ongelovige ben je waarschijnlijk wel gewend geraakt aan sprongen in 't nauw. De evolutietheorie afwijzen.quote:Ik blijf bij mijn standpunt dat ongelovigen vandaag de dag vele malen intoleranter en respectlozer zijn dan de meeste gelovigen. Niet om een groep de zwarte Piet toe te schuiven, maar meer om een beetje het 'gelovigen zijn zo intolerant' in perspectief te zetten.
Logisch? LOGISCH? Wij hebben te kennen gegeven dat wij niet gestoord willen worden met allerlei sprookjes. Is het zo moeilijk om gewoon met alleen medegelovigen te praten over geloof? Waarom altijd dat opdringerige gezeik? Waarom die kutjehova's? Waarom in godsnaam?quote:De arrogantie druipt hiervan af, maar goed.![]()
Het is logisch dat gelovigen het geloof niet op de achtergrond kunnen houden, aangezien het niet een 'privé geloof' is Het is iets wat je met anderen wilt delen.
Maar goed, als Nederland een volledig seculier land wil worden waar geen ruimte is voor geloof in de openbare ruimte, kunnen ze dat best proberen te verbieden. Ik zou me er alleen niks van aantrekken eerlijk gezegd.
Oh, wat zwak van je. In de context lezen is er tegenwoordig ook niet meer bij bij gelovigen.quote:Profeet? homoseksuele pedofiel?
Vooroordelen, dat ontbrak nog aan je post ja.![]()
Zoiets heet een debat, waarbij je ook tegenargumenten al kunt weerleggen voordat de ander ze heeft gemaakt. Geeft maar weer aan dat jij geen interessante nieuwe punten meer kunt aanbrengen. Je bent gewoon uitgeluld.quote:Ook grappig dat jij al mijn verweer gaat invullen. Wat een klassepost ook eigenlijk.![]()
En hoofddoeken tijdens werk? Het gaat ook om het idee dat de vrouw minderwaardig is en zich moet schikken naar de grillen van de man. Dat de hoofddoek een gematigde versie van de boerka is, doet daar in die zin niet zoveel aan af.quote:Ik ben namelijk ook niet pro-boerka's, ik krijg er een ongemakkelijk gevoel bij als ik iemand met een boerka zie lopen, ik vind het ook mensonwaardig.
Met hoofddoeken heb ik daarentegen absoluut geen probleem.
idd en hij bleef er ook zo rustig onder, ik denk dat ze dat nog het meest irriteerde met hun hbo-communicatie opleiding manier van provocerende vragen stellenquote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:04 schreef tong80 het volgende:
Hans Teeuwen for president. Ze vielen dwars ndoor de mand
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |