abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52863454
quote:
Op zaterdag 1 september 2007 11:12 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Toch neemt 'de moderne mens' die 'prehistorische rommel' serieuzer dan een atheïstische wereldvisie. Dat is nog geen reden om atheïsme publiekelijk te verboden. Weet je, waarom, ik ben voor de vrijheid van meningsuiting!

Jullie (jij en SHG onder andere) lopen allemaal Hans Teeuwen na te blaten, maar het is triest dat jullie eigenlijk voor geen reet begrijpen wat hij probeert te zeggen.
iemand die prehistorische rommel serieuzer neemt is ook geen moderne mens.
underground forever baby
pi_52863475
quote:
Op zaterdag 1 september 2007 11:15 schreef Laton het volgende:

[..]

iemand die prehistorische rommel serieuzer neemt is ook geen moderne mens.
Weer zo'n tolerante opmerking.

Maar definiëer 'moderne mens' a.u.b. eens.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
  zaterdag 1 september 2007 @ 11:17:25 #203
69191 Varr
Hier ben ik, hierzo!!
pi_52863488
Dumpen in een sloot, domme wijfen.
pi_52863514
Hij heeft wel mooi even aangetoond dat de islam toch de godsdienst is met de langste tenen. Christenen flippen toch ook niet als er een garpje wordt gemaakt.
Op woensdag 4 februari 2009 20:58 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik dacht altijd dat jij een extreme kutuser was, maar je bent best grappig :+
pi_52863535
quote:
Op zaterdag 1 september 2007 11:12 schreef koningdavid het volgende:

Jullie (jij en SHG onder andere) lopen allemaal Hans Teeuwen na te blaten, maar het is triest dat jullie eigenlijk voor geen reet begrijpen wat hij probeert te zeggen.
Samengevat iets van: de Islam is een ananas en de het christendom een zure appel. Dat was de boodschap zo'n beetje.
“Everybody's got plans...until they get hit.” - Mike Tyson
pi_52863543
quote:
Op zaterdag 1 september 2007 11:16 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Weer zo'n tolerante opmerking.

Maar definiëer 'moderne mens' a.u.b. eens.
ik heb geen tolerantie voor gelovigen.
underground forever baby
pi_52863893
quote:
Op zaterdag 1 september 2007 11:20 schreef Laton het volgende:

[..]

ik heb geen tolerantie voor gelovigen.
Ik mag jou
pi_52864029
Dat is dan het verschil tussen jullie en mij.
Ik probeer iedereen als gelijkwaardig te zien en iedereen dus ook met tolerantie te behandelen.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
  zaterdag 1 september 2007 @ 11:52:57 #209
69191 Varr
Hier ben ik, hierzo!!
pi_52864083
quote:
Op zaterdag 1 september 2007 11:49 schreef koningdavid het volgende:
Ik probeer iedereen als gelijkwaardig te zien en iedereen dus ook met tolerantie te behandelen.
Niet iedereen is gelijkwaardig of verdient tolerantie.
  zaterdag 1 september 2007 @ 11:54:33 #210
154726 ArendBarend
Spread the hype!
pi_52864117
ze werden gepwnd door hans teeuwen
Ouderdom is ook slecht voor de gezondheid!
pi_52864140
quote:
Op zaterdag 1 september 2007 11:49 schreef koningdavid het volgende:
tolerantie voor de intoleranten, nee, die is goed
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_52864261
wat me enorm stoorde was toen hij hun naam vroeg die omgebouwde kerel vond dat hun namen mevrouw waren. Erg grappig altijd dat die jonge allochtoone kudtwijven zichzelf altijd mevrouw noemen, blijklbaar denken ze dat ze hierdoor nog iets van respect af kunnen dwingen
  zaterdag 1 september 2007 @ 12:04:24 #213
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_52864338
ze hadden inplaats van jami wel een beter bespraakte wegloop-moslim mogen kiezen. toch zei hij soms hele goede dingen.

de man met de baard en de drie dames vielen heel erg door de mand vanwege gebrek aan argumenten. en daar zie je dat realiteit en geloof niet goed samengaan. het weigeren van het zien ( als ie niet keek zag ie niks) van die vrouw met korte rok was ook al niet zo makkelijk uit te leggen, hij kwam er niet zo goed uit. logisch natuurlijk.

ik vond die homo zeer welbespraakt en dat gold ook voor het korte maar zeer krachtige verhaal van die joodse jongen. toen hij van de trap afkwam zag ik het keppeltje niet eens en snapte zijn entree al niet.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  zaterdag 1 september 2007 @ 12:05:50 #214
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_52864363
quote:
Op zaterdag 1 september 2007 12:01 schreef duivelin1 het volgende:
wat me enorm stoorde was toen hij hun naam vroeg die omgebouwde kerel vond dat hun namen mevrouw waren. Erg grappig altijd dat die jonge allochtoone kudtwijven zichzelf altijd mevrouw noemen, blijklbaar denken ze dat ze hierdoor nog iets van respect af kunnen dwingen
Tja, je zou zeggen dat de hoofddoek al een beste hint zou zijn, maar kennelijk moet de snor nóg verder gecompenseerd worden.
Ik ga naar huis.
  zaterdag 1 september 2007 @ 13:07:28 #215
160473 Rossoneri
Daar hoorden zij engelen zinge
pi_52865594
Wat werden deze doekjes toch gepwned door Hans Teeuwen
AJAX AJAX AJAX!!
PSN: Rossoneri15
  zaterdag 1 september 2007 @ 13:09:37 #216
69191 Varr
Hier ben ik, hierzo!!
pi_52865631
Waar is de volledige aflevering te zien?
  zaterdag 1 september 2007 @ 13:09:38 #217
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_52865632
quote:
Op zaterdag 1 september 2007 13:07 schreef Rossoneri het volgende:
Wat werden deze doekjes toch gepwned door Hans Teeuwen
niet alleen door teeuwen. de gastheer kon er ook wat van. trouwens eigenlijk werd meer de islamitische/christelijke godsdienst duidelijk gemaakt dat nederland nog lang niet toe is aan een samenleving waar godsdienst de dienst uitmaakt.

het stemgedrag viel ze vast ook tegen...
  zaterdag 1 september 2007 @ 13:09:59 #218
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_52865637
quote:
Op zaterdag 1 september 2007 13:09 schreef Varr het volgende:
Waar is de volledige aflevering te zien?
uitzendinggemist
pi_52865818
sinds wanneer staan er serieuze klachten hier?
Op dinsdag 22 september 2009 19:25 schreef Adelante het volgende:
Met jou als KLB vriend hebben we geen vijanden meer nodig nee :')
  zaterdag 1 september 2007 @ 13:37:11 #220
69191 Varr
Hier ben ik, hierzo!!
pi_52866164
quote:
Op zaterdag 1 september 2007 13:09 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

uitzendinggemist
Dat ik te lui was het op te zoeken betekende dat ik een rechtstreekse link wou
  zaterdag 1 september 2007 @ 13:38:23 #221
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_52866197
quote:
Op zaterdag 1 september 2007 13:37 schreef Varr het volgende:

[..]

Dat ik te lui was het op te zoeken betekende dat ik een rechtstreekse link wou
staat maar een keer of tien in dit topic. hence the
  zaterdag 1 september 2007 @ 13:39:12 #222
69191 Varr
Hier ben ik, hierzo!!
pi_52866217
Heet ze nou echt jihad
  zaterdag 1 september 2007 @ 13:41:15 #223
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_52866250
quote:
Op zaterdag 1 september 2007 13:39 schreef Varr het volgende:
Heet ze nou echt jihad
yep. kijk ook eens op uitzendinggemist 'de meiden van halal'. best leuk zo nu en dan.
  zaterdag 1 september 2007 @ 13:43:43 #224
114176 Molluck
Suck my deck!
pi_52866290
Wat een irritante wijven zijn dat zeg, het is dom van hun dat ze Teeuwen uitnodigen want hij is de enige BN'er die deze discussie aan wil gaan, maar ze zijn met zijn drieen gewoon het stereotype van eigenwijze niet argumenterende moslim(a)s met een gigantische plaat voor hun kop.

Het valt me trouwens wel op dat hij zoveel bijval krijgt uit het publiek, dat had ik niet verwacht bij zo'n show.
"MOLLUCK DU SCHEISS DRECKIGER BINGO SPIELER"
  zaterdag 1 september 2007 @ 13:55:14 #225
67978 HenryHill
Fake it 'till you make it
pi_52866519
quote:
Op zaterdag 1 september 2007 13:43 schreef Molluck het volgende:
Het valt me trouwens wel op dat hij zoveel bijval krijgt uit het publiek, dat had ik niet verwacht bij zo'n show.
Waarschijnlijk zitten die mensen in het publiek er om dezelfde reden als dat de meeste mensen thuis kijken: hopend dat iemand die drie schreeuwlelijkerds op hun nummer zet.
So this is how liberty dies... with thunderous applause.
Truth? What's so great about the truth? Try lying for a change, it's the currency of the world
  zaterdag 1 september 2007 @ 13:57:46 #226
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_52866579
quote:
Op zaterdag 1 september 2007 13:55 schreef HenryHill het volgende:

[..]

Waarschijnlijk zitten die mensen in het publiek er om dezelfde reden als dat de meeste mensen thuis kijken: hopend dat iemand die drie schreeuwlelijkerds op hun nummer zet.
het gaat teeuwen helemaal niet om die drie schreeuwlelijks. het gaat hem om de beperking van het 'vrije woord'. ook dat antwoord op de vraag of hij na van gogh nog alles durfde te zeggen. die gedachte is zeer verstikkend.
pi_52866695
quote:
Op zaterdag 1 september 2007 11:14 schreef koningdavid het volgende:

Precies, zo beledigen we allemaal elkaar, prima. Het feit is alleen dat volgens velen van jullie gelovigen wel beledigd mogen worden (door bijv. Teeuwen) maar andersom is het een grote schande!

Dat bedoel ik dus met dubbele moraal.
Je gaat weer lekker in de slachtofferrol. Wat was er eerder? Belediging door gelovigen of belediging door ongelovigen? Als gelovigen niet zo triest zouden doen t.o.v. ongelovigen zou er helemaal geen probleem zijn. Ongelovigen boeit het namelijk in principe geen ene zak wat iemand doet of laat qua overtuiging/geloof. Gelovigen vinden het daarentegen nodig om te zeggen dat alle ongelovigen addergebroed zijn.

Wat ik wil zeggen met dat religie-verbieden: Blijkbaar kunnen gelovigen zich niet gewoon op de achtergrond houden wat betreft geloof. Als 't niet op de normale manier kan, dan moet 't maar op de harde manier. Zie het als een irritante kutkoter. Je kunt wel steeds zeggen dat je niet wil dat dat kutkind tot 23:00 op straat hangt. Als zo'n pokkejoch dan echter niet luistert, moet je het helaas met harde hand verbieden.

Overigens geniet dat niet mijn voorkeur hoor. Ik heb gewoon liever dat iedereen gewoon z'n klep houdt over geloof en 't lekker binnenshuis houdt. Geen gezeik over ongelovig addergebroed en geen gezeik over of een profeet nu wel of niet een homoseksuele pedofiel is.

Feit is ook dat dit Nederland is. In ieder geval op straat getuigt het van respect als je je houdt aan bepaalde gewoontes in dat land. Dat mensen in boerka's gaan lopen is eigenlijk een manier om te zeggen dat je schijt hebt aan Nederland en al zijn onzedelijke, ongelovige inwoners. Als ik naar een land in 't midden-oosten ga, dan zou ik me daar ook aanpassen aan hen.
Dan kom jij natuurlijk met het aloude, trieste verweer dat "die mensen hier geboren zijn en zich dus niet aan hoeven te passen." Dat vind ik dus nergens op slaan. Als je hier geboren bent, geeft dat je nog geen vrijbrief om je af te zetten tegen het land zelf. Mocht je dat wel doen, waarom ga je dan niet naar een van de landen waar het algemeen goed is?

Bovendien, zoals Hans zei; wat is een belediging? Moslims voelen zich al op de teentjes getrapt als iemand een tekeningetje maakt over de Islam. Ik denk dat het pas rustig wordt in Nederland, zodra de Islam op dezelfde manier kan worden behandeld als het Christendom. Als je daar een grap over maakt, hoef je tenminste niet bang te zijn dat je op een dodenlijst verschijnt. Net zoals er grappen kunnen worden gemaakt over communisme, liberalisme, populisme enz. Het is gewoon opvallend dat de moslims er als de kippen bij zijn om hun ongenoegen te uiten over alles wat een andere mening over de islam heeft.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_52866744
quote:
Op zaterdag 1 september 2007 11:14 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Een van de grootste misvattingen van deze tijd, maar dat terzijde.
[..]

Precies, zo beledigen we allemaal elkaar, prima. Het feit is alleen dat volgens velen van jullie gelovigen wel beledigd mogen worden (door bijv. Teeuwen) maar andersom is het een grote schande!

Dat bedoel ik dus met dubbele moraal.
Volgens mij ben je een beetje te ver bezig met te zoeken naar argumenten waarom 'die andere mensen als Teeuwen' ook fout zijn. Ik denk echter dat deze mensen net zo makkelijk grappen maken/het beledigen van gelovigen als over breezersletjes, de buurvrouw, zichzelf of wie dan ook.. Denk dus echt dat als je het zo zwart wit wilt stellen dat er maar 1 van de twee met een dubbele moraal leeft..

Heeft volgens mij meer te maken met hoe serieus je jezelf wilt nemen dan dat je graag anderen wilt beledigen btw.
ik ben sowieso da bomb
  zaterdag 1 september 2007 @ 14:13:00 #229
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_52866877
ik mag toch godverdomme hopen dat teeuwen na deze uitzending geen bedreigingen krijgt...

die nepimam wilde al niet met hem praten. die zag de bui al hangen na het debacle van de 'drie meiden'
pi_52866978
quote:
Op zaterdag 1 september 2007 14:05 schreef Nietszeggendwezentje het volgende:

[..]

Volgens mij ben je een beetje te ver bezig met te zoeken naar argumenten waarom 'die andere mensen als Teeuwen' ook fout zijn. Ik denk echter dat deze mensen net zo makkelijk grappen maken/het beledigen van gelovigen als over breezersletjes, de buurvrouw, zichzelf of wie dan ook.. Denk dus echt dat als je het zo zwart wit wilt stellen dat er maar 1 van de twee met een dubbele moraal leeft..

Heeft volgens mij meer te maken met hoe serieus je jezelf wilt nemen dan dat je graag anderen wilt beledigen btw.
Eens. Hans Teeuwen is sowieso een cabaretier die gebruik maakt van vulgaire grappen. Als je dat niet leuk vindt, kun je altijd nog Herman Finkers kijken bijvoorbeeld. Of dat beledigen is...Het is gewoon meer een vorm van humor net als slapstick, sarcasme, parodie etc.
  zaterdag 1 september 2007 @ 14:23:29 #231
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_52867046
quote:
Op zaterdag 1 september 2007 14:19 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Eens. Hans Teeuwen is sowieso een cabaretier die gebruik maakt van vulgaire grappen. Als je dat niet leuk vindt, kun je altijd nog Herman Finkers kijken bijvoorbeeld. Of dat beledigen is...Het is gewoon meer een vorm van humor net als slapstick, sarcasme, parodie etc.
het is humoristisch zeggen dat je falikant tegen maatschappelijke godsdienstindoctrinatie bent.
  zaterdag 1 september 2007 @ 14:28:27 #232
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_52867118
Ik heb in principe niks tegen gelovigen, behalve als ze hun mond erover open trekken tegen niet-gelovigen. Als iemand die ik ken gelovig blijkt te zijn, vind ik dat een serieus minpunt, maar ik zal die persoon er verder niet op veroordelen.
Ten percent faster with a sturdier frame
  zaterdag 1 september 2007 @ 14:32:16 #233
67978 HenryHill
Fake it 'till you make it
pi_52867195
quote:
Bovendien, zoals Hans zei; wat is een belediging? Moslims voelen zich al op de teentjes getrapt als iemand een tekeningetje maakt over de Islam. (...) Het is gewoon opvallend dat de moslims er als de kippen bij zijn om hun ongenoegen te uiten over alles wat een andere mening over de islam heeft.
Het lijkt wel een soort Pavlov-reactie: ik hoor een geluid wat niet strookt met mijn geloof -> Ik vind dat ik beledigd ben.

Als je bedenkt hoe iedereen 'beledigde' Moslims met fluwelen handschoentjes aanpakt om ze niet tegen het hoofd te stoten, is het ook niet verwonderlijk dat mensen zo geconditioneerd raken: het werkt blijkbaar.
So this is how liberty dies... with thunderous applause.
Truth? What's so great about the truth? Try lying for a change, it's the currency of the world
  zaterdag 1 september 2007 @ 14:34:22 #234
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_52867230
quote:
Op zaterdag 1 september 2007 14:32 schreef HenryHill het volgende:

[..]

Het lijkt wel een soort Pavlov-reactie: ik hoor een geluid wat niet strookt met mijn geloof -> Ik vind dat ik beledigd ben.

Als je bedenkt hoe iedereen 'beledigde' Moslims met fluwelen handschoentjes aanpakt om ze niet tegen het hoofd te stoten, is het ook niet verwonderlijk dat mensen zo geconditioneerd raken: het werkt blijkbaar.
het is dan ook die angst. die teeuwen als laatste antwoordde op de vraag of hij nog wel bepaalde dingen durfde te zeggen.
pi_52867231
quote:
Op zaterdag 1 september 2007 14:23 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

het is humoristisch zeggen dat je falikant tegen maatschappelijke godsdienstindoctrinatie bent.
Nou, het boeit me op zich geen flikker wat mensen geloven. Als mensen daar zèlf in willen geloven, prima. Het moet alleen niet opgedrongen worden aan mensen die dat niet willen. En 't mag dus al helemaal niet gaan conflicteren met de seculiere staat. Bovendien moet het ook mogelijk zijn om kritiek te uiten op alles in de wereld. Zonder kritiek ook geen zelfreflectie. Je mag dus best zeggen dat je 't kapitalisme een verderfelijk idee vindt. Je mag ook zeggen dat er geen evolutie is. Je mag ook zeggen dat Jezus gewoon een timmermanszoon uit Nazareth was en niks meer. Net zoals je mag zeggen dat de Islam gewoon een rip-off is van andere geloven uit de regio. Net zoals je mag zeggen dat je gelooft dat er geen God of Allah is. Als je dat niet meer kunt zeggen, is er een probleem. Momenteel zitten we daar wel tegenaan te hikken.
  zaterdag 1 september 2007 @ 14:35:43 #236
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_52867256
quote:
Op zaterdag 1 september 2007 14:34 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Nou, het boeit me op zich geen flikker wat mensen geloven. Als mensen daar zèlf in willen geloven, prima. Het moet alleen niet opgedrongen worden aan mensen die dat niet willen. En 't mag dus al helemaal niet gaan conflicteren met de seculiere staat. Bovendien moet het ook mogelijk zijn om kritiek te uiten op alles in de wereld. Zonder kritiek ook geen zelfreflectie. Je mag dus best zeggen dat je 't kapitalisme een verderfelijk idee vindt. Je mag ook zeggen dat er geen evolutie is. Je mag ook zeggen dat Jezus gewoon een timmermanszoon uit Nazareth was en niks meer. Net zoals je mag zeggen dat de Islam gewoon een rip-off is van andere geloven uit de regio. Net zoals je mag zeggen dat je gelooft dat er geen God of Allah is. Als je dat niet meer kunt zeggen, is er een probleem. Momenteel zitten we daar wel tegenaan te hikken.
ja ik ga met je mee?
pi_52867271
quote:
Op zaterdag 1 september 2007 14:35 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

ja ik ga met je mee?
Ik neem mee: een tandenborstel.
  zaterdag 1 september 2007 @ 14:44:19 #238
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_52867405
quote:
Op zaterdag 1 september 2007 14:36 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Ik neem mee: een tandenborstel.
tandenborstel, scheermes
pi_52867640
quote:
Op zaterdag 1 september 2007 14:32 schreef HenryHill het volgende:

[..]

Juist! Daar heb je helemaal gelijk in! Met als voorbeeld die kerel in die show die even weg ging omdat er iemand in minirokje de studio inkwam. Als ik daar zat en ik zou weggaan omdat er iemand met een burka binnenkwam (en ik me daardoor beledigd of ongemakkelijk zou voelen) zouden de meeste moslims erg op hun teentjes getrapt raken, denk ik.
  zaterdag 1 september 2007 @ 15:12:05 #240
69191 Varr
Hier ben ik, hierzo!!
pi_52867914
Hoe die kerel ook maar blijft volhouden, "in onze godsdienst mag je geen geweld gebruiken". Ja heel leuk en aardig, maar dat gebeurt dus wel, juist DOOR die godsdienst.
  zaterdag 1 september 2007 @ 15:24:46 #241
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_52868156
in het introstukje werd ook gezegd dat 'die man met met de baard en zijn waarschijnlijk even gebaarde vader, misschien iets grijzer' uit een branbantse ophef-moskee kwam.
  Moderator / Redactie FP zaterdag 1 september 2007 @ 15:33:24 #242
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_52868303
quote:
Op zaterdag 1 september 2007 15:24 schreef zoalshetis het volgende:
in het introstukje werd ook gezegd dat 'die man met met de baard en zijn waarschijnlijk even gebaarde vader, misschien iets grijzer' uit een branbantse ophef-moskee kwam.
Klopt inderdaad. Ik meen allemaal uit Tilburg, maar kan me vergissen.

En zoals Hans die 3 mutsen eens goed op hun nummer zette was natuurlijk ongelofelijk goed. Ik heb me kapot zitten lachen en z'n punten waren dan ook op de typische Teeuwen-manier onderbouwd.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zaterdag 1 september 2007 @ 15:46:34 #243
128976 dubidub
Fritür ist krieg!
pi_52868526
quote:
Op zaterdag 1 september 2007 15:12 schreef Varr het volgende:
Hoe die kerel ook maar blijft volhouden, "in onze godsdienst mag je geen geweld gebruiken". Ja heel leuk en aardig, maar dat gebeurt dus wel, juist DOOR die godsdienst.
Steniging is geen geweld.
  Moderator / Redactie FP zaterdag 1 september 2007 @ 15:47:30 #244
Brabo Bastard
pi_52868539
quote:
Op zaterdag 1 september 2007 15:46 schreef dubidub het volgende:

[..]

Steniging is geen geweld.
Wat is het dan?
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
  zaterdag 1 september 2007 @ 15:48:05 #245
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_52868547
quote:
Op zaterdag 1 september 2007 15:33 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Klopt inderdaad. Ik meen allemaal uit Tilburg, maar kan me vergissen.

En zoals Hans die 3 mutsen eens goed op hun nummer zette was natuurlijk ongelofelijk goed. Ik heb me kapot zitten lachen en z'n punten waren dan ook op de typische Teeuwen-manier onderbouwd.
ik heb hem altijd geniaal gevonden. dat in tegenstelling tot veel fok!kers in hans teeuwen topics.
  zaterdag 1 september 2007 @ 15:49:06 #246
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_52868568
quote:
Op zaterdag 1 september 2007 15:47 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Wat is het dan?
geen geweld. je moet snappen dat alles wat in de quoran staat letterlijk het woord van god is....

zo wordt het belijd.
  Moderator / Redactie FP zaterdag 1 september 2007 @ 15:49:57 #247
Brabo Bastard
pi_52868582
quote:
Op zaterdag 1 september 2007 15:49 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

geen geweld. je moet snappen dat alles wat in de quoran staat letterlijk het woord van god is....

zo wordt het belijd.
I see where this is going.

Zullen wij dan maar allemaal voortaan elke zondag naar de kerk gaan?
"Omae wa mou shindeiru."
pi_52868622
quote:
Op zaterdag 1 september 2007 15:49 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

geen geweld. je moet snappen dat alles wat in de quoran staat letterlijk het woord van god allah is....

zo wordt het belijd. met dt
Niet voor de poes
  zaterdag 1 september 2007 @ 15:52:12 #249
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_52868628
quote:
Op zaterdag 1 september 2007 15:49 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

I see where this is going.

Zullen wij dan maar allemaal voortaan elke zondag naar de kerk gaan?
sorry?
  zaterdag 1 september 2007 @ 15:52:36 #250
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_52868635
quote:
Op zaterdag 1 september 2007 15:51 schreef SmoothPussy het volgende:

[..]

is dat zo? wordt belijdt?