quote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:16 schreef Ingetje79 het volgende:
"zet je spul lekker in het pad"actie!![]()
We vinden het al een pluim waard dat je het wilt proberen, al is er maar 1 iemand die zegt JA! Dan is het het al waard geweestquote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:15 schreef Debsterr het volgende:
Zo, de brief is aangepast, ik ga morgen even socializen met wat collega's etc. Hopen dat ik wat voor jullie kan betekenen!
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:16 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik kan in mijn auto behoorlijk wat spul kwijt en ik begreep van Ziggy dat hij ook wel aardig wat kwijt kon.
Dus Drenthe en Friesland zijn wat dat betreft afgedekt. Of Hara moet nog meer buitensporige successen behalen met haar "zet je spul lekker in het pad"actie!![]()
Dank je welquote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:18 schreef purplerose het volgende:
[..]
We vinden het al een pluim waard dat je het wilt proberen, al is er maar 1 iemand die zegt JA! Dan is het het al waard geweest
Ik heb hier al 2 lekkere mannen in huisquote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:20 schreef Greys het volgende:
Er is net een leuke film begonnen met Sarah Jessica Parker en allerlei lekkere mannen
Slaap lekker voor straks Debsterr en ontzettend bedankt al voor je moeite!
OMG Purple...ik volg je nu niet meer hoorquote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:36 schreef purplerose het volgende:
Ongeveer hetzelfde als dat ouders meer aandacht aan andere kinderen geeft dan aan hun eigen kind![]()
![]()
We kunnen onmogelijk teveel spullen hebben. Er zijn meer asiels dan we kunnen helpen.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind het een superidee! Jullie moeten alleen even met me meedenken nu... stel dat veel mensen mee willen werken... hebben we dan straks niet teveel spullen?Dan krijgen we het nooit meer vervoerd misschien
Misschien ons wat harder gaan richten op donaties ipv spullen, van mensen buiten Fok! zeg maar? Dus dat je daar de nadruk op legt in het briefje? Wat vinden jullie?
Hara, zie je PM!
Ik bedoel meer dat als er teveel is voor Rotterdam en/of het niet lukt om alles te vervoeren er altijd nog spullen naar andere asiels kunnen.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:46 schreef Ingetje79 het volgende:
Spullen heb je idd nooit teveel, maar er moet ook voldoende capaciteit zijn qua opslag, rijders e.d.![]()
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:52 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik bedoel meer dat als er teveel is voor Rotterdam en/of het niet lukt om alles te vervoeren er altijd nog spullen naar andere asiels kunnen.
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:54 schreef Harajuku. het volgende:
Noh ja. Alles wat overblijft kun je dan toch best tot een andere dag bewaren en naar een ander asiel?.
.
er zijn meer asiels dan die van Rotterdam he... dus we hebben nooit teveelquote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind het een superidee! Jullie moeten alleen even met me meedenken nu... stel dat veel mensen mee willen werken... hebben we dan straks niet teveel spullen?Dan krijgen we het nooit meer vervoerd misschien
Misschien ons wat harder gaan richten op donaties ipv spullen, van mensen buiten Fok! zeg maar? Dus dat je daar de nadruk op legt in het briefje? Wat vinden jullie?
Hara, zie je PM!
Hoest met jouw dames?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:15 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
er zijn meer asiels dan die van Rotterdam he... dus we hebben nooit teveel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |