Hoe is het eigenlijk met die "parel in gods hand"?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:04 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Houzer is een mede-bewonderaar vanScandalous
.
En dat kan natuurlijk geen slecht volk zijn.
Ook 14-jarige rukkertjes zijn bewonderaar van Scandalous, JK. Dat kan dus nog geen criterium zijn.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:04 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Houzer is een mede-bewonderaar vanScandalous
.
En dat kan natuurlijk geen slecht volk zijn.
Ik weet het niet, H.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:05 schreef Houzer het volgende:
Hoe is het eigenlijk met die "parel in gods hand"?
Eeuwig zondequote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:08 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ik weet het niet, H.
Ze lijkt van de aardbodem verdwenen.
Uh-oh.quote:
Daar heb je een punt, UiO.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:07 schreef UIO_AMS het volgende:
Ook 14-jarige rukkertjes zijn bewonderaar van Scandalous, JK. Dat kan dus nog geen criterium zijn.
Ze postte van de week nog in US hoorquote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:08 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ik weet het niet, H.
Ze lijkt van de aardbodem verdwenen.
Men ik kan me toch gvd niet herinneren of ik hem af heb gedaan of niet , het enige wat ik weet is dat ie nu niet om mn vinger zit en ik me verder dus niks kan herinneren over dat dingquote:
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:15 schreef Ripley het volgende:
Ze postte van de week nog in US hoor
Scandy![]()
Tjips J.quote:
Wat zou Joene als grafschrift willen hebben?quote:
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:15 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ze postte van de week nog in US hoor
Scandy![]()
Ik heb dat soort gezeik niet. Wij hébben gewoon geen ring.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:16 schreef Havoc het volgende:
[..]
Wat zou Joene als grafschrift willen hebben?
'Geheel onverwacht maar toch na een zware marteling is overleden, Joene 19xx-2007'
'Je vrouw heeft je trouwring bij haar zus terug gevonden'.
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:16 schreef Havoc het volgende:
[..]
'Geheel onverwacht maar toch na een zware marteling is overleden, Joene 19xx-2007'
Tink is em altijd kwijt, ik heb een maat te klein genomen zodat de ring zelfs met groene zeep er niet meer af gaat. Bij mij gaat het niet zonder slijptolquote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:18 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik heb dat soort gezeik niet. Wij hébben gewoon geen ring..
Ik ga voor :quote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:16 schreef Havoc het volgende:
[..]
Daarom. Ondingen.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:19 schreef Havoc het volgende:
[..]
Tink is em altijd kwijt, ik heb een maat te klein genomen zodat de ring zelfs met groene zeep er niet meer af gaat. Bij mij gaat het niet zonder slijptol.
We stonden Paf.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:19 schreef Joene het volgende:
[..]
Ik ga voor :
Je beloofde trouw voor het leven ,
Maar je hebt de ring aan een ander gegeven.
Ze hoorde in de slaap kamer rare klanken.
Daarom lig ik hier nu tussen 6 planken.
Als er een iRing zou zijn, had jij die om je vinger gehad.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:20 schreef Jarno het volgende:
Daarom. Ondingen.
LIGT ER AAN MET HOEVEEL GB EN OF ER LEOPARD OP DRAAIT JK!!!111111quote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:23 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Als er een iRing zou zijn, had jij die om je vinger gehad..
Die is erquote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:23 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Hey, tegenwoordig is kennelijk iedereen die niet in de laatste 5 minuten geregistreerd heeft opeens oldbie, dus knock yourself out.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:23 schreef Renesite het volgende:
Hoi. Mag ik hier Hoi. zeggen?
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:23 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Voorheen mocht ik hier nog wel komen. Ik was toen de Achmed van oldbies inc.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:25 schreef Jarno het volgende:
[..]
Hey, tegenwoordig is kennelijk iedereen die niet in de laatste 5 minuten geregistreerd heeft opeens oldbie, dus knock yourself out.
Of tief op.
sja ex-modje he, denkt meteen dat hij een verhoogde status er aan over heeft gehouden.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:25 schreef Jarno het volgende:
[..]
Hey, tegenwoordig is kennelijk iedereen die niet in de laatste 5 minuten geregistreerd heeft opeens oldbie, dus knock yourself out.
Of tief op.
Dat hebben niet alleen EX-modjes H. Helaas!quote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:27 schreef Havoc het volgende:
[..]
sja ex-modje he, denkt meteen dat hij een verhoogde status er aan over heeft gehouden.
Grootheidswaanzinnigen komen altijd zichzelf tegen. Tijd is hier de bepalende factor in. Ze maken vanzelf een keer de fout om een echte olbie tegen zich in het harnas te jagen.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:28 schreef Jarno het volgende:
[..]
Dat hebben niet alleen EX-modjes H. Helaas!
Komt door die mentaal gelimiteerden die fijn in OO aan het posten zijn. Dan krijg je een slechte naam.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:32 schreef Jarno het volgende:
Krea had gelijk (duh). Het begrip oldbie is compleet gevalueerd tot een 'SMAAKPOLITIE OKAY!'-achtige sticker bij een Chinees restaurant.
Je hebt tiep tyfus ,check ff of je mn ring soms om hebt.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:32 schreef Jarno het volgende:
gedevalueerd
Nou arsie leverd altijd kwaliteits post hoorquote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:33 schreef Havoc het volgende:
[..]
Komt door die mentaal gelimiteerden die fijn in OO aan het posten zijn. Dan krijg je een slechte naam.
Bleven ze daar maar H, bleven ze daar maar.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:33 schreef Havoc het volgende:
[..]
Komt door die mentaal gelimiteerden die fijn in OO aan het posten zijn. Dan krijg je een slechte naam.
Ik denk dat die uil hem heeft J.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:15 schreef Joene het volgende:
[..]
Men ik kan me toch gvd niet herinneren of ik hem af heb gedaan of niet , het enige wat ik weet is dat ie nu niet om mn vinger zit en ik me verder dus niks kan herinneren over dat ding![]()
Is de maat van je lul de laatste tijd dan afgenomen?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:32 schreef Jarno het volgende:
Krea had gelijk (duh). Het begrip oldbie is compleet gevalueerd tot een 'SMAAKPOLITIE OKAY!'-achtige sticker bij een Chinees restaurant.
Hey gast! Wie geht's?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:37 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ik denk dat die uil hem heeft J.
Hier wordt Rob niet vrolijk van.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:32 schreef Jarno het volgende:
Hm. Daar wordt je ook niet vrolijk van. Nouja, als het er maar in blijft! Nog naar de HA geweest?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:40 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ik zit weer aan de yoghurt J.
Dinsdag J.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:40 schreef Jarno het volgende:
[..]
Hm. Daar wordt je ook niet vrolijk van. Nouja, als het er maar in blijft! Nog naar de HA geweest?
Ahkay. Toch goed bezig!quote:
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:45 schreef Joene het volgende:
Op het mannen toillet , lol .
Mailtje over de afdeling , wie heeft er een vrouw die hilde heet , en heeft vanavond wat uit te leggen
An het rukken geweest ouwe?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:45 schreef Joene het volgende:
Op het mannen toillet , lol .
Mailtje over de afdeling , wie heeft er een vrouw die hilde heet , en heeft vanavond wat uit te leggen
Surequote:
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:50 schreef Joene het volgende:
[..]
Sure![]()
Nee bij de handen afdroog automaat lag die
Nouja als die dan gewoon niet wordt teruggevonden is dat laatste ms beter JK.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:55 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Beter op de handendroger in het mannentoilet dan in een lichaamsopening van de één of andere secretaresse, moet je maar denken, J.
Zo zijn vrouwen niet, J.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:56 schreef Joene het volgende:
Nouja als die dan gewoon niet wordt teruggevonden is dat laatste ms beter JK.![]()
Dit maakt voor betere roddelsquote:Op donderdag 30 augustus 2007 17:04 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Zo zijn vrouwen niet, J.
Dan zou die secretaresse je de ring teruggeven bij bijvoorbeeld een kraambezoek als je ze een baby zou hebben gekregen, J.
Ga foto's kijken van je ongeboren babie !quote:Op donderdag 30 augustus 2007 17:41 schreef k_i_m het volgende:
Jullie maken het topic altijd vol als ik er niet ben.
Je hebt je cola niet opgedronkenquote:Op donderdag 30 augustus 2007 18:19 schreef TALIN het volgende:
beter laat dan nooit! tot morgen allemaal
ik ben ook nog lang niet weg!quote:Op donderdag 30 augustus 2007 18:19 schreef Ripley het volgende:
[..]
Je hebt je cola niet opgedronken![]()
Nee, ik ga poolen! Broodje onderweg of zoquote:Op donderdag 30 augustus 2007 18:27 schreef TALIN het volgende:
[..]
ik ben ook nog lang niet weg!
eten is besteld blijf je eten?
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 18:56 schreef Dubbeldrank het volgende:
Wie fixt er even een rel, ik verveel me...
Optiefen tering newbie. Je hebt godverdomme 6 cijfers achter je naam. Tering, iedereen denkt dat hij/zij oldbie isquote:Op donderdag 30 augustus 2007 20:19 schreef boem-dikkie het volgende:
Avond.
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 20:33 schreef Renesite het volgende:
[..]
Optiefen tering newbie. Je hebt godverdomme 6 cijfers achter je naam. Tering, iedereen denkt dat hij/zij oldbie is![]()
*proest*![]()
![]()
!!!
Je meent hetquote:Op donderdag 30 augustus 2007 20:34 schreef Jarno het volgende:
Als een newbie het doet is het echt heel sneu.
Ja.quote:
Dit is gewoon een slowchat. Iedereen kan hier posten.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 20:35 schreef _nylz_ het volgende:
Ow, als Renesite hier post kan ik het ook wel doen
Even de newbies eruit tieften, ouwe.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 20:37 schreef Armageddon het volgende:
Gaan we rellen?
Wat snap je niet precies aan [OLDBIES], mongool?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 20:37 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dit is gewoon een slowchat. Iedereen kan hier posten.
Je kan hier wel posten maar of het nu heeft is een tweede.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 20:37 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dit is gewoon een slowchat. Iedereen kan hier posten.
Dit is een etalage met allemaal ouderen die graag met elkaar praten over hoe het vroegah was, die zijn blijven steken in de middeleeuwen. Wanneer je mee wilt praten over geschiedenis en zulks moet je hier posten.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 20:39 schreef Jarno het volgende:
[..]
Wat snap je niet precies aan [OLDBIES], mongool?
Memory Lane is die *wijst* kant uit. Optieften.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 20:40 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dit is een etalage met allemaal ouderen die graag met elkaar praten over hoe het vroegah was, die zijn blijven steken in de middeleeuwen. Wanneer je mee wilt praten over geschiedenis en zulks moet je hier posten.
Ja graag, maar waar ouwe?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 20:37 schreef Armageddon het volgende:
Gaan we rellen?
Schopje: ONZ > MLquote:Op donderdag 30 augustus 2007 20:41 schreef Jarno het volgende:
[..]
Memory Lane is die *wijst* kant uit. Optieften.
Schop jezelf even mee.quote:
Jammerquote:Op donderdag 30 augustus 2007 20:44 schreef Armageddon het volgende:
Dit gaat um niet worden vandaag.
Maar jij hebt toch je eigen subforum? Is dat niet genoeg?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 20:47 schreef Jarno het volgende:
Maar ff serieus, waar is de fun voor jullie om hier te MOETEN posten? Niemand moet jullie hier, niemand WIL jullie hier, wat doe je hier? Gewoon zieken? Verveling?
Pleur gewoon op en zoek je eigen josticlubje op.
Ja, maar jij zit niet te zieken.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 20:48 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik vind het leuk hier om te posten?
Je begon lief, maar daarna werd het minderquote:Op donderdag 30 augustus 2007 20:47 schreef Jarno het volgende:
Maar ff serieus, waar is de fun voor jullie om hier te MOETEN posten? Niemand moet jullie hier, niemand WIL jullie hier, wat doe je hier? Gewoon zieken? Verveling?
Pleur gewoon op en zoek je eigen josticlubje op.
Ga dood.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 20:49 schreef _nylz_ het volgende:
[..]
Maar jij hebt toch je eigen subforum? Is dat niet genoeg?
Sterf.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 20:50 schreef Renesite het volgende:
[..]
Je begon lief, maar daarna werd het minder![]()
Ik vind het gezellig in slowchats.
Dat beloof ik. Maar deze reeks is er toch vooral omdat:quote:
En dat komt omdat je... juist ja, geen oldbie bent. Gaat er al wat dagen?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 20:53 schreef _nylz_ het volgende:
[..]
Dat beloof ik. Maar deze reeks is er toch vooral omdat:OO zo ontieglijk saai is de meeste posters in deze reeks niet eens toegang tot OO hebben
Dus elke Oldbie vind OO tof?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 20:53 schreef Jarno het volgende:
[..]
En dat komt omdat je... juist ja, geen oldbie bent. Gaat er al wat dagen?
Ja, dat ik ook net geen officiele oldbie ben, dus in principe ook best hier kan posten.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 20:53 schreef Jarno het volgende:
[..]
En dat komt omdat je... juist ja, geen oldbie bent. Gaat er al wat dagen?
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 20:56 schreef Armageddon het volgende:
Volgens mij heeft Merel ook mijn rel technieken met haar meegenomen.
Néé. Zeg ik tochquote:Op donderdag 30 augustus 2007 20:59 schreef Renesite het volgende:
Sorry? Is dit een rel?
Nee, maar dat wilde ik er wel van maken.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 20:59 schreef Renesite het volgende:
Sorry? Is dit een rel?
Oh, dat was heul mijn bedoeling niet. Die intentie had ik niet. Het spijt me dat ik dat idee gewekt heb.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:06 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Nee, maar dat wilde ik er wel van maken.
O my lord I can't believe itquote:
Voor het eerst rokende 13-jarigen.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:05 schreef E.T. het volgende:
dit is net zoiets als een stelletje brugpiepers die in een goed blaadje willen komen en net zo cool willen zijn als de gasten in Havo-5.
(en dan heb ik het dus over de verhoudingen een jaar of 20 terug, niet over die wannabe's van tegenwoordig)
Nou, zegquote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:15 schreef Armageddon het volgende:
En nou opkankeren stel mongolen!
Wat moet ik me daarbij voorstellen?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:19 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Anders bewerk ik je even met m'n wonderspons.
Ik stel voor dat je even langskomt in Den Haag.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:21 schreef Misstique het volgende:
[..]
Wat moet ik me daarbij voorstellen?.
Ik?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:22 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ik stel voor dat je even langskomt in Den Haag.
Whehehe.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:22 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ik stel voor dat je even langskomt in Den Haag.
há kabouter.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:29 schreef Swetsenegger het volgende:
-plop-
?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:34 schreef Dirkh het volgende:
Kunnen die crewkneusjes die denken dat ze nu heel leuk zijn optyfen?
Verkanker lekker je eigen subforumpje of help de FP helemaal naar de tyfus voor zover je daar nog niet mee bezig was.
Of normaal posten of opdonderen.
Hoi Dirkh, wat doe jij hier nou weer?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:34 schreef Dirkh het volgende:
Kunnen die crewkneusjes die denken dat ze nu heel leuk zijn optyfen?
Verkanker lekker je eigen subforumpje of help de FP helemaal naar de tyfus voor zover je daar nog niet mee bezig was.
Of normaal posten of opdonderen.
Verklotende kutcrew vragen om te nokken met dit gedoe, lijkt me duidelijk. Geintje is leuk, daarna als crewleden doorgaan irriteert.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:40 schreef remlof het volgende:
[..]
Hoi Dirkh, wat doe jij hier nou weer?
Ok, ik zal het niet meer doenquote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:42 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Verklotende kutcrew vragen om te nokken met dit gedoe, lijkt me duidelijk. Geintje is leuk, daarna als crewleden doorgaan irriteert.
Tis wel te hopen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 08:21 schreef Jarno het volgende:
Zijn ze weg?
Laat 'm ergens doorheen piercen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 08:28 schreef Joene het volgende:
Zal ik mn trouwring voortaan trouwens maar gewoon opbergen in een doosje , ken die niet kwijt raken ook.
Misschien had ik een cocktrouwring moeten nemenquote:
Stik erinquote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:19 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Oja, en voor de vorm:
"Vroegâh, toen je nog figuren alsInso
en
PR
als mod had in ONZ."
Gelukkig lease ik niet zo een dure autoquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 08:51 schreef Jarno het volgende:
Pwned!
Te gek voor woorden natuurlijk , tijd dat de vvd weer is een poosje magquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 08:51 schreef Jarno het volgende:
Christenen en de PvdA samen laten regeren, dan krijg je dat he.
Mogguh !quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 08:55 schreef Swetsenegger het volgende:
Mooguh
Ga je naar de fabriek swets ?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 09:00 schreef Swetsenegger het volgende:
Nog 24 uur en dan moet ik naarTaiwan
Ik wel!quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 08:52 schreef Joene het volgende:
[..]
Gelukkig lease ik niet zo een dure auto![]()
Das dus best erg he. Ik heb geen flauw idee wat benzine kostquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 09:06 schreef Jarno het volgende:
De benzine is immers zó goedkoop...
Ik weet niet J. Ik kom nooit bij Centraal. Maar kijk anders bij Correct. Mijn collega was er gisteren om 2 macbookjes te halen en er stonden ook nieuwe modellen imacsquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 09:08 schreef Jarno het volgende:
Swets, die Mac winkel in het Groothandelsgebouw, is dat wat en is dat makkelijk aan te rijden nu heel CS één grote bouwput is? Eventueel wil ik morgen wel even heen en weer crossen maar heb niet zo veel zin om de stad in te duiden (lijnbaan dus) eig.
business centrequote:Op vrijdag 31 augustus 2007 09:11 schreef Jarno het volgende:
Ah, goed plan, Correct (welke Correct precies?) is ook goed te doen idd.
Klinkt Goed , wel bummer dat je zo een eind moet reizen daarvoorquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 09:08 schreef Swetsenegger het volgende:
De fabrieken staan in China. Ik bezoek de HQ's van de verschillende partners. Voornamelijk chipset vendors om de roadmap te bespreken voor de komende maanden zodat we weten wat de kostenontwikkeling is en op welk punt we moeten schakelen met de chipsetjes.
Tof. Hier was het dinsdag Bommen Berendquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 09:39 schreef Joene het volgende:
3 dagen , noord-hollandse Kermis vanaf vanmiddag
Ik durfde het al niet te vragen, bang dat ik iets vreselijks hips weer eens niet zou kennen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 10:12 schreef Armageddon het volgende:
Bommen Berend?
Mjah, en ik heb een tyfus hekel aan lang bij mijn gezin weg zijn en een nog grotere tyfus hekel aan chinezen die ja zeggen als ze nee bedoelen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 09:28 schreef Joene het volgende:
[..]
Klinkt Goed , wel bummer dat je zo een eind moet reizen daarvoor
Dat zijn hollandse chinezen, die maken geen routers.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 10:18 schreef Jarno het volgende:
Hela hela, komt niet aan mijn babi pangpang he!
Er is geen Chinees in China die dat kent hoorquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 10:18 schreef Jarno het volgende:
Hela hela, komt niet aan mijn babi pangpang he!
Hij zei toch álle Chinezen?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 10:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Er is geen Chinees in China die dat kent hoor.
Het is toch wel de nieuwe brushed metal he? MIjn collega had alleen de 24" gezienquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 10:18 schreef Jarno het volgende:
Goede tip van de Correct trouwens Swets! Reservering is gemaakt!
Eh ja, ik heb wel gevraagd om de nieuwe. Nieuwe toetsenbord zat er ook bij, dus dat moet dan wel.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 10:20 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Het is toch wel de nieuwe brushed metal he? MIjn collega had alleen de 24" gezien
Haha. Neu. Weet ook niet wat het inhoudt. Een of andere bevrijder van Groningen ofzo. In iedergeval overal feest en kermis.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 10:13 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik durfde het al niet te vragen, bang dat ik iets vreselijks hips weer eens niet zou kennen.
Blegh.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 10:21 schreef Swetsenegger het volgende:
In china hebben ze de uitspraak dat alles wat pootjes heeft gegeten kan worden
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 10:34 schreef Misstique het volgende:
[..]
Blegh.
Collega van me kwam gister terug van klantenbezoek in China en had Chinese 'snoepjes' meegenomen. Een soort gummi-achtig spierweefsel met zout en wat ondefinieerbare specerijen. Gruwelijk smerig..
Laat me raden... gifgroen van kleur?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 10:34 schreef Misstique het volgende:
[..]
Blegh.
Collega van me kwam gister terug van klantenbezoek in China en had Chinese 'snoepjes' meegenomen. Een soort gummi-achtig spierweefsel met zout en wat ondefinieerbare specerijen. Gruwelijk smerig..
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 10:44 schreef Ripley het volgende:
Waarom komen alle leuke mannen met liefdesbetuigingen als ik een brabo heb?
Nope, poepbruin.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 10:42 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Laat me raden... gifgroen van kleur?
Zo werkt het toch altijd? Ben je vrijgezel is er niemand, heb je iemand dan wil de hele wereld je.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 10:44 schreef Ripley het volgende:
Is het weer zover?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 10:44 schreef Ripley het volgende:
Omdat brabo's eigenlijk aliens zijn.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 10:44 schreef Ripley het volgende:
quote:
Engelse grammatica leer je overduidelijk niet op een Macquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 10:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]. Echt te erg voor woorden. de domheid!
Whehe.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 10:50 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Engelse grammatica leer je overduidelijk niet op een Mac.
Ai spriek propper England sins I was a children!!!quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 10:51 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Whehe.
I Wants too laern englihs
Aaj em ee boj.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 11:00 schreef HeatWave het volgende:
Ai spriek propper England sins I was a children!!!
Omdat ze blijkbaar slimmer zijn dan jijquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 11:14 schreef n00cL30n het volgende:
Ongezien de tyfus... Wat een lamstralen werken bij onze IT afdeling.... Waarom ben ik afhankelijk van die eikels!
Hey mijn computer doet het niet meer.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 11:14 schreef n00cL30n het volgende:
Ongezien de tyfus... Wat een lamstralen werken bij onze IT afdeling.... Waarom ben ik afhankelijk van die eikels!
dan wil ik ook niet achterblijven:quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 10:44 schreef Ripley het volgende:
Goed zo, flink knagen jij!quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 11:20 schreef Armageddon het volgende:
*heeft honger gevoel ineens*
*rent naar kantine*
Ik kreeg gewoon in één keer twee boterhammen met kaas naar binnen! w00t!quote:
Mjah. Gaat ook wel lukken, alleen is 4 maanden wel erg krap. Vnl omdat er nog niet eens een knoop is doorgehakt over de nieuwe locatie.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 11:28 schreef Armageddon het volgende:
Zonder downtime? Whahahahaha!
Virtualisatie is bij ons geen optie, aangezien wij in de piekbelastingen de CPU en diskcapaciteit heel hard nodig hebben. Sterker nog, het aantal servers zal waarschijnlijk uiteindelijk nog een stuk hoger komen te liggen omdat we nu meteen een veel strictere functiescheiding gaan doorvoeren.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 11:28 schreef HeatWave het volgende:
30 servers, tig lijnen etc.
Allemaal virtualiseren en op 2 gescheiden locaties in de straat op 2 SANnen laten draaien.
gelukkig met downtime.
Hahahahahahahaquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 11:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Omdat ze blijkbaar slimmer zijn dan jij.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 11:18 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Hey mijn computer doet het niet meer.
IT: " Wilt u even de computer opnieuw opstarten? "
Heb ik al gedaan.
IT: " Oh, dan weet ik het ook niet"
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 11:27 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
- +/- 50 servers
- diverse huurlijnen, nationaal en internationaal
- zo'n 70 Primary Rate ISDN lijnen
Verhuizen. In 4 maanden. Zonder downtime.
'k geleuf dat ik nog even geen vakantie heb.
Dit rijtje is gelijk een antwoord op jouw repliek Hittewijf!quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 11:28 schreef Armageddon het volgende:
Zonder downtime? Whahahahaha!
Goed te horen man!quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 11:31 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ik kreeg gewoon in één keer twee boterhammen met kaas naar binnen! w00t!![]()
"I'll be back!"
*doet Swarzeneggert na*
quote:
Pak een kussensloop als zakdoek !quote:
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 11:42 schreef n00cL30n het volgende:
[..]Bitch.
Sorry, was ook te makkelijk.. Maar echt.. had op het punt gestaan om zo'n IT gast over zijn desk te trekken.
Ik vertik het gewoon om ziek te zijn want die Mac *moet* gehaald worden.quote:
Net of mannen hun wijven uitkiezen op de hoeveelheid vrienden en wat voor huis ze hebbenquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 11:26 schreef TALIN het volgende:
[..]
dan wil ik ook niet achterblijven:
lieve Rip ik ken je nu al een tijdje en je bent eigenlijk de perfecte vrouw in mijn ogen.
je bent blond, je hebt ale en leuk huisje verdiend aardig wat centjes.
hebt een boel vrienden en bent altijd aardig.
volgens mij kunnen wij het samen best goed vinden.
wil je met me... Juffrouw J. wat zeg je? oh ja kom er direct aan.
Cognacjes klinken goed!quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 11:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
.
Sorry, tikje wazig van de cognacjes ook nog.
Inderdaad waar het om gaat is dat ze NET zo gek zijn als ik en er leuk (hot) uitzien en dat je er nog een beetje mee kan communiceren. Aardig is ook wel een leuke bijkomstigheid.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 11:52 schreef Ripley het volgende:
[..]
Net of mannen hun wijven uitkiezen op de hoeveelheid vrienden en wat voor huis ze hebben![]()
Ik kijk liever naar wat voor vriendinnen ze heeft en WAT ze in huis heeft, zeg maarquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 11:52 schreef Ripley het volgende:
[..]
Net of mannen hun wijven uitkiezen op de hoeveelheid vrienden en wat voor huis ze hebben![]()
De wens is de vader van de gedachte tcoh?quote:
Heb je kurken in je neus J?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 12:59 schreef Jarno het volgende:
Het scheelt niks, A.
Ik weet niet wat het is, maar tof is het niet. Dat, en m''n ene oor begint nu dicht te slaan en zeer te doen.quote:
Naar huis, onder de wol en je laten voorzien van veel vocht.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:10 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik weet niet wat het is, maar tof is het niet. Dat, en m''n ene oor begint nu dicht te slaan en zeer te doen..
Ow. Daarna dan.quote:
Het stomme is dat ik me niet echt ziek-ziek voel. Meer beperkt.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:12 schreef Misstique het volgende:
[..]
Naar huis, onder de wol en je laten voorzien van veel vocht.
Voel me wel alsof ik van binnenuit aan het composteren ben, telt dat ook?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 12:58 schreef Armageddon het volgende:
Iedereen overleden?
Twee gescheiden, één gezamenlijk.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:16 schreef Swetsenegger het volgende:
Jullie hebben toch geen gescheiden bankrekeningen he Yp
Dat hij de moeder van zijn kinderen zo wantrouwt
Serieus, dat gaat bij mij nooit werken. Wat een gedoe, binnen komen op je eigen rekening en dan overboeken naar de gezamelijke rekening. En als een van jullie beider rekeningen dan leeg is tijdens een vakantie ofzo, heeft die dan pech op een terras?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:16 schreef Jarno het volgende:
[..]
Twee gescheiden, één gezamenlijk..
Bruine bonen of Bami?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Voel me wel alsof ik van binnenuit aan het composteren ben, telt dat ook?.
Als er één zuinige vrouw op deze planeet is, is het de mijne Swets!quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:22 schreef Swetsenegger het volgende:
Je bent bang dat ze dingen gaat doen he J.
Om dingen te doen moet je natuurlijk eerst even sparen J.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:24 schreef Jarno het volgende:
[..]
Als er één zuinige vrouw op deze planeet is, is het de mijne Swets!.
gamba's, ansjovis, biefstuk reepjes, brood met aioli, landham, en knoflook, heel erg veel knoflook, nee echt: HEEL erg VEEL Knoflook!!!!!quote:
Dat was die van mij ook met d'r brakke pentium 200 en guess horloge toen ze hier kwam.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:24 schreef Jarno het volgende:
[..]
Als er één zuinige vrouw op deze planeet is, is het de mijne Swets!.
De mijn ook niet , ruilen ?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:26 schreef Jarno het volgende:
Mijn vrouw doet geen dingen!
Dát doet ze ook niet.quote:
Die zijn haske leuk man!quote:
Jups.. Zitten zelfs leuke modellen voor de heren tussen.quote:
En jij ?quote:
Me kind wilde niet bewegen gisterenquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:37 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Jups.. Zitten zelfs leuke modellen voor de heren tussen.
Doorsluizen naar Zwitserland nu het nog kan JK!quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:39 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Oja, gezamenlijke rekening. Daar schijn ik aanstonds ook aan te moeten.
Oh, jammer is dat. Helemaal geen visual gekregen...?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:40 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Me kind wilde niet bewegen gisteren. We kregen nog net geen middelvinger, maar in gedachten zag ik hem/haar hem naar ons opsteken
.
Mên, ik verdien zo weinig dat er niks te sluizen valt.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:41 schreef Jarno het volgende:
Doorsluizen naar Zwitserland nu het nog kan JK!
Oh, dan ga je er misschien wel flink op vooruit! Beter!quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:42 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Mên, ik verdien zo weinig dat er niks te sluizen valt.
Jawel, een keurige foto, omdat ie toch niet bewoogquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:41 schreef Jarno het volgende:
[..]
Oh, jammer is dat. Helemaal geen visual gekregen...?
Lui ding!quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:44 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Jawel, een keurige foto, omdat ie toch niet bewoog. De enige actie die we zagen was een knipperend hartje
.
Haha, bizar he.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:45 schreef k_i_m het volgende:
En daarna heb ik 2 uur lang alleen maar uit kunnen brengen "mên, wat raar"
Nee, nu al oostindisch doof, net zoals de moederquote:
Nee, dat dacht ik ook.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:26 schreef Jarno het volgende:
Mijn vrouw doet geen dingen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |