OMG we hadden het de vorige pagina nog over je.quote:
Het was echt zo gaafquote:Op zaterdag 1 september 2007 13:21 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
OMG we hadden het de vorige pagina nog over je.
Hoe was het? Mugenbulten? Zit de dennengeur tot in je botten? Heb je je stierlijk verveeld of vond je het gewoonweg fantastisch? Heb je mooie foto's? Nog hilarische dingen meegemaakt? Hoe was het???!!!
Wat tof dat je bent omgeslagen.quote:Op zaterdag 1 september 2007 13:36 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Het was echt zo gaaf!
Geen muggenbulten dankzij Djungleölja
Heul veul bosgeur in m'n neus!
Het was gewoonweg fantastisch!
Heb hele mooie foto's
Geen spektakels meegemaakt eigenlijk
Het was echt extreem genieten
Ik ben echt verkocht.
Eerst proberen, dan pas zeuren.quote:Op zaterdag 1 september 2007 13:50 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Wat tof dat je bent omgeslagen.En dat je zo'n pezier hebt gehad.
In nederland komt dat ook steeds vaker voor. Crocs. Ik zou er nog niet dood bij in de buurt gevonden willen wordenquote:Op zaterdag 1 september 2007 13:59 schreef XcUZ_Me het volgende:
Het enige hele enge aan Zweden is dat zo ongeveer iedereen op dit schoeisel loopt
[afbeelding]
Wáárom?!!??!![]()
Die zie je hier ook veel hoor.quote:Op zaterdag 1 september 2007 13:59 schreef XcUZ_Me het volgende:
Het enige hele enge aan Zweden is dat zo ongeveer iedereen op dit schoeisel loopt
[afbeelding]
Wáárom?!!??!![]()
Dat weet ik. Maar ze zijn daar net zo normaal als het dragen van ondergoed, zeg maarquote:Op zaterdag 1 september 2007 14:04 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Die zie je hier ook veel hoor.Het zal vast wel comfortabel zijn.
quote:Op zaterdag 1 september 2007 14:05 schreef XcUZ_Me het volgende:
Zag zelfs iemand in pak met die dingen eronder![]()
![]()
Ik ben niet zo'n fotograveur, maar deze twee vind ik wel ergquote:Op zaterdag 1 september 2007 13:50 schreef alwaysthebest het volgende:
We willen wel wat foto's zien natuurlijk.
quote:
jij denkt echt dat ik niks beters te doen heb hequote:Op donderdag 30 augustus 2007 18:20 schreef Giechel_Ho het volgende:
Ik zou het tof vinden als Babsie voor haar afsheid van de vaste kern een uitgebreide diagnose maakt![]()
En dan plaatjes en uitleg erbij enzo. Eventueel wat meer achtergrond van de vaste kern posters
quote:
Kom dan ook niet aanzetten met zo'n duffe, nietszeggende, kutbinnenkomer:quote:
quote:
Luister kutkind. Het kan me niet schelen wat jij denktquote:Op zaterdag 1 september 2007 22:27 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Kom dan ook niet aanzetten met zo'n duffe, nietszeggende, kutbinnenkomer:
[..]![]()
Of eigenlijk niet. Stomme kutmongolen! Vaarwelquote:Op zaterdag 1 september 2007 22:28 schreef DanielCraig het volgende:
[..]
Luister kutkind. Het kan me niet schelen wat jij denkt. Ik doe wat ik wil ja
.
Betquote:Op zaterdag 1 september 2007 22:31 schreef babette21 het volgende:
Diz
F3
Buup
en XM welkom terug
crocs
Loop dan ook niet te zeuren dat het hier zo dood is. 't Is namelijk je eigen schuld, prutskloon!quote:Op zaterdag 1 september 2007 22:28 schreef DanielCraig het volgende:
[..]
Luister kutkind. Het kan me niet schelen wat jij denkt. Ik doe wat ik wil ja
.
Jij ook hallo.quote:Op zaterdag 1 september 2007 22:31 schreef babette21 het volgende:
Diz
F3
Buup
en XM welkom terug
crocs
Op zaterdagavond. Drinken wij.quote:
quote:Op zaterdag 1 september 2007 16:32 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n fotograveur, maar deze twee vind ik wel erg
Tijdens een wandeling:
[afbeelding]
en het uitzicht vanaf de camping @ de avond:
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 1 september 2007 22:25 schreef babette21 het volgende:
[..]
jij denkt echt dat ik niks beters te doen heb he
Thnx sisquote:
heb je 6 oktober al in je agenda gezet?!?quote:
Ik huil rode wijn aan het eind van de avond denk ikquote:Op zondag 2 september 2007 18:56 schreef babette21 het volgende:
[..]
heb je 6 oktober al in je agenda gezet?!?
dan gaan we zuipen (ik) en huilen (jullie) omdat ik wegga
Ik heb hotmail niet nodig, ik ben het zelf alquote:Op zondag 2 september 2007 20:37 schreef Giechel_Ho het volgende:
Doet hotmail het bij jullie? Kolerecomputers
quote:Op zondag 2 september 2007 20:46 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik heb hotmail niet nodig, ik ben het zelf al [afbeelding].
Hotmail...quote:Op zondag 2 september 2007 20:37 schreef Giechel_Ho het volgende:
Doet hotmail het bij jullie? Kolerecomputers
Depressieve smileyposts zijn alleen aan Dizer voorbehouden ja!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |