We kunnen onmogelijk teveel spullen hebben. Er zijn meer asiels dan we kunnen helpen.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind het een superidee! Jullie moeten alleen even met me meedenken nu... stel dat veel mensen mee willen werken... hebben we dan straks niet teveel spullen?Dan krijgen we het nooit meer vervoerd misschien
Misschien ons wat harder gaan richten op donaties ipv spullen, van mensen buiten Fok! zeg maar? Dus dat je daar de nadruk op legt in het briefje? Wat vinden jullie?
Hara, zie je PM!
Ik bedoel meer dat als er teveel is voor Rotterdam en/of het niet lukt om alles te vervoeren er altijd nog spullen naar andere asiels kunnen.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:46 schreef Ingetje79 het volgende:
Spullen heb je idd nooit teveel, maar er moet ook voldoende capaciteit zijn qua opslag, rijders e.d.![]()
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:52 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik bedoel meer dat als er teveel is voor Rotterdam en/of het niet lukt om alles te vervoeren er altijd nog spullen naar andere asiels kunnen.
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:54 schreef Harajuku. het volgende:
Noh ja. Alles wat overblijft kun je dan toch best tot een andere dag bewaren en naar een ander asiel?.
.
er zijn meer asiels dan die van Rotterdam he... dus we hebben nooit teveelquote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind het een superidee! Jullie moeten alleen even met me meedenken nu... stel dat veel mensen mee willen werken... hebben we dan straks niet teveel spullen?Dan krijgen we het nooit meer vervoerd misschien
Misschien ons wat harder gaan richten op donaties ipv spullen, van mensen buiten Fok! zeg maar? Dus dat je daar de nadruk op legt in het briefje? Wat vinden jullie?
Hara, zie je PM!
Hoest met jouw dames?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:15 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
er zijn meer asiels dan die van Rotterdam he... dus we hebben nooit teveel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |