Jawel, die mensen denken dat het grappig is om "Goedesmorges" te zeggen. En dat zuigt...quote:Op donderdag 30 augustus 2007 20:48 schreef McFearless het volgende:
[..]
Dat heeft toch niks met zielige humor te maken.![]()
Of natuurlijk gewoon "moedermelk."quote:Op donderdag 30 augustus 2007 19:46 schreef jpg97 het volgende:
Of als een serveerstertje het drankje komt brengen zeggen:
" Zó dat ziet er goed uit.... en de drankjes ook"![]()
![]()
![]()
Die kende ik nog niet. Hij's leuk.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 19:52 schreef Woffel het volgende:
[..]
Nog erger: Op vrijdag: "Zo, bijna maandag!"![]()
Of in de snackbar: "mag ik een patatje"quote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:40 schreef Kjew het volgende:
"Pap, mag ik een stukje van de krant?" (Daarmee bedoelden we een onderdeel van meerdere pagina`s...)
En dan scheurde hij er een heel klein snippertje van af... Hij: "Hahahahaha, je wilde toch een stukje van de krant?!"
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 20:01 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Of dat wanneer je een paar gasten op bezoek krijgt en je vraagt ze zo van:
"Moet je wat drinken?"
Zeggen ze zo van: "Ja."
En jij dan zo van: "Moet je het even pakken."
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:12 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Of in de snackbar: "mag ik een patatje"
* patatbakker één los reepje patat geeft![]()
![]()
Ik heb het dus een keer meegemaaktquote:
quote:- Alles goed?
- Met slechte mensen gaat het altijd goed
en als toppunt!quote:- Alles goed?
- Als het zo doorgaat word ik wel 100
quote:- alles goed?
- Nee, 2 fout.. maar wel geslaagd!
lees de eerste page eens heel snel door!!quote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:13 schreef vigier het volgende:
- op vrijdagmiddag een collega bellen en zeggen: "ik kan er niet uit"
- collega: waarom niet?
- jij: het weekend staat voor de deur...![]()
Mijn baas doet dat ook altijdquote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:27 schreef Kjew het volgende:
Of vragen "Hoe is het?" en ondertussen iemand niet aankijken en gewoon doorlopen zonder het antwoord af te wachten...
Zag zoiets laatst op Schiphol gebeuren; een Amerikaanse piloot vraagt aan een Nederlandse stewardess "How are you?!" Zij stopt met lopen en draait zich bij om te antwoorden, is die piloot al 3 meter verder en kijkt haar niet eens aan...
Zij: "???"
Ik heb geen moeder, ik ben een reageerbuisbaby geweestquote:Op donderdag 30 augustus 2007 20:31 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Dat zei je moeder ook vannacht.
Nog erger: Als vrachtwagenchauffeur begin je vaak vroeg, kom je om half 6 ongeveer voor je eerste rit, zegt de planner ook "Halve snipperdag?"...quote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:45 schreef D3nn15 het volgende:
Mjah of als je als eerste weg gaat op werk rond 4 of half 5
"Zoo! halve dagen?'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |