Ja, maar niet qua gameplay. En dat is toch wel het belangrijkste punt, en een groot deel van de beleving.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 17:56 schreef kcin22 het volgende:
Waarom is Mafia nog niet genoemd? De game die GTA voorbij gaat in mijn ogen kwa verhaal en beleving.
volgens mij zou er nog één trailer voorbij komen!quote:Op donderdag 30 augustus 2007 19:04 schreef -skippybal- het volgende:
Is er binnenkort nog nieuwe info en/of beeldmateriaal te verwachten?
klopt.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 19:18 schreef RickoKun het volgende:
[..]
volgens mij zou er nog één trailer voorbij komen!
De gameplay van Mafia was zeker niet slecht. De enige GTA die de goede gameplay combineerde met een boeiend verhaal was Vice City. Bij de andere twee had ik meer een 'mwah'-gevoel en was het meer doelloos rondrijdenquote:Op donderdag 30 augustus 2007 18:32 schreef Gamer_V het volgende:
Wil een mod misschien #13 in de titel proppen?![]()
[..]
Ja, maar niet qua gameplay. En dat is toch wel het belangrijkste punt, en een groot deel van de beleving.
Staat ook min of meer in de OP.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:00 schreef Omkron het volgende:
Eh.. gasten.. ik wil niet lullig doen hoor.. maar hij komt pas in 2008 uit.
hmm je hebt gelijk.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:29 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Staat ook min of meer in de OP.
Dat onderste las ik namelijk niet.quote:De datum van uitgave is vastgesteld op op 16 oktober 2007 in Noord Amerika, en op 19 oktober 2007 in Europa. Het spel zal op deze data voor zowel de PlayStation 3 als de Xbox 360 uitkomen. Over een mogelijke versie voor de PC is nog niets bekend. EN TOEN KWAM ER UITSTEL.
Ik mag hopen dat er nu nog 1 of 2 meer komen nu we langer moeten wachten.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 19:18 schreef RickoKun het volgende:
[..]
volgens mij zou er nog één trailer voorbij komen!
Tsk. Zo'n OP bewerken kost tijd hoor.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:37 schreef Omkron het volgende:
Zeg dan gewoon dat het spel nog in ontwikkeling is en in het 2e (?) kwartaal op de markt komt. ipv. EN TOEN KWAM ER UITSTEL.
my 2 cents.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 11:54 schreef RickoKun het volgende:
nee, GTA4 is dood.
Ik vind dat wij uit protest geen aandacht eraan moeten schenken!
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 16:03 schreef ryangozer het volgende:
Gerucht die ik ineens overal lees:
Er word gezegd dat de ps3 versie van GTAIV toch in oktober uitkomt en de xbox versie in 2008, de reden is omdat op de sony site staat dat de release datum in oktober is, en er staat GTAIV is on the horizon. Ik vind het onzin maar sommige mensen zien dat als GTAIV dus toch binnenkort uitkomt voor de PS3
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 12:51 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
![]()
Maar over de mensen die om info zeuren.![]()
Denk ff logisch na schattebouten.De game is uitgesteld en daarmee komt de infostroom ook tot een tijdelijke halt.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 15:25 schreef DrDentz het volgende:
De eerste trailer vond ik wel beter
reken dr maar op dat die helemaal nooit komt, dan kan het alleen maar meevallen.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 11:46 schreef Cypress_Hill het volgende:
Ik ben bang dat het tot minimaal kerst '08 gaat duren voor de pc versie. Ik hoop in iedergeval niet dat het langer gaat duren.
Dat zijn geen leuke dingen om te zeggen man! Dan wordt je depressief als je juist zo denkt!quote:Op woensdag 17 oktober 2007 12:22 schreef ryangozer het volgende:
[..]
reken dr maar op dat die helemaal nooit komt, dan kan het alleen maar meevallen.
koop dan een console, ben je verzekerd van bijna alle games op de hoogste kwaliteit, tenzij je natuurlijk flight simulator fan bentquote:Op woensdag 17 oktober 2007 12:54 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Dat zijn geen leuke dingen om te zeggen man! Dan wordt je depressief als je juist zo denkt!![]()
![]()
![]()
Consoles zijn voor noobs. PC gamers hebben tenminste brains.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 15:10 schreef ryangozer het volgende:
[..]
koop dan een console, ben je verzekerd van bijna alle games op de hoogste kwaliteit, tenzij je natuurlijk flight simulator fan bent![]()
gvd, die kutkicks aldoor!!!quote:Op maandag 29 oktober 2007 01:06 schreef MaxMark het volgende:
Er zal wel niet veel nieuws zijn, maar toch even volgen.
Ik hoop dat die wetswijziging niet niet komt en GTA IV welquote:Op woensdag 28 november 2007 20:39 schreef het_fokschaap het volgende:
ik hoop dat ie uitkomt voor de wetswijziging
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Unless you have an IQ higher than mine, I’m not interested in what you think."
Dr. Walter Bishop
Nicequote:Op woensdag 28 november 2007 19:50 schreef sander89 het volgende:
Super kick, eindelijk nieuws![]()
Nieuwe trailer is aangekondigdop 6 december om 21:00 zal de nieuwe trailer uitkomen met de titel: Move up, ladies
Ook een nieuwe boxart.
http://www.gamer.nl/images/content/Erwie/200711/1196274751_0.jpg
Welke wijziging?quote:Op woensdag 28 november 2007 20:39 schreef het_fokschaap het volgende:
ik hoop dat ie uitkomt voor de wetswijziging
Nou dat gaat dus nooit lukkenquote:Op woensdag 28 november 2007 21:20 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
[FP] Kamer wil verbod op gewelddadige games
Mehh, kan het nergens vindenquote:Op woensdag 28 november 2007 21:21 schreef RacerDKB het volgende:
Weet iemand welke muziek gebruikt is in die box art unveiling?
Far Cry 2 boeit je ook niet?quote:Op donderdag 29 november 2007 16:24 schreef RickoKun het volgende:
gvd ik word dat walgelijke wachten zat.
Iedereen vind wel dat er uberveel goede games op de PC zijn gekomen maar daar ben ik het voor mijzelf niet mee eens. Mijn smaak zit echt vastgegrifd in het GTA principe, dat je vrij rondloopt met veel keuzes tot je beschikking in een stad. Plus het feit dat er rustmomenten in het spel zitten, en dat je zonder permanente schade mensen kan in elkaar rossen.
Dus sja, al die shooters en strategie spellen die zjin uitgekomen afgelopen kwartaal boeien mij dus niet zo erg veel, ik vermaak mij er wel redelijk mee maar ik wil echt weer zo'n spel wat me aan mijn scherm laat kluisteren! Dus ik zal inderdaad lang moeten wachten op maffia 2 en GTA 4
Nee ik denk niet dat dat mij voor meer dan 4 dagen aan mijn pc blijft kluisterenquote:Op vrijdag 30 november 2007 07:13 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Far Cry 2 boeit je ook niet?
Anders kan je inderdaad heel lang wachten
quote:Op zondag 2 december 2007 21:23 schreef HL_Dog43 het volgende:
Das kutjebef voor je als je dan alleen maar games als GTA en Mafia dope vind.
Damn! Masterlijk goed idee! Dat zou wel heul vet wezen! Dat je soort van lagen van gameplay hebt! Net zoals bij Spore bijv. Dat je eerst op de aarde begint en dan langzaamaan door het hele stelsel cruised met een schip!quote:Op woensdag 5 december 2007 11:08 schreef HL_Dog43 het volgende:
Omg Freelancer. Ik had de game nooit gespeeld tot een jaartje geleden en sindien deed ik het bijna elke dag tot ongeveer 3 maanden geleden.
Ik zou het wel mooi vinden als er games uitkomen waar je manueel op de planeet kan landen. Zo door het luchtdek etc etc en dan aankomen op de grond tussen bossen,woestijnen en steden etc. Heerlijk die vrijheid.
GTA in space misschien?
Ben ik de enige die hem nogal inspiratieloos vind?quote:
*kwijlt bij de gedachte*quote:Op woensdag 5 december 2007 11:13 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Damn! Masterlijk goed idee! Dat zou wel heul vet wezen! Dat je soort van lagen van gameplay hebt! Net zoals bij Spore bijv. Dat je eerst op de aarde begint en dan langzaamaan door het hele stelsel cruised met een schip!
why change a winning team?quote:Op woensdag 5 december 2007 11:16 schreef NED het volgende:
[..]
Ben ik de enige die hem nogal inspiratieloos vind?
Komop zeg, 4 games op rij EXACT dezelfde boxart vind ik echt een beetje te veel van het goeie [afbeelding] [afbeelding]
Hij komt straks pas, om 21 uur.quote:Op donderdag 6 december 2007 20:20 schreef Calibrero het volgende:
Iemand al een linkje voor die nieuwe trailer?
3264 kb/s hierquote:Op donderdag 6 december 2007 21:07 schreef RacerDKB het volgende:
Godverdomme de download van de HD kwaliteit ging eerst met 1400kb/s en nu nog maar met 13kb/s [afbeelding]
maar wel vette trailer [afbeelding]
Dat wel ja .quote:Op donderdag 6 december 2007 21:10 schreef __Saviour__ het volgende:
wat een kuttrailer zeg. opnieuw weeral enkel gescripte scenes en geen echte gameplay
Er is wel altijd iemand wat die wat te zeiken heeft zeg.quote:Op donderdag 6 december 2007 21:10 schreef __Saviour__ het volgende:
wat een kuttrailer zeg. opnieuw weeral enkel gescripte scenes en geen echte gameplay
Ja, dat dus. Dat er rondgereden wordt, wat schieten, auto kapen. Gewoon hoe het spel echt speelt, dat is waar het om draait. Maar dit soort trailers is echt ontzettend nietszeggend. Het zouden beelden van elke andere willekeurige game kunnen zijn.quote:Op donderdag 6 december 2007 21:16 schreef RacerDKB het volgende:
Wat wil je dan? Een menu schermpje, iemand die een new game maakt, iemand die in een autootje stapt en wat rondrijd? Je moet toch een beetje spanning in een trailer stoppen, en alle kanten van het spel laten zien? Dat kan alleen met een trailer met korte scenes ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |