quote:Op donderdag 4 oktober 2007 11:54 schreef RickoKun het volgende:
nee, GTA4 is dood.
Ik vind dat wij uit protest geen aandacht eraan moeten schenken!
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 16:03 schreef ryangozer het volgende:
Gerucht die ik ineens overal lees:
Er word gezegd dat de ps3 versie van GTAIV toch in oktober uitkomt en de xbox versie in 2008, de reden is omdat op de sony site staat dat de release datum in oktober is, en er staat GTAIV is on the horizon. Ik vind het onzin maar sommige mensen zien dat als GTAIV dus toch binnenkort uitkomt voor de PS3
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 12:51 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
![]()
Maar over de mensen die om info zeuren.![]()
Denk ff logisch na schattebouten.De game is uitgesteld en daarmee komt de infostroom ook tot een tijdelijke halt.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 15:25 schreef DrDentz het volgende:
De eerste trailer vond ik wel beter
reken dr maar op dat die helemaal nooit komt, dan kan het alleen maar meevallen.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 11:46 schreef Cypress_Hill het volgende:
Ik ben bang dat het tot minimaal kerst '08 gaat duren voor de pc versie. Ik hoop in iedergeval niet dat het langer gaat duren.
Dat zijn geen leuke dingen om te zeggen man! Dan wordt je depressief als je juist zo denkt!quote:Op woensdag 17 oktober 2007 12:22 schreef ryangozer het volgende:
[..]
reken dr maar op dat die helemaal nooit komt, dan kan het alleen maar meevallen.
koop dan een console, ben je verzekerd van bijna alle games op de hoogste kwaliteit, tenzij je natuurlijk flight simulator fan bentquote:Op woensdag 17 oktober 2007 12:54 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Dat zijn geen leuke dingen om te zeggen man! Dan wordt je depressief als je juist zo denkt!![]()
![]()
![]()
Consoles zijn voor noobs. PC gamers hebben tenminste brains.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 15:10 schreef ryangozer het volgende:
[..]
koop dan een console, ben je verzekerd van bijna alle games op de hoogste kwaliteit, tenzij je natuurlijk flight simulator fan bent![]()
gvd, die kutkicks aldoor!!!quote:Op maandag 29 oktober 2007 01:06 schreef MaxMark het volgende:
Er zal wel niet veel nieuws zijn, maar toch even volgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |