Dit is Marcia, die van de klit, remember? Dochter van Eggie.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 15:39 schreef Dreamboy het volgende:
[..]
Dit is de dochter van die kaale...ze had een vriend
hmpf, dat bruin staat haar niet.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 15:48 schreef riri het volgende:
Zo...Lieke mooie kleertjes aan (staat haar goed deze kleren)...kan ze er tegen aan...go Lieke go..... tegen dat tuig
Je kan het !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Wij staan achter je.....
Te laatquote:Op donderdag 30 augustus 2007 15:50 schreef mazaru het volgende:
Als straks bekend wordt dat de Gouden Kooi over gaat in Big Brother, dan moet je eens zien hoe hard ze bij Huub gaan aanpappen.
Ze weten dat wie met Huub speelt, stijgt in de popipoll
Het lijkt wel of ze naar een feestje gaat ipv naar de dokter.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 15:51 schreef blomst het volgende:
Nadia is al een uur bezig om haar aan te kleden om naar de dokter te gaan.
Als Huub verstandig is dan zal die ze dat ook recht in hun gezicht zeggenquote:
nee, en 1 was grappig, nu word het vervelend.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 15:52 schreef tipsch het volgende:
Kunnen die caps van een eerdere BB aub achterwege blijven, ik ken die mensen helemaal niet.![]()
Dat werd tijd en echt kleding die bij haar past.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 15:53 schreef Dreamboy het volgende:
Lieke heeft wel een hoop nieuwe kleren zeg.
quote:
Hildequote:Op donderdag 30 augustus 2007 15:56 schreef Giggio het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
mijn favourite alcoholiste met d'r grote bek....
zou TeRRoNiX haar zoon zijn?
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 15:51 schreef blomst het volgende:
Nadia is al een uur bezig om haar aan te kleden om naar de dokter te gaan.
Ik hoop dat de dokter woest haar spiraal eruit rukt, en wel zo erg, dat we het nog aan haar lopen kunnen zien als ze ooit de kooi moet verlaten.
zijn getrouwd....quote:Op donderdag 30 augustus 2007 15:52 schreef Dreamboy het volgende:
BB 5 Roel en Dido wonen nu samen.
[afbeelding]
Hij is al vanaf het begin de pispaal, dus het zou dom zijn om daar niet op te rekenenquote:Op donderdag 30 augustus 2007 15:57 schreef Dreamboy het volgende:
Huub is gespannen wegens vanavond dat merk je wel.
Het is hij of Lieke op de bank.
Maar het is Huub. zou hij het ook al weten?
die zit juist te wachten tot er iets gebeurt...gespannen is hij zeker niet...quote:Op donderdag 30 augustus 2007 15:57 schreef Dreamboy het volgende:
Huub is gespannen wegens vanavond dat merk je wel.
Het is hij of Lieke op de bank.
Maar het is Huub. zou hij het ook al weten?
En riep en passant tegen Naad toen ze naar de dokter ging: Daaaag, tot nooit meer ziens.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 15:56 schreef riri het volgende:
Huub verveelt zich
Huub:"Kan de ontslagronde niet vervroegd worden..ik heb zin in ruzie"
ja...dag nadiaquote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:01 schreef beequeen het volgende:
[..]
En riep en passant tegen Naad toen ze naar de dokter ging: Daaaag, tot nooit meer ziens.![]()
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 15:53 schreef avonne het volgende:
jongens waar zijn die BB foto's voor nodig?
Onbegrijpelijk dat men zich niet aan het verzoek van een Mod kan houden, Avonne vroeg toch of ze wilde stoppen.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:04 schreef riri het volgende:
verdorie...al die oude bb foto's
doe dat ergens anders
Een verzoek is nog lang geen bevel!quote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk dat men zich niet aan het verzoek van een Mod kan houden, Avonne vroeg toch of ze wilde stoppen.
1. Ik jank niet ( lees mn postgeschiedenisquote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:09 schreef Deisyy het volgende:
In andere topics lopen janken over de sfeer in de COS maar hier wel de boel vol baggeren met BB-foto's, bah.
Moet je eerst een ban krijgen dan ?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:11 schreef demins het volgende:
[..]
Een verzoek is nog lang geen bevel!![]()
Snap die jongen niet, er komt zo een kok.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:13 schreef Dreamboy het volgende:
Dit heeft Dennix geleerd van Jaap.
[afbeelding]
Je kunt pas een ban krijgen als je een drie maal herhaald bevel blijft negeren. Dat kan. Dat hoeft niet!quote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:11 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Moet je eerst een ban krijgen dan ?
Ik weet niet waar je die onzin vandaan hebt?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:16 schreef demins het volgende:
[..]
Je kunt pas een ban krijgen als je een drie maal herhaald bevel blijft negeren. Dat kan. Dat hoeft niet!![]()
gaat dit over de streams?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:16 schreef demins het volgende:
[..]
Je kunt pas een ban krijgen als je een drie maal herhaald bevel blijft negeren. Dat kan. Dat hoeft niet!![]()
Wat leuk zegquote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:21 schreef Shayndel het volgende:
omg ze hebben me kaarten toe gelaten
welke? en aan wie?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:21 schreef Shayndel het volgende:
wat had je gestuurd dan?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:21 schreef Shayndel het volgende:
Ruimte bij tinypic en deze pagina is voldoende voor de hele afbeeldingquote:
Waarom vraag je het dan?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:26 schreef IkWeetNiets het volgende:
Wat is het nummer om te sms voor de Gouden Kooi ?
(niet dat ik dat ga doen ....)
iddquote:
3040 (geloof ik)quote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:26 schreef IkWeetNiets het volgende:
Dat waren die mannelijke aandachtskaarten voor hem.quote:
huh?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:25 schreef Vandaag... het volgende:
Lieke heeft een leuke kaart gekregen:
" je moet van je huisdieren af, we hebben ze alle vijf op Ebay gezet maar niemand biedt er op"
Met welke boodschap?quote:
3040,quote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:26 schreef IkWeetNiets het volgende:
ik dacht 1234, maar weet hetniet helemaal zeker.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:30 schreef blomst het volgende:
[..]
3040, maar weet hetniet helemaal zeker.
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:31 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
ik dacht 1234, maar weet hetniet helemaal zeker.
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:31 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
ik dacht 1234, maar weet hetniet helemaal zeker.
quote:
1ste kaart met die hartje en zij foto eropquote:
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:35 schreef Shayndel het volgende:
[..]
1ste kaart met die hartje en zij foto erop
[afbeelding]
Hey Dennis
Even een kaartje van mij on te laten weten dat ik je top vindt.
Ik vond je deze eerste paar weken een beetje op de achtegrond en stil,
maar dat is nu veel veranderd. Je bent persoonlijk gegroeit en disscussies
win je gemakkelijk. Ik weet zeker dat je nog meer persoonlijke groei gaat halen.
De kikker is maar een klein zielig bang jongetje. Je staat er ver boven.
Dennis je bent een kei van een vent en ga zo door.
Ik hoop en vind dat je moet winnen.
Liefs en xxxtjes Gijs Versteghe
2de kaart bloemetjerand en 3 mannen erop (bloemetjesrand is op plaatje niet te zien)
[afbeelding]
Hallo Dennis
Alles goed kerel?
Wilde even zeggen dat ik het een behoorlijke verandering zie in
de dgk nu jij er woont. Eindelijk weer eens iemand die denken en het spel wil spelen.
Pak kansloze Huupke the looser frog aan voor me wil je? Man wat is dat
een eerste klas kneusje zeg.
Misschien dat ik je ooit eens zie in Amsterdam dan
gaan we daar eens wat zingen. Vindt net als jij ook nederlandstalig muziek geweldig
en ik vind je stem prachtig om te horen.
Zeg me heb je al voor dat je de kooi in ging ook al
zang lesgehad of is het natuurlijk? Het zit zeker in je om een goede zanger te worden.
Ik vind je een bink en wens je het beste toe en wil dat je ze allemaal de kooi janken uitjaagt.
Groetjes Mike vd/ veerle
In deze was in gestreept heb ik gezien.
Ja, zag hem al paar keer verlegen in de camera kijkenquote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:29 schreef beequeen het volgende:
Dennix vindt zijn post toppie, kom op Shayndel, vertel wat je geschreven hebt.![]()
Ik ben benieuwd of hij deze kaarten aan Naad laat lezen, wat denk je zelf?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:38 schreef Shayndel het volgende:
[..]
Ja, zag hem al paar keer verlegen in de camera kijken![]()
Of zou die bang zijn geworden.
Waarschijnlijk hebben ze de taalfouten eruit gehaald.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:35 schreef Shayndel het volgende:
In deze was in gestreept heb ik gezien.
Darryl? Is er bezoek?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:38 schreef mootie het volgende:
Brian, Amanda en Darryl zijn er van overtuigd dat ze ooit miljonair worden......... tsja...... wat zal ik er van zeggen.
Hij verstopte het op de tafel al een beetje tussen de boekjes die er lagen en ze liggen nu in het kastje.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:41 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of hij deze kaarten aan Naad laat lezen, wat denk je zelf?![]()
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:42 schreef APK het volgende:
[..]
Waarschijnlijk hebben ze de taalfouten eruit gehaald.
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:42 schreef APK het volgende:
xxxje's betekend toch nog niet dat ze hem echt leuk vinden, kan net zo goed fan mail zijn ofzo.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:45 schreef Shayndel het volgende:
[..]
Hij verstopte het op de tafel al een beetje tussen de boekjes die er lagen en ze liggen nu in het kastje.
Darryl heeft dat ooit tegen Brian gezegd. Altijd handig toch, een vriendje die miljonair is.quote:
Alleen jammer dat ze het niet laten zienquote:
Voor iemand die hier 5 jaar woont en geen echte grammatica les heeft op een school valt het denk ik nog wel mee.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:42 schreef APK het volgende:
[..]
Of er is hem door achter al gemeld dat hij zijn zin gaat krijgen vanavond.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:42 schreef riri het volgende:
brian verkeert in een overwinninngsroes....veels te vroeg....het is wachten op een grote fout van hem
Dat vraag ik me ook af. Ik vertrouw ze daar voor geen centquote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:50 schreef marky het volgende:
[..]
Of er is hem door achter al gemeld dat hij zijn zin gaat krijgen vanavond.
Als Brian in het verleden een stemming niet won sammen met Mannie en Natas beloofde hij ze ook van alles.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:53 schreef beequeen het volgende:
Brian heeft grootse plannen voor na de Kooi: Overdekte shoppingmalls zoals in Amerika en andere continenten, dat kennen we in Europa nl nog niet, het doorzetten van de plannen van Mannie, schoenen/lingerielijn en niet te vergeten een enorme carriere in de ICT.
Maw, Brian komt er wel.![]()
Er lopen er zoveel met dezelfde plannen rond maar bereiken doen ze nooit iets....er zijn nou eenmaal allemaal regels waar je je aan moet houden...en daar weet hij geen fluit vanquote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:53 schreef beequeen het volgende:
Brian heeft grootse plannen voor na de Kooi: Overdekte shoppingmalls zoals in Amerika en andere continenten, dat kennen we in Europa nl nog niet, het doorzetten van de plannen van Mannie, schoenen/lingerielijn en niet te vergeten een enorme carriere in de ICT.
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:53 schreef beequeen het volgende:
Ik zou zeggen, stuur Huub en Lieke een weekie naar Menorca. Laat de 5 in die periode eens verpicht hard onder elkaar gaan spelen om een volgend weekje Menorca voor een ander 2-tal te verdienen, de takkelijersquote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:54 schreef riri het volgende:
word hoog tijd dat er zaken worden gegeven aan bewoners zonder stemming van de bewoners zelf....om afgunst te zaaien
Ik krijg er ook een heel naar gevoel bij maar ik hoop toch dat, als het op een BB manier moet eindigen en het gaat eerlijk, Brian het nakijken heeft.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:51 schreef itsme het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook af. Ik vertrouw ze daar voor geen cent![]()
Klopt, maar wat zal jij denken (als man) als je alleen maar post krijgt van mannen?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:46 schreef ELdudeness het volgende:
[..]
xxxje's betekend toch nog niet dat ze hem echt leuk vinden, kan net zo goed fan mail zijn ofzo.
Good for youquote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dreamer, you're nothin' but a dreamer...
Ik moet zo een boek ophalen in het overdekt winkelcentrum 'Fata Morgana'. Kijk ik meteen even of ik bij de al daar gevestigde lingeriezaak een 'Balk Bra' kan kopen. Een rooie. Push-up.
Wat een goed ideequote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:57 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, stuur Huub en Lieke een weekie naar Menorca. Laat de 5 in die periode eens verpicht hard onder elkaar gaan spelen om een volgend weekje Menorca voor een ander 2-tal te verdienen, de takkelijers![]()
ja.... want als de meederheid b.v 2 mensen op de bank mag zetten en dat het publiek iemand eruit moet stemmen ............zitten Huub en Lieke natuurlijk als eerste..quote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:57 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik krijg er ook een heel naar gevoel bij maar ik hoop toch dat, als het op een BB manier moet eindigen en het gaat eerlijk, Brian het nakijken heeft.
quote:
Als Huub en Lieke het slim spelen zit Brian er gewoon ook opquote:Op donderdag 30 augustus 2007 17:00 schreef milk-shake het volgende:
[..]
ja.... want als de meederheid b.v 2 mensen op de bank mag zetten en dat het publiek iemand eruit moet stemmen ............zitten Huub en Lieke natuurlijk als eerste..
Altijd goed voor een streamlockquote:Op donderdag 30 augustus 2007 17:01 schreef HiDiHo het volgende:
Onveilige sex![]()
tuurlijik, what's new, streamlock![]()
Ze KAN zanger zijn....dat is wel even wat anders dan zoals jij het steltquote:Op donderdag 30 augustus 2007 17:01 schreef Dreamboy het volgende:
STREAMLOCK. ZE IS ECHT ZWANGER.
Hoop dat ze een drieling krijgt van Nixquote:Op donderdag 30 augustus 2007 17:01 schreef Shayndel het volgende:
Nada kan misschien zwanger zijn.
Ik snap het niet. Ze slik de pil en heeft een spiraaltje tegelijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |