Laten we het hopenquote:Op donderdag 30 augustus 2007 17:52 schreef Zhenar het volgende:
Gaat er dit keer wel een toffe OP komen? Als herkansing voor #1000 zeg maar?![]()
Same here...quote:Op donderdag 30 augustus 2007 17:34 schreef Tha_Erik het volgende:
Hier wel. De site dan hè.
Wat een heerlijk ontspoord topicquote:Op donderdag 30 augustus 2007 17:52 schreef zaans_boefje het volgende:
[..]
LUISTER DOM MENS
Moedermelk is de voeding die een vrouw geeft aan haar nakomeling.
Die oversexte perverse echtgenoot van jou vraagt een wildvreemde dame of hij haar zuigeling mag zijn.
Hoe goor is dat?
![]()
![]()
![]()
en jij zit erbij en lacht erom![]()
We zitten hier in SHOquote:
Ik snap haar ook niet hoor, het topic heet 'zielige 'humor'' en zij post dat voorbeeld erin. Als iedereen dan zegt hoe zielig en triest die opmerking is, wordt ze boos en schiet ze in de verdedigingquote:Op donderdag 30 augustus 2007 17:54 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Wat een heerlijk ontspoord topic![]()
![]()
![]()
Volgens mij zag ze te laat in hoe lomp die opmerking eigenlijk wel niet wasquote:Op donderdag 30 augustus 2007 18:07 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik snap haar ook niet hoor, het topic heet 'zielige 'humor'' en zij post dat voorbeeld erin. Als iedereen dan zegt hoe zielig en triest die opmerking is, wordt ze boos en schiet ze in de verdediging
Had het dan gepost in 'Briljante humor', stom wijf
Ik zou het tof vinden als Babsie voor haar afsheid van de vaste kern een uitgebreide diagnose maaktquote:Op donderdag 30 augustus 2007 17:52 schreef Zhenar het volgende:
Gaat er dit keer wel een toffe OP komen? Als herkansing voor #1000 zeg maar?![]()
Attent.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 18:46 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Precies en dan gun ik Buup de taak van het maken van een sociogram
Graag in de sociogram opnemen wie het meest gequote is, wie de meeste naamtopics enz. enz. enz.quote:
Buup!quote:Op donderdag 30 augustus 2007 18:03 schreef Bupatih het volgende:
Kiwi.
Truste mr. Craigquote:
OMG zo droknk3n ben ik niet eensquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:22 schreef DanielCraig het volgende:
Hets was zoe luke met Re ne mb en ripley en senne en muti0cuulia/!
Ja, maar wij gaan jullie ook missen!!!!! l:'(quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:26 schreef DanielCraig het volgende:
Goedverdoooommee! Er en MB gaan gewwon 2 weken weg en dan geaan ze dus neer Italie! Ik ga ze fuvijing mussen!
Mita kuulu!:Dquote:[b]Op vrijdag 31 augustus 2007 00:22 [ muti0cuulia/!
Wouw!quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 01:51 schreef Zhenar het volgende:
Gelukkig controleer ik nog wel mijn spelling voordat ik iets invoer. Zelfs als eik dronken ben![]()
Ik wou stoer doenquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 01:16 schreef MissBliss het volgende:
[..]
OMG zo droknk3n ben ik niet eensEn ik ben uren later thuis
[..]
Ja, maar wij gaan jullie ook missen!!!!! l:'("'(
Ik ook. Ik zit te wachten tot de uitzending op Uitzendinggemist.nl komt.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 02:12 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Wouw!
Ik heb het idee dat ik iets gemist heb, qua Hans Teeuwen en moslims... Fill me in!
Dit is opzettelijk, toch?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 01:51 schreef Zhenar het volgende:
Gelukkig controleer ik nog wel mijn spelling voordat ik iets invoer. Zelfs als eik dronken ben![]()
Nee!quote:
Ik ook! Mooie laatste bijdrage trouwensquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 10:30 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind het kersen uit het molenraamtopic echt heel tof.![]()
!
Hoe gaat het met jou?quote:
Alhier een fragment.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 02:12 schreef MissBliss het volgende:
Ik heb het idee dat ik iets gemist heb, qua Hans Teeuwen en moslims... Fill me in!
quote:"Mag het dan wel zeggen, maar moet je het wel doen?
Ik denk van wel, anders is Mohammed B. de kampioen."
"En wie dit lied niet mooi vindt, die zingt gewoon niet mee.
Da's bent, want ik ga ook niet naar de kerk of de moskee."
Thanksquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 12:53 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Alhier een fragment.
Ik ben geen huge fan als het op z'n cabaret aankomt, maar hij maakt wel vaak een goed punt.
Zo ook met dat liedje van hem:
[..]
Ik ken hem nietquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:34 schreef Bupatih het volgende:
Roef Ragas is niet meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |