aha hahahaha hahajajaaa DAT ZEI JE MOEDER OOK VANNACHT !!!!!!!!!!111!!!!1!!! JAJAJAAAAAAAAAquote:
Dat zei je moeder vannacht ookquote:Op zaterdag 1 september 2007 01:38 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Hmdus,
Keep the changequote:Op zaterdag 1 september 2007 01:40 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ok. Wisselgeld kan je morgen ophalen.
Goeie die ga ik ook zeggenquote:Op donderdag 30 augustus 2007 20:27 schreef Sprouts het volgende:
Kassahumor:
Klant loopt richting lege kassa: ' Ah, zat je al op me te wachten?!'
Ik:![]()
Ik: 'Wilt u 't bonnetje mee?'
Klant: ' Nee, hang maar boven je bed / lijst maar in.
Klant: Zo, je mag ook wel es even bij mij langskomen om de boel te doen!
Schoonmakende cassiere: ha ha ha![]()
Weet niet meer... was dronken.quote:Op zaterdag 1 september 2007 01:43 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ok, ervan genoten?
Trustenquote:Op zaterdag 1 september 2007 01:49 schreef Dreammaster het volgende:
[..]
Weet niet meer... was dronken.
Anywayz.. ik ga lekker slapie doen.
Trusten![]()
En wat is je punt?quote:Op zaterdag 1 september 2007 08:06 schreef Federer-fan het volgende:
Er stond een keer een nieuwsbericht op Fok over een man die in de haven van Rotterdam verpletterd was door een container van 4x4x10 meter met stalen platen erin. Die container was van veertig meter hoogte op zijn hoofd gevallen. Mijn reactie op het nieuwsbericht:
"Zal wel geen helm op hebben gehad. Zal je altijd zien."
- Iemand anders: "Nee, dat zou ook lekker geholpen hebben."
Ik zo van:![]()
Dat het een domme reactie was. Want het klonk alsof diegene er serieus op inging. Maar ik vond m'n eigen grap wel leuk.quote:
Ruben Nicolai kan dat veel beter zeggen dan ik, maar toch:quote:Op zaterdag 1 september 2007 08:26 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dat het een domme reactie was. Want het klonk alsof diegene er serieus op inging. Maar ik vond m'n eigen grap wel leuk.![]()
Dat ik zei van"Zal wel geen helm op hebben gehad? Zal je altijd zien.quote:Op zaterdag 1 september 2007 08:34 schreef Fixers het volgende:
[..]
Ruben Nicolai kan dat veel beter zeggen dan ik, maar toch:
Was dat een grapje?![]()
Dat zei je moeder ook vannacht.quote:Op zaterdag 1 september 2007 08:35 schreef Miesjel het volgende:
"Ja, lekker."
Dit is geeneens zielig humor, dit is mongolische humorquote:Op zaterdag 1 september 2007 08:42 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dat ik zei van"Zal wel geen helm op hebben gehad? Zal je altijd zien." Ja, dat was een grap (vooral dat "Zal je altijd zien"). Vond je hem niet leuk dan?
![]()
"Een bij heeft geen hand..."quote:Op zaterdag 1 september 2007 10:44 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dit is geeneens zielig humor, dit is mongolische humor![]()
die vond ik wel goed, die van jou danquote:Op zaterdag 1 september 2007 08:42 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dat ik zei van"Zal wel geen helm op hebben gehad? Zal je altijd zien." Ja, dat was een grap (vooral dat "Zal je altijd zien"). Vond je hem niet leuk dan?
![]()
lol dat hebben wij de hele vakantie moeten aanhoren ... echt POETATIC ... patcheticquote:Op donderdag 30 augustus 2007 20:00 schreef SmoothPussy het volgende:
mensen die po-eppen zeggen ipv poepen.![]()
echt zielig om te melden dat ze gaan schijten![]()
quote:Op zaterdag 1 september 2007 10:44 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dit is geeneens zielig humor, dit is mongolische humor![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |