Laten we het hopenquote:Op donderdag 30 augustus 2007 17:52 schreef Zhenar het volgende:
Gaat er dit keer wel een toffe OP komen? Als herkansing voor #1000 zeg maar?![]()
Same here...quote:Op donderdag 30 augustus 2007 17:34 schreef Tha_Erik het volgende:
Hier wel. De site dan hè.
Wat een heerlijk ontspoord topicquote:Op donderdag 30 augustus 2007 17:52 schreef zaans_boefje het volgende:
[..]
LUISTER DOM MENS
Moedermelk is de voeding die een vrouw geeft aan haar nakomeling.
Die oversexte perverse echtgenoot van jou vraagt een wildvreemde dame of hij haar zuigeling mag zijn.
Hoe goor is dat?
![]()
![]()
![]()
en jij zit erbij en lacht erom![]()
We zitten hier in SHOquote:
Ik snap haar ook niet hoor, het topic heet 'zielige 'humor'' en zij post dat voorbeeld erin. Als iedereen dan zegt hoe zielig en triest die opmerking is, wordt ze boos en schiet ze in de verdedigingquote:Op donderdag 30 augustus 2007 17:54 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Wat een heerlijk ontspoord topic![]()
![]()
![]()
Volgens mij zag ze te laat in hoe lomp die opmerking eigenlijk wel niet wasquote:Op donderdag 30 augustus 2007 18:07 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik snap haar ook niet hoor, het topic heet 'zielige 'humor'' en zij post dat voorbeeld erin. Als iedereen dan zegt hoe zielig en triest die opmerking is, wordt ze boos en schiet ze in de verdediging
Had het dan gepost in 'Briljante humor', stom wijf
Ik zou het tof vinden als Babsie voor haar afsheid van de vaste kern een uitgebreide diagnose maaktquote:Op donderdag 30 augustus 2007 17:52 schreef Zhenar het volgende:
Gaat er dit keer wel een toffe OP komen? Als herkansing voor #1000 zeg maar?![]()
Attent.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 18:46 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Precies en dan gun ik Buup de taak van het maken van een sociogram
Graag in de sociogram opnemen wie het meest gequote is, wie de meeste naamtopics enz. enz. enz.quote:
Buup!quote:Op donderdag 30 augustus 2007 18:03 schreef Bupatih het volgende:
Kiwi.
Truste mr. Craigquote:
OMG zo droknk3n ben ik niet eensquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:22 schreef DanielCraig het volgende:
Hets was zoe luke met Re ne mb en ripley en senne en muti0cuulia/!
Ja, maar wij gaan jullie ook missen!!!!! l:'(quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:26 schreef DanielCraig het volgende:
Goedverdoooommee! Er en MB gaan gewwon 2 weken weg en dan geaan ze dus neer Italie! Ik ga ze fuvijing mussen!
Mita kuulu!:Dquote:[b]Op vrijdag 31 augustus 2007 00:22 [ muti0cuulia/!
Wouw!quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 01:51 schreef Zhenar het volgende:
Gelukkig controleer ik nog wel mijn spelling voordat ik iets invoer. Zelfs als eik dronken ben![]()
Ik wou stoer doenquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 01:16 schreef MissBliss het volgende:
[..]
OMG zo droknk3n ben ik niet eensEn ik ben uren later thuis
[..]
Ja, maar wij gaan jullie ook missen!!!!! l:'("'(
Ik ook. Ik zit te wachten tot de uitzending op Uitzendinggemist.nl komt.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 02:12 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Wouw!
Ik heb het idee dat ik iets gemist heb, qua Hans Teeuwen en moslims... Fill me in!
Dit is opzettelijk, toch?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 01:51 schreef Zhenar het volgende:
Gelukkig controleer ik nog wel mijn spelling voordat ik iets invoer. Zelfs als eik dronken ben![]()
Nee!quote:
Ik ook! Mooie laatste bijdrage trouwensquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 10:30 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind het kersen uit het molenraamtopic echt heel tof.![]()
!
Hoe gaat het met jou?quote:
Alhier een fragment.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 02:12 schreef MissBliss het volgende:
Ik heb het idee dat ik iets gemist heb, qua Hans Teeuwen en moslims... Fill me in!
quote:"Mag het dan wel zeggen, maar moet je het wel doen?
Ik denk van wel, anders is Mohammed B. de kampioen."
"En wie dit lied niet mooi vindt, die zingt gewoon niet mee.
Da's bent, want ik ga ook niet naar de kerk of de moskee."
Thanksquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 12:53 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Alhier een fragment.
Ik ben geen huge fan als het op z'n cabaret aankomt, maar hij maakt wel vaak een goed punt.
Zo ook met dat liedje van hem:
[..]
Ik ken hem nietquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:34 schreef Bupatih het volgende:
Roef Ragas is niet meer.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 16:20 schreef Svensational het volgende:
Hoi jongens.
Gaaf hoor!quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 17:55 schreef MissBliss het volgende:
De Venetiaanse kust, het is daar morgen 26 graden
Ik moet nog wel alles inpakken enzo
Jaaaaaaaquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 18:49 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Gaaf hoor!![]()
Ga je ook Venetië bezoeken?![]()
En langs mij.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 18:49 schreef Zhenar het volgende:
Jee, zo dadelijk naar Maastricht![]()
Dan rijd ik met de trein langsErik
![]()
Tof!!!quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 16:33 schreef MissBliss het volgende:
Morgen om deze tijd zit ik in Italië!
Screenshotje?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 19:12 schreef Svensational het volgende:
Nieuwe Forumlayout: Betatesters gezocht
Zeer toffe lay-out.
nee, nee atb, dat is niet ok!quote:
Het zou eens tijd worden.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 19:14 schreef Paltos het volgende:
Geslaagd!
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 19:16 schreef Svensational het volgende:
Het zou eens tijd worden.
Venetië is echt magischquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 18:57 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Jaaaaaaa
We zitten in een kustplaatsje, maar we gaan toch zeker een paar keer een tochtje naar Venetië maken, cultuur snuiven enzo
Ik heb er zo'n zin in!
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 19:03 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
En langs mij.![]()
Ik zat net ook in de trein van Amsterdam naar Maastricht (Nou ja, eigenlijk tot Weert).
Jeeeee!quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 19:14 schreef Paltos het volgende:
Geslaagd!
Screenshotje?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 19:14 schreef Paltos het volgende:
Geslaagd!
Ik lees het nu.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 19:16 schreef Svensational het volgende:
nee, nee atb, dat is niet ok!
Whehequote:Op vrijdag 31 augustus 2007 19:04 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Tof!!!
Wat zal XM jaloers zijn.
I knowquote:
Doet de FQR het nog wel in die lay-out?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 19:12 schreef Svensational het volgende:
Nieuwe Forumlayout: Betatesters gezocht
Zeer toffe lay-out.
Nee, maar het is het waard.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 19:45 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Doet de FQR het nog wel in die lay-out?
Zijn de FQR-features overgenomen?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 19:59 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nee, maar het is het waard.
Misschien is Danny zo slim geweest om de FQR-functies in te bouwen!quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 19:45 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Doet de FQR het nog wel in die lay-out?
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 19:59 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nee, maar het is het waard.

quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 20:02 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Zijn de FQR-features overgenomen?
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 20:03 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Misschien is Danny zo slim geweest om de FQR-functies in te bouwen!![]()
Ja ik heb hoop.
Simpele zielen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 20:04 schreef MissBliss het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ja echt?? Zitten die features er in dan??
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 20:03 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Misschien is Danny zo slim geweest om de FQR-functies in te bouwen!![]()
Ja ik heb hoop.
Trappen ze er nog in ook!quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 20:04 schreef MissBliss het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ja echt?? Zitten die features er in dan??
Graag.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 20:34 schreef Re het volgende:
wie wil er nog ff de tering gescholden worden, we gaan straks op vakantie, vandaar
Graag. Het liefst met een paar snedige opmerkingen van MB erbij.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 20:34 schreef Re het volgende:
wie wil er nog ff de tering gescholden worden, we gaan straks op vakantie, vandaar
ik zie je snel in het hiernamaalsquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 20:36 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Graag. Het liefst met een paar snedige opmerkingen van MB erbij.
Schuw vooral de directe doodsverwensingen niet!
Ik moet nog allemaal koffers inpakken, dus ik pas even.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 20:36 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Graag. Het liefst met een paar snedige opmerkingen van MB erbij.
Schuw vooral de directe doodsverwensingen niet!
Matigjes.quote:
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 20:39 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik moet nog allemaal koffers inpakken, dus ik pas even.
Ik had op z'n minst een "Ik ga in tegenstelling tot jullie even wat nuttigs doen" verwacht.quote:
ik zie de tegenstelling nietquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 20:41 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik had op z'n minst een "Ik ga in tegenstelling tot jullie even wat nuttigs doen" verwacht.
Have funquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 22:34 schreef MissBliss het volgende:
Nou, daaaaaag schatjes! Tot over 2 weken![]()
Veel plezier!quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 22:34 schreef MissBliss het volgende:
Nou, daaaaaag schatjes! Tot over 2 weken![]()
OMG we hadden het de vorige pagina nog over je.quote:
Het was echt zo gaafquote:Op zaterdag 1 september 2007 13:21 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
OMG we hadden het de vorige pagina nog over je.
Hoe was het? Mugenbulten? Zit de dennengeur tot in je botten? Heb je je stierlijk verveeld of vond je het gewoonweg fantastisch? Heb je mooie foto's? Nog hilarische dingen meegemaakt? Hoe was het???!!!
Wat tof dat je bent omgeslagen.quote:Op zaterdag 1 september 2007 13:36 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Het was echt zo gaaf!
Geen muggenbulten dankzij Djungleölja
Heul veul bosgeur in m'n neus!
Het was gewoonweg fantastisch!
Heb hele mooie foto's
Geen spektakels meegemaakt eigenlijk
Het was echt extreem genieten
Ik ben echt verkocht.
Eerst proberen, dan pas zeuren.quote:Op zaterdag 1 september 2007 13:50 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Wat tof dat je bent omgeslagen.En dat je zo'n pezier hebt gehad.
In nederland komt dat ook steeds vaker voor. Crocs. Ik zou er nog niet dood bij in de buurt gevonden willen wordenquote:Op zaterdag 1 september 2007 13:59 schreef XcUZ_Me het volgende:
Het enige hele enge aan Zweden is dat zo ongeveer iedereen op dit schoeisel loopt
[afbeelding]
Wáárom?!!??!![]()
Die zie je hier ook veel hoor.quote:Op zaterdag 1 september 2007 13:59 schreef XcUZ_Me het volgende:
Het enige hele enge aan Zweden is dat zo ongeveer iedereen op dit schoeisel loopt
[afbeelding]
Wáárom?!!??!![]()
Dat weet ik. Maar ze zijn daar net zo normaal als het dragen van ondergoed, zeg maarquote:Op zaterdag 1 september 2007 14:04 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Die zie je hier ook veel hoor.Het zal vast wel comfortabel zijn.
quote:Op zaterdag 1 september 2007 14:05 schreef XcUZ_Me het volgende:
Zag zelfs iemand in pak met die dingen eronder![]()
![]()
Ik ben niet zo'n fotograveur, maar deze twee vind ik wel ergquote:Op zaterdag 1 september 2007 13:50 schreef alwaysthebest het volgende:
We willen wel wat foto's zien natuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |